معرفی بهترین محله‌های مشهد و بالاشهر مشهد

تیم 2نبش
2 هفته پیش
بالاشهر مشهد [گرانترین محله های مشهد] کجاست+بهترین محله ها

 

 

بالاشهر مشهد کجاست؟ معرفی بهترین محله‌های مشهد

محل زندگی از دیرباز برای انسان‌ها حائز اهمیت بوده است. از این رو برخی از بزرگان ایران زمین، معیارهای مهمی برای انتخاب محل سکونت نام برده اند. ابن سینا مواردی مانند نوع خاک، باز بودن فضا، پوشش گیاهی منطقه، کیفیت آب، مجاورت با کوهستان و جنگل، شدت آفتاب و ... را نام برده است. البته اهمیت تمام موارد بالا، بر کسی پوشیده نیست، اما معیارهای امروزی تغییرات عمده ای داشته است. در این مقاله قصد داریم بنا بر این معیارها از جمله آرام و ساکت بودن محل سکونت، نزدیکی به حرم امام رضا، نزدیکی به بازارها و مراکز خرید و دسترسی آسان به سایر نقاط مشهد، بهترین محله‌های مشهد را برای زندگی بیان کنیم. از طریق سایت ما می‌توانید به لیست خانه‌های مشهد که برای فروش هستند، دسترسی داشته باشید. در اینجا با محله‌های مشهد بهتر آشنا شوید. 

آیا مشهد برای زندگی خوبه؟

مشهد شهری در خراسان رضوی و محدودۀ شرقی کشور است. شهری که خانه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال آرامش در کنار امکانات کافی هستند. مشهد شهری است که نه هیاهوی ناتمام پایتخت را دارد نه سکون شهرهای کوچک‌تر اطراف. بلکه شهری است که راه‌های بسیاری برای پیشرفت پیش پای شما خواهد گذاشت و در عین حال امنیت و آرامش را هم به زندگی روزمرۀ شما تزریق می‌کند.

هر چند که نمی‌شود از حقایق هم نگفت و به مشکلات شهری و وضعیت اقتصادی در این شهر اشاره نکرد. مسلما بار ترافیکی شهری پر جمعیت، مثل مشهد، دردسرهای خودش را ایجاد می‌کند. اما امکانات کافی و گسترده در این شهر کف ترازو را برابر می‌کند.اما بهترین محله در مشهد برای زندگی کجاست؟ و کدام محله تمام ویژگی‌های بهترنی محلۀ مسکونی مشهد را دارد! 

 

بهترین محله‌های مشهد به لحاظ ساکت و آرام بودن

با توجه به اینکه خانه، محلی برای استراحت و گذران اوقاتی به دور از تنش های و سر و صداهای روزانه است؛ آرام و ساکت بودن محله ای که در آن سکونت دارید از اهمیت زیادی برخوردار است. معیارهای کلی یک محله خوب و ساکت مواردی مانند کوچه های با عرض کم و دوربرگردان در انتهای کوچه ها است. البته تعداد واحدهای مسکونی موجود در یک کوچه نیز نباید زیاد باشد. مواردی مثل وجود مدرسه و مسجد در آن محله نیز در شلوغی آن محله بسیار تاثیرگذار است. این موارد به صورت کلی است و ممکن است موارد استثنا نیز در این میان وجود داشته باشند. با توجه به موقعیت محله‌ی بلوار سجاد این ناحیه از مشهد، جزء محلات آرام مشهد شناخته میشود که به دور از تنش ها و سر و صداهای روزانه است. در کنار آن خیابان های ابوذر غفاری، ناصر خسرو، ملاصدرا و بابک که در محله احمدآباد مشهد قرار دارند، خیابان های معاد و عدل حد فاصل بلوار فرهنگ و بلوار وکیل آباد، بلوار باهنر و بلوار هاشمیه و هنرستان می توانند انتخاب های مناسبی باشند.

 

بهترین محله‌های مشهد از نظر نزدیکی به بازارها و مراکز خرید

برای بسیاری از افراد در جامعه (مخصوصا خانم ها)، نزدیکی به مراکز خرید یک امتیاز ویژه برای خانه ای که می خواهند در آن ساکن شوند به حساب می آید. این نزدیکی می تواند در کمتر هدر رفتن وقت و انرژی شما برای انجام خریدهای روزانه بسیار کمک کننده باشد. البته امروزه در بسیاری از مناطق مشهد، مراکز خرید بزرگی ایجاد شده اند تا مشهدی های عزیز کمترین مشکل را در خرید داشته باشند. با این وجود برخی محلات مانند بلوار جانباز، بلوار سجاد، خیابان احمدآباد، بلوار امامت و میدان دکتر شریعتی مشهد از این حیث بسیار مناسب هستند. در این محلات انواع بازارها شامل بازار پوشاک، تره بار و هایپرمارکت ها وجود دارند که می توان مایحتاج خانواده را از آنها به خوبی تهیه کرد.

 

 

بهترین محله‌های مشهد از نظر دسترسی آسان به سایر نقاط شهر مشهد

 

رفت و آمد در شهرهای پر جمعیت مانند مشهد، فارق از اینکه شما خودرو شخصی دارید یا نه، همواره مساله ای مهم و قابل توجه است. مشهد دارای چندین بزرگراه و شریان اصلی، شبکه ای از خطوط اتوبوسرانی و دو خط مترو (خط 3 در دست احداث) است که نزدیکی به این مجاری ارتباطی می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی قابل توجهی ایجاد کند. با در نظر گرفتن نکات بالا، محله هایی که در اطراف بلوار وکیل آباد قرار دارند مانند بلوارهای امامت، جلال آل احمد، سیدرضی، دانش آموز، دانشجو، باهنر، کوثر شمالی، هاشمیه، هنرستان، هفت تیر و صیاد شیرازی می توانند گزینه های مناسبی برای سکونت باشند. زیرا از یک سو در نزدیکی مترو قرار دارند و از سوی دیگر از طریق بلوار وکیل آباد به ییلاقات مشهد (طرقبه و شاندیز) و میدان آزادی (فلکه پارک) و در نتیجه به کمربند بزرگراه مشهد دسترسی دارند. در ادامه هم محله هایی مانند بلوار ملک آباد، خیابان احمدآباد و میدان دکتر شریعتی نیز می توانند انتخاب های جذابی باشند.

 

 

مناطق پایین شهر مشهد کجاست؟

 

 

مشهد همین‌طور که برخی از بهترین محله‌ها برای زندگی رو در خودش داره، شامل محلاتی هم هست که شرایط نامساعدی دارند. این مناطق که نارضایتی ساکنینشون رو هم در بردارند، به لحاظ بافت شهری ضعیف هستند.

خانه ‌های لوکس در بهترین محله‌های مشهد

 

از ابتدای این مقاله چند عامل جذاب در انتخاب محل سکونت که برای اکثر افراد از اهمیت بالایی برخوردارند را، با هم بررسی کردیم. اما هنوز سوال اصلی پا برجاست که در کل و با در نظر گرفتن همه عوامل، بهترین محله های مشهد کدام محله ها هستند؟ 

برای پاسخ به این سوال باید گفت محله هایی مانند بلوار سجاد، بلوار هاشمیه، خیابان احمدآباد سرآمد بهترین محله های مشهد هستند. البته دقت داریم که هر کدام از این محله ها ویژگی های خاص خودش را دارد اما یکی از عوامل تاثیرگذار، بافت ساختمان‌ها و امکانات آن‌ها است که در برخی از خانه‌ها و برج‌های لوکس این محلات به کار رفته. مثلا بلوار هاشمیه، علاوه بر اینکه با نزدیکی به کوهستان پارک خورشید و فضای کوهستانی با بلوار سجاد قابل قیاس نیست، برج‌هایی را دارد که از ساخت و ساز بسیار مدرنی در آنها استفاده شده.

برخی دیگر از محلات شهر مشهد هم هستند که برخی از لوکس‌ترین خانه‌های شهر را در خود جای دادند و برج‌هایی که در این محلات قرار دارند با زیبایی خودشون، چشم‌ها رو خیره می‌کنند. برخی از این برج‌ها مثل آرمتیاژ، باران، یاس سفید و .... هستند.

 

 

مناطق رو به رشد مشهد

مشهد با گسترش مرزهاش، بخش زیادی از مناطق اطرافش رو هم شامل شده و سبب توسۀ این محدوده‌ها شده است. از این رو به سبب توسعۀ شهری مناطقی هستند که رو به رشد هستند و آیندۀ خوبی برای آن‌ها پیش‌بینی می‌شود. از زمین‌های اطراف مشهد مثل گلبهار گرفته تا مناطق رو به رشدی مثل قاسم آباد و الهیه و...

بهترین منطقۀ مشهد برای سرمایه‌گذاری مسکن

مناطقی مثل الهیه، انتهای بلوار هاشمیه، حاشیۀ بلوارهای نماز و فکوری و بهتر از همه گلبهار در اطراف مشهد از بهترین موارد برای سرمایه‌گذاری مسکن در مشهد هستند. خرید خانه در گلبهار، الهیه، نماز و ... حتما انتخاب مناسبی برای خریداران آپارتمان در مشهد است.

 

 

 

کلام آخر

در شهر بزرگی مانند مشهد با محله های زیاد، انتخاب بهترین محله کاری بسیار دشوار است. در واقع انگیزه های شخصی مانند نزدیکی به خانه پدر مادر یا نزدیکی به محل کار و عواملی از این دست نیز در انتخاب محل سکونت بسیار تعیین کننده اند. بسیارند افرادی که به خاطر حس نوستالژی و خاطرات کودکی حاضر به ترک محله قدیمی خود نیستند (با اینکه می دانند مکان های بهتری هم در مشهد برای سکونت هست). بهتر است یادآور شویم بهترین مکان برای سکونت شما آنجایی است که احساس راحتی و آرامش بیشتری می کنید!

سوالات متداول

بهترین محله‌های مشهد کدامند؟ بالاشهر مشهد کجاست؟

محله‌های خوب برای زندگی در مشهد زیاد هستند. اما برخی از این محلات هستند که بیشتر بین مردم محبوب شده‌اند مثل سجاد، بلوار وکیل آباد و هاشمیه.اما اینکه بهترین محله کدام است و چرا؟ ما در ادامه به تفصیل خواهیم گفت.

بهترین محله‌های منطقۀ یک مشهد کجاست؟
منطقۀ یک مشهد که شامل محلاتی مثل از شمال میدان استقلال، بلوار فردوسی، خیابان دانشگاه، خیابان کوهسنگی و میدان فلسطین و بلوار ملک آباد است. در این بین برخی از محلات هستند که بیشتر محبوب هستند و خریداران بیشتری دارند. در ادامه به یک به یک این محلات خواهیم پرداخت.
بهترین محله‌های مشهد مثل سجاد، هاشمیه، وکیل آباد چرا محبوب هستند؟
محله‌هایی مثل سجاد، الیه، کارمندان دوم، هاشمیه و وکیل آباد در مشهد بسیار مطرح هستند. در این مقاله خواهیم گفت که چرا این مقالات بهترین برای زندگی در مشهد شدند!
این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.
486 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
محمد حسین نوری
2 ماه پیش

دنبال زمین مناسب با متراژ عالی می گردم برای سرمایه گذاری سایت خوبی دارید

شکوفه عظیمی
6 ماه پیش

به این وسیله از تمام دست اندرکاران این سایت تشکر می نمایم توصیه های مفیدی در نظرات مردم مشاهده نمودم که بسیار ارزشمندست.

شکوفه عظیمی
8 ماه پیش

بعضی از موجرها با بالابردن بیش از توان مستاجرها فقط به خود ظلم می کنند چون وقتی اجاره بیش از حد بالا باشد مستاجر تخلیه نموده جای ارزانتری را اجاره می کند ، ممکن است ماه ها یا سالها خانه یا مغازه ی موجر خالی بماند بنابراین بعد از این همه مدت حتی اگر موجر بتواند با دوزو کلک مستاجر ساده ای پیدا کند نه تنها جبران این همه ضرری که ملکش تخلیه بوده نمی شود هنوز چند ماه نگذشته مستاجر جدید به جرم بالا بودن بیش از حد اجاره که خارج از عرف منطقه هست از موجر شکایت نموده علاوه بر خسارت ، اجازه تخلیه می گیرد بنابراین سر موجر گناهکار و حریص بی کلاه می ماند پس چه خوبه موجران به خاطر منافع خودشون هم که شده به مستاجرهای خود رحم کنند بخصوص که موجران با انصاف هم زیاد هستند و مستاجرها می توانند به آنها پناه ببرند.

نازنین زهرا
7 ماه پیش

سایت فوق العاده ای دارید از این که بدون دلسرد شدن از نیش و کنایه ی بعضی ها با حوصله و صبر فراوان به مردم خدمت می کنید بسیار از شما سپاسگذار هستیم بدانید که اکثریث مردم قدردان تلاش های شما هستند از اینکه با پیامهای روشنگرانتون ما را هشیار و بیدار می کنید خیلی از شما ممنون هستیم مطمئن باشید که پیش خدا اجر دارید .

عاطفه
7 ماه پیش

تهران آب و هواش خیلی آلوده شده پدرم به خاطر سلامتیم خونه مون رو فروخته قصد داریم به مشهد مهاجرت کنیم از کسانی که واقعا در مشهد زندگی می کنند تقاضا دارم درست راهنمایی کنید نظرات همه رو خواندم خیلی ها گفتند مناطق بالا شهر از لحاظ فرهنگی ناسالمند و برای بانوان مزاحمت ایجاد می شود بعضی دیگر گفتندسطح فرهنگی مناطق پایین شهر بالا نیست تو رو امام رضا به همان خدایی که می پرستید راستش را بگویید کجای مشهد هم آب و هوای بهتری نسبت به دیگر مناطق دارد هم از لحاظ فرهنگی سالم است ضمنا در تهران خونه مون رو فروختم فقط یک ماه برای تخلیه و خرید خونه فرصت داریم بودجه مون برای خرید خونه فقط 14 میلیاردو 600 م است تو رو خدا هر چه زودتر به دادمون برسید وقت زیادی برامون باقی نموده

مژده شرفی
7 ماه پیش

من مژده شرفی هستم لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس فیزیولوژی ، کل پیامها را با دقت مطالعه کردم نظرات فوق العاده عالی و بکری در میان آنها مشاهده کردم امیدوارم در آینده شاهد نظرات بیشتری باشم.

ریحانه
7 ماه پیش

به اعتقاد بنده در اینجا مردم نویسنده و صاحب وب سایت ناشر است همه رایگان و برای خدمت به خلق خدا خدمت می کنند اجر همه با خداست.

جواد حکیمی
7 ماه پیش

آدمها بستگی به طرز تفکرشون منطقه ای رو خوب یا بد می دانند مثلا شخصی که هر شب پارتی می گیرد و اهل فساد و فسخ و فجور هست اگر به محله ای برود که آدماش سالم و مثبت باشند آن محله را بد می داند چون در آن محل راحت نمی تواند به اعمال منافی عفت خود ادامه دهد چون مردم آن محل با او برخورد می کنند برعکس همین آدم اگر به محله ای برود که آدماش خراب باشند و به ارزشهای اخلاقی که در مذهب به آن تاکید شده اهمیت ندهند آن محل را خوب می داند پس اگر شخصی بگوید محله من بد یا خوب است اول باید دید خود آن آدم چطور طرز تفکری دارد مثلا فردی که دین و ایمان درست حسابی ندارد و خودش آدم درستی نیست حتی اگر ظاهر حق به جانب و فریبنده ای داشته باشد یقینا نمی تواند اطلاعات درستی به آدم دهد پس با هر شخصی نمی توان مشورت کرد.

سینا
8 ماه پیش

من تا انتها تمام نظرات را خواندم خدا صبر بده با این نظرات متضاد ، اصلا نمیشه روی حرف مردم حساب باز کردبه قول شاعری یکی میگه عاقلو فرزانه ای یکی میگه جاهلو دیوانه ای به این حرفا گوش نمیدم چون که میدونم کیم. پدری به پسرش می گفت با همه مشورت بکن اما عقل خودت را دست همه ی مردم نده از میان نظرات درست بهترینشون را انتخاب کن و خودت تصمیم بگیر نگذار مردم برایت تصمیم بگیرند بعد برای اثبات حرفش با الاغ سوار شدند به هر شهر و دیاری که می رسیدند مردم از کار آنها ایراد می گرفتند و هر کدام یک نظر متفاوتی داشتند آخرش هم گفتند چرا الاغ را سوار خودتون نمی کنید .

سمانه
8 ماه پیش

من تمام نظرات را خواندم نظرات ارزشمند زیادی وجود دارد کاش دوستان آنها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند تا همه بتوان از آن بهره مند شوند.

سعید
8 ماه پیش

من در یکی از مناطق پایین شهر زندگی می کرد خوشی زد زیر دلم رفتم یکی از مناطق بالا شهر خونه خریدم حالا مثل سگ پشیمان هستم کاش گول حرفهای رفقای ناباب را نمی خوردم جایی رو که ندیدند آنقدر خوب تعریف می کردند که انکار بهشته تعدادی از جوانهای آنجا مثل دخترهای بی حجاب موهای بلندی دارند که از پشت بستن بعضی دیگر موهای بلندی دارند که مثل جوجه تیغی سیخ سیخه خاکوبی های بازوهایشون رو نگو که رنگ و نقششون آدم را یاد مار و عقرب می اندازه شاوارهای جر خوردشون از لباسهای گداها زشتره خودشون رو شکل غربی های لامذهب بدبخت در آوردند وقتی هر کدام از اونها رو می بینم حالم ازشون به هم می خوره ماهواره نگاه می کنند فکر می کنند اینجا هم خارجه باز هم جای شگرش باقی هست که همشون اینطور نیستند وگرنه از غصه سکته می کردم.

کاربر مهمان
9 ماه پیش

شما از خیابان راهنمایی مشهد، فلسطین، ارشاد نسترن و... نگفتید این ها هم از محلات خیلی خوب مشهد هستند

جواد دانشی
آزادکارمیکنم .
6 ماه پیش

 باخیابانهایی که نام بردید بایدبگویم که اگربخواهدگفته شود، ضمن تاییدخوب بودن خیابانهایی که نام بردید دههاخیابان دیگررانیزبایدنام برد که خیابان کوهسنگی ، کلاهدوز ، فرامرز عباسی و... نیزازجمله ی آنهاست امادرگزارشی که من خواندم درواقع ، گرانترین مناطق مشهدنام برده شده است . خانم عاطفه از تهران نیزکه درخواست راهنمایی داشتند بهتر است بدانند که دربلواروکیل آباد ، خیابانهای فارغ التحصیران ، دندانپزشکان والبته خیابان هاشمیه تانزدیک بلوارپیروزی ازبهترین نقاطی هست که میتوانید نسبت به خرید جهت سکونت اقدام نمایید و البته دراینچنین محیطهایی اگرمنزل حاشیه ی اصلی هم بخرید ، برای تجارت وسکونت بسیارخوبست چون دراین محیط های که نام بردم علاوه برسکونت ، مغازه نیزاجاره ی بالایی دارد .برای شما آرزوی موفقیت

آیدا شکوری
6 ماه پیش

ما در جاده قدیم قوچان ( مشهد ) زندگی می کنیم پدرم پزشک است به علت نزدیکی به محل کارش در بیمارستان رضوی اینجا سکونت داریم به علت مزارع زیادی که نزدیک ما وجود دارد بیشتر فصل ها آب و هوای تقریبا مساعدی داریم دوست داشتم آنجا را به عاطفه جون معرفی کنم اما پشیمان شدم چون زمان هایی که هوا سرد می شود بعضی از کارگرهایی که در ساختمانهای نیمه کاره کار می کنند با برپایی آتش برای گرم شدن دود زیادی هوا می کنند که برای سلامتی ایشان مناسب نیست.

آیدا
6 ماه پیش

بچه ها من یک خبر فوق العاده خوش می خواستم به شماها بدهم آن خبر این هست که به صورت اتفاقی متوجه شدم در پاسخ به هر نظر هر چند وقت یکبار نظرات جدیدی اضافه می شه که خیلی از اونها فوق العاده جالب و آموزنده اند.

غلامرضا
7 ماه پیش

ما مشهدی ها ارادت زیادی به امام رضا داریم اگر خانم عاطفه ما را به آن حضرت قسم نمی دادی مشاهده می کردی که هر کدام از ما مشهدی ها محله خودمان را به شما معرفی می کردیم اما چون ما را به آن حضرت قسم دادی به احترام آن حضرت جرات نمی کنیم محله خود را به جنابعالی معرفی کنیم چون که ممکن است بعد خرید باب دلتون نباشد و شرمنده آقا امام رضا شویم قربون آقا امام رضا.

آیدا
7 ماه پیش

در پاسخ به درخواست عاطفه که به دنبال یک منزل خوب در مشهد مقدس می باشند باید به طور کلی خدمتشون عرض نمایم مشهد همه جایش خوبه اما اگر به دنبال جای عالی می گردید می بایست در هر محله ای از مشهد که قصد دارید خانه بخرید سعی نمایید در میلان هایی که ساکت تر هستند خانه بخرید بعضی از میلانها بچه های پر سر و صدایی دارند موقعه ای که مشغول بازی می شوند از بس داد و بیداد می کنند که یاد استادیم های ورزشی می افتید در حاشیه خیابانهای اصلی اصلا خانه نخرید که آنجا فقط به درد کاسبی می خورد نه برای استراحت و آرامش ، داخل بعضی از میلانها کوچه ای باریک ممکن است باشد کوچه های تنگ و خلوت بخصوص در شب خیلی نا ایمن و خطرناک هستند هم دزدان آنجا را مناسب کار خود می دانند هم مزاحمین ناجوانمرد.

کریم احمدیان
7 ماه پیش

آقا سینا بهتره بدانی که هر انسانی هر چقدر که با هوش باشد اگر خود رای باشد به نابودی می افتد خداوند حتی به حضرت محمد ( ص ) که عقل کل بود دستور می دهد با مردم مشورت نماید سپس از میان نظرات آنها بهترین ها را انتخاب نماید خردمند از مشورت با دیگران بی نیاز نیست درست است که ممکنه نظرات مردم با یکدیگر فرق داشته باشد بعضی غلط بگویند و بعضی درست اما این خود ما هستیم که اگر از عقل خودمون درست استفاده کنیم تشخیص خواهیم داد که کدام نظرات مردم درست هستند و نیز کدام نظرات آنها غلط هستند.

عضو افتخاری هلال احمر
8 ماه پیش

من اگر جای تمام مسئولان کشور بودم به خاطر خدا از حرف دشمنان نمی ترسیدم و برای کنترل اجاره بهاء مثل زمان های بحرانی که زلزله یا حادثه ای اتفاق می افتد عمل می کردم و به هر خانواده ی مستاجری که توان پرداخت اجاره ندارد یک چادر می دادم و توالتهای صحرایی می ساختم و دیگر امکاناتی که در چنین مواقعه بحرانی نیاز هست برای آنها مهیا می نمودم و در عوض در قبال این خدمات هر ماه پول کمی از آنها می گرفتم به این طریق هم اجاره بهاء مهار می شود هم فشار زیادی به مستاجرهایی که واقعا کم درآمد هستند نمی آید هم پولی که بابت این امکانات صرف شده به تدریج به خزانه دولت بر می گردد.

علی
8 ماه پیش

در میان ما مسلمانها افراد نژاد پرست کم پیدا میشه جر و بحث نژاد پرستان با هم خیلی خنده داره یک پایین شهری به یک بالا شهری می گفت پایین شهر از بالا شهر بهتره چون بالاشهر پر از دزد زورگیر گداست بالاشهریه برای تحقیر کردنش گفت همینها نشان میدن که ما از شما سر تریم چون هرجا که پول بیشترباشه طبیعی که دزدها زورگیرها گداها اونجا بیشترند شما فقیر بیچاره ها که پولی در بساط ندارید که اونها جای شما بیان به همین علت جای شما گدا زورگیر دزد نیست اگرهم باشه آفتابه دزده که به کاهدان زده پایین شهریه گفت چقدر شما بدبختید که به تعداد بیشتر دزدها گداهایی که اونجا هستند پز می دید بالا شهریه جواب داد دارایی و برازندگی هر چه بام بیشتر برف هم بیشتره بنده خدا پایین شهریه مانده بود چی بگه من هم از خنده رو بر شدم.

مصطفی
8 ماه پیش

من یک برادر بد اخلاقی دارم از اینجا سیر شده میگه میخوام برم پایین شهر زندگی کنم میگه شنیدم آنجا مردمانی خوبی داره گفتم خود شکن آینه شکستن خطاست خدا به داد آنها برسد آبروی ما بالا شهریها را که بردی می خواهی آنجا بروی آبروی پایین شهریها را هم با آن اخلاق سگت ببری خدا به داد شما پایین شهریها برسد منتظر برادرم باشید خیلی عصبی هست بنابراین از شما تقاضا دارم به خاطر خودتون هم که شده روزی به او برخوردید زیاد سر به سرش نگذارید که اشکتون رو در می آورد راه خود را بکشید آرام از کنارش فرار کنید.

کاربر مهمان
8 ماه پیش

نژاد پرستی چیز بدیه متاسفانه همه جا نژاد پرستان وجود دارند در کشورهای اسلامی کمتر در کشورهای غیر اسلامی فراوان ، من خودم فارغ التحصیل رشته پزشکیم فکر می کردم خارجیها قدرم رو بیشتر می دانند بنابراین رفتم یکی از کشورهای خارجی بنام فرانسه متاسفانه برای گرفتن پناهندگی در خارج یا باید خیلی پولدار باشی یا باید بقدری به کشورت خیانت کرده باشی که برای آنها ارزش داشته باشه که ازت حمایت نموده و بهت پناهندگی بدهندیک مدت توی رستورانهای آنها کار کردم و برای مشترهایشون غذا می بردم و وظیفه نظافت رستوران حتی دستشویی هایشون با من بود آخرش هم طاقت نیاوردم با جیب خالی به ایران برگشتم در این مدت مطب زده پول خوبی هم در آوردم هیچ جا مثل ایران نمیشه دید خارجیها به ما مثل دید ما به غریبه هاست البته به مراتب بدتر.

علی
9 ماه پیش

بنی آدم اعضای یک پیکرند چه عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار . ای کاش به جای این که به فکر دکو پز خود باشیم کمی هم به فکر غرور و شخصیت دیگران باشیم با پز دادن و مال خود رو به رخ هم کشیدن جز اینکه دیگران را تحقیر نموده و حسد حسودان را تحریک نموده و شیطان را به جان آنها انداخته و تعدادی از آنها را تبدیل به دزد یا زورگیر یا بزهکار نماییم نفع دیگری نخواهیم برد خدا می داند به خاطر همین پز دادن ما چه تعداد افراد بی جنبه ای دچار حسادت شده و بر اثر حسادت به گله گذاری از خدا پرداخته و حتی خودکشی کردند پس بیاییم دست به دست هم داده به داد هم برسیم و با نصایح آرامبخش کسانی را که ندارند به دشمنی با خود و خدای خود ترغیب ننماییم تا خدای نخواسته همانها بلای جانمان نشوند.

کوروش
9 ماه پیش

خیابان راهنمایی , فلسطین ، نسترن خوب نیستند خیلی شلوغند شاید به همین دلیل باشد که اسمی از آنها برده نشد.

کاظم
11 ماه پیش

هر جا که می خواهید خونه بخرید یا اجاره کنید تحقیق کنید همسایه پر سر و صدا یی نداشته باشید اگر اینکار را نکنید و با همسایه پر سر و صدایی همسایه بشید زندگی براتون از جهنم بدتر میشه طوری که آرزوی مرگ خواهید کرد بی خودی نیست که بزرگان فرمودند اول همسایه بعد خانه. این تجربه گرانقیمت را ارزان بدست نیاوردم ولی رایگان در اختیار شما قرار می دهم.

اکرم
8 ماه پیش

پدرم کارگره و خونه کوچکی داریم ولی عموم پولداره و خونه ی زیبایی داشت هر سال که عید خونه عموم می رفتیم حسابی زن و بچه هاش پز می دادند و داروندار خود رو توی سر ما می زدند طفلگی پدرومادرم خیلی تحقیر میشن وبا وجود اینکه به روی خود نمی آورند ولی غم و غصه را همان لحظه به خوبی می شد توی چهرهاشون دید من هم خیلی به آنها حسودیم میشد طوری که بعضی اوقات به خداوند شکایت می کردم که چرا من جای بچه های عموم قرار نداده تا اینکه عموم ورشکست کرد و زندان افتاد وخانوادش هم به فلاکت افتادند اولش دلم خنک شد ولی حالا دلم به حالشون می سوزه هرچند که ممکنه این زندگی رقت باری که پیدا کردند نتیجه آه و ناله ما باشد که به خاطر پز دادنشون برای ما ایجاد کرده بودندبه قول مادرم از بس که پز دادن دچار چشم زخم شدند پزر دادن بده.

جمال
8 ماه پیش

بعضی از دوستان درست فرمودند که هیچ جا زادگاه آدم نمی شود چون خاطرات شیرین کودکی هر شخصی در جایست که بزرگ شده البته اگر آدم به هر دلیلی مجبور بشه زادگاه خود را ترک کند و به محله جدیدی برود اول باید ببیند همسایه های آن محل چگونه آدمهایی هستند فرقی هم نمی کند که آن محل بالا شهر باشد یا پایین شهر من خودم سجاد شهر زندگی می کردم به خاطر محیط بدش رفتم یکی از محله های پایین شهر متاسفانه چون آنجا هم همسایه اش بد بود وسر و صدای سگش ما را آزار می داد تصمیم گرفتم به دنبال جایی بگردم که همسایه های خوبی داشته باشد و مردم آزار نداشته باشد خوشبختانه بعد از کلی تحقیق موفق به اینکار شدم .

حمید
10 ماه پیش

من هر روز از این سایت بازدید می کنم هر دفعه روی شستی که به سمت پایین اشاره می کند کلیک می کردم فکر می کردم با این کار دارم به آن نظرات امتیاز خوب می دهم در حالیکه بعدها متوجه شدم با اینکار داشتم به آن نظرات امتیاز پایین می دادم حال که متوجه این خطا شدم می خواهم همکنون از کسانی که به اشتباه بهشون امتیاز پایینی دادم عذرخواهی کنم شاید باشند دیگرانی که هنوز نمی دانند که کلیک نمودن روی شستی که به سمت پایین اشاره می کند به معنای امتیاز پایین دادن به آن نظرات می باشد بنابراین از کسانی که امتیاز پایینی از امثال من گرفتند یا در آینده از کسان دیگر خواهند گرفت تقاضا می شود ناراحت نشوید زیرا که ممکن است خیلی ها مثل من باشند و ندانند که دارند اشتباهی امتیاز پایین می دهند.

کاربر مهمان
10 ماه پیش

در خیلی از نظرات مشتی که به سمت بالا اشاره می کند با کلیک روی آن شماره را بالا نمی برد ولی مشتی که به سمت پایین اشاره می کند وقتی روی آن کلیک می شود شماره اش زیاد می شود اما شماره مشتی که به سمت بالا اشاره می کند را هم کم می کند به نظر می آید یک جای کار ایراد دارد لطفا مشکل را رفع نمایید من اگر جای شما بودم مشتها را حذف می کردم چون کمتر شخصی پیدا می شود از معنی آنها سر در بیاره خیلی ها همین جوری آنها را می زنند و اگر مفهوم خاصی برای بعضی ها داشته باشد آنها را به اشتباه می اندازند.

علیرضا شریفی
10 ماه پیش

خدا خیرتون بده این همه نظرات عبرت آموز و مفید را به صورت [ مجانی ] برای ما گذاشتید نمی دانم با چه زبونی از شما تشکر کنم امیدوارم خداوند بهتون نیرو و قدرت بیشتری بدهد تا بتوانید با قدرت به کار خودتون ادامه بدهید باور بفرمایید اگر شماره کارت می گذاشتید حاضر بودم به نوبه ی خود برای حمایت و پشتیبانی از شما مبلغ یک میلیون تومان به حسابتون بعنوان قدردانی از زحمات و تلاشهایتان هدیه نمایم هر چند می دانم این مبلغ در مقابل زحمات زیادی که کشیدید ناچیز هست اما ببخشید که توان من بیشتر از این نیست امیدوارم دیگران هم یاری نمایند تا بلکه بتوانیم با کمک هم اندکی از زحمات شما را جبران کرده باشیم البته اجرتون نزد خداوند هم محفوظ خواهد بود یقیننا پاداش الهی به قدری است که شما را راضی کند.

جلال فانی
10 ماه پیش

به نظر من هیچ جا زادگاه و محله خود آدم نمی شود چون در آنجا بزرگ شده و به آن انس گرفته و تمام خاطرات کودکی در آنجا گذرانده شده در محله خود چون همه را می شناسید و آنها هم شما را می شناسند احساس غریبی نمی کنید من با تمام زرنگی که داشتم اشتباه بزرگی کردم خونه و محله خودم را عوض کردم با وجود اینکه خونه و محله جدیدمون خیلی از جای قبلی شیک تر هست ولی من و تمام اعضای خانواده افسرده و غمگین و پشیمان هستیم که اینجا آمدیم اینجا خیلی غریب هستیم.

کاربر مهمان
11 ماه پیش

آقا کاظم راست گفتی من که از آلودگی صوتی همسایه روانی شدم یک خونه ی بزرگ و گرانقیمت دارم ولی به خاطر سر و صدای همسایه دارم دیوانه می شود آخرش می ترسم یا او را بکشم یا خودم رو.

بیتا
11 ماه پیش

اگر با منکراتی مثل بی حجابی که زمینه ساز فحشاء و فسادهای بالاتری همچون خیانت و جنایت و غیره هست برخورد نشود جامعه به نابودی و انحطاط اخلاقی و فرهنکی و غیره سوق پیدا می کند همانطور که نمونه عینی آن را به خوبی می شود در کشورهای غربی مشاهده نمود به همین خاطر بود که اکثریت مردم ایران که مسلمان هستند رژیم منحرف و فاسد طاغوتی را که به شدت از اقلیتی منحرف و فاسد حمایت می کرد را سرنگون کردند مردم با غیرت و مسلمان ایران شاید بتوانند با کمبود های اقتصادی مدارا کنند ولی نمی توانند بی حجابی و فحشاء را در جامعه ی اسلامی خود تحمل کنند به همین علت حکومت را مجبور نموده تا با این منکرات بزرگ برخورد کنند.

محمد صابری فر
10 ماه پیش

من هم با نظر علیرضا شریفی موافقم و حاضرم حمایت مالی نمایم منتظره شماره کارت هستم.

