معرفی بالاشهر تهران و بهترین محله‌ها در تهران

تیم 2نبش
6 روز پیش
معرفی بالاشهر تهران و بهترین محله‌ها برای زندگی


بالا شهر تهران
لزوما شمال شهر نیست و به طور کلی اصلا مرز مشخصی برای تعیین مناطق بالا شهر وجود نداره. به عنوان مثال در رشت، بالا شهر در مناطق جنوبی قرار داره و در مشهد، «مناطق مرکزی و غربی» بالا شهر شناخته میشه. اما واقعا بالا شهر کجاست و با چه معیارهایی باید یک منطقه رو بالاشهر دونست؟

بالا شهر تهران کجاست؟

تهران دارای 22 منطقه شهریه که هر کدوم امکانات متفاوتی دارند. جالب اینجاست که شمال تهران دقیقا به عنوان بالا شهر تهران هم شناخته میشه. هر چه محله ها به شمال تهران نزدیکتر باشند، قیمت ملک نیز افزایش پیدا میکند. در ادامۀ مقاله از این می‌گیم که چه چیزهایی یک محله رو برای زندگی و خرید خونه در تهران بهترین می‌کنه. بعد از اون هم بهترین محله‌های تهران رو به ترتیب با هم بررسی میکنیم.

ویژگی‌های بهترین محله شهر تهران

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم چه چیزی مرز بین بالاشهر و پایین‌شهر را در شهرهای مختلف مشخص می‌کند. برای این کار از معیارهای زیر استفاده می‌کنیم و مناطق و محلات مختلف را با آنها می‌سنجیم:

  • سواد و تحصیلات حاکم بر منطقه
  • تراکم جمعیت منطقه
  • نرخ بیکاری افراد مستقر در منطقه
  • میزان استفاده از تکنولوژی‌های روز و اینترنت
  • عوامل زیست محیطی و آب و هوای منطقه
  • دسترسی راحت به زیرساخت‌های شهر و...
  • میزان جرم و جنایت در منطقه و امنیت اون
  • فرهنگ ساکنین منطقه
  • زیبایی بصری منطقه که شامل سرسبزی، تمیزی، جذابیت و… میشن
  • وجود امکاناتی مثل مراکز آموزشی مختلف، مراکز فرهنگی و مذهبی، مراکز درمانی و...
  • و درنهایت؛ موقعیت جغرافیایی منطقه

محله‌های بالاشهر تهران

مسلما بهترین محلۀ هیچ شهری، همۀ ویژگی‌های ایده‌آل یک محله رو نداره و هر محله با یک سری ویژگی خاص شناخته میشه. اما به طور کلی، ما به برخی از بهترین محله‌های تهران اشاره داریم که نمره میانگین خوبی در این شاخص‌ها دارند. قطعا تهران پایتخت خانه‌های لوکس و لاکچریه. خونه‌هایی با معماری منحصر به فرد و امکاناتی بعضا عجیب که شاید در خیال اکثر ما هم نگنجه. شاید اغراق نباشه اگر بگیم منطقۀ 1 تهران، بهترین و لوکس‌ترین منطقۀ تهرانه که گواه این حرف رو وجود برج‌های عظیم و خاص و مراکز خرید لوکس می‌دونیم.

چرا منطقه یک بالا شهر تهران محسوب میشه؟

 

 

این محلاتی که طرفداران زیادی هم دارن تنها به منطقه‌ی یک و محلات لوکسش محدود نمی‌شوند و مناطق دیگری هم هستند که محبوبیت زیادی دارند، هر چند به این شدت لوکس نباشند. همانطور که می‌دانیم خرید خانه و آپارتمان در سعادت آباد، نارمک، پاسداران، تهرانپارس و پیروزی چقدر میان مردم تهران طرفدار داره، در حالی که پر از برج‌ها و خانه‌های لوکس هم نیستند.

محله‌های منطقه یک تهران

محله‌های معروف و مشهوری در منطقه یک تهران هست که احتمالا اکثر ما اسم این مناطق رو زیاد شنیدیم. محله‌هایی مثل سوهانک، ازگل، اقدسیه، آجودانیه، الهیه، تجریش، مینی سیتی، اوین، باغ فردوس، فرمانیه، دارآباد، جعفرآباد، کاشانک، دربند، زعفرانیه، فرشته، قیطریه، کامرانیه، محمودیه، ولنجک و نیاوران. یکی از دلایلی که منطقۀ یک تهران رو تبدیل به یکی از لوکس‌ترین مناطق ایران میکنه وجود برج‌های عظیم و شگفت‌انگیزه که باعث میشه افراد سرشناس و موفق به سمت این مناطق سوق پیدا کنند. از نکات جالب دیگر این برج‌ها هم تکنولوژی به کار رفته در آن‌هاست. در ادامه به چند مورد از این برج ها، و ویژگی‌های اون‌ها اشاره خواهیم کرد.

معرفی برج‌های معروف تهران

برج قصر چناران تهران

معروف‌ترین و لوکس‌ترین برج مسکونی ایران برج قصر چناران هست. این برج در «محله الهیه» تهران قرار داره و دارای زیربنایی 8 هزار متریه. برج قصر چناران در 13 طبقه و 26 واحد ساخته شده. اما چرا این برج در ایران مطرح شده و جز لوکس‌ترین برج‌های ایران شناخته میشه؟

ویژگی‌های خاص برج چناران تهران

 

 

این برج دارای 2000 متر مشاعات و لابی با ارتفاع 12 متر است. استخر 500 متری این مجموعه لذت تفریح برای هر روز تابستان رو برای شما فراهم میکنه. شما باید در این برج زندگی کنید! نباید از باشگاه و سالن ورزشی و استخر لوکس این برج چشم پوشی کرد! برج چناران از جدیدترین نوآوری‌های روز استفاده میکنه و خونه‌ای کاملا هوشمند رو به کمک اینترنت اشیا در اختیار شما می‌ذاره. اما این تکنولوژی‌ها مستلزم یک اینترنت قوی با سرعت بالا هست. این برج دارای سیستم امنیتی بسیار هوشمندیه که میتونه تمامی ورودی و خروجی‌ها رو کنترل کنه. پارکینگ این مجتمع ماشین شما رو نسبت به پلاک شما شناسایی میکنه و فقط در صورتی در پارکینگ برای شما باز میشه که شماره پلاک خودرو لوکس شما در سیستم ثبت شده باشه!

برج آلتون کورت تهران

 

دومین برج لوکس تهران آلتون کورت نام داره. این برج در 24 طبقه و 60 واحد ساخته شده که بالای برج 2 پنت هاوس 500 و 700 متری قرار گرفته و دارای 10 هزار متر مشاعات و 600 متر لابی لوکسه و در «منطقه نیاوران» واقع شده است.

