لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری
chevron-down
×

گشوده شدن فنر انقباضی در بازار مسکن!

گشوده شدن فنر انقباضی در بازار مسکن! ۲نبش

محمد حسین راوش عضو انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان قم, اشاره به تاثیر سیاست های دولت در انقباض بازار مسکن  گفت: حتما فنر انقباض قیمتی در بازار مسکن گشوده می شود ولی زمان آن مشخص نیست. 

راوش اظهار کرد: با وجود انقباض و رکود محسوس در بازار مسکن ولی فعالان حوزه مسکن و ساختمان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند. دولت سیزدهم با اجرای نهضت ملی مسکن از متقاضیان مسکن حمایتی ثبت نام کرده, حتی برایشان زمین رایگان در نظر می گیرد تا مانع بروز تورم در بازار مسکن شود. محمد حسین راوش گفت: شرایط بازار و سیاست های دولت بیانگر این است که تا پایان سال اتفاق خاصی رخ نخواهد داد در بازار مسکن و قیمت مسکن به همین است و بالاتر نمی رود. در سال آینده نرخ مسکن از تصمیمات دولت و چگونگی تعیین پایه تورم در سال آینده نشئت می گیرد و قاب پیش بینی نیست. تلاطم و نوسان بازار در حوزه مسکن روی حدود هزار و 600 واحد شغلی دیگر تاثیر می گذارد. آزادسازی انقباض فعلی و افزایش قیمت مسکن در همه بازار ها از جمله قیمت تجهیزات ساختمانی و قیمت مصالح موثر خواهد بود.

تیم 2نبش ۲نبش
تیم 2نبش

ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید

نظر شما چیه؟ ۲نبش نظر شما چیه؟
اشتراک گذاری مطلب در تویتر ۲نبش اشتراک گذاری مطلب در واتساپ ۲نبش اشتراک گذاری مطلب در تلگرام ۲نبش

میخوای «اشتراک رایگان» داشته باشی و مقاله‌ی بعدی‌مون رو واسه‌ت بفرستیم؟