فرشید
10 ماه پیش

من هم از سر و صدای سگ همسایه و ترانه هایی که با صدای بلند پخش می کرد داشتم دیوانه می شدم لامذهب هر چی هم بهش تذکر می دادم گوش نمی کرد آخرش تصمیم گرفتم به جای درگیری و کتک کاری در دادگستری از دستش شکایت کنم خدا را شکر شکایتم نتیجه داد حالا در آرامش هستم ای کاش به جای زور همیشه عقلمان را بکار ببریم.

امید خانی
11 ماه پیش

الان هر مقید دینی یا چند زن یا صیغه دارن رو باید از کدوم دسته شمرد که شما فرمودید؟

فرشید
11 ماه پیش

واقعا نظرات فرهنگ سازی دارید هر کس تمام آنها را بخواند و از نظرات خوب آن درس بگیرد دیگر نیاز به داشتن استاد اخلاق ندارد من که متحول شدم از همه صاحب نظران خصوصا مدیریت این سایت متشکرم.

کاربر مهمان
7 ماه پیش

احسن

نرگس
8 ماه پیش

کافران همه را به کیش خود پندارند به نظر میاد یارو خودش چند زن یا صیغه داره که گمان می کنه هر معتقد دینی مثل خودش هستند.

سید جلال حسینی
9 ماه پیش

امید خانی ایران را با عربستان اشتباه گرفته چون خیال می کنه روحانیون ما مثل شیوخ عرب ، خر پول هستند فکر کرده هر کدام از روحانیون ما چند همسر دارنددرحالیکه من خودچند روحانی را می شناسم که خونه پدرشون زندگی می کنند و از بی پولی حتی نتوانستند یک خونه برای خود رهن و اجاره کنندچه برسد به اینکه بتوانند زن بگیرندالبته چون در اسلام زن گرفتن مستحب است گناه نکردندحتی بعضی از مراجع تقلید مجرد هستندهرکس باور ندارد در اینترنت این عبارت را تایپ و اینتر را بزند : (( علمایی که ازدواج نکردند )) اینطوری معلوم می شود خیلی از علما و روحانیون مثل ما مردم هستند حتی حضرت محمد ( ص ) هم به خاطر مشکل مالی نتوانست در سن بلوغ ازدواج کند و در25 سالگی ازدواج کردبه همین خاطر است که گفتند : در جوانی پاک بودن شیوی پیغمبرست.

یک مقید دینی
10 ماه پیش

امیدخانی چرا فکر نکرده حرفی رو می زنی که مردم بهت بخندند این دوره زمان با این اوضاع اقتصادی خرابی که دشمنان ما با تحریم های اقتصادی درست کردندشکم زن و بچه خودمون رو نمی توانیم سیر کنیم وای به روزی که بخواهیم زن دوم بگیریم یا صیغه کنیم کمی فکر کن بعد حرف بزن نکنه زیاد ماهواره نگاه می کنی که حرف دشمن های ما را تکرار می کنی یک سر به خونه های ما که بزنی خواهی فهمید که ما مثل شاه زندگی نمی کنیم.

کاربر مهمان
11 ماه پیش

کار خوبی نکردید برای نظرات مردم محدودیت حروف ایجاد کردید با این محدودیت نظرات مردم خیلی کم شده قدیم که این محدودیت نبود هر روز نظرات ارزشمندی مشاهده می شد که خیلی هم آموزنده بودند ولی حالا ...

یک روحانی
8 ماه پیش

جناب سید جلال حسینی من درباره ازدواج بزرگان خیلی تحقیق کردم فهمیدم حتی خیلی از معصومین هم ازدواج نکردند از جمله حضرت مریم ( س ) ، حضرت معصومه ( س ) و خواهران ایشان که خواهران امام رضا ( ع ) می باشند ، حضرت یحیی ( ع ) ، حضرت عیسی ( ع ) هم از جمله پیامبران الهی بودند که ازدواج نکردند حتی حدیثی وجود ندارد که نشان دهد حضرت مهدی ( ع ) ازدواج کرده باشند اما متاسفانه یک عده از مردم بدعت ایجاد کرده و از جهل جوان های معصوم سوء استفاده می کنند و در این اوضاع اقتصادی خراب ، جوانها را مجبور به ازدواج می کنند در حالیکه تمام مراجع تقلید با وجود اینکه آگاه هستند که ازدواج سنت پیامبر اکرم ( ص ) هست ولی می دانند که با این وجود واجب نیست بنابراین کسی که ازدواج نکرده گناه نکرده است .

راضی
11 ماه پیش

اتفاقا خیلی کار خوبی کردید که برای پیامها محدودیت کلمه ایجاد کردید قبلا که این محدودیت نبود کس و ناکس اینجا را سنگ صبور خود کرده بود هر چه دل تنگشون می خواستند می گفتند و روز به روز به پیامهای افراد اضافه می شد طوری که دیگر فرصت نمی شد سرمون را بخارانیم حالا لااقل می شود یک نفسی کشید من اگر به جای شما بودم محدویت کلمه را به 20 می رساندم تا کمتر کسی رغبت کند وقت مردم را بی خود بگیرد متاسفانه بدجوری داشت تعداد فلورها بالا می رفت حالا می شود یک کم استراحت کرد و دیگر لازم نیست مثل گذشت وقت خود را برای این همه پیام هدر داد.

سینا
11 ماه پیش

راست میگه مگر می توان یک نکته مهم را در چند جمله کوتاه خلاصه کرد ملخص کلام از بین می رود من هم به همین خاطر نتوانستم پیام بدم.

کاربر مهمان
11 ماه پیش

منم موافقم یک خاطرت عبرت آموز داشتم که می خواستم براتون بگم چون در 700 حرف نمی گنجید قیدشو زدم.

مرتضی جوادی
11 ماه پیش

من هم یک خاطره دارم امیدوارم بدردتون بخوره آگهی یک خونه ای رو دیدم که خیلی قیمتش مناسب بود طرف گفت چون پول لازمه آن را ارزان به فروش گذاشته تا زود فروش رود طرف برای اینکه من را وسوسه کند تا آن را سریع بخرم گفت سریع بخر چون یکی دیگر هم طالبش هست دیر بجنبی از دست رفته و تا آخر عمرافسوس می خوری چون دیگه خونه ای با این قیمت پیدا نمی کنی من با خودم گفتم این خونه از دستم بره افسوس بخورم بهتر از این هست که پولم را راحت از دست بدهم بعد اغصه بخورم بنابراین تحقیق کردم فهمیدم طرف مستاجر هست خونه ای که اجاره کرده بود را می خواست بفروشد اطلاع دادم سریع دستگیرش کردند .

وحید
8 ماه پیش

به این می گویند روحانی مردمی خدا خیرت بده از بس به ما تلقین کردند که ازدواج واجبه که من تا امروز فکر می کردم دوزخی هستم که نمی توانم ازدواج کنم به همین علت نماز خواندن را کنار گذاشته بودم دمت گرم به خدا امیدوار شدم قصد دارم نماز خواندم را از سر بگیرم راست گفتن که بزرگترین گناه ناامیدی هست صد بار اگر توبه شگستی باز آی که خداوند بخشنده و مهربان است.

کاربر مهمان
11 ماه پیش

خانم هیچ می دانی که اگر این محدودیت 20 کلمه ای که پیشنهاد کردی می بود حتی شخص شما هم نمی توانستی اینقدر حرف بزنی،

دشمن دانا بلندت می کند زمینت می زند نادان دوست فکر نمی کنی با این پیامت بدجوری تیشه به ریشه این سایت زدی خوبه سایتهای معروف مثل شما چنین طرز فکری ندارند .

وحید
11 ماه پیش

آقای جوادی من هم به چنین موردی برخوردم من را هم شخصی با یک چنین جملات مشابهی می خواست وسوسه کندتا تحقیق نکنم تا سریع به دام بیفتم من هم با خودم گفتم عجله کار شیطان هست اگر آن مغازه از دستم بره یک عمر حسرت بخورم بهتر از این هست که پولم از دستم بره بعد از غصه سکته کنم بمیرم به همین جهت از بنگاهای محل و همسایه های آن مغازه پرس و جو کردم بعد از تحقیق فهمیدم شخصی که می خواهد مغازه ای را به من مفت بفروشد خودش مستاجر آن مغازه هست من هم خبر دادم گرفتنش .

بهاره نیک نژاد
12 ماه پیش

نمی دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم پدرم می خواست خونه ما را با خونه یکی از کسانی که در بخش نظر شما تبلیغ ویلاشو در بالا شهر کرده بود معاوضه کنه هر چقدر من و مادرم نصیحتش کردیم و حتی پیامهای هشدار آمیز سایت شما را نشانش دادیم قبول نکرد می گفت اینها همه کشکه کار خودشون هست تا اینکه بالاخره راضی شد بره از نزدیک تحقیق کنه خدا را شکر بعدازتحقیق از خر شیطون پایین آمد از اطلاع رسانیتون خیلی ممنون هستم قربنتون برم ما را نجات دادید نمی دانم چطوری از شما تشکر کنم خیلی خوشحال هستم که پدرم کوتاه آمد بخصوص که آدم لجباز و مغروری هست نزدیک بود آیندمون را خراب کنه پیشنهاد می کنم اگر یکی از شما هم مشکل ما را پیدا کردید هر طوری شده مجبورش کنید بره تحقیق کنه بهتره خودتون هم همراهش باشید چون ممکنه تحقیق نکنه.

اکبر نیک نژاد
11 ماه پیش

من پدر بهاره نیک نژاد هستم حقیقتش رو بخواهید فکر می کردم نظرات هشدار آمیزی که در سایتتون دخترم به من نشان داده همگی کار خودتون هست چون با آن گزارشی که تهیه کرده بودید هرگز گمان نمی کردم اینقدر صداقت داشته باشید که نظراتی برخلاف گزارشتون هست را در سایت خود قرار دهید اعتراف می کنم اگر آن نظرات نبود هرگز دخترم به من اصرار نمی کرد تا بروم تحقیق کنم آنوقت خودم و خانوادم را بیچاره می کردم بنابراین می خواستم اولا ازشما به خاطر اینکه درباره شما بد فکر کردم عذر خواهی نمایم دوما از مردم به خاطر پیامهای هشدار آمیزشون تشکر کنم در ضمن بعد از تحقیق متوجه شدم گزارش شما بی غرض بوده مقاله شما واقعا قشنگه اما عذر می خواهم که باید با کمال شرمندگی عرض کنم به علت اطلاعات نادرست با واقعیتهای امروزی همخوانی ندارد.

فتانه
12 ماه پیش

بهاره جون خوب نکته ای رو اشاره کردی فرموده بودی که بهتره خودتون هم همراهش باشید چون ممکنه تحقیق نکنه. پدرم الکی به ما گفت تحقیق کردم همه چیز خوب بوده در حالیکه دیگران پیام داده بودند تحقیق کردند چون متوجه شدند اونجا ناجوره منصرف شدند من خودم از نزدیک رفتم تحقیق کردم فهمیدم اینجوری که پدرم میگه نیست متوجه شدم پدرم الکی به ما گفته که تحقیق کرده تا بلکه بتونه خواستشو به ما تحمیل کنه بنابراین به اتفاق مادر و برادرم مجبورش کردیم دست از این کار برداره.

محسن
12 ماه پیش

نظرات سایت شما به داد خیلی ها از جمله بنده رسیده خیلی ها مثل من ممکنه تنبل باشند و حوصله نداشته باشند پیام تشکر آمیز بدهند بنابراین بنده به نمایندگی از دیگران از شما تشکر می کنم.

یک مستاجر بیچاره
12 ماه پیش

خدا لعنت کند باعث و بانیان کسانی که دارند اجاره ها را به قدری در پایین شهر بالا می بردند که خیلی از مستاجرهای بیچاره مجبور شدند در بالا شهر با آن اوضاع خرابه فرهنگی خونه اجاره کنند هر چند بالا شهر هم اجارهاش کم نیست ولی نسبت به مناطق پایین شهر پایین تر هست متاسفانه بعضی از مناطق پایین شهر مقررات سختی هم دارند به طوری که نه تنها اجاره هاش فوق العاده دارد بالا می رود بلکه بعضی از صاحب خونه ها به خانواده هایی که بیش از یک فرزند داشته باشند به خاطر سر و صدای بچه ها به هیچ وجهی خونه اجاره نمی دهند.

جواد رحمتی
11 ماه پیش

راست میگه در مناطق پایین شهر به خاطره بالا بودن رهن و اجاره مجبور شدم در یکی از مناطق بالا شهر ( سجاد شهر ) خونه اجاره کنم اینجا از لحاظ فرهنگی مناسب تربیت زن و بچه نیست اما چه کنم پولم نمی رسه راسته که از یک درب فقر وارد میشه از درب دیگر دین خارج میشه خدا عاقبت و آخرت ما مستاجرها را ختم به خیر کند از مردم تقاضا دارم تو رو خدا نفرین ما را به جان نخرید آخر قیامتی هم هست از شما سوال خواهد شد چرا قبل از اینکه به مشکلات اقتصادی و فرهنگی توجه کنید امثال من را وادار به ازدواج کردید آیا از سرانجام کسانی را که قبلا بدبخت کردید عبرت نگرفتید چرا ما را به امان خدا رها کردید و به فریادمان نمی رسید.

کاربر مهمان
12 ماه پیش

کاش زمانهایی که نظر جدیدی وجود ندارد سخت گیری ها را کنار گذاشته نظراتی که مشکل ندارند را به سایتتون اضافه کنید من هر روز سایت شما را دنبال می کنم وقتی می بینم دیگر نظری ندارید آن را ترک می کنم اینجور که پیش بره دوستداران سایتتون را از دست خواهید داد.

کاربر مهمان
12 ماه پیش

من هم موافقم اختلاف نظر یک چیز طبیعی هست لطفا سخت نگیرید.

کاربر مهمان
12 ماه پیش

خیلی سایت خوبی دارید مثل اینکه به سایت شما معتاد شدم هر روز اون رو نگاه می کنم تا اگر نظر جدیدی به آن اضافه کردید اون رو را با دوستان و آشنایانم به اشتراک بگذارم.

جامعه شناس
12 ماه پیش

متاسفانه قیمت خونه و رهن و اجاره در مناطق پایین شهر وحشتناک گران شده طوری که اشکها سرازیر شده در برخی از آن مناطق ، قیمتها حتی از بهترین مناطق بالا شهر پیشی گرفته است به خاطر همین وضعیت است که خیلی از جوانها جرات نمی کنند ازدواج کنند آنهایی هم که دل شیر دارند دل را به دریا می زنند بعد از مدتی طلاق می گیرند یا مجبور می شوند به خاطر داشتن یک فرزند با هم بسوزند و بسازند مسئولان به جای شعار ازدواج و افزایش جمعیت ابتدا باید فکری به حال مسکن و کار جوانها نمایند وگرنه آمار ازدواج و فرزندآوری همین طور سال به سال کمتر می شود و برعکس آمار طلاق و کاهش جمعیت همین طور روز به روز بیشتر می شود.

یک مستاجر تازه داماد
10 ماه پیش

به نظر من بالا شهری ها خیلی با انصاف تر از پایین شهری ها هستند یک اتاق کوچک که توالت و حمام و آشپزخانه اش در هم ادغام شده در پاپین شهر خواستم اجاره کنم بی انصاف هم رهنش هم اجارش بالاتر از خونه های بالا شهر بود تو رو خدا بیایم به هم رحم کنیم من که گناه نکردم که رفتم تشکیل خانواده دادم درست نیست ما فقیر و بیچاره ها اینقدر خوار و ذلیل شویم اگر وضعیت به همین منوال پیش رود خیلی از مستاجرهای بدبخت از جمله من مجبور می شویم مثل بی خانمانهای آمریکایی در پیاده رو ها یا بیابانها چادر بزنیم به شرط اینکه ماموران سد معبر شهرداری ، با بی رحمی زیادی که دارند چادر های ما را مصادره و ما را از آنجا بیرون نکنند.

متاهل پشیمان
12 ماه پیش

هرگز گمان نمی کردم یکی پیدا بشه حرف دل ما جوانها را بزندتا زمانی که به خاطر غرور و کله شقی زیر بار حرف حق نرویم اوضاع به همین منوال پیش خواهد رفت.

یک تهرانی
12 ماه پیش

من تهران زندگی می کنم با خواندن نظرات مشهدی ها فهمیدم خیلی همدیگر را خراب می کنید من اگر جای شما بودم آبروی شهرمون را نمی بردم ما را باش آرزو می کردیم در شهر شما زندگی کنیم .

یک کاربر
7 ماه پیش

به شخصی که خودش را یک تهرانی نامیده خواستم عرض کنم همه جای دنیا آدمهای خود تحقیر وجود دارند بعضی چون از محلات یا شهرها یا کشورهای دیگر فقط تعریف الکی شنیدند آنجا را نسبت به جای خود خوب می دانند و از آن تعریف می کنند بنابراین نباید توقع داشته باشی که مشهد از وجود چنین افرادی مستثنی باشد حتی در تهران هم چنین افرادی زیاد پیدا می شوندیک نظر به ستون نظرات مردم در سایتهایی که مثل این سایت هستند بیندازی خواهی فهمید که درست عرض نمودم البته همه جای دنیا همین طور است به ستون نظرات مردم هر کشور که نگاه کنی تایید خواهی کرد که درست گفتم طوری که خواهی فهمید جایی که توش زندگی می کنی اگر بهتر از جای دیگر نباشد بدتر نیست.

سمانه
12 ماه پیش

جناب تهرانی حق با شماست چه کنیم که افراد خود تحقیر و خود باخته حتی اگر بهشت هم بروند از آن ایراد می گیرند افراد خود تحقیر و ایراد گیر من را یاد آدمهای فضولی می اندازند که اگر جهنم هم بروند می گویند هیزمش تر هست خوشبختانه چنین افرادی در شهر ما خیلی کم هستند امیدوارم به آنها اعتنایی نکنی همانطور که ما هم به آنها اعتنا نمی کنیم.

رضا
12 ماه پیش

عذر می خواهم سایت خود را با نظرات بی خود خراب نکنید گمان کنم یک عده با گذاشتن نظراتی همچون بلوار کشاورز کجاست یا بلوار فردوسی کجاست یا فلان بلوار کجاست می خواهند شما را سر کار بگذارندلطفا اعتبار سایت خود را پایین نیاورید ما دوست نداریم سایت به این خوبی مورد تمسخر یک عده افراد مسخره واقع شود.

اکبر
12 ماه پیش

بلوار کشاورز کجاس

کاربر مهمان
12 ماه پیش

بلوار کشاورز در منطقه 2 مشهد واقع شده‌است و از محله‌های نوید و حضرت حجت عبور می‌کند. بلوار کشاورز به معابری مانند بزرگراه شهید چراغچی، کنارگذر بزرگراه چراغچی، توس 33 - شکری و همچنین توس 31 - نوید متصل گردیده است.

امیر حسام اسماعیلیان
12 ماه پیش

بلوار ارشاد کجاس

کاربر مهمان
12 ماه پیش

بلوار ارشاد مشهد در منطقه یک شهر مشهد قرار داره. مجموعه آپارتمان‌های ششصد دستگاه در این بلوار واقع شدند.

فرامرز
12 ماه پیش

بلوار فردوسی کجاس؟

یک شهروند
12 ماه پیش

تنها سایتی که به آدم اجازه می دهد راحت نظرش را بگوید همین سایت است اگر نظری غلط یا درست باشد مردم خودشون آن را تصحیح می کنند و این خیلی خوبه اما از قدیم گفتن حرف حق تلخه امیدوارم تحمل نظر مخالف هم را داشته باشیم و بتوانیم با ادبیات محترمانه و منطقی جواب هم را بدهیم برخوردهای خشن و توهین های بی ادبانه ی ما باعث می شود که گردانندگان این سایت مانند دیگر سایت ها دچار خودسانسوری شوند که در نهایت ضررش به خود ما برمی گردد زیرا از بیم واکنش بد و شدید ما مجبور می شوند دست به عصا و با احتیاط عمل نموده در نتیجه از بسیاری از نظرات خوب و مفید یکدیگر محروم خواهیم شد امیدوارم به خاطر رضای خدا و مصلحت مردم گردانندگان این سایت در برابر برخورد های ناخوشایند ما صبر و تحمل خود را بالا برده و ما را از بعضی از نظرات مفید محروم نفرمایند.

کاربر مهمان
7 ماه پیش

عمو مثل اینکه پیش بینی شما درست از آب درآمده چون بعد از 6 ماه گردانندگان این سایت در برابر برحوردهای ناخوشایند بعضی از افراد کم آورده ما را از خیلی از نظرات خوب محروم فرمودند من که روز قیامت شکایت خواهم کرد که گناه ما چه بود که می بایست از آن نظرات محروم بشیم کاش حداقل ستون نظر شما را به یک شخص تازه نفسی واگذار بکنند تا مجدد بتوانیم از نظرات تازه و خوبی بهره مند بشیم خدا به همه ما سعه سدر بدهد تا بتوانیم نظر مخالف هم را تحمل کنیم.

کاربر مهمان
12 ماه پیش

بلوار فردوسی در منطقه 2 مشهد واقع شده‌است و از محله‌های سجاد شهر، فردوسی، جانباز، شهید فرامرز عباسی، ارشاد و آپارتمان های مرتفع عبور می‌کند. بلوار فردوسی یکی از معابر اصلی این محلات در مشهد می‌باشد.

نازنین زهرا
2 سال پیش

سایت فوق العاده ای دارید از این که بدون دلسرد شدن از نیش و کنایه ی بعضی ها با حوصله و صبر فراوان به مردم خدمت می کنید بسیار از شما سپاسگذار هستیم بدانید که اکثریث مردم قدردان تلاش های شما هستند از اینکه با پیامهای روشنگرانتون ما را هشیار و بیدار می کنید خیلی از شما ممنون هستیم مطمئن باشید که پیش خدا اجر دارید .

عاطفه
12 ماه پیش

خیلی ها فکر می کنندالهیه بدترین منطقه بالا شهره این شایعه به خاطر یک سری اتفاقات نا خوشایندی بوده که در این اواخر افتاده چنین اتفاقاتی در تمام مناطق بالا شهر کم و بیش رخ داده بنابراین درست نیست اینجا را از جاهای دیگر متمایز دانسته و بدتر دانست آدمهای الهیه شاید ظاهر غلط اندازی داشته باشنداما باطنشون آن طوری که بعضی ها فکر می کنند همچنین هم بد و زشت نیست اینجاهم آدم خوب کم نداره لطفا محلات دیگر توهم برشون نداره که از ما بهترندهمه را که نبایدبا یک چوب زد همه جا خوب و بد دارد اینجا هم از این قاعده مستثنا نیست.

یک روحانی
2 سال پیش

درود بر شما که به خاطر خدا از پیامهایی که باعث تفرقه و دشمنی میان برادران افغان و ایران یا خدای نخواسته باعث فتنه و آشوب و جنگ میان دو کشور دوست و همسایه یعنی افغانستان و ایران می شود صرفه نظر می نمایید خداوند پشت و پناه شما باشد.

کاربر مهمان
12 ماه پیش

ممنون برادر

شکوفه
2 سال پیش

اهمیت دادن 2 نبش به نظرات مردم ، باعث افزایش فوق العاده ی فالوورهای این سایت شده افزایش این بازدید کننده ها امیدوارم باعث نشود در آینده مردم مجبور شوند حتی برای مشاهده ی نظرات یکدیگر پول پرداخته یا لااقل عضو سایت شوند مثل کاری که تلوبیون برای مشاهده فیلمها با مردم کرد.

یک پزشک
2 سال پیش

در پاسخ به فردی که خود را ( ر ) معرفی می فرمایند باید با افتخار بگویم بنده پزشک هستم به نمایندگی از جامعه خوب پزشکی عرض می نمایم ما به یاری همین مردم توانستیم به اینجا برسیم اگر نانواها نبودند ما را سیر کنند اگر پلیس ها نبودند برای ما امنیت ایجاد کنند اگر رفتگرها نبودند زباله های ما را ببردند اگر... نبودند ما هرگز نمی توانستیم با خیال راحت درس بخوانیم تا به اینجا برسیم بنابراین وظیفه داریم برای قدردانی و تشکر از مردم خوبمان در این کشور مانده وبه آنها خدمت کنیم ما برای جبران زحمات آنها (( با تمام وجود )) هم در پایین شهر به مردم خدمت می کنیم هم در بالا شهر؛ وجود این همه مطب و درمانگاه و بیمارستان در سرتاسر شهر گواه این حقیقت است.

امید
8 ماه پیش

فقط پزشکان نیستندکه در مناطق پایین شهر هم به مردم خدمت می کنند مهندسان ، معلمان ، نیروهای نظامی ، بانکها ، شرکتهای عمرانی و خدماتی و در کل تمام کسانی که در بالا شهر به مردم خدمت می کنند در پایین شهر هم هستند بنابراین نمی شود گفت فقط پزشکان جزو نژاد پرستان نیستند مابقی خدمان ملت هم در پایین شهر در خدمت مردم هستند.

یک کارگر
8 ماه پیش

خدا خیر بده بعضی از پزشکان را که با وجود اینکه گمنام هستند ولی از بیماران فقیر پول نمی گیرند من فکر نمی کردم که در این دوره زمونه پزشکانی پیدا شوند که مثل دکتر شیخ از بیماران نیازمند پول نگیرند کارگرم صاحب یک فرزند بیمار تا به حال چند تا دکتر که بردمش سر و وضع من و فرزندم را که دیدند از من پول نگرفتند از خدا می خواهم همانطور که آنها به ما رحم کردند خدا هم به آنها رحم کند و آنها را به بهشت ببرد.

سلاله یک شهروندمشهدی
8 ماه پیش

سلام .خداخیرتون بده.الهی هرچی میخوایید بهش برسید.مناطق محروم روبیشتر هواداشته باشید.منم دخترخواهرم پزشک هستن درتربت حیدریه خدمت میکنند.

ر
11 ماه پیش

انشای کلاس اول دبستان ات رو اینجا نذار. همه اینها که نوشتی بابت خدماتشون پول می گیرند. منّتی به سر کسی نیست.

یک روحانی
2 سال پیش

من هم از طرف مردم از شما پزشکان خوب و زحمتکش کمال تشکر و قدردانی را می نمایم همه مردم شما را دوست دارند و به شما خیلی احترام می گذارند چون حاضرید حتی از جان خود بگذرید تا جان بیماری را نجات دهید از اینکه همه جا هستید و هنگام طبابت میان غنی و فقیر تبعیض قائل نمی شوید خیلی از شما ممنون هستیم و قدر پزشکان خوب و خوش اخلاق و زحمتکش را به خوبی می دانیم بخصوص از اینکه توانستید با زحمات شبانه روزی خود ویروس خطرناک کرونا را مهار کنید به شما افتخار می کنیم خداوند پشت و پناه شما عزیزان باشد .

مهندس محمد ترابی
مشاور حقوقی و کارشناس دادگستری
2 سال پیش

ای بابا چقدر بیکارین شماها راجع به این موضوعات جروبحث میکنید.. اصلا مهم نیست که کی بچه کدوم محله و کجای شهره.. انسانیت و شرافت به رنگ وپوست ونژاد و قوم و پرچم وکشور و... نیست... هروقت انسان بتونه یک خدمتی به مردم بکنه اون وقت مردم اونو دوست خواهند داشت ...وتعریفشو خواهند کرد.حالا زاده هرجا باشه... ما که از پشت کوه آمدیم و خیلی سختی کشیدیم..بانون ماست و چراغ گردسوز درس خوندیم. ویک عالمه هم کلاه رفته سرمون تا یکم باتجربه شدیم.هم پایین شهربودیم وهم بالای شهر . همه جا بستگی به خودتون داره.ونگاهتون. همه آدمها خوبن حتی بدترین اونها..

فرشته مرادی
9 ماه پیش

جناب ( ر ) خطاب به آن آقای دکتر گفته : ( انشای کلاس اول دبستان ات رو اینجا نذار. همه اینها که نوشتی بابت خدماتشون پول می گیرند. منّتی به سر کسی نیست. ) می خواستم به ( ر ) بگویم خیلی بی تربیت و بی ادب هستی مگه بنده خدا چی گفته که با پر رویی چنین حرفهایی زدی من به جای تو خجالت کشیدم معلوم خیلی از خود راضی و مغرور و عصبی هستی که اینطور با دیگران صحبت می کنی با ادب باش تا بزرگ شوی مگر نمی دانی آن دنیا اولین چیزی که بعد از نماز از آدم سوال می کنند اخلاق است مگر نمی دانی که بد اخلاق بی تردید در آتش دوزخ می افتد پس توبه کن و کمی قدردان زحمات دیگران باش و اخلاقت را خوب کن تا به لطف خدا به بهشت بروی.

کاربر مهمان
12 ماه پیش

من در زیبا شهر بنگاه دارم تا آنجایی که من اطلاع دارم علت اینکه یک تعداد از بالا شهری ها خونه ی خود را فروختند و در پایین شهر خونه خریدند فقط مربوط به مفاسد و معضلات فرهنگی در آنجا نیست چون بعضی ها هم به خاطر مشکلات مربوط به ارث و میراث مجبور به این کار می شوند مثلا چند مورد سراغ داشتم که با فوت پدر ، اعضای آن خانواده از بنده خواستند مشتری برای خونه آنها پیدا کنم که بعد از پیدا شدن مشتری هر کدام از ورثه سهم خود را دریافت اما به علت کم بودن پولی که از سهم الارث خود بدست آوردند به ناچار مجبور شدند در بعضی از مناطق پایین شهر که نسبت به جاهای دیگر ارزانتر بوده خونه بخرند برخلاف گذشته در حال حاضر خونه ها همه جا گران شده و حتی پایین شهر هم به سختی می توان خونه خرید البته نمی توان این حقیقت را منکر شد که معضلات فرهنگی و مفاسد ، تاثیر زیادی در پایین آمدن قیمت تعدادی از خونه ها در بعضی از محلات بالا شهر نه همه ی محلات آن شده به طور نمونه در یکی از این محلات کودکی توسط سگ همسایه خفه شده بود با توجه به زیاد بودن سگباز در آن محل، والدین آن کودک به منظور پیشگیری از تکرار آن حادثه برای سایر فرزندان خود خونه خود را مفت فروختند از آن محل گریختند چند خانواده هم به خاطر مفاسد اخلاقی که در آن محل وجود دارد خونه ی خود را ارزان فروختند از آن محل فرار کردند.

آیدا
2 سال پیش

بچه ها من یک خبر فوق العاده خوش می خواستم بهتون بدم امروز یک چیز جدید در ردیف نظرات شما کشف کردم و اون اینه به صورت اتفاقی متوجه شدم در پاسخ به هر نظر هر چند وقت یکبار نظرات جدیدی اضافه می شه که خیلی از اونها فوق العاده جالب و آموزنده اند.

یک مستاجر
2 سال پیش

قدیم می گفتند اجاره ‌‌نشین خوش‌نشین است ولی امروزه با این اجاره های بالا و رهن های هنگفت دیگر حق انتخاب برای مستاجرین بدبخت باقی نمی ماند تا بالا شهر یا پایین شهرخونه بگیرند باید کل شهر رو زیر و رو کنند تا بلکه بتوانند یک آلونکی برای زن و بچه بیچاره خود پیدا کنند بنابراین در این دوره زمونه باید گفت اجاره نشین ناخوش نشین است چون با این اجاره های زیاد و رهن های بالا مستاجر بدبخت هرچقدرهم قوی باشد بازهم افسرده شده و از غصه ی زیاد ناخوش می شود.

اصغر
8 ماه پیش

بنده هم با نظر یک مستاجر موافقم بنده به دنبال خونه در مناطق پایین شهر را می گشتم غافل از اینکه در مناطق بالا شهر هم خونه هایی پیدا میشن که صاحب خونه های آن به خاطر دل رحم و منصف بودند حاضرند آن را به بهایی حتی کمتر از خونه های پایین شهری اجاره بدهند به نظرم علت اینکه قیمت خونه ها و اجاره بها در مناطق بالا شهر پایین تر از مناطق پایین شهر است این است که مناطق مرفه ، دارا هستند و شکم سیرند و دارایی هم آدم را بخشنده می کند در حالیکه پایین شهریها چون گشنه هستند و تنها درآمدشون ممکنه همان خونه باشد به همین جهت حاضر نمیشدند آن را به بهای پایین تری بفروشند یا اجاره بدهند.

کوروش
2 سال پیش

تو رو خدا قبل از اینکه قرارداد فروش خونه ی خود رو امضا کنید کمی وقت بگذارید و به صورت حضوری دنبال خونه بگردید به سایتهای فروش اینترنتی هم اصلا اعتماد نکنید چون ممکنه قیمت ارزون آن خونه هایی که آگهی شده اند کلکی باشد از سوی بنگاهدارها برای فریب کسانی مثل من تا خونه ی خود رو مفت بفروشند حضوری در بنگاههای شهر بگردید ببینید با پولی که از فروش آن خونه بدست خواهید آورد می توانید جایی رو بخرید یا نه من به خاطر گرفتاری و تنبلی این کوتاهی رو کردم قبلش بنگاه مورد اعتمادی که سالها با من همسایه و دوست بود می خواست خونه ی ما رو بفروشه به من گفت با این پول می توانی بهترین خونه رو در هر جایی که دوست داری بخری در سایت های فروش خونه مثل دیوار و شیپور خیلی خونه های ارزونی که وجود خارجی نداشتند ولی خود یا همکارانش آگهی کرده بود رو به من نشان داد بعد از فروش خونه فهمیدم فایلهای خونه های ارزون صوری و ساختگی بودند تا من فریب خورده خونه خود رو مفت بفروشم تا کمیسیون به جیب بزند خیلی دیگر از فایلهای فروش خونه هم کلاهبرداری بود مثلا خونه ای در رهن بانک بود طرف حق فروش آن را نداشته ولی بدون اجازه بانک مال غیر را به فروش گذاشته بود مستاجرهایی هم بودند که می خواستند خونه ی اجاره ایشون رو به من بفروشند سرتون رو به درد نیارم بنگاهدار محلمون خونه ما را مفت فروخت بعد از فروش خونه تازه بود که فهمیدم چه کلاه گشادی سرم رفته حالا هر جا می کردم با این پول نمی توانم جایی رو بخرم به جمع مستاجر نشین های بدبخت پیوستم خواهشند مثل من تنبلی نکنید خوب تحقیق کنید تا مثل من بدبخت نشین.