امکانات برج آلتون تهران

برج آلتون کورت در منطقۀ 1 تهران با امکاناتی مجهز شده که اون رو در ردۀ لوکس‌ترین خانه‌های تهران قرار داده. برخی از اون امکانات خاص این برج شامل سالن ماساژ، استخر جدا برای آقایون و بانوان، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، زمین تنیس و خشک شویی رو میشه نام برد. البته نباید از پارکینگ 3 طبقه این برج غافل شد. یکی از مزایای این برج که باعث میشه سرمایه‌داران، این برج رو به سایر برج‌های تهران ترجیح دهند، داشتن مصالح محکم در مقابل زلزله است. گفته میشه که این برج در مقابل زلزله‌ای به بزرگی 8/5 ریشتر مقاوم است!

برج رولکس فرمانیه تهران

 

 

اگر دوست دارید کنار سلبریتی‌ها و افراد مشهور باشید، قطعا باید این برج رو انتخاب کنید! گفته میشه افراد مشهوری در این برج زندگی می‌کنند که از سرشناس‌ترین اون‌ها میشه به علی دایی اشاره کرد که صاحب پنت هوس این برجه. دلیل نام‌گذاری این برج به نام «رولکس» وجود نمایندگی این برند مشهور ساعت در پایین برج هست.

بهترین محله‌های تهران برای خرید خانه

 

محله تجریش تهران

«محله تجریش» در منطقه 1 تهران و مرکز شهرستان شمیرانات هست. این محله در شمال شرقی تهران قرار گرفته و یکی از قدیمی‌ترین محله‌های بالاشهر تهران محسوب میشه. انتهای خیابان ولیعصر به میدان تجریش ختم میشه. بافت غالب خونه‌ها در این محله سنتی و ویلایی هست. این محله علاوه بر بالاشهر بودن، به عنوان محله‌ای جذاب از نظر گردشگری هم شناخته میشه.

روزانه گردشگران مذهبی زیادی برای زیارت امام زاده صالح به تجریش می‌آیند. کاخ سعدآباد یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگران تاریخی در ایران محسوب میشه که روزانه گردشگران ایرانی و خارجی زیادی از این مجموعۀ تاریخی بزرگ بازدید می‌کنند. بازار باصفا و سنتی تجریش هم جذابیت زیادی به این محله اضافه کرده. اگر به تجریش رفتید حتما در این بازار دیدنی هم گشتی بزنید.

 

محله نیاوران تهران

 

«محله نیاوران» » رو میتونیم به عنوان شمالی‌ترین محله تهران بزرگ بشناسیم. نیاوران در منطقه 1 شهرداری و جزء شهرستان شمیرانات است. بافت غالب محله ترکیبی از خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های لوکس و مدرن هست. محله نیاوران به معنای واقعی بالاشهر تهرانه! این محله چشم‌انداز بسیار خوبی به شهر داره. آب و هوای نیاوران به علت ارتفاع و وجود باغات، بسیار مطلوب هست و همچنین آلودگی بسیار کمتری نسبت به سایر محلات تهران داره.

وجود این ویژگی‌های مناسب، محله نیاوران رو در بین محلات پایتخت ویژه و متمایز کرده. رنج قیمت ملک در این محله، جزء بالاترین رنج‌های ملک در تهران و ایران محسوب میشه. بسیاری از برج‌ها و پنت هوس‌های لوکس تهران در این محله قرار گرفته‌اند. این محله دارای اماکن و بناهای فرهنگی تاریخی از جمله تکیه، فرهنگسرا و کاخ نیاوارن هم هست.

 

بهترین مناطق تهران برای زندگی به ترتیب

همان‌طور که گفته شد هیچ‌کدوم از بهترین محله‌های تهران، شامل تمام کمیت‌های برتری نیستند اما اینجا به محلاتی اشاره داریم که در یک ویژگی، برتری متمایز کننده‌ای دارند.

منطقه یک، شمالی‌ترین منطقه تهران

 

از دیرباز باغ‌های میوه و خانه‌های ویلایی در این منطقه وجود داشته. امروزه زیباترین ساختمان‌ها با تلفیق معماری سنتی و مدرن در منطقه 1 تهران قرار دارند. محله‌های منطقه یک شامل: ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، باغ فردوس، تجریش، دارآباد، درکه، دربند، زعفرانیه، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کامرانیه، محمودیه، ولنجک و نیاوران است. اگر این منطقه و محلاتش براتون جذاب بوده و فکر می‌کنید گزینۀ مناسبی برای خرید خونه و آپارتمان در تهرانه، می‌تونید املاک این منطقه رو در سایت ما ببینید و بررسی کنید.

خرید آپارتمان در منطقه 1 تهران

 

منطقه 3، منطقه سبز تهران

 

محله های معروف منطقه 3 شامل اختیاریه، پاسداران، دروس، دولت، دیباجی، جردن، ولیعصر، سید خندان، ظفر، قلهک، ونک و میرداماد هست.

وجود خیابانهایی مثل ولیعصر و میرداماد بر اهمیت این منطقه اضافه کردند.

همچنین میدان ونک که یکی از بزرگترین مراکز تجاری تهران در اونجا قرار داره هم در منطقه 3 تهران هست.

منطقه 3 تهران از شمال به بزرگراه مدرس و چمران میرسه. از شرق به خیابان پاسداران و بخشی از خیابان شریعتی منتهی میشه. از غرب تا اتوبان چمران و از جنوب تا اتوبان همت و بزرگراه رسالت امتداد پیدا میکنه.

فرهنگسرای ارسباران، پارک موزه آب، مجموعه سینمایی پردیس ملت و کتابخانه استاد شهریار مراکز فرهنگی ای هستند که در منطقه 3 قرار دارند. مجموعه ورزشی انقلاب یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی تهران هم در این منطقه هست.

ویژگی های متمایزکننده منطقه 3 تهران

منطقه 3 تهران با داشتن 73 پارک از نظر سرانه فضای سبز با معیارهای جهانی برابری میکنه!

همچنین به لحاظ دسترسی به مناطق مختلف شهر تهران نیز منطقه 3 در بهترین موقعیت مکانی قرار داره.

 

منطقه 6، اولین در توسعه یافتگی

 

منطقه 6 در مرکز شهر تهران قرار داره و از شمال به بزرگراه همت، از غرب به بزرگراه چمران، از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و از جنوب به خیابان انقلاب میرسه. برخی از محله های منطقه 6 تهران شامل نصرت، کشاورز، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، کریم خان، ساعی و آرژانتین هست.

ویژگی های متمایزکننده منطقه 6 تهران

وجود دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و تهران رنگ و بویی علمی و دانشگاهی به این منطقه داده. بخش زیادی از این منطقه رو ساختمانهای اداری و تجاری تشکیل میدهند.

