شیخ بهایی جنوبی تهران

شیخ بهایی جنوبی تهران

محلۀ شیخ بهایی جنوبی در محلۀ ونک تهران قرار دارد و طی سال‌های اخیر بسیاری از آژانس‌های گردشگری، مراکز تجاری لوکس به این محل نقل مکان کرده‌اند و در کل می‌توان گفت که یکی از محلات لوکس تهران است که...  

حمل‌و‌نقل عمومیراحت
بافت فرهنگیعالی
امکانات رفاهیعالی
میزان ترافیکخیلی سبک

نقشه‌ شیخ بهایی جنوبی تهران

این محله به قدری مشهور و شناخته شده است که اصلا لزومی ندارد که آن را توضیح دهیم. مهم‌ترین خیابان‌های این محله عبارتند از: • خیابان آفریقا • خیابان ملاصدرا • خیابان ونک این تعداد خیابان موجب دسترسی بیشتر مردم به این محله شده است.

کارشناس‌های املاک شیخ بهایی جنوبی تهران

لینک‌های مرتبط

محلۀ شیخ بهایی جنوبی در محلۀ ونک تهران قرار دارد و طی سال‌های اخیر بسیاری از آژانس‌های گردشگری، مراکز تجاری لوکس به این محل نقل مکان کرده‌اند و در کل می‌توان گفت که یکی از محلات لوکس تهران است که اکثر شهروندان تهرانی دوست دارند که از این محله خرید کنند. خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های بسیار لوکس و شیکی در این محله وجود دارد که چشم همگان را مبهوت می‌کند.


آشنايي با محلۀ شیخ بهایی جنوبی

از آن جایی که این محله به ده ونک نزدیک است به همین دلیل می‌توان بگوییم که این محله یکی از محلات قدیمی تهران است و امروزه ده ونک موجب شده که محله ونک به وجود بیاید. یکی از بهترین محلات تهران است و می‌توان گفت که با گسترش و توسعۀ شهری امروزه به مرکز شهر تبدیل شده است. محلۀ شیخ بهایی جنوبی را می‌توان یکی از بهترین محلات تهران نامگذاری کرد که هر سال در حال رشد و توسعه است و به همین دلیل خرید واحد مسکونی در این محله خالی از لطف نیست.


شرايط زندگي محله شیخ بهایی جنوبی

از آن جایی که امکانات بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد و یک محلۀ خوش و آب و هوا است، چنین متوجه می شویم که برای زندگی محله بسیار خوبی است و شما در این محله به انواع و اقسام امکانات لازم برای زندگی در یک شهر بزرگی مانند تهران دسترسی دارید.

در کل می‌توان گفت که در این محله بهترین شرایط فراهم شده تا ساکنان محله در رفاه و آرامش زندگی کنند. شهرداری تهران هم تمامی تلاش و کوشش خود را به کار گرفته تا یک محله مدرن و راحتی برای زندگی شهری باشد. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین فاصله زمانی با اتوبوس‌های تندرو به مقصد خود برسید.


آب و هوا محلۀ شیخ بهایی جنوبی

ده ونک خود یکی از خوش و آب و هواترین محلات تهران است. در این محله شهرداری تهران چندین بوستان هم تاسیس کرده که در تصفیه آب و هوای محله نقش به سزایی دارند. خیابان‌های درخت‌دار محله موجب شده که در کل یک محلۀ خوش و آب و هوا برای زندگی باشد. آب و هوای محله بسیار عالی است و این خود یکی از جذابیت‌های این محله است.

قیمت

خانه‌ها و آپارتمان‌های بسیار لوکس و شیکی در این محله وجود دارد که به طور یقین دوست خواهید داشت که حتما یکی از آن ها را خریداری کنید. اکثر آپارتمان‌ها و ساختمان‌های محله نوساز بوده و قیمت براساس آخرین آمار برای هر مترمربع 45 تا 75 میلیون است. البته قیمت هر متر مربع در آپارتمان ها با عمر بین 20 سال بین 30 تا 35 میلیون است.

دسترسی

این محله به بزرگراه کردستان، بزرگراه شهید همت، حقانی و مدرس دسترسی دارد و در این محله اتوبوس‌های تندرو و تاکسی‌ها هر لحظه تردد می‌کنند. شما از این محله می‌توانید از شرق به چهارراه جهان کودک و خیابان آفریقا و از شمال به بزرگراه نیایش، از غرب به آرارات و ده ونک، از جنوب به محلۀ یوسف آباد دسترسی داشته باشید. در این محله هیچ ایستگاه مترویی ثبت نشده و شما می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو یعنی میدان هفت تیر به این محله رفت و آمد داشته باشید.

امکانات

در محلۀ شیخ بهایی جنوبی شما می‌توانید انواع و اقسام مراکز تجاری را شاهد باشید که در هر طرف خیابان سر برافراشته‌اند. ادارۀ توانیر نیز به این محله نزدیک است. سرای محله نیز وجود دارد که بسیاری از اهالی از آن استفاده می‌کنند. در این محله شما امکانات بسیار زیادی را برای زندگی و تفریح مشاهده می‌کنید که همگی در جهت تامین رفاه ساکنین محله تاسیس و احداث شده‌اند.

طبیعت گردی

ده ونک که به این محله نزدیک است، یکی از اماکن دیدنی این محله است و پاساژ شیخ بهایی یکی از معروف‌‍ترین پاساژهایی است که در این محله وجود دارد و در واقع مرکز خرید تجاری است که بسیاری از مردم و خانم‌های خانه‌دار عاشق خرید همیشه از این پاساژ لوازم مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.

نظرات کاربران دربارهٔ شیخ بهایی جنوبی

5
2 نفر
حمل‌و‌نقل عمومی
راحت
بافت فرهنگی
عالی
امکانات رفاهی
عالی
میزان ترافیک
خیلی سبک

تجربیات شما درباره محله شیخ بهایی جنوبی تهران به افرادی که دنبال آشنایی با این محله هستند کمک زیادی می‌کنه. اگه در این محله زندگی کردید یا می‌کنید، نظر شما به عنوان ساکن این محله ثبت میشه.

محله‌های اطراف شیخ بهایی جنوبی

2nabsh instagram logo

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.