یک مستاجر
8 ماه پیش

من هم با نظر اصغرآقا موافقم بی خود نیست که شاعر گفته دارایی آدم را بخشنده کند

حسن
8 ماه پیش

سمیه خانم کارخوبی میکنید که میخواهیدنفروشیدهرکس که فروخته پشیمان کرده بخصوص با این بنگاهدارها که جوری گوش آدم را می برند که دردش بعد از فروش خونه کم کم شروع میشه طوری که آدم رو به گریه می اندازه خیلی ها را می شناسم که به قصد خونه بهتر خونه خود را فروختند و از چاله به چاه افتادن طوریکه دیگر نتوانستند خونه ی دیگری بخرند آخرش هم به جمع مستاجران بیچاره پیوستند به درویش قناعت کن که پادشاهی خطر دارد قدرخونه ای که داری هر چقدر هم دربه داغون باشه بدون که سگش به خونه ی اجاره ای شرف داره بخصوص با این اجارهای کمر شکن که ساعت به ساعت در حال افزایشه طوری که اشک خیلی از مستاجرهای بی نوا درآمده خدا رحم کنده به این مستاجرهای بیچاره با این صاحب خونه های بی رحم که هیچ کشوری حتی آمریکا نتونسته حریفشون بشه.

سمیه
8 ماه پیش

سلام.انشاالله دوباره صاحب خونه بشید. خداخیرتون بده که گفتید من هرروز تودیواردارم میچرخم .خونمون توخیام شمالی میباشد جایی خوبیه اماویلایی میخواستم.نفروشم بهتره

کاربر مهمان
12 ماه پیش

سلام برادر... حواست کجایود اخه؟؟ تواین اوضاع واحوال نابسامان جامعه.... ان شاالله بزودی خونه دار میشی،دست بجنبون

مهندس محمد ترابی
مشاور حقوقی و کارشناس دادگستری
2 سال پیش

اشکالی نداره.فدای سرت.انسان باید ازاشتباهاتش دس بگیره.نگران نباش.چقدرسرمایه دارین تا کمکتون کنم

مجید
2 سال پیش

کوروش خان خدا خیرت بده که به فکر دیگران هستی نصیحتت خیلی به دردم خورد سریع جلوی به باد دادن خونه ی ما را گرفت نمی دانم با چه زبانی از تو تشکر کنم نصیحتت خیلی به موقع بود ممنون انشاءالله در بهشت با رسول الله محشور بشی.

فاطمه
2 سال پیش

سلام. کسی از تغییرات قیمت منطقه دستغیب قسمت بافت فرسوده خبر داره؟ حدودا متری چند فی میخوره؟ و اینکه از کجا بفهمم که خونم رو به رشده یا نه؟ ممنون میشم اگه میدونید راهنماییم کنید

حمید رضا نادری
6 ماه پیش

آقا حسن شما در نظرتون گفتید سمیه خانم کارخوبی میکنید که میخواهید نفروشید هرکس که فروخته پشیمان کرده ... [ بنده هم 100 در 100 با نظر شما موافقم اما چکار کنم هر دفعه که مهمانهای نا خوانده مزاحم خانواده ی ما می شوند به ما غر می زنند که این چه وضع خونه شماست اگه آن را بفروشید می توانید یک خونه قشنگتر بخرید لیاقت شما خیلی بیشتر از اینهاست هر کی خونه شما رو ببینه آبرویتون میره ... / از بس خانواده را شستشوی مغزی دادند که زن و بچه هایم همش غرغر می زنند تا بفروشم هر چی هم نصیحتشون می کنم که از چاله به چاه می افتیم فایده نداره مهمانهای حالا جز مزاحمت ، دردسر ، غیبت و گناه نفعی ندارند خدا لعنتشون کنه که زندگی را به من و زن و بچه هام جهنم کردند چون حقوق میزبان را رعایت نمیکنند از هر چه مهمانه بیزارم.

کوروش
12 ماه پیش

یک آدم دلسوزی عینا فرموده : (( سلام برادر... حواست کجا بود اخه؟؟ تواین اوضاع واحوال نابسامان جامعه.... ان شاالله بزودی خونه دار میشی،دست بجنبون )) در جواب می خواستم بگم قربونت برم که به فکر من هستی اما عزیزم به قول معروف گشتم نبود نگرد نیست. کاش قبل از فروش منزلم ، حضوری در بنگاهها تحقیق می کردم تا ببینم با آن پولی که از فروش منزلم بدست خواهم آورد جایی را می توانم بخرم یا نه اگر اینکار را کرده بودم چندر غاز گیرم نمی آمد تا نتوانم جایی رو بخرم تا مجبور شوم اجاره نشینی نموده به جمع مستاجر نشین های بدبخت بپوندم.

کوروش
2 سال پیش

جناب مهندس محمد ترابی ، آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود خوبه خودتون می فرمایید : (( انسان باید ازاشتباهاتش درس بگیره )) بنابراین برای اینکه هم دیگران را هشیار کرده باشم هم شما را اگر نیتتون واقعا خیر باشه از خود نرنجانده باشم در پاسخ به سوالی که فرموده بودید : ((چقدرسرمایه دارین تا کمکتون کنم ؟ )) نظر شما را به چند پند و ضرب المثل جلب می نمایم آدم مار گزیده از ریسمون سیاه و سفید می ترسه همیشه پیدا می شوند انسانهای به ظاهر خیرخواه که آدم را وسوسه نموده و از هول حلیم توی دیگ می اندازند من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد چندرغاز بابت رهن خونه دارم تاکنون خیلی ها خواستند به (( بهانه )) کمک به من برای خانه دار شدنم آن را به جیب بزنند حکایت بنگاه داری شده که همسایه سابقم بود از چشمانم به او بیشتر اعتماد داشتم خیلی حق به جانب و قشنگ صحبت می کرد اگر کسی چیزی پشت سرش می گفت باور نمی کردم با خودم می گفتم لابد طرف یا با او دشمنی دارد یا بی خود به او (( بدبین )) شده ایشان به (( بهانه )) اینکه خونه من را بفروشد تا بتوانم خونه بهتری بخرم سرم کلاه گذاشت و من را مستاجرنشین کرد بعضی از دوستان با وجود اینکه با هوش و توانا نیستند ولی با زبان بازی خود را عاقل و توانا نشان می دهند اگر واقعا غرض و مرضی هم نداشته باشند مثل دوستی خاله خرسه عمل می کنند احتیاط شرط عقل است بنابراین مردم باید در این دوره زمونه خوب حواس خود را جمع کرده و هشیار و محتاط باشند و گرنه دار و ندار خود را از دست داده از من بدبخت تر می شوند.

مهندس محمد ترابی
مشاور حقوقی و کارشناس دادگستری
2 سال پیش

دقیقا کدوم کوچه ومعبر هستین. آیا جز اولویتهای خرید شهرداری هستین؟ حواستون به خریدهایشهرداری باشه؟؟ مهندس محمد ترابی.کارشناس رسمی دادگستری ومشاور حقوقی درامور زمین وملکی. شهرداری. ثبت.جهاد. منابع. مسکن. اوقاف. آستانه.و...درسراسر کشور .

رضا سلطانی
2 سال پیش

شوهر خالم کارمند شهرداری منطقه دو می باشد. از زیر و بم قوانین شهرداری کاملا خبرداره. به پدرم گفته طرح تفضیلی شهرداری تقریبا نهایی شده. طبق طرح تفضیلی جدید بسیاری از مناطق متوسط شهر که از امکانات کافی برخوردار شدند قراره جزو مناطق برخوردار محسوب شده و به لیست مناطق بالا شهر اضافه شوند. از جمله این مناطق بلوار های کلاهدوز و ابوطالب و محمد زاده می باشند. بنابراین تا سال آینده شاهد خواهیم بود که به این مناطق بالا شهر گفته شود. البته چون این مناطق خیلی پیشرفت کردند. تا قبل ازاین طرح مردم این مناطق را بعنوان مناطق بالا شهر می شناختند بخصوص که این مناطق در امتداد احمد آباد ودر فاصله کمی از آن قرار گرفتند.

سعید
8 ماه پیش

جناب سلطانی بلوارهایی که فرمودید خیلی پیشرفت کردند طوری که کم مونده از ما جلو بزنند باید قدر زحمات مسئولان مملکتمون رو بدانیم که آبادانی و پیشرفت را به همه جای کشور بردند حتی به روستاهای دور افتاده طوری که کمتر روستایی باقی مانده که دارای امکاناتی همچون آب ، برق ، تلفن ، گاز و ... نباشد.

کاربر مهمان
2 سال پیش

سلام مشهد 100مین شهر جهانی است و این جهانی شده خود نیاز به گسترش دارد و مدیریت منابع و تخصص در فروش و فوانین بروز و مدارک و بسیاری موارد دارد که که معمولا طرح جامع شهری و بعد طرحهای تفضیلی افزایش شهر وجود دارد ولی نکته مهم اینکه فعلا با توجه به علت مشکلات و تحریم بانکی پولهای و بحث سیاسی و مخصوص مدیریتی فعلا این جهش و گسترش شهر بسیار کند انجام میشود چون هر کاری پول و بوجه لازم دارد و بعد برنامه ریزی و در نهایت برای بسیاری موارد نیز حساب و کتابی و.. وجود ندارد فعلا نکته اخر هم در مورد بحث هاس فنی و حقوقی ملک و ضریب امنیت معاملات است که متاسفانه هنوز بسیاری موارد مشکلات اساسی مثل منابع ابی و بحث فرو نشست وجود دارد که اگر حل شود مشهد طی مدت 10 سال گسترش چند برابری خواهد داشت

مهندس محمد ترابی
مشاور حقوقی و کارشناس دادگستری
2 سال پیش

شهرمشهد باتوجه به زائر پذیری و مهاجرت اکثرشهرها همیشه درحال رشد هست. برخوردار وکم وزیادبودن مناطق دردسرهای همچون عوارض بالا مالیات بالا و.. هم داره.. مهندس محمد ترابی

احمدرضا زمانی
2 سال پیش

من احمد آباد زندگی می کنم بلوار کلاهدوز ، ابوطالب و محمد زاده خیلی نزدیک احمد آباد هستند به علت همجواری ، زیاد به مناطق هم رفت و آمد داریم مردم همیشه یک قدم ازمسئولان جلوه ترند شنیدن خبرجناب آقای سلطانی برای ما تازگی نداشت قبل از شنیدن آن خبرهمه می دانستیم که آن مناطق جزو مناطق بالا شهر شدند فقط این موضوع رسمی نشده بود که خدا را شکردارد رسمی هم می شود جا دارد به این آدمهای شریف که از مدتها پیش به جمع ما پیوستند همینجا تبریک عرض نماییم البته حقشون هم بود چون نه تنها چیزی از امکانات احمد آباد کم ندارند بلکه به ما خیلی هم نزدیک هستند با این حال از اینکه می بینیم این انسانهای شریف به صورت رسمی به جمع ما پیوستند به آنها شاد باش عرض نموده و خوشحالیم که با این افراد متمدن و با فرهنگ بیش از پیش نزدیک و دوست شدیم.

احمدرضا زمانی
2 سال پیش

من احمد آباد زندگی می کنم بلوار کلاهدوز ، ابوطالب و محمد زاده خیلی نزدیک احمد آباد هستند به علت همجواری ، زیاد به مناطق هم رفت و آمد داریم مردم همیشه یک قدم ازمسئولان جلوه ترند شنیدن خبرجناب آقای سلطانی برای ما تازگی نداشت قبل از شنیدن آن خبر همه می دانستیم که آن مناطق جزو مناطق بالا شهر شدند فقط این موضوع رسمی نشده بود که خدا را شکردارد رسمی هم می شود جا دارد به این آدمهای شریف که از مدتها پیش به جمع ما پیوستند همین جا تبریک عرض نماییم البته حقشون هم بود چون نه تنها چیزی از امکانات احمد آباد کم ندارند بلکه به ما خیلی هم نزدیک هستند با این حال از اینکه می بینیم این انسانهای شریف به صورت رسمی به جمع ما پیوستند به آنها شاد باش عرض نموده و خوشحالیم که با این افراد متمدن و با فرهنگ بیش از پیش نزدیک و دوست شدیم.

شیبا رضایی
2 سال پیش

من گمان می کنم علت موفقیت 2 نبش در جذب این همه مخاطب فقط یک چیز می تواند باشد. آن چیز بی طرفی بودند و جوانمردیست.  وگرنه اگر جانبدارانه عمل می کرد و نظراتی که با آن موافق نیست حذف می کرد این قدر طرفدار نداشت. این همه نظر موافق و مخالف گواه این ادعاست .

مجتبی رجب زاده
11 ماه پیش

جناب احمدرضا زمانی ، ای کاش به جای اینکه به خاطر بالا شهر شدنمان به ما تبریک بگویید تسلیت می گفتید کیه که ندونه با بالا شهر شدنمان سازمانهای بی رحم و سنگدلی مثل شهرداری و دارایی و غیره به بهانه بالا شهر شدمان چه پوست بیشتری از ما خواهند کرد خدا به دادمان برسد تازه معضلات فرهنگی که بر اثر بالا شهر بودنتان گریبانگیر شما بوده به تدریج گریبانگیر ما نیز خواهد شد حال خودت قضاوت کن اینها تبریک دارد یا تسلیت؟

کاربر مهمان
2 سال پیش

خانم رضایی موافق نظر شما نیستم تا به حال سه تا پیام ساده دادم که مشکلی نداشتند ولی به علت جانبداری از بالا شهری ها سانسور شدند .

کاربر مهمان
2 سال پیش

شیبا خانم اصلا هم حرف شما را قبول ندارم. من کلی پیام دادم فقط تکی و توکشون رو در قسمت نظرات دیدم. اثری از مابقیشون نیست. بازم جای شکرش باقیست.  اما اگر مقالۀ بدترین و بهترین مناطق مشهد را خوانده باشی خواهی فهمید آن دو مقاله جانبداری از بالا شهری هاست.

سهیلا
2 سال پیش

منم با نظر شیبا موافقم

کاربر مهمان
2 سال پیش

ربط بافت شهری به سطح محله این هست که مناطق حاشیه شهر چون از الگوهای ساخت و ساز قانونی و طرح تفصیلی برخوردار نیستند، الگوی شهرسازی ندارند مثل شهرک صابر در جنوب غرب مشهد، شهرک شهید رجایی، باهنر در شرق مشهد و ... وقتی از بالا و از طریق عکسهای هوایی به این مناطق نگاه می کنید هرج و مرج و آشفتگی کاملاً مشخص ه. البته این به این معنا نیست که هر جا هم الگوی شهرسازی مرتبی داشت لزوماً منطقه خوبی ه.

احمد
9 ماه پیش

در این دوره زمونه نمی شود حقیقت را منکر شد کسانی که تاریخچه مناطق ما را مطالعه کردند می دانند که اصلیت ما بالا شهریها یا از دهات مشهد یا شهرستانهای اطراف آن بوده اما باور بفرمایید که گذشته ها گذشته درست است که ابا اجدادمان در گذشته روستایی بودند ولی خود ما در شهر مشهد به دنیا آمده و مثل آنها روستایی نیستیم حالا به علت قدمت محله هامون ، نسبت به دیگر مناطق پیشکسوت هستیم و احترام داریم به مرور زمان مناطق شما هم پیشرفت خواهد کرد و شما هم به جمع ما بالا شهریها خواهید پیوست و اطراف شما مناطق جدیدی ایجاد می شود که به اهالی آنها پایین شهری خواهید گفت آیا دوست ندارید در آینده آنها بعنوان یک پایین شهری به شما که آن زمان بالا شهری شدید احترام بگذارند.

مهندس ناظرساختمان
12 ماه پیش

عزیزی فرموده:((ربط بافت شهری به سطح محله این هست که مناطق حاشیه شهر چون از الگوهای ساخت و ساز قانونی و طرح تفصیلی برخوردار نیستند،الگوی شهرسازی ندارند))سپس اضافه نمودند : (( وقتی از بالا و از طریق عکسهای هوایی به این مناطق نگاه می کنیدهرج و مرج و آشفتگی کاملاً مشخص هست )) بنده مهندس ناظر ساختمان هستم خواستم به اطلاع امثال ایشان برسانم دربالا شهرفقط(( ظاهرسازی )) شده کمتر ساختمانی در آنجا وجود دارد که الگوی شهرسازی و مقاوم سازی در آن رعایت شده باشد به خاطر همین اکثر این ساختمانها به علت تخلفات ساختمانی در شهردارهای های محل خود پرونده دارند که متاسفانه با پرداخت جریمه ، شهرداری از تخریب آنها جلوگیری نموده اگر زلزله شدیدی به وقوع بپوندد اکثر آنها با خاک یکسان می شوندچون مقاوم سازی نشدند.

محمد
2 سال پیش

تمام مشکلات ما ناشی از این است که در زندگی دید مذهبی نداریم و به خاطر همین است که به یکدیگر با تبعیض نگاه می کنیم. اگر دیدگاه خود را مذهبی نماییم نژاد پرستی و خود برتر بینی و دشمنی از میان ما رخ برمی کندد و یکدیگر را تحقیر و پست نمی بینیم. پس چشمها را باید شست جور دیگر باید نگریست.

اردلان شکوهی
9 ماه پیش

من هم قبول دارم که ما بالا شهری ها والدین و ابا اجدادمان روستایی یا به قول شماها دهاتی بودند اما فرزندان آنها که ما باشیم درسته که روستایی زاده هستیم ولی دهاتی نیستیم چون در شهر مشهد به دنیا آمده و بزرگ شدیم پس درست نیست که فکر کنید که ما از آن تازه به دوران رسیده هایی هستیم که به اصطلاح تازه از پشت کوه آمده ایم.

کاربر مهمان
10 ماه پیش

بعنوان یک بالا شهری قبول دارم که خونه های ما مقاوم سازی نشده اما این را هم شما در نظر بگیرید که مگر ما در این دنیا چقدر عمرمی کنیم عمر نوح هم که باشدتمام می شود پس چرا اینقدر خود را به سختی بیندازیم علت بی خانمان بودن اکثر ما شهری ها ترس از زلزله است به خاطر همین ترس اکثر ما شهریها یا مستاجر هستیم یا بی خانمان بوده خونه پدر یا مادرمان زندگی می کنیم بماند که بعضی از بی خانمانها چون نه کسی را ندارند نه پولی، مجبورند مثل کارتون خوابها در زیر آسمان باز بخوابند در حالیکه تمام روستایی ها چون چنین ترسی ندارند همگی با مصالح ساده و رایگان مثل سنگ و گل برای خود خونه ساخته همگی صاحب خونه هستند زلزله هایی که آمده تلفات ما شهریها بیشتر از آنها بوده در حالیکه مصالح ما فوق العاده گرانتر از آنها بوده است.

رامین
12 ماه پیش

راست میگه مناطق بالا شهر به خاطر قدمتی که دارند اکثرا خونه هاش قدیمی و فرسوده شدند. البته خیلی از خونه ها ظاهر سازی شدند. اما چه فایده که مقاوم سازی نشدند. بنابراین مسئولین می بایست فکری برای مقاوم سازی آنها در برابر زلزله بنمایند. بخصوص زلزله خبر نمی کند. هر آن ممکن است زلزله ی بزرگی اتفاق افتد.

رضا
12 ماه پیش

جناب مهندس ناظرساختمان شماچه خیال کردیداگرهمه میخواستندبه حرف امثال شما گوش کنندوخونه ضد زلزله بسازند با این مصالح گران و دستمزدبالای بنا و کارگر با این تورم وحقوق های ناچیز کمترکسی می توانست صاحب خونه بشه شما فکرمی کنید که چون دربالا شهر زندگی می کنیم روی گنج خوابیدیم ازاینها گذشته مگر ما چقدر می خواهیم عمر کنیم شاه هم که باشی اگردرقصر ضد زلزله زندگی کنی اگر از زلزله نمیری عمرت که به سر رسد باز هم از یک بیماری یا حادثه می میری پس چرا بی خود اینقدر خود رابه خاطرنداری بی خانمان کنیم مگر پیامبران برای خود خونه های ضد زلزله ساختندمگرتاابد می توانیم زنده بمانیم البته اگر یکی داشته باشه بتواند برای خود و نسل بعدازخودخونه ضد زلزله بسازدکاربدی نکرده.

مهربان
2 سال پیش

بنده بیست ساله که اجاره نشین هستم در این مدت هم بالا شهر خانه گرفتم هم پاپین شهر؛ به نظر من همین که آدم یک سقفی از خودش داشته باشد باید هزار بار خدا را شکر کند تعریف از خود نباشد اگر آدم خودش خوب باشد چه در بالا شهر زندگی کند چه در پایین شهر همه را خوب می بیند اما اگرآدم بد باشد هر جا که زندگی کند با همه درگیر می شود و همه را بد می بیند

مراد
9 ماه پیش

ما در بم زندگی می کنیم در محله ما تنها خانوادهای که از آن زلزله ی وحشتناک جان سالم بدر برد و حتی یک نفر از ما صدمه ندید ما بودیم علتش این بود که به خاطر پیشگیری پدرم نسبت به زلزله ، خونه ما اسکلتش تماما قوطی و دیوارها وسقفش به طور کامل از ورق کالوانیزه ساخته شده بود برای جلوگیری از ورود گرما و سرما و صدا در دیوارهای و سقف از عایق مناسبی استفاده کرده بودیم عجیب اینکه در آنجا ساختمانهای به اصطلاح ضد زلزله که با بتن ساخته شده بودند با وجود هزینه هنگفتی که برای آنها شده بود به علت وزن زیاد آسیب شدیدی دیده بودند ولی خونه ما با وجود مصالح سبک و ارزان کاملا سالم مانده بود طوری که همکنون در آن داریم زندگی می کنیم.

وحید
12 ماه پیش

من هم با نظر رضا موافقم فقط افراد پولدار که تعدادشون زیاد نیست می توانند خونه ضد زلزله بسازند بنابراین اگر شهرداری ها واقعا سخت می گرفتند و به جای جریمه ، خونه هایی که مقاوم سازی نشدند را تخریب می کرد اکثریت ما در بالا شهر بی خانمان می شدیم اگر شهرداری دلش به حال ما می سوزد خودش دست به جیب شود وگرنه کدام عاقلی پول داشته باشد بعد نخواهد برای حفظ جان خود و خانوادش خونه ی ضد زلزله بسازد .

آرش
2 سال پیش

سایت دو نبش در برابر دیگر سایتهای بزرگ نمونه هست. در تمام شهرها شعبه دارد. این سایت خصوصا ستون نظرات آن به خوبی توانسته سطح فکر و دانش مردم را بالا ببرد. جا دارد به گردانندگان آن خسته نباشید و تبریک گفت.

محمد امین
2 سال پیش

به نظر من نظر شیبا رضایی به حقیقت نزدیک تره وگرنه نظرات مخالف خود را هر چند اندک باشند در سایت خودشون نمی گذاشتند آن گزارشی که از مناطق بالا شهر و پایین شهر تهیه شده هم بی غرض است هر چند نمی توان منکر شد که اگربرای تهیه آن دو گزارش با افراد (( واقعا )) مومن که خوب و عالم و واقع بین هستند مشورت می شد و از مشورت با افراد خود برتربین و نژاد پرست یا خود تحقیرو بدبین پرهیز می شد نتیجه آن دو مقاله چنین نمی شد تا در قسمت نظرات بالا شهریها پایین شهریها را بکوبند و پایین شهریها بالا شهریها را خوار و ذلیل کنند.

بیتا
2 سال پیش

منم موافقم وب سایت 2 نبش نمونه می باشد خدا بهشون قوت بده .

پ
2 سال پیش

خانم ر با یک سرچ ساده فهمیدم خودت اراجیف تف دادی نه مردم.  پس لطفا ما ملت را خر فرض نکن.

محسن آوندی
12 ماه پیش

من سرمایه دارم کار اصلیم بساز و بفروشه بالا بودن قیمت زمین درمناطق بالا شهر باعث شده ساخت و ساز در آنجا صرفه اقتصادی نداشته باشد به همین علت فقط مشارکت سازی ممکن است در آنجا انجام شود در گذشته قیمت زمین در آنجا زیاد نبود به همین علت ساخت و ساز رونق خوبی داشت و سود آور بود ولی امروزه به خاطر بالا بودن قیمت زمین در آن مناطق ، بساز و بفروشی از رونق افتاده به طوری که بعضی از همکاران به خاطر ضرری که از این ناحیه دیدند ورشکست شدند.

احمد فرهادی
2 سال پیش

راست میگه بنگاهها چند مغازه قلعه ساختمان نشانم دادندکه صاحبان آنها از متری 200 میلیون تومان کمتر نمی فروختند گفتم چه خبره بالا شهر از اینجا ارزانتره گفتند برو از اونجا بخر! چرا کسی نیست جلوی این گرانی ها را بگیرد ؟ این طور پیش بره دیگه هیچ جا نمی شود ملک خرید.

کاربر مهمان
2 سال پیش

شوهرم یک مغازه طلا فروشی در شهرک شهید رجایی دارد قبلا مستاجر بود حال خودش صاحب ملک، آن مغازه کوچک را دو میلیارد خریده ، دو میلیارد را تقسیم بر متراژ آن مغازه کردم باور نمی کردم بی انصاف متری دویست میلیون تومان برای هر متر از این مغازه از شوهرم گرفته بود رفتیم بنگاه تهدید به شکایت کردیم بنگاه دار گفت نیاز به شکایت نیست زنگ زد به مشتری جدید ، قولنامه جدید هم نوشتند یک چک هم بنام شوهرم زد وقتی دیدیم سیاه بازی نیست و واقعا می خواهد آن را با قیمت بیشتری از ما بخرد شوهرم پشیمان کرد نفروخت واقعا ظلم نیست یک مغازه نقلی با این قیمت گران به این راحتی اینجا خرید و فروش می شود چرا کسی جلوی آنها را نمی گیرد شنیدیم بلوار رجب محمدزاده از اینجا بدتره آنجا ملک متری سیصد میلیون تومان خرید و فروش می شه !

زیبا
2 سال پیش

بهترین جا شهرک شهید رجاییه منم اونجا زندگی می کنم آدمهای نازنین و قشنگی داره

رحمان
2 سال پیش

این زمانه است که آدمها را بالا و پایین می بره. گهی پشت به زین و گهی زین به پشت. مثل خیلی از بالا شهری ها که قبلا خود یا پدرانشون یا اجدادشون پایین شهر زندگی می کردند یا خیلی از پایین شهری ها که قبلا خود یا پدرانشون یا اجدادشون بالا شهر زندگی می کردند. من هم همین طور قبلا در یک دهات دور افتاده از افغانستان زندگی می کردم ولی حالا در زیبا شهر مشهد زندگی می کنم. علاوه بر زمانه در این دنیا حرف دیگر رو در انتخاب بالا یا پایین شهر ، پول می زنه نه فرهنگ و شخصیت خود آدمها چون پول از دو راه بدست می آید. اول از راه حلال که ممکن است از طریق ارث یا کار و کوشش باشد دوم از راه حرام که ممکنه از راه دزدی یا قاچاق یا غیره باشد. بنابراین آدم چه بد باشد یا خوب چه از راه حلال پول بدست آورد چه از راه حرام می تواند در بهترین منطقه شهر خانه بخرد. بنابراین نمی توان گفت هر کس بالا شهر زندگی می کند ممکن است آدم بد یا خوبی باشد یا از راه حلال یا حرام آن منزل را خریده باشد. پس ادب و تربیت ربطی به بالا شهر، پایین شهر نشستن ندارد.

حامد
8 ماه پیش

پول ، ادب و تربیت و فرهنگ نمی آورد پسر خالم نه سواد درست حسابی دارد نه عقل درست حسابی دارد پدرش مایه داره هر چه که در می آوره پسره به باد می ده آنقدر پسر بی تربیت و بی حیایی هست که آبرو برای خود و خانوادش نگذاشته با وجود اینکه وضعت اقتصادی ما خیلی مناسب نیست ولی خانواده ی ما تا به حال هرگز راضی نشدند با وجود چند باری که از خواهرم خواستگاری کردند دختر به آن پسر بی اراده بدهیم بنابراین ادب و تربیت ،سرمایه ای ارزشمندیست که حتی با پول نمی توان آن را خرید.

جلال شیبانی
2 سال پیش

جناب ر مثل اینکه در این جامعه زندگی نمی کنی. کافیه کمی سرت رو از فضای کاذب مجازی خارج کنی تا بتوانی واقعیت ها را ببینی. مثل اینکه از قیمت رهن و اجاره بهای خونه ها خبر نداری که چنین افاضاتی می فرمایی. زندگی در چنین مناطقی چه اشکالاتی دارد؟ خیلی از همین دکترهای معروف که الان پول پارو می کنند یک روزی در همین محلات پاپین شهر زندگی می کردند. نمونه معروف آن دکتر محمود حسابی می باشد که حتی به نان شبش هم محتاج بود. خیلی از دانشجویان پزشکی جزو اقشار ضعیف جامعه هستند و با سیلی صورت خود را سرخ می کنند. نمونه آن خواهر بنده می باشد که به خاطر اینکه بچه پولدار نیست مجبوره علاوه بر تحصیل به صورت شرافتمندانه کار کند تا بلکه بتواند در چنین جاهایی خونه رهن و اجاره کند پس به هیچ وجه حق نداری این قشر فرهیخته و محترم را زیر سوال برده و مواخذه نموده که چرا چنین جاهایی زندگی می کنند. من جای تو بودم همین جا از آنها عذر خواهی می کردم .

ر
10 ماه پیش

جناب جلال شیبانی من همین جا از همه معذرت می خواهم حقیقتش قصد جسارت نداشتم از روی بی توجهی و جهلت یک چیزی گفتم امیدوارم من را ببخشید.

ر
2 سال پیش

واقعاً این حجم از نظرات مهمل رو در کمتر جایی دیده بودم. دانشجوی دختر پزشکی که رفته در شهرک شهید رجایی که خلوته! خونه اجاره کرده!! ساکنین احمدآباد که خونه هاشون رو میفروشن و میرن التیمور و پنجتن خونه میخرن!! شماها ملت رو چی فرض کردین؟ کافیه یه سرچ ساده کرد تا معلوم بشه اراجیف تون. حتی از گوگل مپ هم کسی نگاه کنه، از روی بافت شهری و خیابونها می فهمه کجا به درد زندگی نمیخوره.

سعید
8 ماه پیش

من دانشجو هستم قبول دارم کسانی که مثل من پدر پولداری ندارند مجبورند خودشون روی پاهایشون بایستند و برای اینکه بتوانند ادمه تحصیل بدهند ناچارند در جاهایی کار نموده و زندگی کنند که در شأن یک دانشجوی محترم نیست ولی چه می شود کرد زندگی همینه متاسفانه همه جای دنیا با این مشکل مواجه هستند قیمت رهن و اجاره ها و هزینه های سنگین تحصیل و زندگی به ما اجازه نمی دهد فکر دکو پز و پرستیژ خود باشیم.

آرمین
2 سال پیش

من خودم یک آپارتمان در بهترین نقطه آزاد شهر دارم وقتی یک آپارتمان شیک در یک محله ی پر از سر و صدا داشته باشی وقتی همسایه طبقه پایینیت صدای باندشو تا آخر زیاد می کنه وقتی که همسایه طبقه بالایت شب و روز سگ لعنتیش پارس می کنه نمی گذاره راحت بخوابی وقتی که همسایه یک طبقه دیگرهر شب پارتی می گیرد  و از ترس جونت جرات نمی کنی از اونها شکایت کنی شما قضاوت کنید کدام آدم عاقل و محترمی حاضر میشه با خانواده ی خوب وسالمش بیاد اینجا آپارتمان بخره یا اجاره کنه چنین معضلاتی باعث شده ارزش واحدهای مسکونی اینجا به شدت افت کرده ومشتری جرات نکن اینجا بیاد.

یک پزشک
2 سال پیش

عزیزم شهرک رجایی و دیگر مناطق پایین شهر در زمان گذشته داغون و بی فرهنگ بودند ولی به لطف شهرداری های خوبمون و آدمهای تحصیلکرده و بافرهنگی که آنجا رفتند متمدن و با فرهنگ شدند لطفا قدیمی فکر نکنید. کافیه یک سر به آنجا بزنید تا دیدگاهتون نسبت به گذشته از زمین تا آسمان تغییر کنه. هر چه باشه ما در یک شهر بزرگ زیارتی و توریستی زندگی می کنیم. بنابراین عجیب نیست که آن محلات این طور سریع پیشرفت کنند.

راضی فلاحی
2 سال پیش

مناطق بالا شهر پیشرفت خودشان را کردند و جای بیشتر برای ترقی ندارند به همین علت سرمایه داران بزرگی مثل دایی خودم پول خود را در بانک ها نمی گذارند تا ارزش پولشان پایین آید و سود ناچیزی بدست آوردند آن سرمایه داران در مناطق پایین شهر زمین های زیادی خریده و برجهای مسکونی و تجاری بزرگ و شیکی در آنها ساختند وصبر کردند تا به مرور زمان شهرداری مناطق اطراف آنها را آباد کرده این طوری قیمت آن برجها و مجتمع های تجاری فوق العاده بالا رفته واز فروش آنها سود کلانی نصیب آنها شده البته بانک ها هم در قبال سود ناچیزی که به مردم می دهند با سپرده های مردم همین کار را می کنند به همین علت بیشتر برجهای مسکونی و مجتمع های بزرگ و شیک که در مناطق پایین شهر مشاهده می شود قبلا متعلق به بانک ها بوده که بانکها با فروش آنها هم سود ناچیزی به سپرده های مردم می دهند هم با سود کلانی که از آن راه بدست آوردند کار خود را به همین نحو ادامه دادند به همین علت این سیکل را همچنان ادامه می دهند ناگفته نماند که بانکها با ساخت چنین برجهای مسکونی و مجتمع های تجاری درمناطق پایین شهر باعث شدند آن مناطق با گذشت زمان سرمایه داران بیشتری جذب کرده به طوری که مناطق پایین شهر زیادی به مرور زمان تبدیل به مناطق بالا شهر شدند که از آن جمله می توان مناطق بالا شهری مثل زیبا شهر، سجاد شهر ، آزاد شهر و غیره را نام برد که در گذشته جزو مناطق روستایی و پایین شهر محسوب می شدند ولی حالا جزو مناطق بالا شهر محسوب می شوند یا مناطقی مثل ابوطالب و عبدالمطلب و محمد زاده که به مرور زمان جزو مناطق بالا شهر شدند به طوری که قیمت زمین در بعضی از این مناطق حتی از احمد آباد که پیشکسوت تمام مناطق بالا شهر هست بیشترهست به طورنمونه در بلوار رجب محمد زاده قیمت یک مترمربع زمین متری سیصد میلیون تومان خرید و فروش می شود که این نشان می دهد هجوم سرمایه داران و امکانات تا چه حدی می تواند در قیمت زمین در یک منطقه تاثیر داشته باشد.