 

گران‌ترین و لاکچری‌ترین مناطق تهران

 

از بین محله‌های منطقه 2، شهرک غرب و سعادت آباد لوکس تر از سایر محله‌های این منطقه هستند و قیمت زمین و آپارتمان‌های این محله ها تفاوت چشمگیری با سایر محلات دارند. اما تنها محلات شمالی نیستند که می‌توان آن‌ها را از بهترین محلات تهران دانست. جایی در مرکز شهر هم شما می‌توانید برخی از خیابان‌ها را با بهترین امکانات و بافت لوکس خانه‌ها مشاهده کنید و برای خرید خانه در نظر بگیرید.

الهیه، زعفرانیه و خیابان فرشته؛ بالاشهر لوکس تهران

برخی از این محلات تهران با وجود وسعت کم و جمعیت نه چندان زیاد اما بخش زیادی از سرمایه را در خودش جای داده. خیابان‌های مثل فرشته، الف، زعفرانیه و الهیه با قیمت‌های سرسام‌آور برای هر مترشان، خانه‌هایی را دارند که یک سرمایۀ هنگفت برای مالکانشان به حساب می‌آید. با گشت و گذاری در این محلات سبک زندگی لاکچری و لوکس اهالی آن حتما توجه شما را هم به خودش جلب می‌کنه.

بهترین محله تهران برای زندگی از دید مردم

 

تهران شهریه که قیمت املاک در اون با حساسیت زیادی از طرف جامعه دنبال میشه. اما احتمالا برای انتخاب مناسب‌ترین خونه برای خرید در تهران، برای شما و خانواده‌تون، چیزی بیشتر از بالاشهر بودن مطرح است. هر چند که هر خانواده‌ای برای خرید خانه معیارهایی رو داره که با توجه به اون‌ها باید انتخاب کنه، اما در شرایط حال حاضر قیمت املاک حتما فاکتور تاثیرگذاری خواهد بود.

در نتیجه فارغ از تمام حرفایی که با هم زدیم، بهتره املاک مناطق تهران رو یک نگاهی بکنید و بر اساس معیارهای خودتون فیلتر کنید. شاید بهترین خونه رو برای خودتون پیدا کردید، حتی اگر در بهترین محله تهران نبود!

برخی دیگر از بهترین مناطق تهران که گران‌ترین نیستند!

برای شروع می‌تونیم به منطقه 9 تهران در صدر لیست خلوت‌ترین مناطق برای سکونت، اشاره کنیم که در مقابل منطقه 4 که دارای بیشترین جمعیت هست، قرار می‌گیره. از جهت دیگه برای ارزون‌ترین خونه‌ها باید به سراغ منطقه 18 و جنوب تهران و برای گرون‌ترین خونه‌ها به سمت مناطق شمالی رفت.

مناطق 15، 20 و 11 هم در میان ترین‌ها، لقب آلوده‌ترین مناطق تهران رو کسب کردند! اما اگه از دنج‌ترین مناطق صحبت بشه، مناطقی مثل منطقه 1، 3 و 5 مدنظر ماست که در مقابل مناطق توسعه یافته و مدرنی مثل منطقه 1 و 6 قرار می‌گیرند.

چرا بالاشهر تهران انقدر پر طرفداره؟

شمال تهران امروزه به نمایشگاهی از خونه‌های لوکس و ماشین‌های گرون قیمت تبدیل شده. محله‌هایی مثل «درکه» که روزگاری به عنوان محله‌ای سرسبز با مناظر زیبا شناخته میشد، این روزها با ساخت‌وسازهای بسیار زیادی که داشته، دیگه شباهتی به گذشته نداره. البته به جز انبوه جمعیتی که آخر هفته برای کوهنوردی به اونجا میرن. در شمال تهران غم و غصه‌ها کاملا متفاوت با بقیه مناطق تهرانه و در این مناطق تصویری روشن از شکاف طبقاتی موجود در جامعه دیده میشه. شمال شهری که خبری از نگرانی اجارۀ عقب افتادۀ خونه و حقوق واریز نشده نیست و برعکس محله‌های جنوبی، کمتر با صحنه هل دادن ماشینی که اول صبح روشن نشده مواجه میشید!

محله‌های بالا شهر تهران که تصویری متفاوت از توسعه و پیشرفت که شهر تهران بهش رسیده رو نمایش میدن و این اختلاف باعث عدم یکپارچگی ساکنین این مناطق و سایر محلات تهران شده.

 

بالاشهر تهران یا پایین شهر؟ مسئله این نیست!

تب بالا شهر این روزها خیلی بالاست و در ذهن بسیاری جایگاه فوق العاده ویژه‌ای داره. تا اون جایی که از همه چیز و همه کس می‌گذرند و به آب و آتش می‌زنند تا به اون برسند! در حالی که زندگی ما انسان‌ها همون‌قدر که وابسته به دوستان و آشنایان و محبت بین اون‌هاست، از خونه‌های سنگی و ماشین‌های آهنی مستقله. مسئله، محله‌ای که خونه شما در اون قرار داره نیست، بلکه هویت و روحی که شما به اون خونه می‌بخشیده. چه بسیار خونه‌ها و برج‌های لوکسی در تهران که خالی از کیفیت زندگی هستند!

سوالات متداول

چرا منطقۀ یک برای تهرانی‌ها بالاشهر شده است؟

منطقه یک تهران با اون محله‌ها و خیابون‌های لوکسش چشم همه رو خیره می‌کنه و کمتر از بالاشهر نمیشه بهش گفت. امکانات، بافت لوکس ساختمان‌ها و قشر مرفه ساکن اونجا، همه و همه باعث میشه منطقۀ یک تهران به بالاشهر لوکس شهر معروف بشه.

بالاشهر تهران کجاست؟

بالاشهر لزوما شمال شهر نیست و در واقع اصلا مرز مشخصی برای تعیین اون وجود نداره. اما تهران شهری است که مناطق شمال آن دقیقا همان بالاشهر معروفی است که می‌خواهیم دربارۀ آن بگوییم. 

خانۀ سلبریتی‌های سرشناس در کدام یک از مناطق تهران است؟

«منطقه 1 تهران»، بهترین و لوکس‌ترین منطقه تهران است. وجود برج‌های عظیم و شگفت‌انگیزی مانند «برج چناران» و «برج رولکس» باعث می‌شود افراد سرشناس و موفق به سمت این مناطق سوق پیدا کنند.

قیمت خرید آپارتمان در بهترین محلات تهران چقدر است؟

برخی از محلات شمال شهر بدون دلیل هم نیست که به بالاشهر معروف شدند. امکانات و لوکس بودن این محلات سبب شده که قیمتی عجیب‌تر از تمام مناطق تهران برای خرید خانه داشته باشند. 

