لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری
chevron-down
×

قیمت مسکن و اجاره ‌بها قانونمند میشوند

قیمت مسکن و اجاره ‌بها قانونمند میشوند ۲نبش

قانونمند شدن بازار مسکن

محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی در مصاحبه با تسنیم، از تهیه لایحه قانونمند کردن و ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها سخن گفت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمودزاده در این رابطه اظهار کرد:

" اگر برای دهک‌های 4 تا 7 اقدامی در خصوص تامین مسکن انجام نشود، آنها دچار مشکلات جدی برای تامین مسکن و پرداخت اجاره‌بها خواهند شد. به همین دلیل لایحه قانونمند کردن بازار مسکن و اجاره‌بها در حال پیگیری است".

وی در ادامه تصریح کرد که هدف از تدوین لایحه قانونمند کردن بازار مسکن، تعیین قیمت نیست بلکه تنها قانونمند کردن و ساماندهی این بازار مدنظر است. این لایحه با توجه به آمار سرشماری سال 1395 و باتوجه به جمعیت 31.7 درصدی اجاره نشینان در بعد کشوری مورد توجه بیشتر قرار گرفته است و ضرورت پرداختن به آن نیز احساس می‌شود.

محمودی، با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از قشر ضعیف، پیگیری تصویب قانونی این لایحه را ضروری دانست و افزود:

" با توجه به اینکه حوزه مسکن، حوزه‌ای پیچیده و چند بعدی است بنابراین مباحث و موضوعات گوناگون این بخش از قانون و مقررات تا ساماندهی فعالان این بخش همه باید همزمان انجام شود تا به خروجی موثری دست یافت".

تیم 2نبش ۲نبش
تیم 2نبش

ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید

اخبار مرتبط


1 نظر درباره این مطلب

احمدی ۲نبش
احمدی

بنده بعنوان یک کارشناس هشدار می دهم اگر کنترل جمعیت انجام نشود در آینده شاهد افزایش بیشتر بی خانمانهای زیادی خواهیم بود وقتی دولتها توان کنترل اجاره مسکن را ندارند تشویق یا اجبار جوانها به ازدواج و افزایش جمعیت و فرزند آوری هم کمر نظام را خواهد شکست هم کمر مردم را ، اگر مسکن و کار جوانان فراهم شود خود به خود جوانان به دنبال ازدواج و فرزند آوری رفته مشکل پیری جمعیت حل خواهد شد نمی شود جوانانی که نه شغل ندارند نه مسکن به زور مجبور به ازدواج نمود سپس آنها را به امید یاری خدا گذاشته و در دریایی از مشکلات رها نمود مثل این می ماند که فقیری به ما مراجعه کند و درخواست کمک از ما نماید بعد آن را از خود برانیم سپس از خداوند توقع داشته باشیم بی واسطه و مستقیما خودش به او کمک کند یک چنین فقیری یقینا در صورتی که از جانب هیچ کدام از ما کمک نشود از گرسنگی خواهد مرد همانگونه تاکنون بسیاری از آنها مرده اند.

0
پاسخ
نظر شما چیه؟ ۲نبش نظر شما چیه؟
اشتراک گذاری مطلب در تویتر ۲نبش اشتراک گذاری مطلب در واتساپ ۲نبش اشتراک گذاری مطلب در تلگرام ۲نبش

میخوای «اشتراک رایگان» داشته باشی و مقاله‌ی بعدی‌مون رو واسه‌ت بفرستیم؟