احسان
2 سال پیش

من هم دانشجوی رشته پزشکی هستم.  پیام ر را خواندم خیلی از ایشان ناراحت شدم.  خودم را نگه داشتم وگرنه بدجوری جواب مزخرفاتشو می دادم.  تنها می توانم به شخص نادان و بی سوادی مثل ایشان بگویم اگر کمی تحقیق می کردی و اطلاعات خود را بالا می بردی مورد تمسخر ملت قرار نمی گرفتی. بد دلی هم بیماریست. بهتره ایشان خودش را به روانشناس معرفی کند. برای شخص بد دلی مثل ایشون باید تاسف خورد.

نیلوفر
2 سال پیش

خانم ر همان مینا راد می باشد. این را از پیامهای بعدی ایشان متوجه شدما  در آن پیام ها نام و فامیل خود را به طور کامل بکار برده. از مطالعه پیام های ایشان متوجه شدم که ایشان یک آدم مغرور و از خود راضی می باشد و درست مشهد و مناطق آن را نمی شناسد. وگرنه با پیامهای بی ادبانه اش چنین گندی بالا نمی آورد. از پیامهای ایشان به خوبی می شود متوجه شد که ایشان هنوز در گذشته زندگی می کند. به همین علت نمی خواهد قبول کند که زمانه عوض شده.

امیر مقدم
2 سال پیش

جناب ( ر ) خیلی ها مثل ما به خاطر مسائل فرهنگی و منافع مالی بیشتر منزل خود را در بالا شهر فروخته و در مناطق پایین شهر خونه خریدند.  نمونش خود ما باور نمی کنی تشریف بیاور به آدرسی که می گویم تا با مدارک و شاهدان هر دو محل به تو ثابت کنم که راست می گویم. پدرم یک مرد دوراندیش و باهوش بود. او به خاطر مسائل فرهنگی و منافع مالی بیشتر حدود 20 الی 25 سال پیش منزل کلنگی ما را در احمد آباد سیمتری دوم ابوذر غفاری 14 فروخت و یک مبلغ کلانی روی آن گذاشت تا توانست یک منزل 570 متری دو ممر که دارای سه دربند مغازه هست در بلوار رجب محمد زاده بین چهار راه شفا و محمد زاده 9 پلاک 13 بخرد. در ضمن بلوارمحمد زاده قبلا اسمش بلوار شفا بود. اینجا ملک متری سیصد میلیون تومان خرید فروش می شود و همسایه هاش هم نسبت به جای قبلیمون فوق العاده مؤمن و خوبند. ما که حسابی از این معامله سود کردیم هم دنیامون هم آخرتمان آباد شده. افسوس که پدرم در قید حیات نیست تا به خاطر این دوراندیشی و کار ارزشمندش از او تشکر کنیم.

بیتا جعفرزاده
2 سال پیش

آقا یا خانمی که خودت را [ ر ] نامیدی درست نبود به این نحو به نظرات صحیح مردم توهین نمایی. حقیقت تلخه. من به جای تو از مردم معذرت می خواهم. اگر کمی در سایتهای خرید و فروش ملک تحقیق می کردی هرگز به خودت اجازه نمی دادند این طور به مردم جسارت کنند. واقعا برات متاسفم .

فهیمه
2 سال پیش

به پیشنهاد شخصی که خود را (ر) معرفی کرده درGoogle Maps‬‏ سرچ کردم ‎‪هر چی فکر کردم ربط بافت شهری و خیانونها را با دانشجویان محترمی که در شهرک شهید رجایی خونه اجاره کردند. ندیدم شاید هم حیوانکی از آن دسته آدم های ساده لوحی هست که فکر می کند هر کس دانشجوی رشته ی پزشکی هست حتما باید بچه مایه دار باشد. به همین علت توقع دارد در مناطق پولدارنشین باشند در حالیکه اصلا هم چنین نیست من خودم دانشجوی رشته دندانپزشکی هستم چون وضعیت مالی پدرم زیاد جالب نیست. چاره ای نداشت جزء اینکه در شهرک شهید رجایی برام خونه رهن و اجاره کند واقعا متاسفم برای کسانی که ادعا می کنند ایرانی هستند ولی از نژاد پرستان آمریکایی بدترند. نژاد پرستان آمریکایی تنها سیاه پوستان را به جرم رنگین پوست بودند می کشند در حالیکه در اینجا نژادپرستان حتی به همنوع خود که سفید پوست هستند رحم نمی کنند و آدمهای شریفی که وضع مالی مناسب ندارند را فقط به جرم پولدار نبودند ترور شخصیت می کنند. در حالیکه هر آدم فاسدی که از راه خلاف و نامشروع پول درآورد هم می تواند در بهترین منطقه شهر و در شیک ترین خونه شهر زندگی کند. پولدار بودند چه آسان آدم بودند چه مشکل.

سارا اکبری
2 سال پیش

سلام. خداقوت. اومدم بگم محله امام خمینی هم خیلیییی خوبه. ما چند ساله اینجا هستیم و واقعا رضایت داریم. هم از لحاظ اینکه ترافیک نداره، هم از لحاظ بزرگی خیابون ها که مشکل جای پارک و... دیده نمی‌شه اصلا. همسایه ها هم بسیاااار بافرهنگ و محترم هستند. چون اکثرا قدیمی های مشهد هستند. از لحاظ دسترسی به سایر نقاط هم خیلی خوبه. اتوبوس و مترو در دسترس هستند و به راحتی میتونین خودتون رو به وسایل نقلیه برسونید. تنها عیبی که میتونه داشته باشه، اینه که ممکنه بخاطر نزدیکی تقریبی به حرم، گاهی زوار ببینید. همین.

چمران
8 ماه پیش

قدرت خدا را بنازم تعجب می کنم از این نژاد پرستان که از نام محله خود که مزین شده به نام شهدا و بزرگانی که اغلب زندگی ساده و محقری داشتند نه تنها الگو نمی گیرند برعکس سوء استفاده نموده فخر هم می فروشند آخه یکی نیست به آنها بگوید که آن عزیزان جان خودشون را فدا کردند که این چیزها نباشد بعد شما می آیید از نام آنها سوءاستفاده نموده محله خود را به رخ دیگران می کشید

رضا
12 ماه پیش

فهیمه خانوم حرف دل ما را زدی به قرآن خیلی از ما دانشجوها با سیلی داریم صورت خود را سرخ نگه می داریم چرا همه فکر می کنند ما بچه پولدار هستیم تعداد افراد پولداری که دانشجوی رشته های مختلف پزشکی هستند فوق العاده کم هستند.

نسرین
2 سال پیش

خانم سارا اکبری امام خمینی ( ر ) در روستای خمین که جزو مناطق پایین شهر محسوب می شود متولد و پرورش یافت.  شاه حرام خواری که با پول مردم محروم توانست در بهترین مناطق شهرها برای خود قصرهای باشکوه بسازد توسط همین امام خمینی بود که از ایران فراری داده شد. امام خودش دریک خونه ی اجاره ای در پایین شهر تهران زندگی می کرد تا عملا به ما بیاموزد که آدما در هر مقام و درجه ای که باشند فرقی با هم ندارند. بعد یکی مثل تو پیدا می شود برای فخر فروشی و اینکه نشان دهد که محله باکلاسی دارد دیده شدن گاه گداری زوار حرم را عیب این محل محسوب کند. واقعا که.

یوسف
2 سال پیش

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید. تشکر میکنم از اطلاعات مفید شما و سپاس گذارم برای زحماتتون. من میخ,ام یه خونه بخرم. با خوندن این مطالب اطلاعات زیادی کسب کردم و بهم خیلی کمک شد. ممنون و سپاس گذار از زحمات شما. اجرکم عندالله

حامد
12 ماه پیش

بعضی ها فکر می کنند علت مهاجرت معکوس بالا شهری ها به پایین شهر تنها مشکلات فرهنگی می باشد در حالیکه مشکلات اقتصادی نیز در این امر نقش پر رنگی داشته شما حسابشو بکنید وقتی من جوان که در خونه پدرم در قاسم آباد زندگی می کنم بخواهم در آینده ازدواج کنم بعد از ازدواج با این درآمدهای کم و گرانی مسکن آیا می توانم در مناطقی جز پایین شهر خونه بخرم هر چند با این درآمدهای کم و قیمتهای بالای مسکن اگر امروزه کسی بتواند حتی در پایین شهرخونه بخرد باید کلاه خود را از خوشحالی بالا بیندازد بخصوص که قیمت مسکن و حتی اجاره بهاء دربسیاری از مناطق پایین شهر با مناطق بالا شهر نه تنها برابر شده و حتی در مواردی نیز بیشتر شده است.

عزت طاهری
2 سال پیش

ممنون و سپاس فراوان از نظرات کاربردی و مفیدی که ارایه کردین

کامران
12 ماه پیش

من هم با نظر حامد موافقم من در الهیه منزل پدر زندگی می کنم با این گرانی ها و مخارج اگر صد سال هم هیچی خرج نکنی و پس انداز کنی به شرط ثابت ماندن قیمت خونه بعد از صد سال شاید بتوان در یک روستای دور افتاده یک آلونکی خرید.

سینا
2 سال پیش

من هر روز نظرات مردم را در سایت خوبتون دنبال می کنم.  خیلی از پیامها تکراری هستند و باعث شلوغی سایتتون شده. میشه محبت کنید تکراری ها را حذف کنید تا بهتر بتوانیم از سایتتون استفاده کنیم؟ چون پیامهای تکراری هم وقت آدم را بی خود می گیرند هم خیلی آدم را اذیت می کنند. با تشکر فراوان از شما.

یگانه گلستانی
2 سال پیش

خدا خیرتون بده سایت فوق العاده خوبی دارید. پدرم با عمل به نظرات مفید روشنفکرانتون ما را از در به دری و بی خانمانی نجات داد. بنابراین با وجود اینکه اصلا اهل نظر دادن نیستم اما بر خود واجب دیدم بدین وسیله از شما کمال تشکر و قدردانی را بنمایم که چنین نظراتی خوبی را گذاشتید. خدا پشت و پناهتان باشد خیلی خیلی خیلی از شما ممنونم. اگر شما زحمت نمی کشیدید و آن نظرات را نمی گذاشتید من هم نمی توانستم آنها را ببینم تا به اطلاع پدرم برسانم. در نتیجه پدر ساده لوحم که نزدیک بود منزلمان را بر باد دهد گول می خورد و ما را آواره و بدبخت می کرد.

کاربر مهمان
2 سال پیش

خوش به حالت چطور توانستی این همه مخاطب را به صورت رایگان در استخدام سایتت درآوری؟  معلومه خیلی کارت درسته. من یک وب سایت دارم خودم را گشتم تا توانستم بعد از 3 سال دو نفر را جذب کنم. هر کدام از این دو نفریک پیام کوتاه و خشک و خالی از خود به یادگار گذاشتند. نمی دانی اولش چقدر ذوق زده شدم که دو نفر به وب سایتم پیام فرستادند. به همین علت به خودم بالیدم اما سایت شما را که دیدم از حسودی مردم من کجا شما کجا ؟ کاش آنقدر پول داشتم که می توانستم وب سایت شما را بخرم.

آرمان طهماسبی
2 سال پیش

پول آرامش نمی آورد. من یک خونه بزرگ و قشنگ در بهترین منطقه شهر یعنی احمد آباد دارم. به خاطر محیط بد و همسایه های ناجور مجبور شدم آنجا رو اجاره بدم بیام یکی از مناطق پایین شهر زندگی کنم .

کاربر مهمان
10 ماه پیش

چرا نظرات افرادی مثل آرمان طهماسبی را می گذارید با این کارتون در این اوضاع کساد که خرید و فروش به ندرت صورت می گیرد اگر یک مشتری هم بخواهداز منطقه ما خونه بخرد فراری می شود خیلی خراب کردید اولش خیلی خوب در گزارشتون از منطقه ما تعریف کردی ولی حالا باید بگویم افتضاح کردید شما فکر می کنید با این نظرات به اصطلاح روشنگرانتون دارید افشاگری می کنید نخیر دارید کور ما و خودتون رو می کندید لازمه پیشرفت و ترقی در هر مملکتی همین ضروریاتی هست که یک مشت افراد متحجر فساد و فحشا می دانند تمام کشورهای مترقی با همین چیزها به جایی رسیدند نمونش آمریکا که با بمب هسته ای توانست در جنگ با ژاپن پیروز شود و با آزاد نمودن اسلحه در کشورش و صادر نمودن سلاح به کشورهای دیکر به ابر قدرت بی همتا تبدیل شود .

احمد
2 سال پیش

آقای آرمان طهماسبی وقتی می بینم خیلی ها دارند از اینجا فرار می کنند و به مناطق پایین تر پناه می برند گریه ام می گیره به نظر من مقصر کسانی هستند که در برابر این ارازل و اوباش کوتاه آمدند و بدتر از آنها مقصر کسانی هستند که به خاطر اینکه دوباره بتوانند وارد قدرت شوند از آن مجرمین حمایت می کنند .

سکوت
2 سال پیش

خدا رفتگانتو بیامرزه با حرفت

سمیرا
2 سال پیش

من دانشجوی رشته دندانپزشکی هستم. قبلا در یکی از محله های ساختمون خونه گرفته بودم. خدا نصیب هیچ مسلمونی نکنه یک همسایه پدر سوخته ،خشن ، وحشتناک و بی فرهنگی داشتم هرچه نصحیتش می کردم فایده ای نداشت. هر شب لجبازی می کرد و کیسه زباله شو درب خونه من می گذاشت. من به نصیحت دوستان عمل کردم امسال در یکی دیگر از محلات ساختمون قبل از اجاره خونه جدید از درو همسایه ها و سوپر مارکتهای آن محل حسابی تحقیق کردم تا خدای نکرده از این قبیل همسایه بد توشون نباشه. حال دیگه در خونه جدید مشکلی رو ندارم .

آزاد اندیش
6 ماه پیش

کاربرمهمانی گفته چرا نظرات افرادی مثل آرمان طهماسبی را می گذارید...نمونش آمریکا که با بمب هسته ای توانست در جنگ با ژاپن پیروز شود و با آزاد نمودن اسلحه در کشورش و صادر نمودن سلاح به کشورهای دیکر به ابر قدرت بی همتا تبدیل شود.)) می خواهم بگویم واقعا برات متاسفم که بمب اتمی و کشته شدن مردم به دست یکدیگر آن هم با سلاح مرگباری بنام اسلحه را آزادی و ترقی می دانی اتفاقا اینها همه نشان دهنده تحجر و عقب ماندگی آمریکاست آدم را یاد وسترن های آمریکایی می اندازه که راحت یکدیگر را میکشتند و مرتکب قتل و جنایت میشدند مسخرست که فسادو منکرات را نیز نشانه ترقی می دانی کدام عاقلیست که نداند شراب و مواد مخدر عقل را زایل و احترام و حرمت خانواده ها را از بین می برد لذا در آنجا نیز مردم علیه آنها تظاهرات کردند.

اکبر صالحی
12 ماه پیش

من در قاسم آباد زندگی می کنم همسایه ما هر شب مهمانی دارند به خاطر منظره بدی که کیسه زباله هاش برای مهمانهاش داره هر شب کیسه زباله خودش رو درب خونه ما می گذاره من هم سخت نگرفتم نمی دانی به خاطر این لطفی که در حقش کردم بنده خدا چگونه جبران کرد طبقه بالای منزلم را ساختم با وجود اینکه ساخت و ساز من کلی طول کشید و سر و صدا داشت او هم با وجود اینکه اعصاب ندارد به تلافی کار نیکم جیکش درنیامد حالا خیلی باهم دوست هستیم و سلام و علیک داریم آدم باید با همسایه هاش مدارا کند تا زندگی براش شیرین بشه اگر با همسایه ها نتوانی بسازی زندگی برات جهنم می شود.

رضا
2 سال پیش

آقا جلال من به جای شما بودم به جای دعوا کردن محلش نمی گذاشتم. می گذاشتم آشغالهایش را کنار آشغالهای ما بگذارد. بذار اینطوری خودش را خالی کند. مهم نیست کیسه زباله یکی درب منزل باشد یا دو تا. چرا اینقدر سخت می گیری؟ مگر نمی دانی سخت می گیرد دنیا بر آدمهای سختگیر؟ بعضی ها که حوصله سر و کله زدن با اینجور آدمها را دارند مقابله به مثل کرده و علاوه بر آشغالهای خود آشغالهای دیگر همسایه ها را هم درب خانه طرف می گذارند تا به حساب خودشان طرف به خود آورده و ادب کنند. غافل از اینکه اینجور آدمها به جای ادب شدن ناراحتی و درگیری ایجاد می کنند. پس کوتاه آمدن بهترین کار هست. اینجوری اعصابت هم خراب نمی شود و زندگی برات جهنم نمی شود. من یک همسایه دارم که آشغالهایی مثل ته سیگارش را از پشت بام منزلش توی حیاط ما می انداخت. من هم زرنگی کردم به جای توهین و درگیری یک شله زردی درست کردم و بعنوان نظری در چند بشقاب یکبار ریخته درب منزل ایشان بردم و با زبان خوش به همسر ایشان عرض کردم گاهی باد ته سیگارها و آشغالهای پشت بامتان را داخل منزل ما می آورد. اگر اجازه می دهید بیام پشت بام شما را جارو کنم چون نمی خواهم خدای نخواسته خانمم از همسایه خوبی مثل شما ناراحت شود. آن همسایه شرمند شد. از آن روز دیگر خبری از آشغالهای او نبود. از محبت خارها گل می شود.

جلال
2 سال پیش

سمیرا خانم من در رضا شهر زندگی می کنم از این قبیل آدمهای بی شعور همه جا پیدا می شود من مثل شما مستاجر نبودم تا بتوانم راحت جامو تغییر بدهم بنابراین کار ما به درگیری و کلانتری کشید به علت صدمه شدیدی که به سر ایشان زدم مجبور شدم دیه سنگینی بدهم کاش قبل از کتک کاری از ایشان شکایت می کردم تا مجبور نشوم چنین جریمه سنگینی بدهم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

من هر روز نظرات وب سایت شما را دنبال می کنم چیزهای خوبی داره که آدم را جذب می کنه اما مشکل اینجاست خیلی کم پیش می آید نظر جدیدی به ستون نظرات اضافه کنید. همین عامل باعث می شود مخاطبانی همچون بنده را که هر روز از وب سایتتون بازدید می کنم را از دست بدهید. امیدوارم متوجه باشید که یک وب سایت در صورتی زنده می ماند که بروز باشد تا مخاطبان خود را از دست ندهد.

مجتبی
2 سال پیش

من مستاجرم. قبلا در ساختمون خونه اجاره کرده بودم. ساختمون اصلا بدرد زندگی آرام نمی خورد چون خونه هاش و حتی خیابوناش پر از پرنده ای پر سر و صدا بنام موسی کوتقی هست. صبحها آنقدر سر و صدا می کنند که آدم دیوانه می شود و نمی تواند بخوابد. هر چی با تفنگ بادی می زدم فایده ای نداشت. موسی کوتقی های دیگری جا خالی آنها رو پر می کردند. آخرش هم توبه کردم چون مطلع شدم کشتن هر موسی کوتقی گناه بزرگی هست.  بالاخره مجبور شدم از آنجا فرار کرده و به یک آپارتمان در قاسم آباد پناه ببرم. اینجا دیگر راحت هستم و تا ساعت ده صبح می توانم بخوابم .

افسانه ظهوریان
2 سال پیش

حرف دل من رو زدی خوشبختانه امروز چند پیام جدید دیدم داشتم کم کم نامید می شدم می خواستم برای همیشه از این وب سایت خدا حافظی کنم.

بیتا
2 سال پیش

به قول معروف با خدا باش پادشاهی کن بی حیا باش گدایی کن. کشورهای پیشرفته را دانشمندانشون با علم و دانش بالا بردند نه خانمهای فاحشه شون که از بس شراب می نوشند عقل از سرشون پریده و نمی دونند علم چیه و در فاحشه خونه ها عمرشون رو به فساد و تباهی طی می کنند. خوبه جوونهای بالا شهری به دنبال علم و دانش بروند نه به دنبال فساد. اگر وضع به همین منوال پیش رود خداوند خشمگین شده. همانطور که ترکیه را با زلزله عذاب کرد ما را هم عذاب خواهد کرد. به خاطر همین فساد هر چه سالم و پولدار هست داردمی فروشد می رود به مناطق سالم پایین شهر. به همین علت قیمت خونه ها در پایین شهر دارد بالا می رود و برعکس در بالا شهر دارد پایین می رود. خوبه جوونهای بالاشهر کمی به خودشون بیایند تا به گدایی نیفتند.

سعید
2 سال پیش

آقا مجتبی مشکل موسی کوتقی ها فقط مختص منطقه ی ساختمون نیست این پرنده های مزاحم همه جای شهر حضور دارند و حتی در خیابانها قدم می زنند به هم خوردن چرخه اکوسیستم توسط ما انسانها باعث افزایش جمعیت این نوع از پرندگان شده است این پرندگان بیشتر در بالای درختان و دیوار ها و پشت بامها نشست و برخواست دارند به همین علت کسانی که در طبقات بالای آپارتمانها نیستند از سر و صدای آنها در امان هستند.

زیبا
2 سال پیش

واقعا که حرف دل من را مجتبی زد اینجا در هر خونه حداقل دو الی سه پرنده مردم آزار بنام موسی کوتقی رفت و آمد می کنه محیط زیست باید یک فکری برای افزایش جمعیت آنها بکند آنها خیلی زیاد شدند آنها را حتی در خیابانها می توان دید و این خیلی خطرناک است چون باعث ترمز ناگهانی رانندگان دل رحم و تصادفات ناگهانی می شوند.

کاربر مهمان
2 سال پیش

آقا مجتبی اگر تو به صدای پرنده ها حساسی من به صدای ترانه های بلندی که از ماشین ها بلند میشه لامذهبها انکار دارند به طبل می کوبند پدر اعصاب رو در می آورم یک مشت بچه قرتی در آزاد شهر وجود دارد ماشین باباشون رو می دزند دور دور در محله ما می گردندخدا لعنتشون کنه لامذهبها انگار کرند صدا را تا درجه آخر بالا می برند

محمود
2 سال پیش

مجتبی جان این پیام را دادی من را یاد گناه خودم انداختی که با بی رحمی زیاد، موسی کوتقی ها را با تیرکمان می زدم. آن زمان جاهل بودم. حالا که یاد آن زمان می افتم دچار عذاب وجدان می شم. خدا من را ببخشد چقدر بی رحم و احمق بودم. تو رو خدا کسانی که این کار را می کنند توبه کنند تا در دنیا دچار عذاب وجدان و در آخرت گرفتار عذاب الهی نشوند.

زیبا
2 سال پیش

مینا راد کاش کمی تربیت داشتی با گفتن : این حرفا رو از  کجا درآوردی؟ هر کس می تواند بفهمد که آدم با تربیتی نیستی. من به جای تو خجالت کشیدم.  دختر به این بی تربیتی نوبره. خودشکن آینه شکستن خطاست.

راحله
2 سال پیش

با خواندن پیام مینا راد یاد این ضرب المثل افتادم مفسدان همه را به مثل خود پندارند. مثل اینکه ایشان بالا شهر را با پایین شهر اشتباه گرفتندکه چنین سخنان شرم آوری بیان کردند. راستی خانوم مینا راد هر عاقلی با یک نظر متوجه خواهد شد که آمار کشف حجابها و مفسدان در کجا بیشتر هست. پس بیخودی حقیقت را وارونه جلوه نده که طبل رسوایی شما گوش فلک را کر کرده است.

مینا راد
2 سال پیش

جدی میگی ؟؟ ما که هرچی فساد و اعتیاد و تن فروشی دیدیم در مناطق فقیر پایین شهر هست. نمیدونم این حرفا رو از کجات درآوردی. یکم مطالعه کن و سواد و شعورت رو بالا ببری بد نیست.

مصطفی سلطانی
2 سال پیش

من هم با نظر بیتا خانوم موافقم. من خودم در بلوار سجاد یک منزل ویلایی داشتم. از زمانی که گشت ارشاد تعطیل شده خانمهای بی حجاب و افراد فاسد اینجا را مثل مناطق دیگر بالا شهر تسخیر کردند. دیدم اگر اینجا بمونیم آنها روی زن و بچه هام تاثیر بدی گذاشته و آنها هم بتدریج آلوده و فاسد می شوند به همین علت منزلم رو فروختم.  قبل از اینکه منزلم رو تخلیه کنم یک ماه مهلت گرفتم تا منزل جدید پیدا کنم. بنابراین تصمیم گرفتم در یکی از مناطق سالمه پایین شهر خونه بخرم. از آنجایی که تعریف بلوار محمدزاده را از قبل زیاد شنیده بودم تصمیم گرفتم آنجا خونه بخرم.  چهارراه شفا نرسیده به محمد زاده 9 جنب ایستگاه اتوبوس یک پرده عظیم نظرم را جلب کرد. دیدم نوشته منزل کلنگی به متراژ 570 مترمربع و براساس قیمت کارشناس رسمی دادگستری و بر اساس قیمت منطقه ای متری سیصد میلیون تومان به فروش می رسد. از صاحب ملکش سوال کردم چرا ملکهای اینجا بخصوص این ملک اینقدر گران شده? احمدآباد که از اینجا ارزانتره. او گفت اینجا از احمد آباد سرتر هست. پدرم از 20 سال قبل متوجه این موضوع شده بود. به همین علت خونه ای رو که در احمد آباد داشت فروخت یک پول هنگفتی روی آن گذاشت آمد اینجا را خرید. خوشبختانه اینجا خیلی ترقی و پیشرفت کرده. از زمان که پدرم اینجا را خرید به لطف پروردگار قیمت ملک در اینجا مدام ساعت می زند. سپس مدارکی را نشان داد که ثابت می کرد واقعا در احمد آباد خونه داشتند و آن را فروختند آمدند اینجا خونه خریدند. از بنگاه های آنجا هم پرس و جو کردم همگی در جریان بودند و صحت گفته های ایشان را تایید می کردند. خلاصه فهمیدم با پولی که دارم نمی توانم آنجا خونه بخرم. بنابراین به دنبال یک خونه در مناطق دیگر از پایین شهر گشتم جاده قدیم هم خیلی گران شده بود. گشتم تا بلااخره موفق شدم در گلشهر یک خونه خوب در محله ای خوب پیدا نمایم. گلشهر شاید پایین شهر باشد اما خیالم راحت هست که خانوادم فاسد نمی شوند و آخرتمون هم آباد باقی می ماند که این برای منه مسلمان خیلی مهمه. البته خیلی ها دارند مثل من همین کار رو می کنند چون خانواده و آخرت براشون خیلی مهمه.

سید عرفان حسینی
2 سال پیش

بالا شهر مشهد و لوکس ترین منطقه مشهد از دیدگاه من بلوار سجاد، بلوار فردوسی، کوهسنگی و هاشمیه هست. زیرا که از نظر دسترسی به مترو و امکانات شهری بسیار مناسب هستند. کوهسنگی پارک های سرسبز و آرامی دارد و سجاد خانه های لوکس و اعیانی. اما بدترین ها از دیدگاه من مناطق بلوار طبرسی، التیمور، ساختمان، خواجه ربیع، جاده سیمان، طلاب، خیابان گاز، توس، مصلی.

نازنین زهرا
2 سال پیش

به حق چیزهای ندیده و نشنیده.  خانم مینا راد چیزهایی رو به ما پایین شهریها نسبت دادند که اولین باره که دارم می شنوم. هر کس این تهمتها را باور کند و آبروی ما را ببرد قطعا اهل جهنم خواهد بود. به خاطر همینه که خداوند فرموده اگر فاسق خبر آورد تحقیق کنید.

یوسف شیبانی
2 سال پیش

عجب دوره ای شده پایین شهری ها بالا شهری ها را می کوبند و خطرناک معرفی می کنند بالا شهری ها پایین شهری ها را می کوبند و بد معرفی می کنند مثل این که همه دارند نژاد پرست می شوند؛ ناسلامتی همه مسلمونیم آیا بهتر نیست کمی به خود بیاییم.

جواد لطیفی
2 سال پیش

خانوم مینا راد به خدا اشتباه می کنی. اگر مثل من سالیان زیادی در محلات مختلف مثل شهید رجایی یا به قول خودت پایین شهر زندگی می کردی این حرفها را نمی زدی. من مستاجرم. حتی خواجه ربیع و جاهای دیگر مثل احمدآباد هم زندگی کردم. هر جا که رفتم آسمان یکرنگ بود و آدمهاش فرقی باهم نداشتند. من فکر می کنم خیلی از ما بدون اینکه خودمان بدانیم نژاد پرست هستیم چون داریم بین یکدیگر فرق می گذاریم و تبعیض قائل می شویم. خدا کند امام زمان (عج) هر چه زودتر ظهور کند تا نژاد پرستی بین ما ریشه کن شود.

فرشید
2 سال پیش

همه فکر می کنند چون بالا شهر زندگی می کنیم پولدار هستیم و داریم پول پارو می کنیم. به همین علت بیشتر زورگیرها ، دزدها و گداها اینجا هجوم آوردند باور کنید. دراین جا اکثرا وضعیت مالی معمولی دارند و ثروتمند نیستند. تعداد افراد ثروتمند در این منطقه نسبت به اکثریت اینجا زیاد نیست .خیلی ها در اینجا مستاجرند شاید باورش برای بعضی ها سخت باشد ولی هستند کسانی که در اینجا تحت پوشش کمیته امداد هستند. باور نمی کنید از کمیته امداد سوال کنید.

مینا راد
2 سال پیش

اینطور که بیتا و مصطفی توهم زدن فردا میگن همه دارن از آمریکا می فروشن میان التیمور مشهد و قلعه ساختمون

زیبا
2 سال پیش

واقعا سید عرفان حسینی مرد بزرگی هست که به اشتباهش اقرار کرده. من اگر جای او بودم نمی توانستم چون از بس مغرور و لجبازم.

سبا ریاحی
2 سال پیش

بنده به همان آدرسی که مصطفی سلطانی در پیام خود به آن اشاره کرده بود رفتم دیدم یک پرده نه چندان عظیم ولی قدیمی بالای درب منزلی که ایشان اشاره کرده بود وجود دارد. از صاحب آن منزل سوال کردم چرا محل قرارگیری قیمت ملک روی این پرده این طور باد کرده و بالا آمده؟ جواب داد قیمت ملکهای اینجا مدام بالا می رود. من از بس به خاطر این افزایش قیمت ها پرده عوض کردم که دیگر خسته شدم. به همین علت تصمیم گرفتم به جای تغییر کل پرده هر بار فقط قیمت جدید را در محل قیمت بچسبانم. اینطوری دیگر به زحمت نمی افتم. به همین علت پرده کهنه شده ولی جای قیمت آن نسبت به کل پرده تازه ترست و جلو آمده است.

سید عرفان حسینی
2 سال پیش

من سید عرفان حسینی هستم بعد از کلی تحقیق متوجه اشتباهم شدم گمان نمی کردم مردم اینقدر ناراحت شوند و این طور واکنش نشان بدهند از اینکه با یک قضاوت عامیانه باعث آزرده خاطر خیلی ها شدم از همه عذر می خواهم .

سید رضا شیبانی
2 سال پیش

جهت اطلاع امثال آقا عرفان عرض می کنم بیشتر مناطقی که جناب عرفان آنها را بد معرفی نمودند به لطف شهرداری های خوبه شهرمون ، به مترو و امکانات شهری دسترسی دارند. بسیاری از پزشکان ، مهندسان و آدمهای با شخصیت و با فرهنگ هم آنجا زندگی می کنند. اگر جناب عرفان یک سر به آن مناطق بزنند متوجه خواهند شد که در آنجا هم خانه های لوکس ، ماشین های آنچنانی و برج های سر به فلک کشیده و فروشگاههای شیک ، زیاد پیدا می شود. امیدوارم جناب عرفان اشتباه خود را اصلاح نموده و همین جا از مردم آن مناطق عذرخواهی نمایند تا خدای نخواسته مورد لعن و نفرین آنها قرار نگیرد.

رحمان
2 سال پیش

من قبلا ساختمان زندگی می کردم. از بس تعریف بالا شهر را شنیدم پولهایم رو جمع کردم یک خونه در سجاد خریدم. حالا که اینجا آمدم می بینم همه دارند می فروشند می رند پایین شهر زندگی کنند. یاد این ضرب المثل افتادم آب در خونه ما تشنه لبان می گردیم یار در خانه ما گرد جهان می گردیم.

فرشید
2 سال پیش

هر کس سالم هست و به سلامت اخلاقی خانوادش اهمیت می دهد پیشنهاد می کنم بالاشهر خونه نخرد چون محیطشون آلوده شده و زن و بچه ها را فاسد می کنند. امکاناتشون خوبه اما بدرد یک زندگی سالم نمی خورند. من آزاد شهر زندگی می کنم. خیلی ها مثل من می خواهند بفروشند دریغ از یک مشتری.

زیبا
2 سال پیش

معلومه عرفان اهل مشهد نیست و مشهد و مناطق آن را درست نمی شناسد که چنین قمپزهایی در می کند. پیشنهاد می کنم یک سر به مشهد و مناطق با فرهنگی که آنها را بدترین می داند بزند تا از گفته خود خجالت بکشد.

سید احمد کمالی
2 سال پیش

جناب عرفان من در احمد آباد زندگی می کنم که سر آمد تمام مناطق بالا شهر هست. بیا ببین در اینجا چه خبره خیلی ها مثل من دارند می فروشند میرند به سمت امثال مناطقی که تو بدترین مناطق پایین شهر معرفی کردی. شاید به خاطر همین مهاجرت معکوس است که به قول بیتا خانوم قیمت خونه ها در پایین شهر دارد بالا می رود و برعکس در بالا شهر دارد پایین می رود.

سید رضا شیبانی
2 سال پیش

جهت اطلاع امثال آقا عرفان عرض می کنم بیشتر مناطقی که جناب عرفان آنها را بد معرفی نمودند به لطف شهرداری های خوبه شهرمون ، به مترو و امکانات شهری دسترسی دارند. بسیاری از پزشکان ، مهندسان و آدمهای با شخصیت و با فرهنگ هم آنجا زندگی می کنند. اگر جناب عرفان یک سر به آن مناطق بزنند متوجه خواهند شد که در آنجا هم خانه های لوکس ، ماشین های آنچنانی و برج های سر به فلک کشیده و فروشگاههای شیک ، زیاد پیدا می شود. امیدوارم جناب عرفان اشتباه خود را اصلاح نموده و همین جا از مردم آن مناطق عذرخواهی نمایند تا خدای نخواسته مورد لعن و نفرین آنها قرار نگیرد.