در این مقاله به تفاوت قیمت‌های خرید خانه در بالاشهر و سایر مناطق تهران اشاره کرده‌ایم.

محله‌های لوکس و لاکچری تهران کدامند؟

قطعا تهران پایتخت خانه های لوکس و لاکچری است. برای آشنایی با محله‌های تهران بهتر است بدانید که از مناطق لوکس می‌توان به «محله‌ی نیاوران»، «محله‌ی تجریش»، «محله‌ی سعادت آباد» و… اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با محله‌های بالاشهر تهران در این مقاله بیشتر بخوانید.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.
142 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
Yasna
4 ماه پیش

!Vali saadat abad onghad ham balashahr nistesh

سجاد قلیزاده
5 ماه پیش

تمام محله های بالاشهر نیاوران . الهیه . فرمانیه . قیطریه . زعفرانیه . ونک . ولنجک . کامرانیه . کاشانک . میرداماد . سعادت آباد . قلهک . چیذر . حکمت . دزاشیب . اختیاریه . آجودانیه . پاسداران . قبا . شهرک غرب . دروس . ظفر . دیباجی . باغ فردوس . جردن . جماران . تجریش . محمودیه . اقدسیه . همه این محله ها جز بالاشهر هستند همه اینها تو یک رنج قیمتی هستند و حالا میماند سلیقه و اینکه کی از کدام یکی از این محله ها خوشش بیاد

امیرحسین
11 ماه پیش

بیا موفت آباد بهت بگم دنیا دست کیه فکر کردی همش پوله 

الی
11 ماه پیش

ونک محله خوبیه ب ای زندگی؟

سهیل بقایی
12 ماه پیش

من خودم مشاور املاکم تو منطقه 1 ،، از لحاظی لاکچری بودن ،، شرق شریعتی فرمانیه بهترین و گرونترین هستش مخصوصا خیابان سعیدی و ثروتی و سنبل ،،، غرب شریعتی هم زعفرانیه گرونترین و خفن ترین محله هستش که واقعا وقتی گشت میزنین تو این محلات ، متوجه نظر بنده میشید

مبتکر
2 ماه پیش

اگر در اصفهان هم ثبت املاک برای فروش دارید بفرمایید

یلدا
12 ماه پیش

خوشبحاله هر کس که خونه داره ما حتی پول اجاره یه خونه رو نداریم

تهرانی
2 سال پیش

اشغال ترین محله های تهران و تازه به دوران رسیده شهرک غرب سعادت آباد فشار بخورین حالا

علی بیات
2 سال پیش

دوستان عزیز ؟ شنیدید ماجرای اون آدم خیلی ثروتمندی در یکی از کشورهای اروپایی که گاوصندوق بزرگی داشته به حدی که وقتی داخلش راه میرفته سرش به سقفش نمی رسیده و یه روز میره داخل گاو صندوق و کلیدها بیرون روی گاوصندوق می مونه و از بد حادثه در گاوصندوق بسته میشه و هر چه فریاد میزنه و می کوبه به دیواره گاوصندوق کسی متوجه نمیشه و آخرش از گرسنگی می میره و بعد از مدتها جسد متلاشی شده او را بیرون میکشن و می بینن روی دیواره داخل گاوصندوق یک جمله ای نوشته شده که به همه بگویید که ثروتمندترین آدم دنیا در گاوصندوقش از گرسنگی مرد

بهراد جوان
2 سال پیش

فکر زلزله هم باشید ؟!!

Yasna
4 ماه پیش

چشم میریم نظام آباد که اصلا زلزله اومد نفهمیم

کتی
2 سال پیش

???

بهراد جوان
2 سال پیش

دوستان با سلام و عرض ادب بنظر من بهترین منطقه از هر جهت پونک هستش، دسترسی راحت به اتوبان ها، بهترین آب و هوا، محله دنج و آرام، ساختمان های نوساز و امن و خیابان های خلوت ، خدایی تو منطقه یک وسط روز چقدر طول میکشه شما مثلا بری مسافرت، نصف راه تو ترافیک تهرانی که!!

محمد
12 ماه پیش

جزء چند منطقه اول زورگیریه ? برو ببین

مونا خزلی
2 سال پیش

خوشا انهای که پول دارن هرچه را دوست دارن میگیرن نه مسل ما حسرت همه چیزهای که نداریم دوست داریم بگیریم به دلمان مانده یک عمر حسرت یک مسافرت یا وسایل خانه که همش کهنه هست ای خدا تا کی بریدیم تو این دنیا همش حسرت

کاربر مهمان
6 ماه پیش

سلام عزیز یه تحقیقی در مورد ارتعاش انجام بده این یکی از قوانین خداست ما میتونیم با هم به خواسته هامون برسیم اگه الان شرایط خوبی نداری خودت با ارتعاش خودت این شرایط رو برای خودت رقم زدی تو هم میتونی مثل خیلی از آدم ها پولدار با سلامت با روابط عالی و موفق باشی .... الانم به چیز های خوبی که داری توجه کن بابتشون شکر گزار خدا باش بعد ببین خدا چجوری نعمت ها تو زیاد میکنه ، یه استادی میگفت وقتی ما بابت فلان چیز شکر میکنم خدا بیشترش رو میده و دوباره بابت اون بیشتره خدا رو شکر میکنیم دوباره خدا بیشتر میده و.... اینجاست که آدم می مونه چطوری میشه خدا رو شکر کرد در حالی که خدا دوباره همونو بیشتر میکنه، اگه هزار تومن هم تو جیبت پول داری باید بابت همون هزار تومن خداروشکر کنی ،

کاربر مهمان
10 ماه پیش

خدابزرگه.تهرانم هیچ خبری نیست

i.ali.saleh.23@gmail.com
2 سال پیش

غصه نخور، پیام بده بهم شاید ساپورتت کردم.

سعید هستم
2 سال پیش

خدا بزرگه

کاربر 2نبش
2 سال پیش

آخه چرا ثابت کنید

امیر علی
2 سال پیش

فقط خاک سفید بچه خاک سفید باخت نمیده 

محمد
12 ماه پیش

در واقع درکی از باخت نداره

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام اگه انسانیت وجود داشت بالا شهر پایین شهر مفهومی نداشت.

