بهترین جای شمال برای خرید ویلا [ برترین مناطق شمال ] کجاست!؟

تیم 2نبش
11 ماه پیش
بهترین جای شمال برای خرید ویلا [ برترین مناطق شمال ] کجاست!؟

بهترین شهر شمال برای خرید ویلا کجا است؟

زمانی که صحبت از خرید ویلا در شمال می‌شود، این سوال پیش می‌آید که بهترین شهر شمال برای خرید ویلا کدام شهر است؟ اصلاً باید چه فاکتورهایی را برای این منظور در نظر گرفت؟ شما چه شرایط جوی را می‌توانید تحمل کنید؟ آیا آب و هوای شرجی کنار دریا برای شما جالب است؟ در ادامه بیشتر در این مورد صحبت می‌کنیم، با ما همراه باشید.


بهترین شهر شمال برای خرید ویلا

از بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا می‌توان به نوشهر، متل قو، رامسر، نور، چمخاله، گیلان، فومن، ماسوله، چالوس و نوشهر اشاره کرد. این موارد از بهترین گزینه‌ها هستند. شاید بپرسید که چرا این شهرها به عنوان بهترین گزینه‌ها هستند؟ واقعیت این است که معیارها و ملاک‌هایی وجود دارد که باعث تمایز این شهرها از دیگر موارد می‌شود.

خرید ویلا تنها خرید یک ملک ساده نیست. زیرا شما می‌خواهید از این محل برای آرامش پیدا کردن بهره ببرید. به همین منظور باید با فاکتورهایی که در ذهن خود دارید، همخوانی داشته باشد. این موارد به شرح زیر است.

معیارهای انتخاب بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

نکته مهمی که در انتخاب بهترین جای شمال برای خرید ویلا اثر گذار است، مسئله پیشرفته یا بکر بودن شهر است. این موضوع کمی سلیقه محور خواهد بود. برخی از افراد بکر بودن را دوست دارند که در این صورت چمخاله و حتی آمل یک محل بسیار زیبا است. برخی دیگر نیز طبیعت در کنار امکانات شهری را می‌خواهند که رامسر و متل قو یک گزینه فوق العاده برای آنان خواهد بود.

میزان امکانات تفریحی و وجود فروشگاه می‌تواند آیتم بعدی در انتخاب این شهرها باشد. برخی از افراد به جنگل علاقه دارند، در عین حال برخی دیگر به دنبال دریا هستند که می‌تواند روی انتخاب شهر و حتی ویلا موثر باشد.

برای خرید ویلا باید به این نکته توجه کنید که راه دسترسی به آن به چه صورتی است؟ آیا ویلا در داخل شهر قرار دارد یا حومه؟ جاده به صورت آسفالت است یا خاکی؟ همچنین در ایام شلوغ آیا ترافیک زیادی را باید سپری کنید تا به ویلای خود برسید یا خیر؟ خستگی راه یکی از اصلی ترین موارد است که باعث می‌شود تا نتوانید از مسافرت خود به خوبی لذت ببرید.

ملاک بعدی در انتخاب بهترین شهر شمال برای خرید ویلا، قیمت است. با توجه به تمام آیتم‌های مطرح شده و این که دیزاین و معماری داخلی ساختمان به چه صورتی است، ممکن است هزینه به مراتب بالاتری را بپردازید.

مواد مصرفی به کار رفته در داخل ساختمان و کیفیت آن یک رکن اساسی است که باید نسبت به آن توجه کنید.


بهترین شهر شمال برای خرید ویلا

تصمیم گیری برای خرید ویلا واقعیت این است که مازندران به نسبت گیلان دریا و جنگل بیشتری دارد. می‌توانید ویلایی به روز با امکانات بسیار زیاد را در جنگل یا در حاشیه دریا خریداری کنید. اما شاید بپرسید که کدام شهر انتخاب بهتری است؟

بهترین شهر شمال برای خرید ویلا در مازندران شامل 4 شهر چمستان، نوشهر، چالوس و آمل بهترین است. علت بهترین بودن آن است که این مناطق به دریا و جنگل نزدیکی بسیار زیادی دارند.

همچنین آب و هوای این شهرها به هیچ وجه مانند سایر نقاط شمال شرجی کامل نمی‌شود. به این ترتیب می‌توانید در تمام طول سال از این مناطق لذت ببرید.

همچنین وجود امکانات مختلف باعث راحتی شما در زمان اقامت در شهر می‌شود.

در این بین بخش غربی مازندران که شامل شهرهای چالوس، نوشهر و رویان می‌شود، سواحل بسیار زیبایی دارد و برای کسانی که به دنبال منظره دریا هستند، بهترین انتخاب است.

با همه این تفاسیر، بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا در مازندران به سه دسته کلی تقسیم می‌شود.

قسمت شرقی که از آمل تا چمستان ادامه دارد و ویلاهای ساحلی و دریایی زیادی دارد.

قسمت میانی که شامل نوشهر، چالوس و متل قو می‌شود که می‌توانید از امکانات بی نظیر و منظره دریا بهره ببرید. البته این منطقه، ویلا و مناطق جنگلی نیز دارد، اما به نسبت سمت شرق کمتر است.

منطقه سوم در بهترین جای شمال برای خرید ویلا رامسر است. این شهر که به عروس ایران معروف شده ، به نسبت دیگر موارد ساکت‌تر و خلوت‌تر است.

گیلان منطقه‌ای بیشتر کوهستانی و جنگلی است و به نسبت مازندران سواحل کمتری دارد. همچنین این منطقه بافت قدیمی خود را تا حد زیادی حفظ کرده است. در صورتی که به چنین محیطی علاقه دارید، می‌توانید شهرهای استان گیلان را انتخاب کنید.

مازندران از بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

پرطرفدارترین شهرها کدام است؟ برای این که بتوانید تصمیم گیری بهتری در مورد بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا داشته باشید، باید بدانید که سه شهر نمک آبرود، متل قو و نوشهر بیشترین فروش ملک را داشته است. امکانات تفریحی و نزدیکی به پایتخت از مهم‌ترین عوامل پیشرفت این شهرها است.

اگر برای تمام فصول سال قصد استفاده از ویلا را دارید، باید در نزدیکی شهرها و مناطق کم ارتفاع اقدام به خرید ویلا کنید. در صورتی که فقط برای بهره بردن از تابستان، ویلا می‌خرید، بهتر است که موارد کوهستانی را خریداری کنید.

بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا کجا است؟

برای این که بتوانید بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا را پیدا کنید، کافی است که به سایت 2نبش مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.
3 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
کاربر مهمان
10 ماه پیش

شهر زیبای شهسوار دسترسی های آسان به دریا و جنگل

نیلا جاودانی
10 ماه پیش

وای من عاشق عکس اون جاده شدم، کجاست دقیقا؟

کاربر مهمان
10 ماه پیش

ممنون از مطالب مفیدتون درباره بهترین مناطق ساحلی و جنگلی به تفکیک مطلب منتشر کنید

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.