سید احمد کمالی
2 سال پیش

جناب عرفان من در احمد آباد زندگی می کنم که سر آمد تمام مناطق بالا شهر هست. بیا ببین در اینجا چه خبره خیلی ها مثل من دارند می فروشند می رندبه سمت امثال مناطقی که تو بدترین مناطق پایین شهر معرفی کردی. شاید به خاطر همین مهاجرت معکوس است که به قول بیتا خانوم قیمت خونه ها در پایین شهر دارد بالا می رود و برعکس در بالا شهر دارد پایین می رود.

سید احمد کمالی
2 سال پیش

جناب عرفان من در احمد آباد زندگی می کنم که سر آمد تمام مناطق بالا شهر هست بیا ببین در اینجا چه خبره خیلی ها مثل من دارند می فروشند می رندبه سمت امثال مناطقی که تو بدترین مناطق پایین شهر معرفی کردی شاید به خاطر همین مهاجرت معکوس است که به قول بیتا خانوم قیمت خونه ها در پایین شهر دارد بالا می رود و برعکس در بالا شهر دارد پایین می رود.

زینب
2 سال پیش

نمیشه یکی کمکم کنه؟  خونه ما صیاد شیرازی نزدیکه زمرد و آرمیتاژ و از همه مهم تر قطار شهری هست. از بچگی اینجا بزرگ شدم. حالا بابام میگه زمینمون که 12 میلیارد رو بفروشیم بریم شاهد و قاسم آباد. من از این محله ها خوشم نمیاد. یک چی بگین آروم شم.

کوروش
2 سال پیش

فرشید جان من هم آزاد شهر زندگی می کنم من هم مثل تو قصد فروش داشتم اما چون مشتری نیست تصمیم گرفتم خونه خودم را اجاره بدم بروم به یکی از مناطق سالم پایین شهر ، اینجوری هم مجبور نشدم منتظر مشتری بمانم هم توانستم با پول اجاره ای که بدست آوردم اجاره منزلی که در پایین شهر اجاره کرده بودم را بپردازم این طوری با یک تیر دو نشون زدم.

زهره
2 سال پیش

زینب جون من شاهد زندگی می کنم. خیلی از صیاد شیرازی بهتره. اگر بتوانید با آن پول که در این دوره زمونه برای خرید یک خونه ی خوب خیلی کمه اینجا خونه پیدا کنید خیلی خوبه. البته قاسم آباد خیلی از امکانات شهر دوره. آنجا رو پیشنهاد نمی کنم.

علیرضا
2 سال پیش

پایین شهری ها از محله خودشون تعریف می کنند بالا شهری ها هم از محله خودشون اما از نظر خداوند که صاحب اصلی آنهاست ارزش انسان به ایمان به خدا ، اخلاق خوب ، اعمال نیک و پرهیز از گناه می باشد نه به مال و ثروت فانی دنیا پس به قول پیام یکی از دوستان تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین خونه ی زیبا نشان آدمیت .

کاربر مهمان
10 ماه پیش

علیرضا جان قربونت برم که قلب پاکی داری حیف امثال تو که در این دوره زمونه زندگی می کنید امثال من آنقدر گناهکار و سیاهدل شدیم که این حقایق را می دانیم ولی چون اسیر هوای نفس شدیم برخلاف عقلمون عمل می کنیم خیلی از حرفهایی که امثال شما آنها را نژاد پرستانه می دانید متعلق به امثال منست اما چه کنیم که با وجود قبول این حقایق ، شیطان درون و برون ما را به گناه می اندازد امثال شما قلب پاکی دارید دعا کنید تا بلکه بتوانیم توبه کنیم شاید که خداوند به برکت دعای شما ، توفیق توبه به امثال من بده.

کاربر مهمان
2 سال پیش

قاسم آباد از صیاد شیرازی خیلی بهتره

کاربر مهمان
2 سال پیش

زرشک

مهدی
2 سال پیش

خدا خیر بده جوانها بالاشهری رو که لباسهای پاره پوره ی گداها را مد کردند قبلا اگر شلوارم پاره می شد با وجود اینکه آن را می دوختم ولی چون جاش معلوم بود خجالت می کشیدم بیرون برم اما به لطفا مد بالا شهری ها دیگر از پوشیدن لباسهای پاره پوره خجالت نمی کشم اگر هم کسی چیزی بگه میگم مده خودمونیم عجب جوانهای بالا شهری شلوارهای عجیب و غریبی می پوشند یکی رو دیدم که پشت شلوارشو مثل پشت گوره خرا سفید کردی بود آدم خندش می گرفت یکی دیگر شلوارش طوری دوخته شده بود که انکار طرف تا نیمه شلوارش رو بالا کشیده افسوس بعضی ها چقدر خود باخته و غربزده شدند که چنین لباسهای زشتی رو مد می دونند.

سمانه
10 ماه پیش

مشکل اینجاست یک عده آدم احمق ، عقل خودشون رو دست آدمهای از ما بدترون داده اند یک آدم ساده وقتی ماهواره نگاه می کند گول زرق و برق تبلیغات غربی ها را می خورد طبیعی هست با آنها همزادپنداری نموده خود را به شکل آنها درآورد حتما شما هم شنیدید که زمان شاه یک هنرپیشه مشهور زن از آمریکا به ایران می آید قسمتی از لباسش به جایی گیر نموده پاره می شود خبرنگاران و عکسان زیادی که برای مصاحبه با او آمده بودند از او عکس گرفته و در مجلات و رسانه های آن زمان در معرض دید گذاشته بودند فردای آن روز او درمهمانی می بیند که تمام خانوم های حاضر در آنجا قسمتی از لباسشان پاره شده وقتی علت را از یکی از برگذارکنندگان آن مهمانی می پرسد می شنود که آنها آن پارگی لباس او را مد جدید دانسته بنابراین از او تقلیدکرده اند.

مریم
12 ماه پیش

راست گفتی بعضی ها خیلی لباسهای مسخره و زشتی می پوشند خودشون رو مورد تمسخر مردم قرار می دهند یاد داستانی افتادم که دو خیاط حقه باز پول هنگفتی از پادشاه احمقی گرفتند تا به حساب یک لباس زیبا برای او بدوزند سپس لباسهای پادشاه را درآوردند لباسی که وجود نداشت و به حساب نامریی بود با تلقین و تبلیغ تن او کردند سپس گفتند فقط آدمهای دانا می توانند این لباس را ببینند از مردم دعوت کردند در خیابان جمع شوند آن لباس زیبا را که تن پادشاه هست ببینند وقتی مردم دیدن پادشاه لخت و بدون لباس هست به او خندیدند و مسخرش کردند.

فرشید
2 سال پیش

مهدی جون جالب گفتی حرف دل ما رو زدی کاش به موهای عجیب و غریب و خالکوبی های زنندشون هم اشاره می کردی حالا می فهمم چرا هرکس اونها رو می بینی پشت سرشون می خندند مثل اینکه بنده خداها در هپروت زندگی می کنند چون به جای اینکه خودشون رو به شکل مردم ما درآورند به شکل ارازل غربی در آوردند من که به حال این بدبخت ها غصه می خورم چون هر چه باشه اینها هم هموطنند.

وحید
2 سال پیش

من تازه ازدواج کردم پولم کمه سه تومان رهن برجی یک تومان می تونم اجاره بدم به نظر شما با این پول محلات خوبی مثل گلشهر یا شهرک رجایی راهم می دند.

رضا ابراهیمی
12 ماه پیش

وحید جان با این پول کمی که داری محلات بدرد نخور هم راهت نمی دهند چه برسد به محلات خوبی مثل گلشهر یا شهرک رجایی در گلشهر هم ایرانی ها خونه دارند هم افغانها نمی دانم راست هست یا دروغ شنیدم بعضی از افغان ها ( نه همشون ) که در گلشهر خونه دارند به ما ایرانی ها نه دختر می دهند و نه خونه اجاره می دهند اگر هم خونه اجاره بدهند فقط به دانشجویان می دهند اگر این حرف درست باشد بدون شک باید به این دلیل باشد که برخورد نژاد پرستانه و تحقیر آمیز بعضی ازهموطنانه نژاد پرست ما با برادران خوب افغان باعث شده که آنها نسبت به ما ایرانی ها دل خوشی نداشته باشند و چون ما را آدمهای خوبی نمی دانندبا ما چنین رفتار می نمایند .

رضا
2 سال پیش

بنده بعنوان یک مشاور املاک اصلا از کار بالا شهری ها سر در نمی آورم یکروز لباسهای شیک خود رو با لباسهای پاره و پوره ی گداها عوض می کنند میگن مده یکروز هم از ما می خواهند خونه های شیکشون رو با خونه های دربه داغونه پایین شهری ها عوض کنیم وقتی هم چیزی به اونها میگی میگن همه دارند همین کار را می کنند مثل این که آنها خود را با مد روز تنظیم می کنند .

مرتضی بابایی
2 سال پیش

بعید می دونم اما ناامید نشو شهر رو حسابی بگرد شاید یک صاحب خونه خوبی پیدا بشه که با این مبلغ کم رهن ، خونه شو یک تومان اجاره بده .

فرهاد
2 سال پیش

یک محله ای هست خیلی ها نمیدونن کجاست بنام نوفل لوشاتو (میدان تلویزیون)صدا و سیما واقعا محشره مخصوصا حاشیه پارک که مشرف نداره

عاطفه
9 ماه پیش

نوفل لوشاتو که نزدیک کوههای کوهسنگی هست قبلا حیات وحش حیوانات وحشی بوده ولی چون تبدیل به خونه های مسکون و فضای سبز شده بی زبونها چاره ای ندارند جز اینکه با ما آدمها زندگی کنند مثل سگها و گربه ها اما متاسفانه بعضی از آنها خصوصا شغالها و روباه ها تا به حال چندین بار به کودکان خردسال حمله کرده و محیط زیست هم با وجود تله گذاری در آن مکانها حریف آنها نمی شود.

مهندس سعید جلالی
9 ماه پیش

رضا گفته بود : (( بنده بعنوان یک مشاور املاک اصلا از کار بالا شهری ها سر در نمی آورم یکروز لباسهای شیک خود رو با لباسهای پاره و پوره ی گداها عوض می کنند میگن مده یکروز هم از ما می خواهند خونه های شیکشون رو با خونه های دربه داغونه پایین شهری ها عوض کنیم وقتی هم چیزی به اونها میگی میگن همه دارند همین کار را می کنند مثل این که آنها خود را با مد روز تنظیم می کنند.)). می خواستم به ایشان عرض کنم علت مهاحرت ما به مناطق سالمی که در پایین شهر وجود دارد مد پرستی نیست لطفا ما را با مدپرستان غربزده قیاس نکنید علت مهاجرت ما به آنجا به خاطر مشکلات فرهنگی که این جور آدمهای خودباخته و فاسد برایمان ایجاد کردند می باشد چون هیچی برای ما مهمتر از ارزشهای دینی و سلامت اخلاقی خود و خانواده نیست.

مهندس محمد ترابی
مشاور حقوقی و کارشناس دادگستری
2 سال پیش

نوفل خوبه وارومه ولی صدای ماشینهای جاده سنتو زیاده. دسترسی به مترو وتاکسی وبازارش کمه .

کاربر 2نبش
2 سال پیش

یادش بخیر بچه که بودم با دوستم می رفتم روستای کوچکی که در نوفل لوشاتو بود در اونجا کشاورزی توت فvنگی کاشته بود یک پولی از ما می گرفت می گذاشت مقداری از توت فرنگی هاش رو بخوریم الان گمان نکنم ساخت و سازها اثری از آن روستا به جا گذاشته باشد الان آن مزرعه باید با خاک یکسان شده باشد.

بیتا
2 سال پیش

شهرک رجایی هم خوبه خیلی از دانشجوهای رشته پزشکی مثل من آنجا زندگی می کنند فقط مشکلش اینه کوچه هاش کمی خلوته به همین علت شبها دختران جوان مثل من می ترسند بیرون بیاند اما محیط آرومش برای درس خوندن عالی.

رستگار
2 سال پیش

بله بهترین مناطق که سجاد و احمد اباد هستن ولی مناطق جاده قدیم مشهد با فروش زمین های کشاورزی بسیار پولدار شدن که بهترین زندگی رو دارن و بهترین ماشین و خوراکشون هم گوشت کباب شده

فرشید
10 ماه پیش

رستگارگفته { بله بهترین مناطق که سجاد و احمد اباد هستن } می خواستم به ایشان عرض کنم ملت زرنگ شدند دیگر گول ترفندهای تبلیغاتی غیر مستقیم امثال شما را نمی خوردند کیه ندونه در بلوار سجاد چه خبره از اولش که می خواهی وارد بشی می بینی یک مشت دهاتی های تازه به دوران رسیده در حاشیه بلوارسجاد دارند میوه های خارجی قاچاق شده را با بسته بندی های فریبکارانه به قیمت خون پدرشان می فروشند و ارز کشور را هدر می دن خدا نکند زن و بچه یایک آدم شکموی بدبخت بیچاره چشمش به آن میو های عجیب و غریب بیفته حسابی تیغش زده بهش می خندند از وضعیت فرهنگی دختران آنجا نگم بهتره اگر از احمد آباد بدتر نباشه بهتر هم نیست گداهای آنجا تعدادشون از دزدها و زورگیرها ی آنجا بیشتره هنوز گدای اولی نرفته دومی می آید گدابازاره.

بیژن
2 سال پیش

قدیما یادش بخیر وقتی به یک پایین شهری می گفتم در بالا شهر زندگی می کنم خیلی تحویل می گرفت فکر می کرد چون با لا شهری هستم آدم با شخصیت ، با فرهنگ ، با تربیت ، با کلاس و پولداری هستم اما امروزه بر خلاف قدیما اگر به یک پایین شهری بگویم در بالا شهر زندگی می کنم اصلا تحویلم نمی گیرد انگار آدم نیستم ما را آدمهای فاسد ، بی فرهنگ ، بی تربیت و غربزده ای می دانند که هر روز قیافه خود را به یک شکلی در می آوریم در حالیکه اکثریت ما اینطور نیستیم متاسفانه یک تعداد اندک جوان خود باخته و بی تربیت آبروی ما بالا شهری ها را همه جا بردند به طوری که دیگر رومون نمیشه بگوییم بالا شهر زندگی می کنیم خواهشند همه ما را با یک چشم و به دید تحقیر نبینید ما هم مثل شما مسلمونیم و دین و ایمون درست و حسابی داریم و با آدمهای بد و غربزده ای که اینجا زندگی می کنند کاملا فرق داریم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

شکوفه راست میگه سجاد عالیه من هم مثل ایشون می خوام بفروشم هر کس خریدار هست آگهی من را در دو نبش می تونه پیدا کنه .

کاربر 2نبش
2 سال پیش

مرغ همسایه غازه مثل اینکه جناب رستگار از قیمت گوشت خبر ندارد اگر آدم کوهی از پول داشته باشد با این گرانی ها تمام می شودبه طوری که گوشت کباب سهله دیگر نمی توانی حتی گوشت سگ خرید .

صادق مهماندوست
2 سال پیش

جاده قدیم قبلا روستا بود حالا شهرشده به خاطر آب و هوای نسبتا خوبه روستایی که هنوز هم باقی مانده خیلی ازپولدارهای بالا شهر ترجیح دادن اینجا ویلا گرفته و زندگی کنندبه همین علت بیمارستان رضوی که گرانترین بیمارستان مشهد هست نزدیک جاده قدیم ساخته شده است.

کاربر مهمان
2 سال پیش

فریمان هیچی کمتر از شهرهای دیگر ندارد حتی بنگاه به اندازه کافی دارد از طریق اطلاعات تلفن می توان شماره های بنگاه های آن شهر را بدست آورد.

جواد جلالی
2 سال پیش

فریمان خیلی از امکانات مشهد را ندارد. من کارم تعمیرات وسایل برقی هست. برای خرید یک قطعه کوچک الکترونیکی که در فریمان پیدا نمی شود هر بار مجبور می شوم از فریمان مشهد بیام. به علت طولانی بودن راه هر بار که مشهد می روم و برمی گردم پدرم در می یاد و پول زیادی بابت بنزین و اصطحلاک ماشینم باید بدهم. در فریمان اینترنتی هم نمی شود بعضی چیزها را سفارش داد چون ممکنه آن چیزی که بدستتون می رسد همان چیزی نباشد که می خواستید. جدا از این قضیه سفارشات اینترنتی زمانبرست. خدا می داند آن چیزی که سفارش دادید کی به دستتون برسد. تازه اگر همان چیزی باشد که خواستید. بنابراین مشهد بهتر از فریمان است. کاش می توانستم در مشهد خانه بخرم تا مجبور نباشم به خاطر کارم این همه راه بیام و برگردم. حیف که خانه های مشهد خیلی گران است.

فرشید رادمنش
2 سال پیش

من آزادشهر زندگی می کنم آزاد شهر اینجوری که بعضی ها فکر می کنند همچین هم آزاد و بی درو پیکر نیست اینجا از ترس بازداشت توسط گشت ارشاد کمتر خانمی جرات می کنه بدون حجاب بیرون بیاید البته هستند اندک دختران خیابانی که با وجود اینکه چند بار دستگیر و شلاق خوردند ولی به خاطر انحرافات اخلاقی بدون حجاب ظاهر می شند اینجا پسرهایی پیدا می شند که به خاطر انحرافات اخلاقی موهای خود رو مثل دخترها بلند کرده و گوشواره دارند به طوری که اگه یکی اونها را از دور ببینه فکر می کنه دخترانی هستند که کشف حجاب کردند .

سعید
8 ماه پیش

متاسفانه بعضی از این پسرها از بس لواط شدند دو جنسی شدند طوری که ماتیک می زنند و گوشواره توی گوش دارند آدم دلش به حال آنها می سوزه چقدر وضع اسفناکی دارند.

فروشگاه افق کوروش
8 ماه پیش

اتفاقا من یکی از این پسرها را که خودش رو شگل دخترها درآورده بود دیدم آمده بود فروشگاهم خرید کند فکر کردم دختره گفتم خانوم ما اینجا به خانومهای بی حجاب چیزی نمی فروشیم گفت من که خانوم نیستم پسر هستم باور نمی کنی این هم کارت شناسایم گفتم پس چرا خودت را شکل دخترها درآوردی نمی ترسی دیگران فکر کنند دختری آنوقت با این سر و وضعی که داری مزاحمت بشن یا بدزدنت آزارت بدند خندید و گفت کار که به آنجا رسید خودشون می فهمند پسرم ولم می کنند.

کاربر 2نبش
2 سال پیش

من هم از دوستم شنیده بودم گشت ارشاد تعطیل نشده و مخفیانه و بدون جلب توجه دیگران داره به کار خودش ادامه می ده ولی باورم نمی شد پیام فرشید خان رو که دیدم مطمئن شدم شایعه نیست خوب شد کشف حجاب نکردم وگرنه معلوم نبود چه بلایی به سرم بیارند.

شکوفه شادمان
2 سال پیش

سلام بچه ها. من در فریمان زندگی می کنم. به خاطر آلودگی مشهد و بیماری آسمم مجبور شدم از مشهد کوچ کرده و اینجا بیام. آب و هوای فریمان خیلی از مشهد بهتره خیابوناش هم خلفته. خانوم های فریمانی از ما مشهدی ها بیشتر تهرونی می شکنند. از نظر امکانات زندگی هم میشه گفت امکانات کافی و لازم برای زندگی اینجا هست. هرجا هم که کم و کسری داشته باشند به لطف اینترنت از هر جای ایران که بخواهند می توانند سفارش بدند. از نظر ماهواره هم میشه گفت اینجا زیاد اهل ماهواره نیستند و آدمهای سالمیند. قیمت همه چیزهاش هم از مشهد ارزونتره. خلاصه اینجا برای فقیر و بیچاره ها یا کسانی که مثل من مشکل ریه دارند بهشته .

رضا
9 ماه پیش

من هم قبلا فریمان بودم شهر کوچکی هست و آدمهای خوب و سالمی دارد و هوا و ترافیکش هم از مشهد بهتره اما با این وجود بدرد ما مشهدی ها نمی خورد امکانات رفاهی و تفریحی مشهد را ندارد به همین علت کمتر مشهدی می تواند آنجا بماند و به مشهد برنگردد.

شکوفه شادمان
2 سال پیش

من مثل مادرم خونه دارم اطلاعاتی از بنگاه ندارم

کاربر مهمان
2 سال پیش

تو فریمان بنگاه دارین؟

راحله شادمان
2 سال پیش

به خاطر بالا بودن اجاره ها ی مشهد ، منم مجبور شدم به فریمان بیام هرگز فکر نمی کردم زندگی در شهر به این کوچکی ، اینقدر خوب باشه فریمان در گذشته جزو مشهد بود .

آزاده برومند
2 سال پیش

من به اتفاق خانواده برای زیارت و گردش به مشهد مقدس آمدیم. به لطف شهرداری ها همه جای شهرتون آباد شده و همه امکانات ضروری در همه جای شهرتون پیدا می شه. مشهد چیزی از تهرون کم نداره. آب و هوای مشهد خیلی از تهرون بهتره قدرش رو بدونید. هوای تهرون خیلی آلودست و نفس کشیدن در اونجا مشکله. ترافیکش هم خیلی از مشهد بیشتره. هر کس که مشهد بیاد مثل من آرزو خواهد کرد بتونه اینجا زندگی کنه.

محمد رضا جوادی
2 سال پیش

هیج جا وطن و زادگاه آدم نمی شود. من بعد از چند سال دوری از مشهد و اجاره نشینی در فریمان طاقت نیاوردم و به زادگاهم در مشهد برگشتم. هیچ شهری وطن آدم نمی شود. آنجا که بودم خیلی دلتنگ دوستان و اقوام و حتی محلمون در مشهد بودم. در فریمان آدم احساس غریبی می کند چون آنجا غریب هستی و هیچ کس را نمی شناسی ؛ به تجربه دریافتم آدم باید خیلی بدبخت و بیچاره باشد که مشهد به این خوبی را رها کرده و به یک شهر غریب مهاجرت کند. خاک مشهد مقدسه. بی خود نیست که هر سال از سرتاسر ایران و حتی جهان مردم برای زیارت تشریف می آورند مشهد مقدس. شاید بعضی ها به خاطر بی پولی یا بیماریهایی مثل آسم از روی ناچاری بتوانند در یک شهر غریب زندگی کرده و به آن عادت کنند. ولی من نمی توانم. به همین علت برگشتم به شهر مقدس و عزیزم مشهد. آدم تا چیزی را از دست ندهد قدر آن را نمی داند.

آزاده برومند
2 سال پیش

نه من تهرونی هستم فقط هر سال به اتفاق خانواده برای زیارت و تفریح مشهد مقدس می آیم ولی آرزو دارم در مشهد زندگی کنم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

شما که سال هاست مشهدی اصلا مشهدی هستی بنگته هم داری

طاهره بهشتی
2 سال پیش

من متاسفم برای کسانی که بالا شهر و پایین شهر می کنند. مگه ما مسلمان نشدیم تا دست از نژادپرستی برداشته و مال و اموال فانی خود را به رخ یکدیگر نکشیم؟ مگه پیامبراعظم (ص) نفرمودند همه با هم برادر و برابر هستند و برترین شما نزد خدا پرهیزکارترین شما می باشد؟ آیا شاه فاسدی که با چپاول مردم محروم ، قصرهای زیادی در ایران و خارج ساخت نزد خدا و مسلمانان بالاتر از امام خمینی (ره) است که منزلش حتی اجاره ای بود؟ آیا یزید حرامزاده ای که مثل شاه در کاخ های زیبایی زندگی می کرد نزد خدا و مسلمانان برتر از امام حسین (ع) است که در خانه ای که با دست خود از خشت خام ساخته بود زندگی می کرد؟  اگر چنین است پس چرا مردم هنگام نوشیدن آب، یاد امام حسین که می افتند او را سلام می دهند و یزید را لعنت می کنند؟ راسته که میگن در دنیا آدم را با مال می شناسند ولی در آخرت با اعمال. پس چه در بالا شهر زندگی کنیم چه در پایین شهر همه می میریم و هیچی جز کفن رو نمی توانیم با خود به گور ببریم و باید پیش خدا حساب پس دهیم که از چه راهی مال و اموال خود را بدست آوردیم. خوب است به جای اینکه مدام چشم و همچشمی کنیم و دل یکدیگر رو خون کنیم کمی هم به فکر آخرتمان باشیم.

کاربر مهمان
8 ماه پیش

تشکر

اکبر حسینی
9 ماه پیش

عالی گفتی من هم از شما تشکر می کنم خدا می داند کسانی که تجملگرا و پز گرا هست چقدر از خواندن پیام شما آتش می گیرند خوب آنها را خوار و ذلیل کردی از بس که اینجور آدمها دل زن و بجه مردم را خون کردند که زندگی براشون جهنم شده در این دوره زمونه افراد زیادی زندگی می کنند که مثل آقا اصلان و بیات در سریال خانه به دوش می مانند که با دزدی و گرگی توانستند پولدار شده مال و منال خود را به رخ خانواده آقا ماشاءالله کشیده و زندگی آنها را با قرض و قوله تا مرز بدبختی بکشند که اگر خدا کمک نمی گیرد و خود ماشاءالله به بیراهه می رفت عاقبت خانواده آقا ماشا الله و خودش چنین شیرین نمی شد در حالیکه عاقبت تمام دزدان و کلاهبرداران سرانجام جز زندان و عذاب جهنم نخواهد بود یکبار جستی ملخک 2 بار جستی ملخک آخر که دستی ملخک.

کاربر مهمان
9 ماه پیش

هر وقت که زن و بچه هام را مهمانی می برم آنقدر قوم و خویش مال و منال خودشون را به رخ زن و بچه هام می کشند که وقتی به منزل بر می کردیم تا مدتها زن و بچه هام با من دعوا می کنند به خاطر همین پز دادن و مال خودشون را به رخ ما کشیدن زندگی برای ما تلخ شده به همین علت دوست ندارم چنین مهمانی هایی که آخرش به تحقیر من و سر زنش من ختم می شود بروم ای کاش بعضی از این از خود راضی ها کمی به خودشون بیایند و دل زن و بچه های مردم را خون نکنند.

کاربر مهمان
10 ماه پیش

خانوم طاهره بهشتی من هر روز از این سایت بازدید و با کلیک روی مشت سمت چپی بهتون امتیاز بالایی می دادم غافل از اینکه مشت سمت چپی هر چقدر هم امتیازش بالا رود به معنای امتیاز منفی محسوب می شود می خواستم همین جا از شما عذر خواهی نمایم به علت ناشناخته بودن اینگونه ایموجی ها شاید در آینده هم کسانی پیدا شوند که مثل من چنین اشتباهی بنمایند بنابراین از طرف خود و آنها از شما طلب آمرزش می کنم امیدوارم با دل بزرگی که دارید همه ما را حلال کنی.

رضا
10 ماه پیش

عالی بود احسن

کاربر مهمان
11 ماه پیش

طاهره خانم باید اقرار کنم حق با شماست ولی ما آنقدر گناهکار و آلوده شدیم که با این نصایح آدم نمی شویم نرود میخ فولادی در سنگ

یک پدر سالخورده
2 سال پیش

خانم طاهره بهشتی انشاءالله همان طور که از اسمت معلومه اهل بهشت باشی ممنون دخترم من رو به خودم آوردی داشت کم کم فراموش می کردم که مرگ و آخرت و حساب و کتابی هست.

ساناز
2 سال پیش

مچشکرم به خودم اومدم

کاربر مهمان
2 سال پیش

ممنون

کاربر 2نبش
2 سال پیش

احسن

آتوسا
2 سال پیش

برای من عبرت آموز بود مرسی

فرزانه طلایی
2 سال پیش

احسن با این روشتگرهاتون دیدگاهم به کل عوض شد کاش همه مثل من توبه کنند و دست از نژاد پرستی بردارند تا دنیا گلستان بشه .

اصغر همتی
2 سال پیش

هشدار به کسانی می دهم که می خواهند مثل من بدبخت و بیچاره نشوند این را با دقت و حوصله بخوانید تا بلکه بتوانید عبرت بگیرید من چند سال پیش در پایین شهر (( خانه)) داشته و زندگی خوبی داشتم دوستان غربزده و خودباخته ای داشتم که شیفته خارج و بالا شهر بودند و به شدت از خارجی ها و بالاشهری ها تعریف و تمجید می کردند. من که خودم رو همیشه زرنگ می دونستم و نمی دانستم ساده هستم تحت تاثیر تبلیغات بالا شهری ها وتعریفهای دوستان خود تحقیرم قرار گرفته به طوری که خیال کردم بالا شهر مشهد همان بهشت زمینی است که به عنوان مدینه فاضله هیچ کس در آنجا کار بد نمی کنه و برای تربیت خانواده ام مناسبه. به اشتباه تصور می کردم همه آرزوی زندگی در آنجا را دارند. به همین علت خود را به آب و آتش زده و منزلم را مفت فروختم با پول فروش آن نتوانستم حتی در پس کوچه های شهر خانه بخرم. اما در عوض به خاطر عقده ای که داشتم توانستم دریکی از مناطق بالا شهر خونه ای رو رهن و اجاره کنم ، چند سالی که در بالا شهر زندگی می کنم متوجه شدم بالا شهری ها از لحاظ فرهنگی فرق چندانی با ما ندارند و مثل ما آدمهای معصومی نیستند.  کسانی که شک دارند می تونند چند سالی مثل من در بالا شهر خونه اجاره کنند. از لحاظ قیمت رهن و اجاره باید بگویم اینجا سال به سال قیمتها به شدت بالا میره و قابل قیاس با قیمتهای پایین شهر نیست. قیمت اجناس و کالاهاش هم سربه فلک کشیده به طوری که خیلی از بالا شهری ها هم که درآمد مناسبی ندارند مجبورشدند به خاطر قیمتهای کمر شکن آنجا منزل خود را بفروشند و به پایین شهر بیایند تا راحت بتوانند از آنجا خرید کنند با کمال تاسف در بعضی از مناطق پایین شهر خیلی از مشاورین املاک با سوء استفاده از این موضوع قیمت ملکهای منطقه خود را حتی از بالا شهری ها هم بالاتر بردند و اگر همین طور پیش بره دیگر نمی توانم حتی پایین شهر هم خانه رهن و اجاره کرد پیشنهاد من به کسانی که نمی خواهند مثل من خودشان رو بدبخت و اجاره نشین کنند. اینه حتما چند روز قبل از امضای قولنامه، تحقیق کنند ببینند با این پولی که از فروش آن خونه بدست خواهند آورد می توانند جایی رو بخرند بعد ملک خودشون رو بفروشند بهترهست خودشون تحقیق کنند و به حرف بنگاههایی که برای منزلشون مشتری می یارند و به خاطرکمیسیون خود توی سر ملکشون می زنند و به دروغ ادعا می کنند که اگر خونه ات رو با این قیمت بفروشی چند جای بهتری سراغ دارم که می تونی با پول فروش آن ، خونه بهتری بخری اعتماد نکنید زیرا وقتی خونه خود رو فروختید و کمیسیون خودشون را به جیب زدند راحت زیر حرف خودشون می زنند و می گویند خونه ای برای فروش بااین قیمت پیدا نمی شه چون بعد از اینکه خونه ات رو فروختی از شانس بد توقیمت همه خونه ها یک شبه بالا رفته و بلایی که به سر من آوردند به سر شما هم می آورند و حکایت از اونجا مونده، از اینجا رونده من می شه. خواهشا مثل من ساده و خود تحقیر نباشید و تحقیق کنید تا مثل من افسوس نخورید. به قول حافظ سالها دل طلب جام جم از ما میکرد وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد.  قدر خونه ای که دارید خوب بدونید و مثل من ناشکری نکنید.  شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند.

حبیب
9 ماه پیش

قدیم من و برادرم شریکی یک باغ 2 هزار متری داشتیم دوست و آشنا در گوش ما خواندند که اگر باغتون را نفروشید زمین خوارها آن را بالا می کشند و حریف آنها هم نخواهید شد برادرم زرنگ بود می گفت آدم عاقل که از ترس زمین خوارها نباید مفت زمینش را بفروشد او می گفت زمین خواری ، باغ شخصی را بالا کشیده بود و 7دست هم خرید و فروش شد آخرش صاحب باغ با شکایت توانست باغش را که آبادتر کرده بودندپس بگیرد من که از زمین خوارها می ترسیدم سهم خودم را که 50 میلیون قیمت داشت به علت نبود مشتری5 میلیون فروختم حال که از آن زمان خیلی می گذرد برادرم به خاطر صبر و شجاعتی که داشت گذاشت باغش خوب به ارزش بیاد حالا توانسته سهم خودش را شیرین و به قیمت 10 میلیارد بفروشد راست گفتند خداوند با صابرانست و میوه صبر شیرین و ترس برادر مرگه

یک بدبخت فلک زده
10 ماه پیش

خوب شگرد بنگاهدارها را افشاء کردی بی خود نبود که وقتی خانه ام را بنگاهی مفت فروخت خواستم خانه هایی که قبل از فروش در گوشی اش به من معرفی نموده را برای خرید نشانم دهد گفت از شانس بد تو قیمت خانه ها یک شبه چند برابر شده من ماندم با چند غازی که با آن نه می توانم خانه بخرم نه می توانم خانه ای که فروختم را پس بگیرم اتفاقا قبل از فروش خانه ام نظر شما را هم دیده بودم نمی دانم چرا آن راجدی نگرفته بودم حالا که به خاک ذلت افتادم آن را جدی گرفتم اما چه فایده مثل اینکه تا خودمان چیزی را تجربه نکنیم به آن نمی رسیم.

حسن علوی
12 ماه پیش

جناب اصغر همتی از اینکه این همه وقت گذاشتید و تجربه عبرت آموز خود را به ما هدیه فرمودید از شما سپاسگذارم عذر می خوام هشدار شما با وجود اینکه قدری طولانی بود ولی جذاب و گیرا بود آدم را به خود می کشید جا داشت به خاطر این هشدار به نوبه ی خود از شما تقدیر و تشکر نماییم کمتر شخصی پیدا می شود وقت گرانبهای خود را اینگونه راحت صرف مردم نماید من که درس گرفتم امیدوارم به خاطر کلمه به کلمه ای که به رایگان به ما هدیه کردید خداوند در بهشت به شما پاداش بدهد.