کاربر مهمان
5 ماه پیش

میدونی کیا به قیمت زمین و هر چیزی اثر میگذارند وتوی توییتر و اینستای شخصیشون دم از خوبی میزنند ومیخواند فقر را ریشه کن کنند اقا و خانمی که با تبلیغ ها ونگاهای ما رفتید بالا وپولدار شدید بیایید توی منطقه هایی که اکثر مردم از نظر اقتصای اوضاع خوبی ندارند خونه بخر وزندگی کن تا همرنگ جماعت بشی هم اون منطقه به اسم آدمهایی مثل شما بالا شهر میشوند اگه کاخ سفید در منطقه 21تهران بود قطعا بهترین جا واسه زندگی اونجا بود چرا چون آدمی مثل شاه اونجا زندگی میکرده چون پولدار بوده پدر هرچی بی پول وفقر بسوزه که خدا همه آدمهای ظالم را ازسرما کم کنه

ی خفن
10 ماه پیش

وای وای چه حرف زیبایی آخ.دمت گرم

محمد
12 ماه پیش

پایین شهر رو خود مردمش پایین شهر کردن ، قطعا اولین چیزی که به ذهنت میرسه اینه که چون پول نداشتن اینجوری شدن که قطعا غلطه

مهیار
2 سال پیش

این بالا شهر و پایین شهر طرز تفکر بسیار مریض ما انسان هاست که برای خود ایجاد کردیم یعنی برای خودمان نرخ و ارزش و قیمت تایین کردیم

کاربر میهمان
2 سال پیش

همین تویی که اینو میگی مهمترین ملاک زندگیت پوله نه انسانیت

مهرانگیز هادی
2 سال پیش

هر چند زندگی توی بالا شهر یکی از آرزوهای منه وحتی دیدن خونه های لاکچری اونجا از روی عکس منو به وجد میاره وبرای چند لحظه ای تورویای خودم غرق میکنه ولی وقتی میبینم این دنیای فانی برای من واونی که اونجا زندگی کرده وفایی نخواهد داشت. این فکرو فراموش میکنم.

نیایش
2 سال پیش

احسن

کاربر میهمان
2 سال پیش

بقول مارتین برد، پول خوش بختی و آسایش خاطر نیست، بلکه پول در ذات هستی خودش مقیاس انتخاب های انسانِ.

کیوان
2 سال پیش

یک نگاه دقیق به دفع زباله تهران انجام بدهید متوجه میشوید تا چند سال دیگه تهران جای زندگی نیست حتی منطقه 1

امین
7 ماه پیش

داداش این پیام تو مال 2 سال پیشه الان 2 سال بعده و هیچی نشده عموی من کامیون داره و تو زباله کشی کار میکنه

کاربر مهمان
10 ماه پیش

دقیقا خیلی از نظر بهداشت ضعیف است

مصطفی سلیمانی
2 سال پیش

چطوردوسعت عزیزمیشه یکم بیشتر توضیح بدی

یگانه حکیمی
2 سال پیش

ما رفتیم دریاچه چیتگر (شهدا خلیج فارس) بعد اومدیم دیدیم ماشین مون نیستش ولی تهران جای خوبیه برای زندگی ولی خیلی دزد داره خیلی خیلی مراقب باشید

بیتا
2 سال پیش

پیشنهاد میکنم خونه بخرید توی شهرک های بالا شهر تهران البت اونایی ک پولدارن?

الما
2 سال پیش

نمیخاد پیشنهاد بدی اونا خودشون می‌دونن چی کنم با پولشون??

کاربر مهمان
2 سال پیش

باشه میایم ادرس بده

کاربر میهمان
2 سال پیش

سعادت آباد یکی از مناطق تازه به دوران رسیده و سقف آرزوی اون جنوب شهری ها و شهرستانیهایی که فکر میکنند بیان اونجا لاکچری شدند. اصلا نه قدمتی داره نه کلاسی. سالها پیش که مناطق اصیل ایجاد شدند اونجا بیابون بودش. یه مشت بساز بنداز ریختند توش و قیمتهاش رو به صورت فیک بالابردند. در نهایت بگم مفتش گرونه و خیلی لول پایین.

Yasna
4 ماه پیش

لطفا دهنت رو باز نکن همینجوری حرف بزن

ارتمیس
8 ماه پیش

اینو نگی چی بگی

کاربر مهمان
9 ماه پیش

زیبا گفتی. آفرین. همه میدونن سعادت آباد محله تازه به دوران رسیده هاست. یه مشت در دهاتی گوسفندارو فروختن اومدن اینجا نشستند. اون بساز بندازا چه سودی کردن بیابونو صد برابر قیمت کردن تو پاچه اینا!

کاربر مهمان
10 ماه پیش

به شهرستانی ها توهین نکنید اونا تو شهر خودشون بهترین زندگی را دارند مگه هر کس تهران زندگی کنه با فرهنگ وبا کلاسه؟؟؟

محمد
12 ماه پیش

دبی هم قبلاً بیابون بود

پویا
2 سال پیش

لاکچری بودن یه منطقه ربطی به قدمتش نداره .شما میتونی یه بیابون رو خونه های خوب توش بسازی و کلی امکانات توش قرار بدی و اونو تبدیل به یه محله خوب کنی.

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام واقعا به خدا راست میگن فقط یه اصیل میتونه بدونه اینا رو

کاربر میهمان
2 سال پیش

فقط منطقه22

کاربر مهمان
8 ماه پیش

ن بابا اگه پول داشتی منطقه 1 خونه بخری بازم همینو میگفتی

اسماعیل یاربخت
2 سال پیش

سلامتی همه پولدارا و هم چنین بالا شهری ها

غزل دلارام
2 سال پیش

خیلی پولدارها ذاتن وخانوادگی از اول پولدار نبودن فقط یه مشت تازه به دوران رسیدن و خیلی از پولدارهای دیگم باصفا باشعور وبامعرفت نیستن دیدم که میگم ادم باید ذاتش مایه دار باشه خیلی از ادمهای پولدار را میشناسم که بوی از ادمیت نبردن وفقط یه دکور از عقده وسرشار از فخر هستن فقط پس باید بگیم سلامتی ادمهای با اصالت

سوشا
2 سال پیش

سلام ، میخواستم سوال کنم کسی میدونه چرا بلوار بیست وچهارمتری سعادت اباد ، انقدر اختلاف قیمت داره حتی از بهترین محله های منطقه 1 رفتم از نزدیک سوال کردم خیابون های غربیش مثل دژ میمونه، از نظر قیمت ، ظاهرا چندتا سازنده ی به نام داره که تعیین کننده ی قیمت هستند کسی دلیل بهتری داره؟

پویا
2 سال پیش

تو محله 24متری سازه های خوبی ساختن از متریال خوب استفاده کردن و خیلی خونه های لوکس داره و محله خلوتی هم هست بخاطر همین گرونه .من یه مدت اسنپ کار میکردم بیشتر مسافرا که میبردم اون منطقه پزشکای بیمارستانای سعادت آباد و شهرک غرب بودن.

