شهرک فرهنگیان (غرب) تهران

شهرک فرهنگیان (غرب) تهران

مهم‌ترین مشخصه محله شهرک فرهنگیان تهران، وجود فضای سبز بین بلوک‌ها است و به همین دلیل پیاده روی بین بلوک‌ها بین مردم این محله به تفریحی بی‌نظیر تبدیل شده است. محله شهرک فرهنگیان محله‌ای خوش آب و هوا ا...  

حمل‌و‌نقل عمومیمعمولی
بافت فرهنگیخوب
امکانات رفاهیمعمولی
میزان ترافیکسبک

نقشه‌ شهرک فرهنگیان (غرب) تهران

ومحله شهرک فرهنگیان تهران از جنوب به بلوار ولی عصر، از شمال به اتوبان تهران – کرج، از شرق به بلوار شیشه مینا و از غرب به شهرک آزادی محدود می شود.

کارشناس‌های املاک شهرک فرهنگیان (غرب) تهران

لینک‌های مرتبط

مهم‌ترین مشخصه محله شهرک فرهنگیان تهران، وجود فضای سبز بین بلوک‌ها است و به همین دلیل پیاده روی بین بلوک‌ها بین مردم این محله به تفریحی بی‌نظیر تبدیل شده است. محله شهرک فرهنگیان محله‌ای خوش آب و هوا است که در آن، بوستان‌های متعددی وجود دارد و به همین دلیل اکثر شهروندان تهرانی دوست دارند که در این محله زندگی کنند.

وجود چند مرکز تجاری و خرید به اهالی این منطقه کمک می‌کند که بتوانند اکثر نیازهای خود را به راحت‌ترین شکل ممکن تهیه کنند. وجود مراکز فرهنگی و ورزشی نیز به اهالی این محله کمک می کند که در بهترین شرایط بتوانند آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند.


شرايط زندگي محله شهرک فرهنگيان تهران

شرايط زندگي در محله شهرک فرهنگيان در بهترین شرایط ممکن است. شما در این محله می توانید به مراکز مختلف تجاری و اداری دسترسی داشته باشید. همچنین در این محله انواع و اقسام مراکز آموزشی وجود دارد و شما می‌توانید فرزندان خود را به بهترین شکل ممکن در این محله در این مراکز آموزشی ثبت نام کنید. به کمک مشاورین ملکی 2 نبش، در محله شهرك فرهنگيان، پیدا کردن مسکن مناسب بسیار راحت است.


آب و هوا محله شهرک فرهنگيان تهران

آب و هوای محله شهرک فرهنگیان تهران بسیار عالی ای دارد. شهرداری تهران در اقدامی بی‌سابقه در هر محله، بوستان‌هایی را تاسیس کرده تا مردم بتوانند ضمن برخورداری از آب و هوای تمیز، به نرمش‌ها و ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی خود نیز برسند.


خيابان های مهم محله شهرک فرهنگيان تهران

در خیابان‌های محله شهرک فرهنگیان تهران می‌توانید واحدهای آپارتمانی شیک و لوکسی را خریداری کنید. از جمله این خیابان‌ها می‌توان به میدان فرهنگ، میدان دانش، خیابان امام خمینی و خیابان چوگان نهم اشاره کرد.

قیمت

در محله شهرك فرهنگيان، می توانید واحدهای آپارتمانی کوچک تا بزرگ را پیدا کرده و سکونت کنید. حداقل قیمت ها بسیار متغیر است و هر نوع خانه با قیمت‌های متفاوت از 900 میلیون تومان چندین میلیارد تومان وجود دارد. واحدهای آپارتمانی در این محله، همگی شیک و لوکس هستند و شما می‌توانید متناسب با نقدینگی خود و شرایط اجتماعی و البته بیش‌تر اقتصادی، واحد آپارتمانی خود را انتخاب کنید. البته قیمت برخی واحدهای آپارتمانی، توافقی بوده و با توافق مالک-خریدار و فروشنده مشخص می‌شود و در این صورت بهتر است که با هماهنگی با مشاورین ملکی 2 نبش، واحد آپارتمانی یا هر نوع ملک دیگر را خریداری کنید.

دسترسی

در بلوار ولی عصر، اتوبان تهران – کرج، بلوار شیشه مینا، شهرک آزادی و دیگر خیابان‌های محله شهرک فرهنگیان تهران ایستگاه‌های فراوانی مثل ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی، خط شهرک آزادی – پایانه آزادی، خط پایانه آزادی – پایانه شهید باقری، خط شهرک دریا- مترو صادقیه.

امکانات

پمپ بنزین جایگاه میدان آزادی، پمپ گاز جایگاه میدان آزادی، مسجد امیرالمومنین، سرای محله شهرک فرهنگیان، فرهنگسرای دانش، زمین چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی معلم، مرکز علمی کاربردی کوشا، دبستان دخترانه فرهنگ، دبستان پسرانه باهنر، دبیرستان دخترانه عترت، تالار پذیرایی غرب، کارواش تک آزادی، میدان میوه و تره بار، پایگاه بسیج مسجد امیرالمومنین وپاسگاه شهرک فرهنگیان از جمله امکاناتی هستند که برای ساکنین محله شهرک فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

طبیعت گردی

محله شهرك فرهنگيان، یکی از بهترین محلات تهران است و در آن مکان‌های دیدنی بسیاری ساخته شده است تا امکان تفریح برای مردم وجود داشته باشد. مکان‌هایی مثل مجموعه سرپوشیده شهر بازی تهرانسر، بوستان یاس، بوستان قوری، بوستان گلریز، بوستان نیلوفر، بوستان شهدای خبرنگار، شهرک غزالی، باشگاه سوارکاری شهرک غزالی، بوستان نرگس، بوستان اقاقیا، بوستان ریما، بوستان الهام، فروشگاه مبلمان کمجا ، بوستان شهدای گمنام، مجموعه ورزشی معلم، مجموعه ورزشی نفت تهران، موزه خودروهای کلاسیک، پاساژ تجاری رحیمیان، مجتمع تجاری شهر بازی الماس، مرکز خرید دلتا، مرکز خرید تماشا، شهرداری منطقه 21 تهران، مسجد النبی، مقبره الشهدای بوستان گلریز تهرانسر، مقبره الشهدای شهرک غزالی از اماکنی است که می‌توان از آن دیدن کرد.

نظرات کاربران دربارهٔ شهرک فرهنگیان (غرب)

3٫6
5 نفر
حمل‌و‌نقل عمومی
معمولی
بافت فرهنگی
خوب
امکانات رفاهی
معمولی
میزان ترافیک
سبک

تجربیات شما درباره محله شهرک فرهنگیان (غرب) تهران به افرادی که دنبال آشنایی با این محله هستند کمک زیادی می‌کنه. اگه در این محله زندگی کردید یا می‌کنید، نظر شما به عنوان ساکن این محله ثبت میشه.

محله‌های اطراف شهرک فرهنگیان (غرب)

2nabsh instagram logo

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.