اکبر فولادی
2 سال پیش

تلخی عمر بشر حاصل بی تجربگیست. آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود اما آدم احمق مثل معتاد می ماند هزار بار هم گزیده شود عبرت نمی گیرد. من مثل بعضی ها مغرور و احمق نیستم تا از تجربه دیگران مثل تجربه عبرت آموز جناب اصغر همتی درس نگیرم. به همین علت سالم هستم و الحمدالله به هیچ دود و دمی یا نوشیدنی های اعتیاد آور و مضری مثل شراب که عقل و کبد را از کار می اندازند آلوده و معتاد نشدم. من هم دوستان دوست داشتنی داشتم که نه تنها آلوده شدند بلکه من را هم می خواستند مثل خود آلوده و بدبخت کنند. بنابراین با آنها قطع رابطه کردم تا مبادا ناخواسته روم تاثیر بگذارند .

محمد
2 سال پیش

از وقتی که برای این پیام صرف گذاشتید خیلی ممنون ،کاش همه مثل شما به فکر دیگران بودند .

یک بدبخت
2 سال پیش

دارم با گریه این را می نویسم نوش دارو بعد از مرگ سهراب ؛ کاش زودتر پیام جناب همتی را دیده بودم افسوس که آب رفته دیگه به جوی برنمیگردد افسوس ، افسوس ، افسوس ......

کاربر مهمان
2 سال پیش

ممنون از نصیحتت. من رو بیدار کردی. اگر نصیحت خوبت نبود من هم خودم را بدبخت می کردم .

پارسا حق طلب
2 سال پیش

به نظر من خرید خونه بستگی به بودجه هرکس داره و به فرهنگ آدمها ربطی نداره. افراد فاسدی رو می شناسم که از راه خلاف قانون و شرع در بهترین منطقه زندگی می کنند و در ویلاشون سگهای نجس با سر و صداشون مردم آزاری می کنند. ولی معلم شریفی رو می شناسم که در فقیرترین نقطه شهر هم نمی تونه خونه بخره و از بی پولی مجبوره اجاره نشین باشه .

کاربر مهمان
7 ماه پیش

این چیزهای در بعضی از کشورهای پیشرفته حل شده طوری که حتی تا مجازات زندان و جریمه های زیاد برای سگبازها و سگ گردانها در نظر گرفته برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید در اینترنت تحقیق نموده

راحله
9 ماه پیش

مریم خانوم من در فیلم خارجی مسیر سبز که از تلویزیون پخش شد یک آقای وکیلی به زندانبانی که به دیدنش آمده بود کودک خود را نشان داد گفت سگ ما به پسرم حمله کرد شانس آوردیم صورتش را گاز گرفت و فقط یک چشمش کور شد چون می توانست بدتر از این هم باشه به همین علت سگم را گشتم هر چند مقصر سگمون نبود طبق غریزش عمل کرده بود مقصر خودم بودم که سگ به منزل آورده بودم.

علی
12 ماه پیش

من یک نامه نوشتم از زیردرب نامه را داخل منزلشون انداختم اینطوری نه جر و بحثی پیش آمدنه ناراحتی نه بی احترامی در آن نامه با سلام و احترامی به همسایه محترم تقاضا نموده بودم همسایه عزیزصدای تلویزیونتون خیلی بلند هست طوریکه صداش ما را آزار می دهد روم نشدحضورن خدمت برسم لذا به این وسیله از جنابعالی تقاضا می نمایم صدای آن را خبلی بالا نبرید در حد نرمال باشد تا خدای نخواسته آسایش ما همسایه ها به هم نریزد پیشاپیش از شما تشکر می کنم . از آن روزبه بعدبنده خدا رعایت می کند هر بار هم که یادش می رود یک نامه از زیر درب داخل منزلشون می اندازم زنگ را می زنم زود می رم تا من را نبیند نامه را که می خواند صدا را کم می کند خدا شکر که حالا رعایت می کند قصد داشتم تا در صورت بی اعتنایی نامه تهدید به شکایت بنویسم

آرش
12 ماه پیش

من به نصیحت کوروش جون گوش کردم با انتخاب کلمات مناسبی که باعث جریحه دار شدن غرور همسایه ام نشه با کمال احترام و ادب از ایشان درخواست کردم صدای باندشو ( متعادل ) کند تا صداش به ما نرسه نه اینکه خودش را محدود کند ایشان هم وقتی برخورد توام با ادب و احترام بنده را دید قبول فرمودند و از آن روز به بعد رعایت می کنند فقط بعضی اوقات بدون اینکه متوجه باشند صدا را بالا می برند که با یاد آوری با احترام و زبان خوش ، مجدد آن را متعادل می کنند کاش قبلا همین کار را می کردم قبلش می خواستم با عصبانیت زنگ خونه ی همسایه را فشار دهم یقینا ایشان هم در برابر رفتار خشن من تحریک می شد و ممکن بود به من توهین یا درگیر شودبه خاطر همین حتی جرات نمی کردم پیش او بروم می ترسیدم کارمان به درگیری و خونریزی یا قتل ختم شود .

فرشید
12 ماه پیش

تحت تاثیر ماهواره یک سگ فوق العاده ملوس برای دخترم خریدم دخترم حین بازی با سگ خراش کوچکی پیدا کرده بود که به علت کوچک بودن آن خراش اهمیتی به آن نداده بود به تدریج دخترم دچار تب ، گیجی و استفراغ شد اون رو دکتر بردیم به علت شباهت این علایم با بیماری های دیگر دکتر در تشخیص خود دچار خطا شد و داروهایی تجویز کرد که تاثیری در بهبود بیماری دخترم نداشت تا این که وضعیت دخترم وخیم تر شد و ناچار شدیم در بیمارستان رضوی بستریش کنیم اونجا متوجه شدند دخترم به خاطر سگمون دچار هاری شده با وجود اینکه خیلی تلاش کردند فایده ای نداشت دخترم فوت کرد در آنجا بود که متوجه شدیم هاری درمان ندارد و فقط واکسن دارد.

نغمه
12 ماه پیش

کوروش خان من هم از شما یاد گرفتم رفتم از همسایه فاسدمون شکایت کردم اولش با زبان خوش گفتم ولی گوش نکرد دفعه دوم تهدیدش کردم باز افاقه نکرد دفعه سوم زنگ زدم به پلیس 110 مامورها را که دید نزدیک بود از ترس خودش رو خیس کنه از آن روز به بعد وقتی فهمید که از تهدیدهاش نمی ترسم و در شکایتم جدی هستم حساب کار خود را کرد بیا ببین چقدر آروم شه فهمیده که از حد خودش تجاوز کنه جاش همواره در قفس زندون خواهد بود تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر بعضی ها فقط زبان زور حالیشون میشه بخصوص آنهایی که خیلی گردن کلفتی می کنند.

کوروش
12 ماه پیش

بچه ها من زدم به سیم آخر رفتم دادگستری از همسایه گردن کلفتمان که هم فاحشه خونه راه انداخته بود هم سر و صدای سگش باعث مزاحمت برای ما شده بود شکایت کردم خوشبختانه مشکلم رفع شد خدا را شکر حال آسایش دارم از خودم ناراحتم چرا قبلا شکایت نکردم راسته که میگن ترس برادر مرگه داشتم دیونه می شدم این را هم بگم که اگر سگ همسایه خیلی سر و صدا می کند بهتره اول با احترام و زبان خوش به همسایه خودتون طوری تذکر بدهید که غرورش جریحه دار نشه اگر بعد از چند با تذکر کاری نکرد تهدید به شکایت کنید اگر باز هم گوش نکرد به ناچار از او شکایت کنید چون بعضی ها با یک نصحیت مادبانه همان اول کاری سگ خود را می برند بنابراین کار به تهدید و شکایت نمی رسد.

آتوسا مرادی
2 سال پیش

من رو سگ گاز گرفت رفتم مرکز بهداشت مجانی واکسن هاری به من زدند پیشنهاد می کنم آنهایی پول ندارند همین کار را بکنند ضمنا کسانی که سک یا گربه نگهداری می کنند اونها رو ببرند دامپزشک حتما واکسن اون بیچارها رو بزنند وگرنه هم خودشون ممکنه بمیرند هم ممکنه جون شما یا اطرافیانتون رو به خطر بیندازند.

دامپزشک
2 سال پیش

یک هشدار فوق العاده مهمی می دم برای کسانی که گربه یا سگ نگهداری می کنند حتما واکسن هاری بزنید وگرنه احتمال اینکه هاری بگیرید زیاد هست تا به حال افراد زیادی رو دیدم براثر همین هاری فوت کردند کسی که گربه یا سگ بهش چنگ انداخته باید بلافاصله به مدت 15 دقیقه جای زخم رو با آب و صابون خوب بشوره بعد سریع بره واکسن هاری بزنه تا خدای نخواسته براثر هاری نمیره بیماری هاری واکسن و پیشگیری دارد ولی علاج ندارد هاری رو دسته کم نگیرید فوق العاده کشنده هست.

شهین
2 سال پیش

من تا به امروز نمی دانستم پارس های بی محل سگم ممکنه کسی رو آزار بده. از این به بعد بیشتر مواظب هستم تا کمتر سر و صدا کنه.

کاربر مهمان
2 سال پیش

نمی دانم پیام من چه ایرادی دارد که آن را چند بار گذاشتم ولی آن را در سایت خوبتون نمی گذارید. چه اشکالی داره کسانی که سگ دارند با خوندن پیام من کمی حواسشون رو جمع کنند تا خدای نخواسته به سرنوشت دختر معصومم گرفتار نشوند؟ من یک سگ ناز و قشنگ برای دخترم خریدم با این تصور که هم مهمانهای ناخونده رو از خونه فراری بدم. هم محافظی سرگرم کننده و کم هزینه و قابل اعتماد برای دخترم فراهم کرده باشم. غافل از اینکه هر چند سگ تربیت شده و اهلی باشد باز هم یک حیوان بی شعور ولی قوی تر از ماست که براساس غرایز حیوانی می تواند گرگهای بسیار قوی را تکه پاره کند. بنابراین زیاد نمی توان به این حیوان درنده که گربه ها را با بی رحمی تمام می کشد و می خورد اعتماد کرد. هر سگی یک رگ وحشی سگی دارد. وای به روزی که بر اثر عصبانیت یا گرسنگی یا غیره آن رگ فعال شود. خدا باید به داد برسد تا در چنین زمانی بتوان از چنگ و دندان این حیوان درنده جان سالم بدر برد. من سگ را حیوان با وفا و قابل اعتمادتر از انسانها می دانستم. هرگز گمان نمی کردم که این موجود ناسپاس روزی با دخترم درگیر شود و گوشت صورت او را پاره کند. تا به حال چندین عمل جراحی زیبایی روی صورت دخترم انجام شده. ولی هنوز هر کس صورت او را می بیند وحشت می کند. تو رو خدا کمی بیشتر مراقب سگتون باشید تا خدای نخواسته به سرنوشت دخترم گرفتار نشوید.

محمد
2 سال پیش

بنده خدا که دروغ نگفته. نمی دونم چرا نغمه خانوم این طور بی ادبی کرده. خوک هم مثل سگ آفریده خداست ولی در اسلام نجس هست. نغمه خانوم باید خدا رو شکر کند که در اسلام سگ نجسه چون اگر پاک بود مثل گوسفند خوراک آدمها می شد .

یک سالمند
2 سال پیش

من از قدیم آزاد شهر که همه اون رو بالاشهر می دونند زندگی می کنم. قدیم هر کس اینجا (( سگ )) می آورد یا لباس های کهنه می پوشید همه به دید تحقیر به او نگاه می کردند. پشت سر می گفتند غربتی معلوم نیست از کدام دهات آمده گاو و گوسفنداشو فروخته آمده اینجا با سگ گله ش بلا جون ما شده. همین تازه به دوران رسیده ها بودند که اینجا سگ و لباس های پاره و پوره ی گداها را که حتی کارگران هم خجالت می کشند بپوشند مد روز کردند و گرنه قدیم اینجا از این خبرها نبود. به خدا نگهداری سگ در خونه مکروه و در قانون جرمه چون باعث آزار و اذیت همسایه ها می شه. مردم مریض دارند. بچه محصل دارند. سالمند دارند. اعصاب ندارند. وقتی هم چیزی بهشون میگی بعضی ها به جای اینکه به خودشون بیاند بهشون بر می خوره. به احترام من سالمند این پیام رو بزارید بگذارید همه ببینند. اگر حتی یک نفر با خوندن این پیام وجدانش بیدار بشه و دست از مردم آزاری برداره غنیمته. ثوابشو برای شما هم می نویسند.

ستاره
2 سال پیش

خیلی ها فکر می کنند چون ما سگ نگهداری می کنیم کافر هستیم و چون می دانند کافر در اسلام نجس است از ما فرار می کنند. خواستم بگویم به خدا ما هم مسلمونیم از ما دوری نکنید و به دید تحقیر هم به ما نگاه نکنید. ما هم می دانیم که در اسلام ادرار ، مو ، آب دهان و حتی عرق سگ نجس هست. بنابراین اگر لباسهایمون به آنها آلوده بشه نمازهایمون باطل میشه. ما هم می دانیم اگر سگی ظرفی را لیس بزند آن ظرف نجس میشه و از بس نجس می شه که حتما باید آن ظرف گل مالی بشه بعد شسته بشه تا پاک بشه. ما هم می دانیم پارس های بلند و شبانه روزی سگهایمون همسایه ها را آزار میده. اما با این حال نمی تونیم از سگهایمون دل بکندیم چون به اونها عادت کردیم. دست خودمون نیست لطفا ما رو ببخشید .

مریم
2 سال پیش

من با دخترم برای گردش پارک رفته بودیم با صحنه دلخراشی مواجه شدیم که تا آخر عمر فراموش نمی کنیم. سگ یک خانوم گلوی یک کودک را به شدت با دندان فشار می داد به خیالش یک حیوانی را شکار کرده من و دخترم با دیدن این صحنه شوکه شده بودم و از ترس به خود می لرزیدیم.  اما صاحب آن سگ که از کار سگش خندش گرفته بود با خونسردی از او می خواست آن کودک را رها کند من و دخترم دیگر طاقت نیاوریم با گریه و ترس آن صحنه ی دلخراش را ترک کردیم. خدا می داند آن کودک زنده ماند یا نه! چرا کسی جلوی این سگبازها را نمی گیرد؟ مگر سگ گردانی در پارک ها جرم نیست ؟ آیا زن و بچه مردم در پارکها نباید امنیت داشته باشند؟ ما که دیگر جرات نمی کنیم پارک برویم .

کاربر مهمان
2 سال پیش

با طرز تفکر نغمه خانوم اگر حتی یک عربده کش شرور هم با سر و صداش مردم آزاری کنه کسی نباید به اون کاری داشته باشه چون آفریده خداونده

ریحانه
2 سال پیش

جناب پارسا من به جای نغمه از شما معذرت می خواهم. اینجور آدمها به خاطر خودخواهی خودشان سگ که سهله، بوق سگی هم روی ماشیناشو میذارند. براشون مهم نیست که اینکار مردم آزاری باشه یا نه.

کوروش جمالی
2 سال پیش

اگه دین ندارید لاقل آزاد مرد باشید تو رو جان مادرتون قسم جلوی سر و صدای سگهاتون روبگیرید تعجب می کنم آیا خودتون از سر و صدایی سگهایتون خوابتون می بره که جلوش رو نمی گیرید من که دارم دیوانه می شم .

کاربر 2نبش
2 سال پیش

موافقم

آرش
2 سال پیش

من هم با نظر جناب پارسا موافقم خودم بالا شهر زندگی می کنم سگ ندارم اما از سر و صدای توله سگ همسایه به غذابم

نغمه
2 سال پیش

فکر شما نجس هست که آفریده خداوند رو نجس خطاب میکنید و اسم خودتون رو گذاشتید اشرف مخلوقات متاسفم برای وجود چنین هموطنی

اِلناز
2 سال پیش

من خیلی سگم رو دوست دارم. مثل محافظ هم از من محافظت می کنه هم از خونه. اگه سگم نباشه اصلا اینجا احساس امنیت نمی کنم .

بیتا
2 سال پیش

اینجا دزد زیاده.  پارس سگ برای خونه های ما مثل دزدگیر ماشین عمل می کنه و دزدها رو فراری میده .

کاربر مهمان
2 سال پیش

ممنون از راهنمایتون

آرش غلامزاده
2 سال پیش

جا داشت در سایت خوبتون کمی از قیمت‌های باور نکردنی ملک در بلوار محمدزاده می نوشتید. متاسفانه ملک در آنجا حتی تا متری سیصد میلیون تومان خرید و فروش می شه. هرکس باور نداره کافیست یک سر به آنجا بزنه.

بنفشه طاهری
2 سال پیش

بنده درباره ی بلوار محمدزاده تحقیق کردم تا بفهمم چرا قیمت ملک در این بلوار اینقدر افزایش پیدا کرده پس از تحقیق فراوان متوجه شدم تا چند سال پیش نام سابقه بلوار محمدزاده ، بلوار شفا بوده ، وجود مجتمع های بزرگ مثل مجتمع اسکان که965 واحد آن متعلق به کارمندان طراز اول شهرداری می باشد و نیز وجود رستوران ، کلانتری ، دادگستری ، ساختمانهای مرتفع وکلا و نمایشگاه های مبل و صندلی و غیره باعث تردد بسیار در این بلوار و رونق شدید خرید و فروش ملک در این بلوار شده شاید به همین خاطر است که قیمت ملک در این بلوار تا متری 300 میلیون تومان افزایش یافته است ناگفته نماند اکثر بنگاهداران آنجا واقعا انسانهای شریفی هستند زیرا برای اینکه خرید و فروش ملک در این بلوار رونق بیشتری پیدا کند فروشندگان بخصوص آنهایی که به اصطلاح پول لازم هستند را متقاعد می کنند تا املاک خود را زیر قیمت منطقه و به بهای بسیار پایینی بفروشند البته بعضی از مالکان در آنجا معتقدند بنگاهها به این علت تو سر قیمت آنها می زنند تا زودتر بتوانند به کمیسیون خود برسند .

کاربر مهمان
2 سال پیش

خیلی از مشتری به ما بنگاهدارها در بلوار محمدزاده ایراد می گیرند که چرا قیمت ملکها را در این بلوار اینقدر بالا بردید در دفاع از خود و همکارانم باید بگویم به خدا مقصر ما نیستیم صادقانه می گویم ما به خاطر کمیسیون خودمان هم که شده برای این که ملکها دراینجا سریع به فروش رسند تا می توانیم توی سر ملکها می زنیم و تا به امروز هم موفق شدیم چندین ملک را با قیمتهای خیلی پایین از چنگ صاحبانشان درآورده و به افراد نیازمند بفروشیم اما چکار کنیم بعضی از صاحب ملکها خیلی زرنگ هستند و ملک خود را ارزان نمی فروشند تعجب اینکه با وجود اینکه قیمتهای آنها خیلی زیاد وحتی متری سیصد میلیون تومان می باشد ولی پولدارها بیشترملکهای آنها را می خرند و تمایلی به خرید ملکهای ارزان در آن محل ندارند شاید پولدارها فکر می کنند آن ملکها عیب و ایرادی دارند که نسبت به ملکهای دیگر اینقدر ارزان هستند.

کاربر مهمان
2 سال پیش

منم برای فضولی ببخشیدتحقیق اونجا رفتم هر بنگاهی که من رو می دید وقتی که به خاطر سر و وضعم فکر می کرد مشتری هستم کلی تحویلم می گرفت و با چایی خوش طعم از من پذیرایی می کرد خلاصه یک شکم سیر چایی مجانی خوردم و کلی هم احترام دیده و تفریح کردم نتیجه ای که از این شکم چرانی ببخشید تحقیق گرفتم این بود که بنگاههای اونجا به مشتری هاشون چایی مجانی می دن البته به شرط اینکه از لباس نو فراموش نکنید بی خود نیست که می گویند آستین نو بخور پلو.

کاربر مهمان
2 سال پیش

از روی کنجکاوی یک سر به بنگاه های (( بلوار محمدزاده )) زدم ببینم راسته آنجا ملک متری 300 میلیون تومان خرید و فروش می شود با کمال تعجب دیدم هر کدوم از بنگاه ها ، چند مغازه و زمین بین چهار راه شفا و محمدزاده 9 که به فروش گذاشته شده به من معرفی کردند که با اصرار صوری بنده هر کدام از مالکان آنها به هیچ وجه حاضر نمی شدند آنها را کمتر از متری 300 میلیون تومان بفروشند داشتم از تعجب شاخ در می آورم هر کی شک دارد خودش می تونه بیاد اینجا تحقیق کند .

امیر مقدم
2 سال پیش

ما 20 سال قبل در احمد آباد خانه کلنگی داشتیم. آنجا را فروختیم آمدیم بلوار شفا یک منزل بزرگ که دارای سه دربند مغازست خریدیم. خوشبختانه همسایه هامون از جای قبلیمون بهترند و ما هم خیلی راضی هستیم. به اعتقاد بنده آدم هر جا که می خواهد خانه بخرد اول باید ببیند همسایه های آن خانه چطور آدم هایی هستند بعد خانه بخرد. بی جهت نیست که پیامبر (ص) فرمودند اول همسایه بعد خانه. به اعتقاد من که تا 25 سالگی در احمد آباد بزرگ شدم بعد به اینجا آمدم، بالا شهر، پایین شهر نداریم. به قول معروف مرغ همسایه غاز است. آدم های بد و خوب همه جا پیدا می شوند. اگر کسی بگوید در بالاشهرها دزد ، گدا ، کارتن خواب و غیره وجود نداره من که احمد آباد بزرگ شدم و همه چیز را با چشم خود دیدم به جرات می گویم دروغ می گویند تا ساده لوحان را فریب بدند تا ارزش خود و ملک خودشون رو نسبت به مناطق دیگر بالا ببرند .

طاها
2 سال پیش

به نظرم چهار راه ورزش قاسم آبادم خیلی خوبه برای خونه خریدن. هم مرکز خریدای خوبی دور برش هست، هم پر از مغازس

نسترن
12 ماه پیش

پدرم یک مغازه حاشیه بلوار رجب محمد زاده خریده اولش غرغر می زد خیلی گرون خریده چون برای هر متر از اون مغازه متری 300 م تومان پول داده بود اما حالا خدایش راضیه میگه ارزش داشت چون اونجا برای کاسبی عالیه ما این مغازه را مدیون نظر دوستانی هستیم که در سایت 2 نبش با نظرات ارزشمندشون آن محل را به ما معرفی کردند از همه آن عزیزان خصوصا گردانندگان سایت 2 نبش ممنون هستیم .

یک سرمایه دار
2 سال پیش

خانم نسترن دروب سایت دیگر2نبش در پاسخ به شخصی که قصد خرید ملک در بهترین جای مشهد داشت عینا فرموده بودند من رضا شهر زندگی می کنم اما از شوهرخالم که اونجا بنگاه داره شنیدیم خیلی از پولدارها برای خرید ملک به بلوار محمدزاده هجوم آوردند آنجا برای سرمایه گذاری واقعا عالیه اما حیف قیمتهاش خیلی بالا رفته اگر پول زیادی نداری اونجا اصلا بدردت نمی خوره بگرد جای ارزونتر مثل رضا شهر پیدا کن اما اگر پول کافی برای خرید داری عجله کن چون اونجا بعضی از مالکان خبر ندارند که ملکشان متری 300 میلیون تومان شده به همین جهت می توانی مفت ملکشان را بخری و سود کلانی بکنی . من هم سرمایه دارم طبیعی است که برای افزایش سرمایه ام شدیدا به دنبال چنین شکارهایی باشم به خاطر خدا می خواهم یک اعترافی بکنم حال که خودم اعتراف می کنم امیدوارم من را سرزنش نکنید از خدا که پنهان نیست پس چرا از شما پنهان بماند با تبانی بنگاههای آن محل توانستم شخص ساده لوحی را راضی کنم تا به خاطر مشکلات شدید مالی ، ملک خود را زیر قیمت منطقه وبا قیمت بسیار پایین بفروشد اما با وجود سود بسیار بالایی که از این معامله بدست آوردم اقرارمی کنم به شدت پشیمانم و توصیه می کنم شخص دیگری چنین کاری نکند که به دردسرش نمی ارزد خانم نسترن درست فرمودند چون از میان آنها بعضی ها پیدا می شوند که در آنجا هنوز از قیمت واقعی ملک خود خبر ندارند وقتی هم به بنگاه های آن محل مراجعه می کنند مشاورین املاک هم به خاطر این که سریعتر بتوانند ملک آنها را بفروشند تا سریعتر بتوانند به کمیسیون خود برسند آنها را فریب داده و از قیمت واقعی مکشان مطلع نمی سازند بنابراین هرکس که ملکش را در آنجا { مفت } بفروشد ممکنه بعد از مدتی توسط دیگرصاحب ملک ها از قیمت واقعی ملک خود در آن منطقه مطلع شده و از شما به دادگاه شکایت کرده و مدام برایتان دردسر و ایجاد مزاحمت کند همانطوری که برای من چنین اتفاق افتاد در قولنامه ی ما بنگاهدار به دروغ نوشته بود فروشنده با علم به { قیمت روزمنطقه } و با رضایت کامل ، ملک خود را با قیمت ذکر شده دراین قرارداد واگذار نموده بنابراین حق فسخ وهیچگونه اعتراضی ندارد به خاطر همین شرطی که بنگاهدار نوشته بود پس از شکایت فروشنده قاضی به ناچار مجبور شد حق را به من دهد ولی بازهم با این وجود فروشنده دست بردار نیست و با گریه و داد و بیداد و گردن کلفتی مدام اعصاب من را خورد کرده و من را دچار عذاب وجدان کرده می ترسم آخرش مجبورم شوم یا معامله ی انجام شده را فسخ کنم یا مابه تفاوت قیمت آن را پس دهم شدیدا تاکید می کنم که شما چنین کاری نکنید که مثل من دچار عذاب وجدان و ناراحتی و گرفتار لعن و نفرین مردم آن محله می شوید.

نرگس
2 سال پیش

ما افغانی هستیم پدرم در زیبا شهر یک خانه ویلایی قشنگ خرید که با وجود اینکه تقریبا یکساله که در آنجا زندگی می کنیم چون هنوز به آن عادت نکردیم دلمون می گیره و احساس غریبی می کنیم به همین علت یاد این ضرب المثل افتادم که میگه جا کجا خوش است آنجا که دل خوش است خیلی دلمون برای خانه قدیمی و محله قدیمون تنگ شده یادش بخیر .

پویا
2 سال پیش

تازگی دنبال خونه بودم تقریبا همه جای مشهد حالا تجربیاتم بلوار سجاد وملک آباد همش عالیه ولی سمت بزرگمهر جنوبی وکلا سمت جنوبیش طرف ملک آباد بهتره کلا ملک آباد اعیونیه خیام جنوبی همش عالیه منتها بعضی کوچه های کم عرضه احمد آباد غیر از پاستور وپرستارو عارف وقایم و خلاصه دور وبر بیمارستان بقیه اش عالیه خصوصا ابوذر غفاری وناصرخسروو... کوهسنگی هم بعد از ساختمان های پزشکان و بیمارستان هر چه نزدیک پارک بهترخصوصا سمت احمدآبادعالیه ولی رودکی وپارس وهمت و جهان آرا ضعیفن بلوار وکیل آباد همه محلاتش ازیه طرف تا قبل از صارمی ویا قبل از پیروزی عالیه مثال باهنر هنرستان هاشمیه و... و از اون یکی لاین تا قبل فرهنگ وقبل معلم عالیه مثال اوایل امامت وعدل ومعاد وسید رضی و... امامت محل پر امکانات وجوون پسندیده ولی تا قبل آموزگار بعدش معمولیه ولی همه خیابوناش 20 متریه وکلا از نظر امکانات حرف نداره فرامرز اوایلیش خوبه ولی انتهاش سمت بهاران و...ضعیف میشه بلوار پیروزی سمت وکیل آبادش که زوجه کلا خوبه ولی سمت فردش که مییره فکوری وبعد از فکوری مثل قاسم آباده متوسطه این تجربیات کنه و آرزو میکنم یه روز تو ملک آباد خونه داشته باشم.

پویا
8 ماه پیش

جناب مهندس جواد لطفی زاده ، چرا پته من را رو آب انداختی هر چه که بافته بودم رشته کردی...

جمال
8 ماه پیش

امان از دوست و آشنا و قوم و خویش که هر ضرری تا به حال به ما رسیده از جانب آنها بوده خونه قشنگی داشتم اما از بس آنها در غالب مهمان از روی خیر خواهی مثل دوستی خاله خرسه در گوش زن و بچه هام از این خونه بد گفتند که مجبور شدم تسلیم خواسته خانواده شده آن را بفروشم حال زمین و زمان را می کردم مگر می توانم با پولش خونه بخرم من هم شدم یک مستاجر بدبخت و بیچاره اما خیلی لجم می گیره از آنهایی که تا دیروز می گفتند چرا نمی فروشی حالا که فهمیدند بیچاره شدم منکر حرف خود شده و ادعا می کنند که ما که به تو گفتیم نفروش اما به حرف ما گوش نکردی آن خونه به آن قشنگی را به باد دادی این هم شد نتیجش . در دروازه را میشه بست ولی در دهان مردم را نه.

مهندس جواد لطفی زاده
2 سال پیش

به نظر می آید جناب پویا خیلی سطحی و غیر کارشناسانه نظر دادند. بنده بعنوان یک کارشناس خبره که سالها در این زمینه فعالیت می کنم به هیچ وجه نظر ایشان را تایید نمی کنم.

صدرا محسنی
2 سال پیش

به نظر می رسه محله سناباد رو با توجه به این که اصیل ترین محله مشهد و محل سکونت نخبگان این شهره، از قلم انداختید.ضمنا این محله به خاطر فرهنگ عالی ساکنانش از دیرباز مشهور بوده.

جمیله
12 ماه پیش

پویا یک جاهایی رو معرفی کرده که به خاطر ترافیک شدید و تصادفات خطرناک و شلوغی ، مناسب زندگی آروم نیستند به اعتقاد من جایی مناسبه که هم آروم و خلوت باشه و ازهمه مهمتر دسترسی به امکانات ضروری زندگی را داشته باشدو نزدیک خیابانی نباشه که ترافیک اعصاب خورد کن وجانگیری داشته باشه کوچه وپس کوچه هایی که خلوت هستند واز خیابان اصلی دورهستند بهتره هرچه از خیابان اصلی دورترباشید آرامش و امنیت جانی بیشتری خواهید داشت به فضای سبز پارکها هم نزدیک نبودید مهم نیست بخصوص که امروزه پارکها به خاطر نبود امنیت کافی ، خطرناک شده و مکان خوبی شده برای جولان مجرمین الاف فاسدی که در کمین شکار دختران ساده و بد حجاب نشستند یا افراد خلافکاری که با چرب زبانی و ترفند محبت سعی می کنندمواد مخدر خود را به آدم قالب کنند.

رامین
2 سال پیش

راست میگه مناطق بالا شهر به خاطر قدمتی که دارند اکثرا خونه هاش قدیمی و فرسوده شدند. البته خیلی از خونه ها ظاهر سازی شدند. اما چه فایده که مقاوم سازی نشدند. بنابراین مسئولین می بایست فکری برای مقاوم سازی آنها در برابر زلزله بنمایند. بخصوص زلزله خبر نمی کند. هر آن ممکن است زلزله ی بزرگی اتفاق افتد.

کاربر مهمان
2 سال پیش

قدیمی و فرسوده شده الان

سپیده
2 سال پیش

سلام ،،میشه بگید خیابان هدایت یک ،،خ صفدری نژاد چطور منطقه ای هست ؟؟نوع منطقه و محله از نظر موقعیتی و فرهنگی ؟؟من اصلا با بافت مشهد آشنا نیستم و می‌خوام واسه زندگی بیام مشهد ،،ممنونم

زیبا
2 سال پیش

برعکس نظر علی معتقدم خیابان هدایت خیلی هم عالیه.

محمد
2 سال پیش

برخلاف نظر علی ، خیابان هدایت خیلی هم مناسبه صد در صد علی اهل اونجا نیست وگرنه بی خود اونجا را خراب نمی کرد .

حبیب کلبعلی
2 سال پیش

بنظر منم مشهد برا زندگی خوب نیست همون فریمان برید از لحاظ اب هوا و الودگی

شبنم
2 سال پیش

خیابان هدایت خیلی عالی شده حتی خانمهای بالا شهر هم اونجا می یان تا از پارک حجابش لذت ببرند اونجا مرکز تفریح پولدارها شده خیلی مغازه های شیک و با کلاسی داره من هم اونجا زندگی می کنم .

محمد فتح ابادی
2 سال پیش

سلام . این منطقه تقریبا متوسط هست. و خوب هس تقریبا

علی
2 سال پیش

خیلی محله مناسبی نیست

فاطمی
2 سال پیش

سلام نظر تون راجع به محله هنرور 20 و آفتابی چیه ؟ این مناطق برای زندگی چطوری است

فرشته طاهری
9 ماه پیش

چرا به خاطر آسم ، مشهد به این خوبی را با فریمان عوض می کنی قطره منتول از داروخانه بخر حداقل سه قطره در هر سوراخ بینیت بریز خوب آنها را بالا بکش تا به ریه هات برسند بلافاصله تا چند روز دچار زکام می شی براثر زکام دچار آبریزش بینی شده تمام کثافات ریه ها خارج میشن و ریه هات شستشو پیدا می کنند و ریه هات کاملا باز میشن و تنگی نفست تا ماه های زیادی برطرف میشه به خدا دروغ نمی گم من آسمم را به همین طریق خوب کردم امتحانش مجانیه بی خودی نیست که خداوند زکام را لشکری از جانب خودش معرفی کرده زکام خیلی از بیماری ها از جمله تنگی نفس را رفع می کند خیلی از پزشکان این موضوع را نمی دانند به همین اسپره ها و داروهایی می دهند که اثر کوتاه مدت دارند و بیماران بدبخت تا آخر عمر مجبورند از آنها استفاده کنند .

یک مشهدی ساکن فریمان
12 ماه پیش

در جواب حبیب کلبعلی که خیال کرده مشهد از فریمان بهتر نیست باید بگویم فریمان امکانات پیشرفته ی مشهد را ندارد به همین علت با وجود اینکه آب و هوا و ترافیکش نسبت به مشهد بد نیست بدرد همه ی مشهدی ها نمی خورد فریمان برای افراد مریضی مثل من که ناراحتی ریه و قلب دارندخوبه اما برای افرادی که به دنبال امکانات و تفریح بیشتر هستندبه هیچ وجه بدرد نمی خورد چون شهر کوچکی هست به همین علت اکثر مشهدی ها حاضر نمی شوند مشهد را خصوصا با امام رضای عزیزش تنها بگذارند فریمان برای مستاجرهای بدبخت و بیچاره ای مثل من بد نیست چون اجارهاش نسبت به مشهد کمتره طبیعی است که مشهد به این خوبی ایراد هم داشته باشد و آن ایراد گران بودن مسکن و اجاره بهاست بی خود نیست که میگن هر چقدر پول بدهی همان قدر آش می خوری.