حامد سلطانی
2 سال پیش

به نظرم الهیه شماره 1 بدترین ها نیاوران شماره 1 بهترین ها

میثم بهرامی
2 سال پیش

درسته آدم وقتی با پولدارها ارتباط برقرار کنه خودش هم وضعیت بهتری پیدا می‌کنه من قبول دارم چون من تو جنوب چندین سال تو مناطق محروم خدمت کردم درسته دعای خیر میکنند اما واقعا روز به روز وضعیت زندگیم بدتر شد اما این چند سال که با مردم مرفح و شهرستانی ارتباط گرفتم درآمد بهتری دارم و هم در کار خیر بهتر به مردم خدمت کردیم چون تو مناطق جنوب نیازمندان زیادی هستند

آرلن
2 سال پیش

درسته

میلاد
2 سال پیش

خدایا شکرت بابت این همه ثروت و فراوانی که روز به روز بیشتر نصیبم میشه شکرت فقط شکرت ❤️????

کاربر مهمان
8 ماه پیش

انرژی مثبت به کائنات میدی یا واقا پولداری

مبینا
2 سال پیش

به به?

کاربر مهمان
2 سال پیش

خوشبحالت

اسماعیل یاربخت
2 سال پیش

خدا شکرت

نوید
2 سال پیش

خوش بحالشون ما که زاغه نشینیم و چیزی از زندگی و دنیا نفهمیدیم به قول معروف از بی کفنی هنوز زنده ایم

کاربر مهمان
6 ماه پیش

طرز فکرت رو عوض کنی زندگیت عوض میشه به جنبه های خوب زندگیت توجه کنی و شاکر باشی وضعیت بهتر و بهتر میشه امتحانش کن خودت متوجه میشی

کاربر سایت
8 ماه پیش

❤️?

مرتضی
2 سال پیش

داداش زندگی قانونِ معاملس یه چیزی میدی یه چیزی میگیری تو الان چه خبر داری که اونی که تو خونه میلیاردی نشته اسیرِ دوا درمونو اینا نیس.. قبول دارم کیه که از پول و رفاه بدش بیاد ولی اینو بدون بلاخره اونام تو کفِ یه چیزایی موندن..طرف میشناسم پول از پاروش بالا میره...یه دنیا خدم و حشم داره ولی سرطانی گرفته که دکتر بهش گفته فقط نون و همین چیزاییه ساده رو بخوره..آره داداش دنیا همینه

منصوره آزاد
2 سال پیش

دارم خودم رو به آب و آتیش میزنم که یه خونه توخیابان دروس بخرم برای آینده دخترم .56 سال سن دارم بازنشسته هستم به این نتیجه رسیده ام در این دنیا فقط پول پول پول بقیه چیزهای خوب هم باهاش میاد

صیاد حسن زاده تبریز
2 سال پیش

سلام خسته نباشی الان چی می خواهی مشکل شما‌ چیه من راننده تریلی هستم

سرفراز خان آزادی
2 سال پیش

خب زاویه های دیگه ای هم برای دیدن این جور مسائل زیاده . امیدوارم که به جای دروس تو یکی از بهترین برج های الهیه زندگی کنید . هر چه زودتر. راستی میخواستم بدونم آجودانیه چطور منطقه ای ؟؟ 

بامری
2 سال پیش

والا ما که نه تو بالاشهر و نه پایین شهر نه تو تهرون نه اصفهان یزد کرمان خونه نداریم،،، با اجازه حضار اگه ناراحت نمیشن ما تو روستایی در نزدیکی ایرانشهر سیستان وبلوچستان زندگی میکنیم، به نظرم اگه به قول بعضیا لاکچری نیستیم زندگی بدی هم نداریم خدا راشکر

کاربر مهمان
6 ماه پیش

بخاطر کلمه آخرت لذت بردم ،خدایا شکر ، خدا هم بیشتر بهت میده

هومن
10 ماه پیش

بنده طبعیت گرد هستم.توارتفاعات مازندران یک خانواده رودیدم یک گاو داشتن دوتا گوسفند چند تا مرغ.اینقدر شاد بودن ومیخندیدن.بالا شهر چیه نه رحم دارن نه محبت فقط پول فقط پول میشناسن.

رها
2 سال پیش

به به همشهری

نوید
2 سال پیش

دمت گرم خوش به غیرتت

حمید
3 سال پیش

داداش و آبجیا، آنچنان گیر کرده ام که مپرس،البته در پایین شهر.

امیر
3 سال پیش

حاضر نیستم محله ی پونک رو با هیچ محله دیگه ای عوض کنم

محمد
3 سال پیش

خیلی اطلاعات مفیدی بود درباره تهران خب هر کس دوست داره در بالاشهر و منطقه 1 تهران باشه منم ارزومه ولی زیاد دل به تهران نبندید کافیه یک بار برید تبریز معنی زندگی رو میفهمید به نظر من تبریز خیلی قشنگتر از تهرانه و امروزه به یک قطب گردشگری معروفه ومحله ها و شهرک های زیادی مانند مرز داران ،خاوران،ولیعصرکه بالاشهر محسوب میشن و اب و هوایعالی و ترافیک کمتری داره و انسان های با فرهنگی داره از جمله شهر های معروف ایران تبریز،تهران،اصفهان،شیرازو... پیشنهاد میکنم یبار به تبریز برید

الی
11 ماه پیش

تبریز تازه به دوران رسیده نیست جای اصالت داری تو هم فشار بخور کاربر مهمان

کاربر مهمان
2 سال پیش

تبریز تازه به دوران رسیده.

کاربر مهمان
2 سال پیش

آدم وقتی پول داره غم داره وقتی شاده پول نداره بیاید در همه حالا شاد باشیم و شکر کنیم و حرص مال دنیا رو نخوریم خدا شاهده که موقعیتی که الان هستم رو چند ها پیش آرزو میکردم اما الان با وجود موقعیتی که دوست داشتم و رسیدم حال خوبی نداره و پدرم رو از دست دادم و آرزو میکنم برگردم به همون موقعیت قبلی و عزیزانم کنارم باشن ...

اصغر
3 سال پیش

تبریز زیباترین شهر ایران

پرنیا
6 ماه پیش

از رو تعصب حرف نزنید تبریز بافت قدیمی داره و اصلا هم زیبا نیست

طیشه
3 سال پیش

ما بالاشهر همدان هستیم قیمت خونه استادان که بالاترین نقطه همدانه و کله همدانه قیمت تا متری 100تومن هم میره اما باز خونه ها فامیل وسمت سعادت اباد و فرمانیه و فرشته میبینم پام میچسبه

لیلا بخشی
3 سال پیش

سلام به نظر من فاز 3 اندیشه خیلی جای خوبیه برای زندگی بی سروصدا

فرزاد
3 سال پیش

بعضیا میان میگن خداتوشکر کن و فلان ... این عزیزان یا پولدارن یا بدشون میاد از پولداری ... وقتی پول داشته باشه و در کنار عقل بهره برداری ازش طبیعتا هم سلامتی هم به خانوادت میرسی و جوونیت خاکستر نداری نمیشه

کاربر مهمان
10 ماه پیش

دوست عزیز صرفا کسانی که میگن خدا رو شکر کن ،خودشون خیلی هم پولدار نیستند این یه قانونه که اگه شکر چیزیو که داری رو به جا بیاری ، بهت اضافه میشه و نعمتت کثیر میشه شما کتاب معجزه ی شکرگذاری اثر راندا برن رو بخون و بببن چه معجزه ای میکنه

لیلا باقری
2 سال پیش

همه میگن بالا شهر پیف پیف بعدم اومدن سرچ کردن خب اگه بده توی این پست چی میخوای??

