لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری
chevron-down
×

افزایش وام تعمیر مسکن مهر

افزایش وام تعمیر مسکن مهر ۲نبش

محمد حسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن، از وام 40 میلیون تومانی تعمیرات واحدهای مسکن مهر با مدت بازپرداخت 5 ساله و سود 18 درصد با اقساط حدود یک میلیون تومان خبر داد.

همچنین اظهار داشت:پرونده‌های تشکیل شده مشمول این افزایش تسهیلات می‌شوند و افرادی که تسهیلات دریافت کردند نیز می‌توانند با متمم تسهیلات افزایش تسهیلات را دریافت کنند.

وی گفت: فعلاً برنامه‌ای برای افزایش تسهیلات صندوق پس انداز یکم نداریم همچنین تفاهم نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی امضا شد مبنی بر اینکه افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند در اولویت دریافت تسهیلات با نرخ 8 درصد در سایر بافت‌ها و 6 درصد در بافت فرسوده قرار گیرند.

در همین راستا این وام به 2 میلیون و 300 هزار واحد تسهیلات در مسکن مهر پرداخت شده است. علمداری در این راستا ادامه داد: بانک عامل حوزه مسکن سامانه‌ای اینترنتی درخواست تسهیلات راه اندازی کرده است و متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست و بارگذاری مدارک خود کارهای تسهیلات را اینترنتی بدون مراجعه به بانک انجام دهند و امیدوارم سایر دستگاه‌ها در رابطه با امضا دیجیتال با بانک مسکن همکاری کند تا این روند ادامه یابد.

این مسئله نشان می دهد که برخی واحدهای اولیه به شرایط فرسودگی رسیده‌اند و طبق آخرین آمار از دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر تاکنون تنها دو میلیون و 30 هزار واحد معادل 92 درصد کل پروژه به متقاضیان تحویل شده است.

پرداخت تسهیلات 160 میلیون تومانی مسکن ملی برای زوجین تهرانی

علمداری درباره پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن گفت: پرداخت تسهیلات ساخت 140 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در برنامه قرار دارد.

افرادی که حساب سپرده صندوق یکم دارند طبق تفاهم نامه در اولویت دریافت تسهیلات هستند به شرطی که شرایط طرح اقدام ملی را داشته باشند. وی افزود، تسهیلات طرح اقدام ملی برای زوج های تهرانی 160 میلیون تومان‌و زوج های سایر شهر ها 120 میلیون تومان است. پرداخت وام منوط به این است که متقاضیان به بانک معرفی شوند و پرداختن به متقاضیان واحدها پس از دوران ساخت انجام میشود که بین 18 تا 36 ماه با اتمام پروژه ها به طول می انجامد.

تیم 2نبش ۲نبش
تیم 2نبش

ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید

اخبار مرتبط


نظر شما چیه؟ ۲نبش نظر شما چیه؟
اشتراک گذاری مطلب در تویتر ۲نبش اشتراک گذاری مطلب در واتساپ ۲نبش اشتراک گذاری مطلب در تلگرام ۲نبش

میخوای «اشتراک رایگان» داشته باشی و مقاله‌ی بعدی‌مون رو واسه‌ت بفرستیم؟