محمد
2 سال پیش

برخلاف نظر علی ، خیابان هدایت خیلی هم مناسبه. علی 100 درصد اهل هدایت نیست وگرنه بی خود اونجا را خراب نمی کرد .

نادر
2 سال پیش

مثل اینکه حبیب کدبعلی اهل روستاست و مشهد و مناطق آن را درست نمی شناسد چون الکی از مشهد و هر محلی بد می گوید.

حبیب کلبعلی
2 سال پیش

خوب بد نیست

کاربر مهمان
2 سال پیش

سلام من مشهد زندگی نمیکنم ولی قصد دارم اونکا خونه بخرم دوستام پیشنهاد میکنن آزادشهر خونه بخرم میخوام ببینم آزادشهر محلاتش چطوره؟

کاربر مهمان
2 سال پیش

متوسط

کاربر میهمان
2 سال پیش

سرافرازان هم خوبه

جواد
8 ماه پیش

خیلی از فرشته خانوم سپاسگذارم توصیه ایشون جواب داد آسمم تا به امروز خوب شده خدا کنه مرضم برنگرده بدترین مرض آسمه فکرشو بکنید وقتی دچار حمله ی آسم میشدم مثل این بود یکی جلوی دهان و بینی ام رو گرفته نمی دانم وقتی درمان آسم چنین راه حل ساده ای داشته چرا دکترها از آن مطلع نبودند شاید هم اطلاع دارند ولی به خاطر جیب خود می خواهند استخوان لای زخم بگذارند تا همیشه بتوانند جیب مریض های بیچاره را خالی کنند.

مینا
2 سال پیش

آزاد شهر پر از سگ باز شده خوب نیست.

فرشید
2 سال پیش

اگر سالم هستی وبه سلامت اخلاقی خانوادت اهمیت می دهی آزاد شهر خونه نخر محیطش آلودست زن و بچت را فاسد می کنه امکاناتش خوبه اما بدرد یک زندگی سالم نمی خوره من آزاد شهر زندگی می کنم خیلی ها مثل من می خواهند بفروشند دریغ از یک مشتری.

محمد حقیقی
2 سال پیش

سلام ، من میخوام واسه زندگی بیام مشهد اما هیچ آشنایی با اونجا ندارم . بلوار جمهوری چطوره؟؟؟ من شاید بتونم 60 تومن پیش و حداکثر 1500 بتونم اجاره ماهیانه پرداخت کنم. با این قیمت میتونم توی یه محله خوب و آروم به خصوص از نظر فرهنگی و‌ امنیت خونه بگیرم؟؟؟

صاحب خونه ی یک دانشجوی بیچاره
8 ماه پیش

میخام به ( مادر یک کودک مظلوم ) عرض کنم از این همه جا درست بچه شما باید بیاد در گوش مستاجر ما سر و صدا کنه خیلی از کوچه ها هست که دانشجویی نداره چرا بچه خودت رو نمی فرستی آنجا بازی کنه.

مادر یک کودک مظلوم
12 ماه پیش

هر جا می خواهید خونه بخرید یا اجاره کنید ولی شهرک رجایی را نگیرید متاسفانه دانشجوهای تتیش مامانی و بچه ننه کم کم دارند آنجا را قبضه می کنند اون لوس و ننورها به بهانه درس خواندن به بچه های آدم اجازه بازی که هیچ حتی اجازه نفس کشیدن هم نمیدن شکایت هم نمیشه به کسی بگنی همه طرف اونها رو می گیرند کسی نیست به اونها بگه مگر بچه های ما چه گناهی کردند که به خاطر درس خوندن شما نتونند در کوچه ها بازی و تفریح کنند.

کاربر 2نبش
2 سال پیش

من تازه ازدواج کردم پولم کمه سه تومان رهن برجی یک تومان می تونم اجاره بدم به نظر شما با این پول محلات خوبی مثل گلشهر یا شهرک رجایی می تونم خونه بگیرم اگر اونجا رام ندادند به نظر شما کجا می تونم خونه بگیرم.

زیبا لطیفی
2 سال پیش

با این پول فقط در گلشهر می تونی خونه اجاره کنی منم اونجا زندگی می کنم از نظر فرهنگی و امنیتی حرف نداره به شرط اینکه اونجایی خونه بگیری که همسایه هاش بد نباشند برای من که محصلم و درس می خوانم اینجا محیط آرام و خوبی داره مواظب باش در اینجا بعضی از جا هاش روستایی هایی زندگی می کنند که مثل بالاشهری ها سگ دارند اگر دنبال محیط بی سر و صدا می کردی اونجاها را بهت ندازند که زندگی در اونجا برات جهنم میشه .

فرشید
2 سال پیش

من دانشجوی متاهل فیزیک هستم اگرمثل من باهوش و زرنگ باشی ولی پول کافی نداشته باشی در جایی که نژاد پرستان شهرمون آنجا را بد معرفی می کنند خانه رهن واجاره کن چون به خاطر اینکه با تبلیغات دهان به دهانشون اونجاها رو بدنام کردند اجاره و رهنشون زیاد بالا نیست البته قبلش باید مثل من از سوپرهای محله آمارهمسایه های آن خانه رو درآوری تا خدای نخواسته آدمهای بدی توشون نباشه تا راحت بتونی اونجا زندگی کنی از لحاظ امکانات هم غصه نخور همه جای این جور جاها امکانات ضروری و کافی برای زندگی را دارد فقط سونا و جکوزی ندارند که برای امثال ما که پول اضافه نداریم تا خرج این جور چیزها کنیم مهم نیست.

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام سیدی قائم المهدی صبا می تونید خونه بگیرید

کاربر مهمان
2 سال پیش

در محله خوب خیر. نمیتوانید

حسینی
2 سال پیش

سلام خسته نباشید جمهوری جز محل های پایین مشهد هست اگر دنبال خونه هستید حداقل از فرامرز و استقلال شروع کنید

محسن
3 سال پیش

بهترین محله که مثل یک جزیره هست ولی بااین تفاوت که دور جزیره آب هست ولی این محله یاجزیره دور تا دورش را فضا سبز و پارک و باغ هست .شهرک نوفل لوشاتو ضلع جنوبی باغ ملک آباد 400هکتار ضلع شرقی پارک کوهسنگی .ضلع غربی پارک ملت ضلع جنوبی پارک پردیسان

طرفدار دانشجویان بیچاره
6 ماه پیش

با نظر ( صاحب خونه ی یک دانشجوی بیچاره ) موافقم کوچه های زیادی وجود دارند که دانشجویی در آنجا یافت نمی شود که جلوی بازی کودک مظلوم شما را بگیرد چرا کودک دلبندتان را آنجاها نمی فرستید تا بازی کنند خدایش دانشجوهای بیچاره هم حق دادند اگر تعداد کتابهای درسی و حجم بالای آنها را ببینید از سرتون دود بلند می شود چطور با این همه سر و صدا از آنها توقع دارید بتوانند برای درس خواندن تمرکز داشته باشند و دم نزنند ربات که نیستند آنها هم بشرند.

یک دانشجو
11 ماه پیش

بنده بعنوان یک دانشجو به خانوم محترمی که خودش را مادر یک کودک مظلوم نامیده می خواستم عرض کنم همین دانشجویانی که شما آنها را تتیش مامانی و بچه ننه نامیدید اگر توسط سر و صدای بچه های شما نتوانند درس های به این مشکلی را بخوانند به هیچ جا نمی رسند بنابراین اگر خدای نخواسته بیماری ناگواری برای کودک دلبند شما پیش آید در آینده کی می خواهد به داد جان او برسد کمی هم به ما حق بدهید مادر من.

لطفی
12 ماه پیش

محسن گفته بود بهترین محله شهرک نوفل لوشاتو هست من خواستم آنجا خونه بخرم اما چیزهایی دیدم که نظرم برگشت .

مشاور املاک
2 سال پیش

خانم زیبا لطیفی مثل اینکه جدیدا از قیمت اینجا خبر نداری قدیم در گلشهر شاید به گفته شما می شد با 3 میلیون تومان رهن و برجی یک میلیون تومان یک آلونک اجاره کرد ولی امروزه با این پول یک اتاق کوچک هم نمی دهند مگر این که یک آدم با انصاف و خیری پیدا بشه به خاطر رضای خدا یا به خاطر دلسوزی چنین لطفی رو در حق کسی بکنه .

کاربر میهمان
3 سال پیش

فکر کنم اطراف میدان جانباز،پروما و هایپرمی جالبه باشه.مثلا ثمانه. مخصوصا که مشهد مال چند سال دیگه با اسم مشهد آمال هم راه میفته.یعنی پاساژ و سینما و شهربازی و جای خلوت زن دگی با هم.

کاربر مهمان
8 ماه پیش

عجب دوره زمونه ای شده من افغانی هستم یک زمانی با پول کارگری توانستم هزار تومان جمع کنم یک خونه ی بزرگ در سجاد شهر بخرم حالا می بینم طرف با 3 م رهن یک تومان اجاره نمی تواند حتی یک آلونکی اجاره کنی عجب دنیایی شده

کمال
12 ماه پیش

من نزدیک پروما خونه خریدم اولش خوشحال بودم هر چیزی که لازم دارم می توانم از آنجا تهیه کنم اما قیمتهایش را که دیدم فهمیدم زهی خیال باطل قیمتهاش بالاست فقط به درد آدمهای پولدار می خوره متاسفانه این جور جاها حسابی جیب آدم را تیغ می زنند وای به حالتون اگر همسر قانع نداشته باشید اینجور جاها که بره از بس که خرج می کنه به گدایی می افتید.

امیر آبادی
3 سال پیش

کارمندان باکلاس نیست ولی قشنگ وخلوته رستمی 12 وخیابان تاتاری واطراف بوستان اطلسی بوستان محمدیه و... کلا اطراف بوستان‌ها خونه هاش قشنگ و ویلایی ودلبازه... مثل کوچه های پر از مجتمع وقوطی کبریتی شلوغ که آپارتمان‌ها همه جارو دلگیر کردن نیست اینجا آپارتمان‌ها دلبازن چون اکثرا ویو روبه فصای سبزه. رستمی 2 هم که عالیه.

کاربر مهمان
2 سال پیش

کارمندان عالیه، مخصوصا با فضای سبزی که داره و خونه های بزرگ و خیابونای دلگشاش. دسترسی به اتوبوس هم داره

کاربر مهمان
3 سال پیش

جانباز خیلی خوبه و واقعا خلوته مخصوصا یاس ک هم نزدیک ب ورزشگاه و تربیت بدنی استان قدسه و هم پروما .

وفایی
3 سال پیش

سلام من ساکن مشهد نیستم‌ قصد داریم بقیه عمرمون تو مشهد باشیم با 4 تومن کجا میشه خونه گرفت محله ارام وتمیز وباکلاس باشه بقیه چیزا برام‌مهم نیست

زیبا
10 ماه پیش

 اگر به دنبال جای باکلاس و آبرومندی می کردی اول شهرک شهید رجایی بعد گلشهر مناسبه جای آرومی هستند مواظب باش جایی که می خواهی خونه بخری همسایه ها خوب باشند و مثل بالا شهری ها سگ نداشته باشند در غیر این صورت زندگی برایت تلخ خواهد شد.

سمیرا
2 سال پیش

من دانشجوی رشته دندانپزشکی هستم قبلا در یکی از محله های ساختمون خونه گرفته بودم خدا نصیب هیچ مسلمونی نکنه یک همسایه پدر سوخته ،خشن ، وحشتناک و بی فرهنگی داشتم هرچه نصحیتش می کردم فایده ای نداشت هر شب لجبازی می کرد و کیسه زباله شو درب خونه من می گذاشت من به نصیحت دوستان عمل کردم امسال در یکی دیگر از محلات ساختمون قبل از اجاره خونه جدید از درو همسایه ها و سوپر مارکتهای آن محل حسابی تحقیق کردم تا خدای نکرده از این قبیل همسایه بد توشون نباشه حال دیگه در خونه جدید مشکلی رو ندارم .

زیبا
2 سال پیش

شهرک رجایی هم جای آرام هم تمیز هم باکلاسیه به همین جهت دانشجو های پزشکی زیادی در آن محل زندگی می کنند فقط بدیش این است به بچه ها اجازه سر و صدا و بازی نمی دهند چون میگن مزاحم درس خوندنمون میشن.

زیبا ابراهیمی
2 سال پیش

گلشهر عالیه فقط مواظب باش همسایه های خونه ای که می خواهی بگیری خوب باشن من هم اونجا زندگی میکنم گلشهر واقعا گل شهرمون است .

ادیب
2 سال پیش

یه واحد تو امامت بخرید

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام در وکیل آباد هم با 4 میلیارد تومان می‌شود خانه های لوکس و بزرگی داشت کلاً وکیل آباد ،ستاری ،فارغ التحصیلان ،سروش، صدف ، دادگر و اقبال خیلی محله های لوکس و آرومی هستن

کاربر مهمان
2 سال پیش

اگه منظورتون اجاره 4 تومنه رهن باید 400 به بالا بزارید تا محل خوب خونه بگیرید

ادیب
2 سال پیش

با چهار تومن تو کارمندان دوم میشه خرید 5 دقیقه ای حرم من خودم سه سال اونجا زندگی کردم محله خیلی آروم وقشنگیه خصوصا رستمی 2 و12 و 16 بوستان اطلسی هم قشنگه پارک محمدیه هم دوست داشتنی وشبهای جذابی داره محله خیلی با کلاسی نیست ومتوسطه ولی دلبازی خونه های احمد آباد رو داره وله سر سبزی محلات سجاده

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام جاهد شهر مجیدیه

آلاله
3 سال پیش

محله ی فلاحی 2.آزاده .یوسفیه چطورجایی هستش

م.ق
9 ماه پیش

خوش به حال شما شکم سیرها که درباره چه مسایل بی اهمیتی با هم جروبحث می کنید دنیا همیشه یک جور نمی ماند شاه هم که باشی و در کاخهای پر ناز و نعمت هم زندگی کنی آخرش از آدم روی بر می گرداند و نامردی می کندبی خود نیست که بزرگان دین تمایلی به دنیا نداشته و دنیا را سه طلاقه کردند من خودم یک روزی برای خودم شخصیتی بودم خونه ای داشتم که همه حسرت آن را داشتند دوستان ناباب من را آلوده کردند تحت تاثیر شراب و مواد روان گردان عقلم رو دزدیدند مثل دیونه ها تمام اموالم را دو دستی تقدیم آنها کردم زنم طلاق گرفت رفت خونه ی پدرش دخترم روهم برد من ماندم با کلی بدهی و قرض که از دست طلبکارانم همیشه فراریم فریب دوستان لامذهب خود رو نخورید هم دنیاتون رو به باد می دن هم آخرتی برایتون نمی گذارند مگسهای دور شیرینی هستند.

صادق
2 سال پیش

به دلیل رهن و اجاره های بالا مستاجرهای بدبخت در این دوره زمونه دیگر حق انتخاب ندارند به جای اینکه بگردند دنبال خونه ی خوب و محله باکلاس مجبورند بگردند دنبال خونه ای در به داغون در محله ای بی کلاس .

سروش
2 سال پیش

ضعیف

کاربر مهمان
2 سال پیش

اینا قاسم آبادی متوسطن

مهسا
3 سال پیش

فقط امامت

کاربر مهمان
2 سال پیش

امامت دلگیری وعصر جمعه وظهر تابستون ندارن همیشه زنده و پویا ?

سپیده
3 سال پیش

سلام سوالی داشتم...به نظرتون محله گلشن 1 جای خوبی هستش برای زندگی‌؟از نظر موقعیت محله...

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام هفت تیر واقعاً محله عالیی هستش تازه به برج آرمیتاژ هم بسیار نزدیک هست

کاربر مهمان
2 سال پیش

کدوم گلشن؟ هفت تیر؟ اون عالیه

کاربر مهمان
3 سال پیش

سلام اگر ازمشهدیادمیکنید قدیمهای مشهد واصالتا مشدیها وپولدارهای مشهد درمحله چهارباغ زندگی میکردند یا به نامی بالا خیابان مشهد بوده که چندخانه قدیمی وجودداره با معماریهای خاص که الان میراث فرهنگی شده وازنظرقیمت هم بالاترین قیمت حتی ازاحمداباد بالاتر رو داره وزرا بزرگ وثروتمندان قدیم واصیل اینجا زندگی میکردند و ازنظر رفت وامدونزدیکی به حرم 5 دقیقه تا حرم و اطراف پاساژهای زیادی داره ولی اکثرا مردم اونجا روفروختن وزمینها وصل شده به حرم و مردم انجا درحال حاضرپراکنده شدن کارمندان که دوستان میگن پایین خیابان بوده خسروی هم که گفتند چهارباغ ازیک طرف به خسروی و حرم و چهارراه شهدا راه داره خلاصه سابقه چندین ساله داره ازقدیم چهار منطقه خیلی رونق داشته پایین خیابان که اکثرا کاروانسراها وتجار بودند برا کسب وکار وبالا خیابان اکثرا وزرا و پولدارن خانه اایشان انجا بود و سمت فلکه اب که اکثرا مسافرخانه وهتل بود وخانه مسافر وبازار و محله قدیمی نوغان و کوچه هاباریک و باصفا ومتدینین بیشترانجا ساکن بودند وبیشتر مسافرخانه و ترمینال و خلاصه بازرهای فراوانی داشت وازنظر قیمت قیمت مناسبی به دیگر نقاط داشت خلاصه بالا شهر مشهد از بالا خیابان یعنی خیابان شیرازی فعلی هست تا اخر وکیل اباد وخوب صبرکنید اینویک کسی نوشته که جد وابا واجددیش ساکن مشهد بودند وسابقه چهار صد ساله داره

کاربر مهمان
2 سال پیش

عالی بود راست میگید همه اصیلای مشهد بالا خیابون وخسروی وسناباد بودن .

فریبا سارانی
3 سال پیش

لطفا درمورد اقبال لاهوری هم اگردوستان نظری دارن بگن ازنظر من منطقه اروم وساکت ونزدیک به مترو

کاربر مهمان
2 سال پیش

خیابان های بلوار وکیل آباد از اون طرف قبل از پیروزی واز لاین رفت قبل از معلم همش عالیه

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام اقبال محله خوبی هست فقط اوایلش آخراش مناسب نیست

کاربر میهمان
3 سال پیش

رضاشهر. .... رضا شهر..... رضا شهر

کاربر میهمان
2 سال پیش

پر از کفتر بازه

هادی دری
3 سال پیش

اره رضاشهر محله اصیل سنتی وآرام وساکنین همه یکدست ومقید در روابط اجتماعی و مهمتریرین مطلب اب وهوای خوب ان که از چهار طرف احاطه باغ وپارک است شرق کوهسنگی شمال باغ ملک غرب دانشگاه فردوسی جنوب کوههای بینالود.ودسترسی اسان به تمام مناطق شهر بخاطر بزرگراه کلانتری وبرونسی

مجتبی
3 سال پیش

همش بالاشهر بود که. پس ما پایین شهریا چی؟  همه زوارا دور حرم خانه میگیرن. ما اگه سمت خیابون تهرون و خسروی خانه داشته باشیم، خوشحالیم. هم نزدیک به حرمه، هم امکانات داره. حیف که شلوغ است. اینجا اسم خیابونای بالاشهر بود فقط اسم همه جاش را بلد بودم ولی کارمندان کجایه؟

عرفان
3 سال پیش

کارمندان همون مصلی و رستمی هست

کاربر میهمان
3 سال پیش

کارمندان خیلی از شهرستانی‌ها خونه می‌خرن واسه نزدیکی به حرم. اینجا اکثرا خونه ها اجاره اس چون صاحبش رفته بالاشهر ولی حیفش اومده بفروشه

کاربر میهمان
3 سال پیش

کارمندان نزدیک حرمه جای قشنگ و خلوت وساکتیه خانه هاش جلوشان فضای سبز داره. پایین شهر این جور جایی عجیبه کارمندان دوم رستمی 2 میرم پیاده روی یعنی جای چند تا کافه و رستوران و... خالیهعالی میشد

قالیباف
3 سال پیش

جالب بود اسم کارمندان هم تو نظرات بود من ومامانم از شهرک شیرازی صبحا میریم پیاده روی تو رستمی 2 کارمندان خیلی محیط قشنگی داره

یک روستایی
8 ماه پیش

شنیدم احمد آباد و سجاد نسبت به قدیم خیلی خوب شدند درسته که قدیم با الاغ رفت و آمد می کردند ولی حالا پیشرفت کردند با هلی کوپتر و هواپیمای شخصی تردد می کنند البته اینها را از مردم شنیدم راست و دروغشو نمی دانم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

من قبلا ساختمان زندگی می کردم از بس تعریف بالا شهر را شنیدم پولهایم رو جمع کردم یک خونه در سجاد خریدم حالا که اینجا آمدم می بینم همه دارند می فروشندمی رند پایین شهر زندگی کنند یاد این ضرب المثل افتادم آب در خونه ما تشنه لبان می گردیم یار در خانه ما گرد جهان می گردیم.

کاربر میهمان
3 سال پیش

اصلا تو مشهدي هستي كه راجع بهش نظر ميدي بنده خدا؟ سجاد و احمداباد ديگه اشباع هستن. جمعيت پير و فرتوت دارن و خسته ان و ملک هاي گرون دارن. كی گفته اونجا براي زندگي از همه بهتره؟ برو داداش يكم تحقيق كن.

یک بالا شهری
8 ماه پیش

می خواستم به آقایی که خودش را ( یک روستایی ) معرفی کرده بگویم نه عمو ، آواز دهل شنیدن از دور خوشست . طیاره و هلی کوپترمون کجا بود خیلی از ما بالا شهریها پول نداریم حتی دوچرخه بخریم به همین علت اتوبوس یا تاکسی سوار میشیم باور نمی کنیم به اتوبوسهایی که پر از مسافره و حتی جا برای نشستن نداره نظری بیفکن.

کاربر مهمان
2 سال پیش

لاله خانم دم خروس را باور کنیم یا قسم تو رو؟ اگر واقعا پول لازم هستید چرا می خواهید منزل خود را در احمد آباد که بهترین منطقه بالا شهره بفروشید؟ اول میگی به خاطر پول لازم بودن می خواهیم منزلمون رو در احمد آباد بفروشیم. اگر واقعا به همین خاطر می خواهید بفروشید پس چرا می خواهید منزلتون رو با یک منزل در پایین شهر معاوضه کنید؟ مگر خونه معاوضه کردند برای کسی که پول لازمه پول میشه؟ پس نگو. به شایعاتی که درباره احمد آباد زده میشه توجه نکنید.  اینجور که بوش میاد حتما باید خبری باشد که همه بالا شهری ها به التماس افتادند تا کسی بیاد خونه های آنها را بخرد تا بروند پایین شهر زندگی کنند. پس حرفهایی که درباره احمد آباد و دیگر مناطق بالا شهر زده می شود همچین هم بی اساس نیست. بی خودی نیست که از قدیم گفتند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. این چیزها را گفتم که یکبار امثال لاله خانم فکر نکنند ما پایین شهری ها همگی ساده هستیم. بخصوص که لاله خانم در تبلیغاتش آدم را دستپاچه کرده و گفته : ((عجله کنید شانس فقط یکبار در خونه هرکس رو می زنه )) نباید به این راحتی گول بخوریم. بخصوص در خرید خونه نباید عجله کرد. بخصوص که از قدیم گفتند عجله کار شیطان هست. بعضی وقتها به جای شانسی که امثال لاله خانم وعده آن را دادند بدبختی درب خونه آدم رو می زنه. پس خوبه همه هوشیار باشیم تا مبادا از حول حلیم بیفتیم توی چاه. همانطور که خانم دیگری بنام راحله خانم در پیامشون فرمودند گول تعریف های آقا پویا از منطقه رضا شهر را خورده بنابراین خونه خود را در شهرک شهید رجایی فروخته آمده در رضا شهر که به حساب بالا شهره خونه خریده. حال که فهمیده آن جا چه خبره پشیمان شده می خواهد بفروشد سر جای اولش برگردد.  نمی تواند چون به این آسانی ها آنجا مشتری پیدا نمی شود بنابراین مجبوره یک عمر آنجا بسوزد و بماند.

لاله
2 سال پیش

تو رو خدا یکی بیاد خونه ما رو بخره. ما در احمد آباد سیمتری اول ابوذر غفاری 6 هستیم. سندمون شش دانگ هست. چون پول لازم هستیم می خواهیم اون رو ارزان بفروشیم وگرنه هرگز حاضر نمی شدیم از اینجا بریم. اینجا خیلی عالیه. امکاناتش حرف نداره. به شایعاتی که درباره احمد آباد زده میشه توجه نکنید. ضمنا با یک خونه خوب در منطقه پایین شهر معاوضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به مشاورین املاک محلمون مراجعه کنید. عجله کنید شانس فقط یکبار در خونه هرکس رو می زنه.

احمد
2 سال پیش

پسرم این طور از احمد آباد صحبت نکن قبلا همه آرزو می کردند تا در آنجا خانه داشته باشند اگر آدمهای ناجور از مناطق دیگر شهر اینجا نمی آمدند اینجا همان بهشتی بود که همه آرزوی آن را داشتند.

کاربر 2نبش
2 سال پیش

من یک آپارتمان شیک در سجاد دارم حاضرم با یک خونه ویلایی نقلی در یک محیط آرام درشهرک رجایی معاوضه کنم هر کس طالبه می تونه آگهی من رو در دو نبش ببینه ضمنا قبلش گفته باشم همسایه بالایی یک سگ بد صدا داره اینو گفتم بعد شاکی نشید چرا کلاه سرمون گذاشتی.

احمد
2 سال پیش

کی گفته احمدآباد گرونه چرا مشتری می پرانی احمد آباد حتی از جاده قدیم ارزونتره اول قیمت بگیر بعد اظهار نظر کن.

کاربر مهمان
2 سال پیش

دل پیرمرد را شکستی

کاربر 2نبش
2 سال پیش

جوان از قدیم گفتند دود از کنده بلند میشه یکروز خودت هم پیر می شی پس احترام موی سپید ما را داشته باش و این جور پیرها را تحقیر نگن که روزی پیری به سراغ تو هم می آید .

رویا
2 سال پیش

من تو سجاد زندگی می کنم و ارزوی تمام مشهدیها اینه که اینجا زتدگی کنند .اگه هم می گن نه ،فقط به خاطر حرصشون هست که نمی تونند .مگه اصلا سجاد با جاهای دیگه مشهد از نظر فرهنگ و کلاس و سطح زندگی قابل مقایسه هست؟

کاربر مهمان
2 سال پیش

اگه پولمون برسه آرزو میکنیم برای ابد با این جمعیت پیر و فرتوت همسایه باشیم وتو اون محلات با کلاس اشباع شده زندگی کنیم ....من همین روزا دنبال خونه میکردم هر چه تلاش کردم پولم کفاف نداد اونجا خونه بخرم اکثرش ویلاییه ومن عاشق کوچه های پر درختشونم عاشق آدمای به قول شما فرتوتشم

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام این چه مدل توصیف کردن منطقه بود شما به سن افراد چیکارداری بنده خدا درموردمنطقه جواب خواست

مصطفی
3 سال پیش

فقط گلللللشششششهههههرررررر❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ (پاریس کوچولو)

حسن
12 ماه پیش

لاله خانم درهمین ستون قبلا پیام داده بود که تو رو خدا یکی بیاد خونه ما رو بخره ما در احمدآباد سیمتری اول ابوذر غفاری 6 هستیم. من رفتم بنگاههای آن محله تا آن خونه را ببینم اونجا را دیدم الحق که خونه زیبایی بود مشکوک شدم چرا با وجود خونه به این قشنگی که در بهترین محله بالا قرار دارد باز هم حاضر شدند اون رو مفت بفروشند یا با یک خونه در منطقه پایین شهر معاوضه کند فهمیدم باید کاسه ای زیر نیم کاسه باشد کمی تحقیق کردم چیز مشکوکی بدست نیاوردم بعداز تحقیقات بیشتر فهمیدم نه تنها آن خونه بلکه تمام خونه های آنجا به خاطر مفاسد اخلاقی درآن محل هست مفتشون هم گرونه بنابراین از معاوضه کردن منزلم با آن منزل خودداری کردم خوب بود بیشتر تحقیق کردم وگرنه خونه اش رو به من انداخته بود راه برگشتی هم برام نمیگذاشتند

رضا
12 ماه پیش

علت افت خونه های ما در مناطق بالا شهر فقط یک چیز می تونه باشه نامردی نامردانی که به اینجا آمدند و فرار مردانی که از اینجا رفتند راسته که میگن دنیا نامرده.

شبنم
2 سال پیش

هی لاله جون ما هم می خواهیم بفروشیم دریغ از یک مشتری. مثل اینکه دیگه مردم رغبتی به خرید خونه در بالا شهرها رو ندارند. ما در زیبا شهر یک ویلای بزرگ و قشنگ داریم هر بنگاه و سایتی بگی آگهی دادیم حتی حاضر شدیم با یک خونه در پایین شهر طاق بزنیم ولی کسی پیدا نشد. مثل اینکه خرید و فروش در مناطق بالا شهر قفل شده. نمیدانم این افراد فاسد با خونه های ما چکار کردند مفتم میدی باز هم کسی پیدا نمیشه بیاد از ما خونه بخره یا لااقل معاوضه کنه. تعجبه برعکس اینجا نمی دانم چرا خرید و فروشه خونه پایین شهر حسابی رونق پیدا کرده. فکر کردم شاید به خاطر پایین بودن قیمت خونه های اونجا باشد. بنابراین قیمت منزلم رو حسابی پایین آوردم ولی باز هم خبری از مشتری نشد. کاشف به عمل آمد خیلی از مناطق پایین شهر حتی از بالا شهر گرانتر شده. ولی باز هم با این وجود خرید و فروش آنجا رونق دارد. معلوم نیست یک عده لامذهب فاسد با محله های ما چکار کردند که که این قدر اینجا خرید و فروش بی رونق شده است. خدا لعنتشون کنه که اینطور ما را خوار و ذلیل کردند.

مرتضی
2 سال پیش

آقا مصطفی آبرو گلشهر ما را بردی. پاریس کیلو چنده؟ نکنه تو هم مثل بعضی از بالا شهری ها خودباخته و خود تحقیر و غربزده شدی که اینجا را با آنجا مقایسه می کنی. جهت اطلاعت عرض می کنم ما یک وجب خاک اینجا را به کل کشور اسلام ستیز فرانسه که پایتختش پاریس است نمی فروشیم.

پویا
3 سال پیش

به نظر من از نظر آرامش و لوکس بودن و اصالت رضا شهر حرف اول و میزنه تو کل مشهد. چون تمام پارامترا رو یک جا داره.

وحید
9 ماه پیش

رضا گفته : (( علت افت خونه های ما در مناطق بالا شهر فقط یک چیز می تونه باشه نامردی نامردانی که به اینجا آمدند و فرار مردانی که از اینجا رفتند راسته که میگن دنیا نامرده .)) من برعکس علی پایین شهریم و معتقدم علت جهش ارزش خونه های ما در مناطق پایین شهر فقط یک چیز می تواند باشد آن جوانمردی مردانی که از بالا شهر به اینجا آمدند و فرار نامردانی که از اینجا به بالا شهر رفتند راسته که میگن دنیا نامرده از کجا معلوم که در آینده ما هم به سرنوشت بالا شهری ها دچار نشویم چون دنیا به کسی وفا نمی کند همانطور که به بالا شهری ها وفا نکرد.

نرکس
2 سال پیش

رضا شهر افتضاحه پر از مزاحمین دخ بازه

راحله
2 سال پیش

پویا 2 سال پیش گفته بود رضا شهر توی کل مشهد حرف اول را می زند من ساده دل باورم شد و پدرم را مجبور کردم خونمون رو بفروشد رضا شهر خونه بخرد در قرار داد فروش خونه ای که خریدیم اسم کوچک فروشنده پویا بود آن را به حساب تشابه اسمی گذاشتم بعد از این همه مدت که اینجا زندگی کردیم شککم به یقین تبدیل شد که این پویا همان پویایی هست که به قصد فروش خونه ی خودش آن تبلیغ را اینجا کرده بود اتفاقا خونه شیک و لوکسی به ما فروخته اما برخلاف ادعایی که نموده اینجا اصلا احساس آرامش و امنیت به آدم دست نمی دهد حالا می فهمم چرا حاضر شده به این راحتی دست از آن خونه ی زیبا آن هم در یک منطقه بالا شهر بکشد چون آن خونه ی قشنگ در منطقه ای قرار گرفته که پر از دخ بازه ؛ بی خود نیست دخترهای اینجا به ظاهر برای کلاس اما در حقیقت برای امنیت خود سگ همراه دارند کاش همان شهرک شهید رجایی مونده بودیم تا این همه آزار و اذیت نمی شدیم این پیام را دادم تا دوستان قبل از فروش خونه لااقل یکسالی در منطقه ای که می خواهند خونه بخرند خونه اجاره کنند تا درست آنجا را بشناسند تا مثل ما پشیمان نشوند بخصوص که مشتری ها حالا زرنگ شدند و به این سادگی دم به تله نمی دهند تا بتوان برگشت به محله ی سابق.

کاربر 2نبش
2 سال پیش

بالا شهر پر از دخ بازه اگر مثل من غیرتی هستید پایین شهر خانه بگیرید تا کسی مزاحم ناموستون نشه چنین مزاحمانی درپایین شهر پیدا نمی شند اگر هم بشن بدجوری از مردمه غیرتی اونجاکتک می خورند .

کاربر میهمان
3 سال پیش

میشه نظراتتونو درباره فارغ التحصبلان مشهد هم بگید لطفا

امید
2 سال پیش

بنظرم فارغ التحصیلان از نظر مکان چون نزدیک مترو هست رفت و آمد خیلی راحته و فوق العاده. منطقه ی آرام و لوکس نزدیک پارک چهل بازه و نمایشگاه بین المللی مشهد و چون انتهای بلوار وکیل آباد هست فوق العاده آب و هوای خوبی دارد. نزدیک به طرقبه و شاندیز و برای فرار از ترافیک چون از یکطرف بلوار وکیل آباد و از طرفی بلوار معلم و بزرگراه امام علی و از طرف پل نمایشگاه به برونسی راه دارد عالی است. من 4 سال اونجا زندگی کردم. منطقه ای امن و ساکنین عالی

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام وقتتون بخیر من خودم در فارغ التحصیلان 6 زندگی میکنم خیلی محله خلوت و لوکسی هستش

شهروند ایرانی خواهان عدالت اقتصا
3 سال پیش

باید جلوی املاکی هایی راگرفت که به طور ناجوانمردانه به عده ای سود رسانده و عده ای را هم که از اعتمادشان سواستفاده کرده و به تله می اندازند.