کاربر مهمان
3 سال پیش

برای اطلاعاتی که دریافت کردم سپاسگزارم. ممنون از شما

کاربر میهمان
3 سال پیش

خیلی عالیه واقعاااا حتما یکدونه خونه تو منطقه 1 تهران میخرم

محسن
3 سال پیش

سلام من میخوام مغازه تصفیه اب. بزنم به نظر شما کجا بهتر است برای این کار

کاربر میهمان
3 سال پیش

هیچجا بومهن نمیشه

کامران
3 سال پیش

من حتی تومسکن مهر هم اجاره نشینم.

مهراد طاهری
3 سال پیش

بابا بیخال دنیا و پول آدم باید یه زندگی خوبی داشته باشه بعضی ها پول دارن ولی اینقدر مشگل دارن بعضی ها هم فقیرن ولی یه زندگی پر از محبت دارن پس لذت ببرین

علیرضا
3 سال پیش

امیدوارم هیچ مستاجری دیگه تو کشور نداشته باشیم. و همه صاحب خونه باشن ولو خونه کوچیک. الهی آمین

محمد
3 سال پیش

من هیچوقت حسرت همچین جاهایی رو نمیخورم مهم اینه شبا راحت سرتو بذاری بخوابی.

سمیه
2 سال پیش

دمت گرم ،حرف حق جواب نداره

کاربر مهمان
3 سال پیش

آره خوب ولی باید یه سقف درست حسابی که بالا سرت باشه

نسرین محمدی
3 سال پیش

خواب خوب بهتر از اتاق خواب لوکسه

عابدی
4 سال پیش

باسلام؛ از اطلاعاتی که جذب کردم، سپاسگزارم. از همگی سپاسگزارم!

کاربر میهمان
4 سال پیش

تو منطقه 2، علاوه بر سعادت آباد و شهرک غرب، گیشا و شهرک ژاندارمری و مرزداران هم جاهای خوبی هستن و قیمتها هم بالاست.

پریسا
4 سال پیش

خوشبحال اونایی که پول دارن و لذت زندگی رو بردن. ما که نفهمیدیم کی عمرمون گذشت و پیر شدیم از فکر و نداری.

پریا
4 سال پیش

فقط اونایی که گفتن ما تو منطقه 1 زندگی میکنیم!!!

ح . ع
4 سال پیش

من تو خوابم میبینم.

کاربر میهمان
3 سال پیش

خوش به حالت من تو خواب هم ندیدم

آرششهر
4 سال پیش

شهر رشت با شرایطی طبیعی، سرسبز و نزدیکی بیست و پنج دقیقه ای به دریا و جنگل، آب وهوایی شبیه به بسیاری از کشورهای اروپایی و داشتنِ آرامش و آسایش بیشتر نسبت به تهران، میتونه گزینۀ بسیار مناسبی برای زندگی باشه. اگر پول خوب داشته باشی، مناطق لاکچری نشینِ شهر رشت با انواع امکاناتِ به روز، بسیار عالی هست، شک نکنید.

هانی
4 سال پیش

ما که توی منطقه یک خونه داریم. تازه بابام دیروز برام ماشین جدید خریده. امیدوارم به همه آرزوهاتون برسین :)

کاربر مهمان
8 ماه پیش

گیرم پدر توبود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل

Anonymous
10 ماه پیش

نه تا الان ثروت زاییده مردی. نه قصر کاخ کرده درمان دردی. برو انسانیت را مشتری باش. قضاوت میشوی با آنچه کردی!

کاربر مهمان
2 سال پیش

آدمایی که دارن هیچ وقت چیزی رو جار نمیزنن و پز نمیدن شک نکنید یکی که بیاد بگه من فلانم من اینو دارم از تو خالیه و فقط یه مشت حرف میزنه چیزی که مهمه انسانیت و شرفه دوستانی

کاربر میهمان
2 سال پیش

چقد ضعف داری??

کاربر مهمان
2 سال پیش

خب که چی الان حتی به فرض راست بودن وقتی ایرانی اصیل و انسان فهمیده و محترم نباشی هر چی هم داشته باشی مهم نیست وقتی اینطوری رسم انسانیت و فرهنگ غنی پارسی رو پایمال می کنی و توهم می زنی که پز دادن مثلا افتخاریه! طبق فرهنگ غنی دیرینه ایرانیان غنی هرگز مالش رو به کسی فریاد نمی زنه و ثروت رو به سوزوندن دل دیگران نمی بینه و انقدر بی شخصیتی نمی کنه! داری که داری. چیکار کنیم حالا؟! اگه پولش حلال بوده که واقعا چکار کنیم حالا، مدال می خوای براش؟ اگرم از جای حروم اومده پولت که نه تنها با پز گناه و بی شخصیتی کرده که باید به مردم جواب پس بدی که از کدوم گوری اون پول اومده که مردم اطمینان حاصل کنن که پول زن و بچه ای یا مردم رو نخورده باشی. خوب شدی حالا؟!

کاربر میهمان
3 سال پیش

ممنون و سپاسگزارم که این همه بخشنده و دل پاک هستی،همین طرز تفکر برگ برنده خانوادته

امیر
3 سال پیش

آدمها نداشتهاشون رو بیشتر فریاد میزنن...

کاربر میهمان
3 سال پیش

خوش به حالت.

بچه شمرون
3 سال پیش

هیچ وقت بچه های شمرون و شمال تهرون از عبارت  (منطقه یک)  استفاده نمی کنند.

کاربر میهمان
3 سال پیش

عزیزم من دیروز 35 تا گوشی a71 واسه ی بچه هایی که واسه ی درس خواندن احتیاج به موبایل داشتن، دادم. نیاز نبود بیای پول باباتو به رخ بکشی گلم!

کاربر میهمان
4 سال پیش

آرزوی ما، خاطرات شماس داداش!

کاربر میهمان
4 سال پیش

وی در منطقه 18 ساکن میباشد و ماشین خریداری شده اش ساینا میباشد.

مژگان
4 سال پیش

سلام خدمت شما بزرگواران. از توضیحات کامل شما بابت شناخت منطقه ها بسیار سپاسگزارم. خیلی مفید و مختصر بود.

