10 خانه گران ستارگان فوتبال جهان

شروین دولتشاهی
9 سال پیش
10 خانه گران ستارگان فوتبال جهان

10- کاکا ۳ میلیون دلار :

ریکاردو کاکا این عمارت رو در مادرید زمانی که قرارداد انتقال از آث میلان به رئال را در سال ۲۰۰۹ امضا کرد خرید. این خانه در مادرید بزرگترین شهر اسپانیا و در نزدیکی خانه های دیگر هم تیمی هاش قرار دارد.

9- آندره آ اینیستا 4.5 میلیون دلار :

این خانه در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و شامل ۵ اتاق، یک کلیسای کوچک و یک استخر شنا می باشد. او همچنین نام خود “INIESTA” را بر روی دیوار خانه اش نوشته است. بنا به گزارش ها خالی از سکنه می باشد و آندره خانه را برای فروش قرار داده است.

8- لیونل مسی ۵ میلیون دلار :

همه ما می دانیم که اوبرنده چهار توپ طلا در چهار سال پیاپی می باشد. اوخیلی به حفظ حریم خصوصی خود حساس است و جزئیات بسیاری در مورد خانه اش منتشر نشده است. اما با این حال می دانیم که این خانه امکاناتی نظیر یک چشمه معدنی، اتاق سینما و البته زمین فوتبال داخلی دارد.

7- ماریو بالوتلی ۵ میلیون دلار :

اجاره این خانه در حال حاضر به قیمت £ 13.495 در ماه است و با سینمای خانگی، استخر سرپوشیده و دیوارهایی که احتمالا می توانند داستان های خشنی در مورد این مهاجم ایتالیایی بگویند٬ مجهز شده است.

6- کریستیانو رونالدو ۶ میلیون دلار :

خانه اصلی کریستیانو در Cheshire منچستر، انگلستان است. او درطول زندگی حرفه ای و موفق خود در منچستر یونایتد در اینجا زندگی می کرد. این خانه در سال 2006 بیش از 6 میلیون دلار خریداری شد و درحال حاضر برای فروش می باشد.

5- فرانک لمپارد ۷ میلیون دلار :

این یک خانه دو طبقه است که برروی مساحت بیش از19.500 فوت مربع ساخته شده است. ویژگی های شگفت انگیز آن شامل 9 اتاق خواب، 12 حمام، استخر شنا، و اسکله قایق میباشد. در بیش از 3 هکتار زمین واقع شده است. این خانه شامل یک مهمان خانه، زمین تنیس، استخر، زمین گلف و یک جاده رانندگی طولانی خصوصی  است.

4- جان تری 7.5 میلیون دلار :

جان تری به این خانه که  شامل یک سینمای ۳۴ صندلی و یک آکواریوم زیرزمینی است٬ علاقه مند است. این خانه در بازار به قیمت 7.5 میلیون دلار است .



3- دیدیه دروگبا 14.5 میلیون دلار :

این خانه در ۸۶۰۰ فوت مربع و در سال ۲۰۰۷ساخته شده است.این عمارت بزرگ دارای هفت اتاق خواب لوکس، هشت حمام، یک اتاق جایزه و تعدادی اتاق بچه است.

2- وین رونی17.83 میلیون دلار :

واقع در Cheshire و نه چندان دور از خانه هم تیمی هایش ون پرسی و ریو فردیناند واقع شده است. ارزش این ملک حدود 17.83 میلیون دلار تخمین زده شده است.

1- دیوید بکهام ۲۰ میلیون دلار :

ستاره سابق منچستر یونایتد و رئال مادرید  که اکنون بازنشسته شده صاحب یک  عمارت سبک گرجستان Georgian به نام  قصرBeckingham   در لندن است . این قهرمان فوتبال آن را  در ماه اکتبر سال ۱۹۹۹، پس از عروسی اش خریداری کرد. در حال حاضر قیمت این ملک در بازار نامعلوم است.



منبع: :www.therichest.com

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
4 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
مهدی محمدی
7 سال پیش

اون دنیآ واسه چی اینا تو این دنیا بهشتو تجربه کردن دیگه

سید علی رهیده
املاک پرهام
8 سال پیش

هر کی داره مفت......

علیرضا پناهی
مسکن پناهی
8 سال پیش

جالب بود.ممنون

ناصر حسین عطاردی
گروه املاک عطارد
9 سال پیش

خدا کنه بتونن با خودشون ببرن اون دنیا/ بهر حال دمشون گرم با این ثروت و توانایی مالی / کاش دست خیر فراوون داشته باشن/ ناز شصتشون.

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.