کاربر مهمان
4 سال پیش

زمانی که خیلی از بالاشهرهای مشهد نبود و یا روستا بود مثل هاشمیه، وکیل آباد، کوهسنگی، قاسم آباد و... کارمندان بهترین نقطه شهر بود الانم بهترین جا برای زندگیست، میگی منطقه زشک رو اوردی تو شهر انقدری که سرسبزه.

مهمان
2 سال پیش

خوبه ولی زیادی خلوته

میترا
3 سال پیش

خیلی جای سرسبزیه،، اماواقعا امکانات خرید روزانش کمه ومحله ساکتیه من اونجا زندگی کردم،،، داشتم افسرده میشدم.

کاربر مهمان
4 سال پیش

به نظرم دوستان منطقه الهیه در شمال مشهد رو دست کم گرفتن. بهترین مهندسا و معمار های ساختمان سطح شهر در سال های اخیر در الهیه در حال پیش بردن پروژه هاشون هستند. منطقه ای با اصول طراحی کاملا مهندسی شده و آپارتمان های لوکس و نوساز و فضای سبز زیاد و خیابان های وسیع و خلوت. به شخصه بعید میدونم تا ده سال دیگه کسی بتونه به راحتی اونجا خونه بخره.

علیرضا
12 ماه پیش

با همین حرفهابودکه مخ امثال من را زدید حالا که خام شدم و در الهیه خونه خریدم همه توی سرم می زنند که عجب خبطی کردی که اینجا خونه خریدی ای کاش همان پایین شهر مونده بودم و اینجا نمی آمدم اینجا خیلی خرابه اگر قبلش تحقیق می کردم اینطور به دام نمی افتادم اینجا برای خانواده خیلی خطرناکه آدم زود فاسد و آلوده میشه.

مهرداد
12 ماه پیش

من در الهیه زندگی می کنم متاسفانه فرهنگ مردم در اینجا خیلی به سطح پایینی نزول کرده به خاطر همین قیمتهای مسکن در اینجا شدیدا افت نموده فروشنده زیاد خریدار صفر ، هر چه آدم با شخصیت و با کلاس بود فروختند رفتند به مناطق سالم هرچه آدم مغرور و بی کلاس و بی تربیت هست از مناطق دیگر هجوم آوردند اینجا ، گویا تمام دزدها و زورگیرها و گداها برای کاسبی اینجا را نشان کردند در حالیکه اینجا همچین خبری هم که فکر می کنند نیست.

فریبا عزآبادی
2 سال پیش

قاسم آباد با وجود اینکه بالا شهر محسوب می شه از امکانات شهر خیلی دوره و از امکانات کمی برخورداره ماپشیمانیم اینجا خانه خریدیم پایین شهر که بودیم امکاناتش از اینجا بیشتر بود باید مسولین یک فکری برای اینجا بردارند به خاطر کمبود امکانات خیلی در سختی هستیم .

طاها
2 سال پیش

آره قاسم آباد خیلی خوب داره میشه. برای سرمایه گذاری خوبه؟

کاربر مهمان
2 سال پیش

قدیما که تازه قاسم آباد کردم زندگی می‌کردم و کوچه های خاکی بود میگفتن قراره اونجا بشه بالاشهر الان 30 سال گذشته هنوزم قاسم آباده ! الهیه هم همونجاس

کاربر میهمان
3 سال پیش

قاسم اباد هم هرچقد پیشرفت کنه اما بنا به دور بودن از سطح شهر اصلا هم رده مناطق کوهسنگی، سجاد، رضاشهر نیست،،، بنظرم برای شهروندانی مناسبه ک سرمایه کمی برای خرید ملک دارن.

علی
3 سال پیش

الهیه خیلی برای سرمایه گذاری خوب بود الان تقریبا رشدشو کرده البته هنوز هم جای پیشرفت داره بعضی جاهاش، و خونه هاشم خیلی عالین اما فضای سبز کم داره

گلی
3 سال پیش

افغان ها میتونم ????

امین
4 سال پیش

من نمیدونم کارمندان کجاست که کنار اسم هاشمیه میاد. درکل اینو بگم ما یک پولدار اصیل داریم و یک پولداره تازه به دوران رسیده که توی مناطق سجاد و هاشمیه هستن ولی سجاد به طور کلی به دلیل حضور افراد از مناطق آبکوه و اطراف حالا به هر جهتی تنش های بیشتری داره و به قول یکی از دوستان چون هم مرز پارک ملت هست، دوستان از هر جای مشهد توی سجاد جولان میدن. هاشمیه و احمد آباد جو آرامتر و لاکچری تری داره، ازین جهت که بیشتر اساتید و پزشکا در این مناطق هستن. باهنر برای یک فرد آروم و مسن ولی پولدار خیلی خوبه که میخواد خیلی دیگه آرامش داشته باشه و از اون هیجان هاشمیه و سجاد دور باشه، من خودم به عنوان یک جوون خب هاشمیه رو می پسندم چون تیپ افراد با کلاستری توی این منطقه هستن و خب میشه زندگیه آرومی هم داشت. در مورد دو خیابان معاد و سروش همون منطقه فرهنگ به نظرم از جلال تا سید رضی خوبه، بقیه اش ضعیفه!

دانیال
12 ماه پیش

طاها گفته بود آره قاسم آباد خیلی خوب داره میشه. برای سرمایه گذاری خوبه؟ ما هم گول حرفهای امثال ایشان را خوردیم رفتیم آنجا خونه خریدیم حالا خیلی پشیمانیم از امکانات شهری خیلی دوره انگار از مشهد مهاجرت کردیم به یک شهر دیگر ، قیمت خونه هاش اگر از مناطق پایین شهر پایین تر باشد بیشتر نیست کاش قبل از خرید خونه در آنجا کمی بیشتر تحقیق می کردیم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

آره گلی جان ؛ اگر افغانی هستی می توانی بالا شهر زندگی کنی به شرط اینکه پول کافی برای خرید خانه در آنجا را داشته باشی من خودم بنگاهدارم در سرتاسر شهر هم شعبه دارم افغانی های زیادی را در مناطق مختلف بالا شهر خانه دار کردم برخلاف تصور عامه مردم ، قیمت منزل در مناطق بالا شهر خیلی زیاد نیست حتی می توانم بگویم بعضی از مناطق پایین شهر از مناطق بالا شهر هم گرانترست بنابراین اگر قصد خرید منزل در هر منطقه از بالا شهر را داری من و همکارانم در سرتاسر شهر در خدمت شما هستیم .

کاربر مهمان
2 سال پیش

آره گلی جان ؛ اگر افغانی هستی می توانی بالا شهر زندگی کنی به شرط اینکه پول کافی برای خرید خانه در آنجا را داشته باشی من خودم بنگاهدارم در سرتاسر شهر هم شعبه دارم افغانی های زیادی را در مناطق مختلف بالا شهر خانه دار کردم برخلاف تصور عامه مردم ، قیمت منزل در مناطق بالا شهر خیلی زیاد نیست حتی می توانم بگویم بعضی از مناطق پایین شهر از مناطق بالا شهر هم گرانترست بنابراین اگر قصد خرید منزل در هر منطقه از بالا شهر را داری من و همکارانم در سرتاسر شهر در خدمت شما هستیم .

کاربر مهمان
2 سال پیش

باهنر رو بسیار میپسندم آروم وخلوت دوست داشتنی مخالفش میشه آزادشهر و امامت وپارک ملت پر از فروشگاه و مرکز خرید و امکانات جوون پسند هردوتاش عالیه هر انسانی یه سلیقه ای داره یکی دوست داره محلش خیلی آروم باشه مثل باهنر و...یکی دلش میخواد تا آخر شب هم تو محلش زندگی در جریان باشه مثل امامت و...

فقط گلشهر
4 سال پیش

جای خوب شهر فقط باهنر و احمد آباده.

کاربر مهمان
7 ماه پیش

من هم دوست دارم باهنر یا احمد آباد زندگی کنم ولی پدرم قبول نمی کنه میگه اونجا آدم خراب زیاد داره خرابت می کنند

حسن
2 سال پیش

احمد حرف دل من را زد من در احمد آباد سیمتری دوم ابوذر غفاری 10 زندگی می کنم پدر و مادرم از روستای مایان هستند من به مادرم می گم نه نه و روستایی صحبت می کنم البته بیرون کلاس میگذارم میگم مادر اما وقتی یک روستایی یا پایین شهری به ما می رسه تهرونی می شکنه و فکر میکنه خیلی ما از اونها بالاتریم به خدا ما هم مثل بقیه هستیم و از دماغ فیل نیفتادیم چرا اینقدر پیش ما خودتون رو خوار و خفیف می کنید و خود رو پایین می بینید ولی ما را بالا ، اینطوری معذب می شیم .

کاربر مهمان
2 سال پیش

گرانترین ملکهای مشهد متعلق به آستانه قدس در نزدیک حرم هست ده الی پانزده سال پیش در روزنامه شهر آرا خواندم که آن ملکها متری یک میلیارد تومان هست حالا که از آن تاریخ سالها می گذرد خدا می داند متری چند شده است

احمد
2 سال پیش

خیلی خنده داره اینطوری که پایین شهری ها ما را بالا می بینند خودمان اینقدر بالا نمی بینیم هر جا که می روم وقتی می گویم در احمدآباد زندگی می کنم یک جور دیگری به من نگاه می کنند به خدا ما هم با شما فرقی نداریم به قول پدر خدا بیامرزم احمدآباد تا 70 سال پیش مثل خیلی از جاهای دیگر بیابان بود دهاتی هایی مثل پدرم آنجا را ساختند و آباد کردند حالا جاهای دیگر ما را بالا خودشان را پایین می بینند راسته که میگن مرغ همسایه غازه .

کاربر میهمان
2 سال پیش

دقیقا گرانترین وبهترین جای مشهد اول ناصرخسرو بعد باهنر بعد سجاد

سحر
2 سال پیش

دقیقا

فاطمه
4 سال پیش

از نظر همه چیز خیابون کوهسنگی بهتر تره!! برج های تجاری مسکونی زیادی داره، نزدیک به احمد آباده و بیمارستان های خوب توی این منطقه است. مدرسه هاش از بهترین‌هاست. به همه اداره ها هم نزدیکه. تازه آب و هواشم خوبه. هر چند خونه هاشم البته خیلی گرونه!

محمود شریفی
12 ماه پیش

کاربری در گذشته گفته بود دقیقا گرانترین وبهترین جای مشهد اول ناصرخسرو بعد باهنر بعد سجاد. لطفا فریب نخورید اتفاقا کمتر کسی هست که نداندآن مناطق جزو مناطق پر خلاف بالا شهر هستند من که جرات نمی کنم دخترم یا خانمم را یک لحظه در آن جاها تنها بگذارم چون از کجا معلوم که در چنین مناطقی یک آدم با غیرت مثل شهیدغیرت حمیدرضا الداغی پیدا شود که حاضر شودجان خود را سپر بلای ناموسم کند هرکس از چنین جاهایی تعریف می کند مطمئن باشید به قصدتبلیغ غیر مستقیم برای منزلش این کار را می کند تا بتواند مشتری پیدا کند از آن محل فرار کند یکی از دوستان که فریب اینگونه تبلیغات را خورده بود من را از این قضیه مطلع کرد با این وجود اگر شک داریدقبل از خرید حسابی تحقیق کنید چون به قول بنگاهها جنس انداخته شده پس گرفته نمی شود.

فرشاد
2 سال پیش

احمد من هم مثل تو قدیمی فکر می کردم. تصور می کردم حالا هم پایین شهری ها مثل قدیم ما را بالا و برتر از خودشون می پندارند. متاسفانه زمانه عوض شده. یک مشت جوان فاسد و مسخره در این منطقه آبروی ما را بردند. بنابراین وقتی به پایین شهری ها می گویم احمدآباد زندگی می کنم نگاه آنها به من از بالا به پایین است نه مثل قدیم از پایین به بالا؛ قدیم از اینکه ما را خیلی بالا می دیدند معذب می شدیم. حالا از این که خیلی ما را پایین می بینند معذبیم.

علی
3 سال پیش

کوهسنگی خیلی عالیه، دقیقا درست میگید. و ناصرخسرو شاید بهتر هم باشه.

فاطمه
4 سال پیش

خونه های خیابون کوهسنگی هم خوبه، ولی حیفش ما می‌خوام بفروشیم.

کاربر 2نبش
2 سال پیش

یاد اوایل که تازه انقلاب شده بود بخیر کوهسنگی شهربازی و باغ وحش داشت بچه که بودم هر روز برای تفریح و خوش گذرانی آنجا می رفتم با کمال تاسف با تصمیم غلط شهرداری ، هم باغ وحش هم شهربازی از شهر دور شدند طوری که به علت دور بودن از شهر کمتر کسی رغبت می کرد این همه راه آنجا رود در نتیجه از رونق افتاده و ورشکست کردند.

کاربر مهمان
2 سال پیش

از قدیم گفتن مال بد بیخ ریش صاحبش اگر کوهسنگی خوب بود هرگز راضی به فروش نمی شدی کیه که ندونه چرا همه دارند می فروشند از آنجا فرار می کنند پس بی خود برای ملکت تبلیغ نکن که مشتری براش پیدا نمی شه.کیه که ندونه کوهسنگی شده جای یک مشت آدم خلافکار و الاف که نگهبانهاش هم از ترس جونشون کاری به کار آنها ندارند.

کاربر میهمان
4 سال پیش

سلام، بنده تهران زندگی میکنم. آیا محله شما خوبه؟ اگر امکانش بود مشخصات ملک تون که میخواهید بفروشید با قیمت ‌ش برای من اعلام بفرمایید. متشکرم.

مهین شاکری
4 سال پیش

متاسفانه از محله های صارمی، فرامرز و باهنر اسمی برده نشد، با اینکه خونه های بسیار لوکس، محیطی آرام و مسکونی با امکانات رفاهی بسیار زیاد دارند.

تکتم سادات
4 سال پیش

کارمندان بهشت پایین شهریای مشهده. یاد شمال میوفتم هر وقت میریم.

کاربر مهمان
6 ماه پیش

اتفاقا کارمندان، جهنم پایین شهری هاست آب و هواش آلودست

کاربر میهمان
4 سال پیش

نزدیک حرم فقط خسروی و کارمندان دوم ولی فرقش اینه که خسروی شلوغه، کارمندان دوم آروم.

زهرا
4 سال پیش

سلام. فرصت خوبی برای جابجایی خونه از باهنر به خیابان پیام، واقع در ارشاد بلوار خیام پیش اومده. لطفا درمورد کیفیت اون منطقه راهنمایی کنید. ممنونم.

امید ثانی ...
3 سال پیش

به نظرم وارد ارشاد نشید بهتره ... همش آپارتمانی هست و اصلا شرایطی لاکچری باهنر رو نداره همش هم اداره ی،استاندارد و غیره ... اصلا شلوغه

کاربر میهمان
4 سال پیش

حیف باهنر نیست میخوای بری؟

کاربر میهمان
4 سال پیش

برای وسط شهر فقط کارمندان دوم زیبا و خیابون یاران تو هفده شهریور خوبه!

بیتا رهنما
2 سال پیش

شهرک شهید رجایی همه جاهاش خوبه البته بسته به شخصیت خود آدم ها هم دارد اگر شخصی مثل من خوش اخلاق باشد با آدمهای خوب و بد ساخته و مدارا می کند بنابراین آنجا براش بهشت می شود ولی اگر آدم مثل برادرم بد اخلاقی باشد و اعصاب نداشته باشد شهرک شهید رجایی که سهله بهشت هم بره با همه دعوا دارد و آنجا را جهنم می داند .

اعلایی
4 سال پیش

نوه عموی ما هم کارمندان خانه داره، خیلی خوش آب و هوایه. پیاده میری حرم.

جلال الدین
4 سال پیش

اولا فرامرز عباسی فراموش شد. در ثانی اینا فقط مناطق مرفه نشین بود. مرکز شهر و نزدیک حرمو نگفتن؛ مثل خسروی، سناباد، دانشگاه و کلی محلات خوب دیگه. اونی که سطح زندگی متوسط داره نمیتونه تو سجادو... خونه بگیره! باید با توجه به میزان سرمایه بهترین محلات مشهد رو تفکیک کنید؛ اینجوری کاربردی تره. الان که تواحمد آباد خونه بالای متری 40 تومنه، این بهترین محله مشهد واسه همه نیست (حداقل 4 تومن واسه یه واحد نقلی، نمیشه بهترین جا..). بهترین جا اونه که با همین 4 تومن اون شرایط نسبی که مد نظرتونه فراهم شه.

نگار
4 سال پیش

سلام دوستان، دنبال یه خونه 100 تا 120 متری با قیمت حدودی بین 1 و نیم میلیارد تا 1 و ششصد هفتصد تو یه محله آرام در مشهد میگردم. اگه امکانش هست، ممنون میشم کسی راهنمایی کنه.

جعفری
3 سال پیش

سلام.الان بااین قیمت 100متری هول وحوش امامت وآموزگارحالایکی2سال ساخت پیدامیشه که به نسبت جاهای دیگه کف قیمتیه وارزش خریدبیشتری داره

شاهین
3 سال پیش

سلام با این قیمت فکر کنم بهترین محله هاشمیه و الهیه باشه البته تو رضا شهر هم آپارتمان هایی با همچین قیمتی پیدا میشه

کاربر میهمان
4 سال پیش

شاید با این قیمت‌ها قاسم آباد خونه پیدا بشه.

علی حاجی محمدی
4 سال پیش

من بچه تهرانم، تا دو ماه دیگه به مشهد میریم. اونجا یه خونه خریدیم امیدوارم باقی عمرمون در مشهد به خوبی بگذره.

مینا
2 سال پیش

مشهد از تهرون خیلی بهتره اما نیای بهتره چون مثل من دلتنگ خونه و یادخاطراتی که در تهرون داشتی می افتی شاید سالها طول بکشد تا این دلتنگی بر طرف بشه اما همیشه دلت اونجاست .

شفق ملک زاده
2 سال پیش

من قبلا تهرون زندگی می کردم چند سال بیشتر نیست مشهد اومدیم مشهد ترافیکش نسبت به تهرون عالیه آب و هوای تهرون تقریبا مسمومه و آدم رو مریض می کنه کاش از همان اول در مشهد به دنیا اومده بودم با وجود اینکه مشهد از تهرون خوبتره ولی دلم برای دوستانم در تهرون تنگ شده کاش می تونستم اونها رو هم پیش خودم بیارم.

راحله بهشتی
2 سال پیش

حیف طرز فکر غلط شماست که قدر مشهد به این خوبی که دارین نمدونید مشهد نه تنها از تهرون چیزی کم نداره برعکس آب و هواش و ترافیکش از تهرون خیلی بهتره .

کاربر مهمان
2 سال پیش

تهرون واقعا هواش کثیف و آاوده شده به طوری که نفس کشیدن در اونجا خیلی سخت شده از بس هواش آلوده هست بیشتر وقتها مدارس رو تعطیل می کنند قدر مشهدتون رو بدونید و ناشکری نکنید.

یگانه خوش سعادتی
3 سال پیش

حیف تهران نیست ک میخواین بیاین مشهد... ما الان 8سال مشهدیم اصن مشهد خوب نیست فقط حرمش ارامش بخشه... خیلی اشتباه کردین اومدین مشهد

پری
4 سال پیش

من در تعجبم چرا از محله ی بلوار فرامرز عباسی صحبت نشد؟؟ هم بازار خرید داره و هم از نظر پارک محله خوبیه و از آرامش برخورداره.

کاربر 2نبش
2 سال پیش

یگانه خانوم حیف مشهد نیست که قدرشو نمی دونی و این جور ازش حرف می زنی مثل اینکه فکر می کنی تهرون حلوا خیرات می کنند راسته که میگن مرغ همسایه غازه همه ما تهرونی ها آرزو می کنیم مشهد زندگی کنیم ولی تو آرزو می کنی درتهرون پر از دود و کثافت زندگی کنی قدر شهرتون رو بدون و اینقدر ناشکری نکن.

امید
2 سال پیش

فرامرز عباسی فقط اوایلش خوبه. ولی منطقه باهنر کوثر جنوبی قبل از بلوار صارمی عالی هستن یا هاشمیه هنرستان هفت تیر و اونطرف وکیل آباد هم تا بلوار معلم خوب هستند. مثل جلال یا دانش آموز و دانشجو. بنظرم صدف خوب نیست ولی دندانپزشکان و فارغ التحصیلان عالیست.

کاربر مهمان
2 سال پیش

فرامرز خیلی اوایلش عالیه به ما که خونه نمیدن

سجاد ایرانی
4 سال پیش

به نظر من از فرامرز عباسی و چند محله‌ی با کیفیت دیگه، صحبتی نشد. به این دلیل که متاسفانه سایت‌ها و دفاتر معامله املاک سعی در برند سازی چند محله دارند.

کاربر مهمان
4 سال پیش

فرامرز نسبت به این محلات، سطح پایین تری داره و هیچ ویژگی خاصی نداره.

ادیب
4 سال پیش

اسم وبسایت دو نبشه. منم کارمندان دوم زندگی میکنم، اینجا 60 درصد خونه ها دونبش یا سه نبشه!!! توضیحات مهرآوران، کاملا صحیح بود.

کاربر مهمان
4 سال پیش

ابوذر غفاري، بلوار بعثت، ملاصدرا و ناصرخسرو جزو بهترين خيابان هاي احمد آباد مشهد هستند.

کاربر مهمان
2 سال پیش

احمدآباد همه جاش عالیه هرکس اینجا خونه بخرد خوشبخت می شود من یک خونه شیک درآنجا دارم آگهی آن را در دو نبش زدم هر کس مشتری هست این شانس را از دست ندهد ضمنا با یک خونه خوب در شهرک رجایی یا گلشهر معاوضه می نمایم به شرط فوری.

کاربر مهمان
3 سال پیش

عالیه

محمد
4 سال پیش

نوفل لوشاتو بهترین منطقه مشهده.

عباس فولادی
12 ماه پیش

در قسمت نظرات این سایت این تبلیغی را دیدم: احمدآباد همه جاش عالیه هرکس اینجا خونه بخرد خوشبخت می شود من یک خونه شیک درآنجا دارم آگهی آن را در دو نبش زدم هر کس مشتری هست این شانس را از دست ندهد ضمنا با یک خونه خوب در شهرک رجایی یا گلشهر معاوضه می نمایم به شرط فوری. من بدون توجه به هشدار دوستان رفتم آن خونه را دیدم و با قیمت پایینی خریدم خوشحال بودم که در محله باکلاس و بالا شهر، یک خونه ای به این ارزانی و شیک توانستم پیدا کنم اولش خیلی احساس خوشبختی می کردم بعد از مدتی که از وضعیت اخلاقی اینجا با خبر شدم متوجه شدم عجب بدبخت شدم من .

مهمون
2 سال پیش

دلگیر و بدون امکانات ولی آروم

کاربر میهمان
2 سال پیش

زمینهای آستانه ای و منطقه ای پر کفترباز

کاربر میهمان
3 سال پیش

دقیقا نوفل ورضاشهر خیلی محله لاکچریه

فربد بوستانی
3 سال پیش

نوفل ورضاشهر زمین های بزرگ وچه اب وهوایی دارند واقعا کسی که دنبال ارامشه ولکن این محله ها نیست چون هم وسط شهره هم ارام وخوش باد وهوا باکوچه های بزرگ .

کاربر مهمان
4 سال پیش

ناصر خسرو، بهترين خيابان مشهد هست.

علی
4 سال پیش

منطقه کارمندان با ورود تجار افغانی و پاکستانی و وجود مجتمع خشکبار دیگر مثل قبل نیست و همانند گلشهر شده است.

جواد
2 سال پیش

افغان ها بالا و پایین شهر را گرفتن هر جا می روی پر از افغانی هست البته خدایش هم حقشون هست چون از بس زحمتکش و فعال هستند که کل کشور ما را آنها ساخته و آباد کردند اگر به ما ایرانی جماعت بود از بس که تنبل هستیم هنوز شهر مخروبه می ماند باز هم دم افغانها گرم که با دستمزد کم دوبرابر ما کار می کنند بی خود نیست همه افغانی ها را سر کار می برند و ایرانی جماعت را به خاطر تنبلی و توقع بالا بیکار می گذارند.

کاربر میهمان
4 سال پیش

ما تو شهرداری بودیم یک سال قبل، شنیدم خود مهندس ها صحبت میکردن تمام زمین‌های باقی مانده تو اطراف کارمندان دوم بعد از طالبی را برای خودشان و اقوامشان می‌خرن.ماه نشد که ساخت و ساز اتوبان شروع شد. میگن میخواد خیابون اصلی از اتوبان بخوره از کارمندان دوم و رستمی رد بشه و بره بازار فرودسی. احتمالا دیگه مثل قبل آروم نباشه ولی حتما خیلی گرونتر میشه که 3 تا از مهندس اونجا زمین خریدن.

کاربر مهمان
4 سال پیش

تا حدودی بله، ولی هنوز هم که هنوزه شهرکی در مشهد با این زبان طراحی و معماری روی دستش نیومده؛ بعد از گذشت تقریبا 45 سال!

م. مهر آوران
4 سال پیش

من در مورد بهترین محلات مشهد مطالبی خوندم و بسیار متعجبم که چرا از محله کارمندان دوم با سبک ساخت فوق العاده اش صحبتی نشده! همه میدونیم سجاد و ملک آباد و هاشمیه و خیام جنوبی و فلسطین و... در مشهد واسه زندگی عالین. ولی من از نظر نزدیک بودن به حرم با قیمت متوسط و دسترسی 5 دقیقه ای به حرم و بازارهای مواد خوراکی مصلی و دسترسی به پاساژهای 17 شهریور، مترو، فرودگاه، ترمینال و... و خانه های نسبتا ارزان، محله کارمندان دوم رو میپسندم. با ورود به بلوار رستمی و سپس محله کارمندان دوم اولین تصویری که در ذهن شما ساخته میشود، محله های خوب شهر رامسر و سپس خانه های ویلایی آمریکاست. جلوی اکثر خونه ها فضای سبز هست که در فصل بهار از بوی اقاقیا اینجا بیهوش میشید. جالبه بدونید این محله در زمان شاه و توسط یه مهندس آمریکایی به سبک محلات اونجا برای کارمندان دولت و ارتشی ها ساخته شده و بلوک بندی هست. امضای نخست وزیر شاه آقای علم زیر چند تا از سندها هنوز موجوده. محله بسیار آرام و سرسبز و ویلایی نشین با مردم بافرهنگ (اکثرا باز نشسته های نظامی) که برای مرکز شهر عجیب به نظر میاد. با قیمت های بسیار ارزان نسبت به مناطق بالای شهر (حدودا متری 11 تومان). همه خونه ها 125 یا 150 متریه، ولی اشکالی که داره اینه که نهایتا در زمان اوج رونق بازار فوقش 10 تا خونه فروشی هست که اکثرشون هم وقتی پای معامله میان پشیمون میشن چون با قیمتی که بفروشن هیچ جا مثل اینجا تو مشهد خونه پیدا نمیکنن و باید برن تو بابک و فرهاد و خیام (متری 20 حداقل ) خونه های این مدلی بخرن. حتی اگه بفروشی امکان نداره مثل خونه خودت یه دونه همینجا پیدا کنی. چون کسی فروشنده نیست. اگه قصد خرید خانه در مشهد حول و حوش یک و نیم تا 2 میلیارد دارید، با دیدن این محله نظرتون نسبت به محلات اطراف حرم عوض میشه و هر جا برید مسلما برخواهید گشت. خودم دو ماهه اینجا ساکنم و تو کل مشهد مثل این محله رو ندیدم. مدیونید اگه فکر کنید قصدم تبلیغ بوده! (:

راضی فلاحی
2 سال پیش

مناطق بالا شهر پیشرفت خودشان را کردند و جای بیشتر برای ترقی ندارند. به همین علت سرمایه داران بزرگی مثل دایی خودم پول خود را در بانک ها نمی گذارند تا ارزش پولشان پایین آید و سود ناچیزی بدست آوردند. آن سرمایه داران در مناطق پایین شهر زمین های زیادی خریده و برجهای مسکونی و تجاری بزرگ و شیکی در آنها ساختند و صبر کردند تا به مرور زمان شهرداری مناطق اطراف آنها را آباد کرده. این طوری قیمت آن برجها و مجتمع های تجاری فوق العاده بالا رفته و از فروش آنها سود کلانی نصیب آنها شده. البته بانک ها هم در قبال سود ناچیزی که به مردم می دهند با سپرده های مردم همین کار را می کنند. به همین علت بیشتر برجهای مسکونی و مجتمع های بزرگ و شیک که در مناطق پایین شهر مشاهده می شود قبلا متعلق به بانک ها بوده که بانکها با فروش آنها هم سود ناچیزی به سپرده های مردم می دهند، هم با سود کلانی که از آن راه بدست آوردند کار خود را به همین نحو ادامه دادند. به همین علت این سیکل را همچنان ادامه می دهند. ناگفته نماند که بانکها با ساخت چنین برجهای مسکونی و مجتمع های تجاری در مناطق پایین شهر باعث شدند آن مناطق با گذشت زمان سرمایه داران بیشتری جذب کرده. به طوری که مناطق پایین شهر زیادی به مرور زمان تبدیل به مناطق بالا شهر شدند که از آن جمله می توان مناطق بالا شهری مثل زیبا شهر، سجاد شهر ، آزاد شهر و غیره را نام برد که در گذشته جزو مناطق روستایی و پایین شهر محسوب می شدند ولی حالا جزو مناطق بالا شهر محسوب می شوند. یا مناطقی مثل ابوطالب و عبدالمطلب و محمد زاده که به مرور زمان جزو مناطق بالا شهر شدند. به طوری که قیمت زمین در بعضی از این مناطق حتی از احمد آباد که پیشکسوت تمام مناطق بالا شهر هست بیشتر هست. به طور نمونه در بلوار رجب محمد زاده قیمت یک مترمربع زمین متری سیصد میلیون تومان خرید و فروش می شود که این نشان می دهد هجوم سرمایه داران و امکانات تا چه حدی می تواند در قیمت زمین در یک منطقه تاثیر داشته باشد.

الیاس جهانگیری
2 سال پیش

من یک منزل ویلایی در سجاد داشتم. آن را فروختم. با قسمتی از آن پول یک زمین بزرگ در یکی از مناطق پایین شهر خریدم. با مابقی آن پول یک منزل در یکی دیگر از مناطق پایین شهر خریدم. به مرور زمان (‌محله ای ) که زمینم در آن واقع شده بود توسط شهرداری آباد شد. به طوری که اگر بخواهم آن زمین را الان بفروشم با پولش می توانم چند منزل ویلایی در سجاد بخرم. بنابراین برخلاف غرغر زن و بچه هام نه تنها ضرر نکردم برعکس چندین برابر سود هم نمودم.

شکوفه
2 سال پیش

سجاد عالیه منم اونجا زندگی می کنم امکاناتش هم فوله اما ترافیکش زیاده بوق ماشینها پدر اعصاب را در می آورند فقط کوچه های خلوتش برای زندگی آروم مناسبه از لحاظ بی حجابی هم اسمش بد در رفته وگرنه جاهای دیگه مثل احمد آباد از اینجا بدتره خانمهای باحجاب و با فرهنگ کم توشون نیستند تو رو خدا از اینجا نترسید بیاید اینجا خونه بخرید.

احمد سلطانی
2 سال پیش

عمو و پدرم یک منزل (پانصد متری ) به صورت شریکی در احمدآباد داشتند. آن را فروختند. پولش را به طور مساوی بین هم تقسیم کردند. عموم با آن پول یک منزل شیک (300 متری) در آزادشهر خرید ولی پدرم زرنگی کرد یک منزل کلنگی (600 متری) در یکی از مناطق پایین شهر که حتی آسفالت نشده بود بنام بلوار شفا خرید. طی سالها بلوار شفا پیشرفت نمود و علاوه بر آسفالت دارای امکانات ضروری و رفاهی شد. پدرم آن منزل را فروخت و با پولش یک منزل هزار متری در احمد آباد خرید. بنابراین می توان گفت در آن سالها پیشرفت و ترقی در پایین شهر بیشتر از بالا شهر بوده است. چون پدرم توانسته بود به جای ملک 500 متری که در احمد آباد با عموم فروخته بودند یک ملک هزار متری بخرد. بنابراین بنده به صورت تجربی عرض می کنم که نظر جناب آقای سلام که فرمودند معلم جغرافیایش گفته پیشرفت به سمت بالا شهر رفته موافق نیستم.

افشین
2 سال پیش

جناب م. مهر آوران بعد از کلی تبلیغ درباره ی محله خود فرموده: مدیونید اگه فکر کنید قصدم تبلیغ بوده )) نمی دانم دروغ به این تابلویی رو را باور کنم یا به قول معروف قسم حضرت ابوالفضل رو ؛ مثل اینکه ایشان همه را ساده فرض کردند.

سپیده
2 سال پیش

در مورد منطقه خیابان هدایت یک ،،خ صفدر پور اطلاعاتی ندارید ؟؟

مهتاب ارجمند
2 سال پیش

دقیقن کجاست این منطقه کارمندان

سلام
3 سال پیش

کاش زودتر می دونستیم.‌‌...البته اینم بگم ما یک معلم جغرافیا داشتیم سالها پیش می گفت قرار بود یه زمانی مناطق طلاب و گلشهر بهترین مناطق مشهد بشن اما با گذشت زمان شهر به اون سمت پیشرفت کرد یه زمانی که تو گلشهر به سختی میشد زمین خرید در مناطق هاشمیه و سجاد کسی زمین نمیخرید.....

محمد علی
3 سال پیش

سلام دوست عزیز کاملا با نظرتان موافقم من دو سال اونجا زندگی کردم واقعا فضای سبز زیاد ، جای پارک فراوون ماشین ، خلوتی و سکوت خیابان های عریض از مزایا و ویژگی های بلوار کارمندان اول و دومه ، با وجود درختانی با قدمت بالا ، ظهرهای تابستون کوچه ها و خیابانها سایه هایی خنک رو به رهگذران هدیه می کنند ، پیشنهاد می کنم اونایی که این منطقه رو تا حالا ندیدن یه بار با ماشین یک دوری بزنن

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.