مریم
4 سال پیش

برای کار آرایشگاه کدام منطقه مناسبه که هم مشتری زیاد باشه، هم خوب پول بدهند؟

کاربر مهمان
2 سال پیش

لواسون

کاربر میهمان
3 سال پیش

به نظرم هر چه منطقه غرب تهران و شمالشه بهتره. چون مدرن ترن و باید یه‌ پول اجاره مغازه یا ارایشگاه تم خوب باشه.

کاربر میهمان
4 سال پیش

شهرک آزادی فقط خلوته و هیچ دسترسی‌ای نداره و خوابگاه خلافکارای پولداره.

یاسمین
4 سال پیش

آرزو داشتم تو منطقۀ 1 تهران زندگی میکردم و یه ماشین گرون قیمت هم داشتم. در ضمن یه خانوادۀ خیلی خیلی پول دار هم داشتم که حسرت هیچی تو دلم نمونه. اما حیف که بهترین سال های عمرم تو نداری و حسرت داره میگذره.

i.ali.saleh.23@gmail.com
2 سال پیش

آخی عزیزم? پیام بده شاید تونستم کمکت کنم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

تو این دنیا نمیشه همه چی رو داشته باشی رفیق تو اگه پول داشتی یا پدر نداشتی یا مادر یا ازدواج نمیکردی یا بچه نداشتی ... یا انقدر غصه داشتی که پول برات ارزشی نداشت چرا فکر میکنید همه چی پوله بیاید در کنار عزیزانمون لذت ببریم کدوم پولدارو دیدی زندگیه آرومی داشته باشه ؟؟؟

حمید
3 سال پیش

همدردیم، وعده دیدار بهشت

آریو ویسی
3 سال پیش

عزیزم من الان تو منطقه دو زندگی میکنم یعنی ستارخان شادمان ولی اجاره نشینی میکنیم انقدر که اینجا گرونه چه برسه منطقه یک

کاربر مهمان
3 سال پیش

همه مناطق خوبه مهم ادماشه خوب باشن یا بد… ایران زیباست ایرانی زیباتر… دلمان زیبا باشد نه محله مان… دل که زیبا باشد محله گلستان میشود… محله های جنوب هم زیباست چون از هر گذری که میگذرم نام جوانمردی رو میبینم که بر سر بن بست و کوچه نشان خورده ،…. جنوب شهر گذرهایش بنام های گل و سنبل و وفیره نیست… جنوب شهر کوچه و خیابوناش بنام شهیدانی خورده که بچه همین جنوب شهر بودن… پس همه جای ایران زیباست ایرانی زیباست…

Khaled
3 سال پیش

پول خوبه ولی سلامتی بهتره زیاد نباید حسرت پول رو بخوریم عزیزان اونم با تلاش و شانس یه روز میاد نه زیاد به متوسط هم قانع باشیم . ممنون از دوست عزیزمون که درباره تهران منتطق توضیحات خوب و عالی ارائه فرمودین

عرفان
4 سال پیش

ببین من اونجا زندگی میکنم خونه لوکس هم داریم ماشین گرون تو منطقه 1 دارم دلمو زده خودم دوست دارم خونمون تو اصفهان باشه

Kurd
4 سال پیش

من؟ الهیه! اونم تو ایران!!

مریم
4 سال پیش

منم همین جا زندگی میکنم.

کورد
4 سال پیش

مثلا به ما چه!

کاربر مهمان
4 سال پیش

الهیه.

آرمان
4 سال پیش

خوب بود دوست عزیز. بنده منطقه یک کار کردم ولی از نظرم بهترین محله ها، محله های اطراف ورزشگاه آزادیه؛ مثل شهرک فرهنگیان. اونم به دلیل اینکه از نظر من هنوز انسان های با اصالت و قدیمی و با فرهنگ زندگی می کنن. از نظر من این مهم ترین چیزه.

امین
4 سال پیش

و همین تعریف و تمجیدها و تبلیغ ها تهران رو به بدترین منطقه در ایران تبدیل کرده. چه بخواد منطقه 1 باشه (که الان فرقی با جنوب شهر نداره، به خاطر ساخت و سازهای بی جا و غیر استاندار)، چه بخواد منطقه 22 باشه. امیدوارم روزی برسه که دولت و مسئولین دست از پایتخت نشینی بردارند. اینهمه خونه های قشنگ داریم در شهرستان ها ولی همه خرید و فروش، شده تهران، تهران، تهران. یه سر بزنید به اصفهان یا به مازندران و خیلی جاهای دیگه در کشور خودمون که هم ارزون تر هست، هم قشنگ تر.

کاربر میهمان
2 سال پیش

مگه به قشنگیه؟! همه مسئولین تو یک جا جمع میشن چون دم به دقیقه میخوان همو ببینن مشورت کنن و تصمیم گیری کنن، اگه هر کدوم یک شهری باشن که دیگه راحت نمیتونن مشورت کنن خب برا همین همه ی جا هستن و شده پایتخت

کاربر میهمان
2 سال پیش

کجایی؟ از زیر سنگ حرف می زنی داش؟! بیا پایین بابا. اولا ایران همه جاش که مردم خوب باشن خوبه چه تهران چه هر گور دیگه ایش. دوما مسئولین تهران نشینن؟! خوبی؟!؟! حالت خوبه؟!؟!؟؟ مسئولین و آقازاده هاشون همگی در امریکا و اروپا و کشورهایی که همه چیزشان جلوتر هست می شینند! بعدم پا گرفتن شهرهای دیگه فقط به این نیست که مسئول پاشه بره اونجا. باید زیرساختها و همه چیزهای دیگه اون شهرها درست بشه تا شلوغ بشن! پس برای چی فکر کردی شما شهرستانی ها ریختین همینطوری تو تهران؟! بعدم منطقه 1 شده جنوب شهر؟؟!؟!؟ برو بابا. کلا حالت خوش نیست اصلا. الان درسته تقریبا تمام سازه ها غیراستاندارد و توسط افراد اشتباهش ساخته می شه ولی اگه واقعا فکر کردی منطقه جنوب تهران و 1 تهران شبیه همن کلا یه جای دیگه ای توی ابرا توی دنیای خودت!!!

متین
4 سال پیش

ممنون خوب بود. در مورد محله های تهران، از جمله الهیه خیلی چیزا دونستم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

خدا رو شکر خانوادام کنارم ھستن کرایہ نشینم در خوزستان مادرم سالم باشہ ببینمش خونہ برا چیم

سودا
3 سال پیش

سعادت آباد یکی از فیک ترین مناطق تهرانه وکاملا مهاجر پسند

کاربر مهمان
5 سال پیش

قیمت ها به دلیل تورم باید تجدید شود.

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.