لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری
chevron-down
×

شناسایی شدن 6هزار خانه خالی در تهران

شناسایی شدن 6هزار  خانه خالی در تهران ۲نبش

مدیر عامل شهر پردیس از شناسایی شدن 6000 خانه خالی در پردیس و عرضه 500 واحد از این تعداد خانه ها به بازار مسکن خبر داد.

خلیل محبت خواه سرپرست شرکت عمران شهر پردیس درمورد آمار خانه های خالی شهر جدید پردیس و شناسایی بنگاه های معاملاتی غیر مجاز و فاقد مجوز,از شناسایی  116 بنگاه معاملات املاک غیر مجاز خبر داد و بیان کرد: 56 تعداد از این بنگاه ها قطعا پلمپ می شوند و به بقیه بنگاه های مشاوران املاک غیر مجاز اخطار داده شده است تا به اخذ مجوز فعالیت مجاز اقدام کنند. مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس افزود بنگاه های معاملاتی وجود داشت که بالای 100 واحد یا حتی تا 300 واحد در اختیار داشت.

جمع کردن این بنگاه های غیر مجاز سبب افت و ریزش قیمت های مسکن در شهر پردیس شد. 

خلیل  محبت خواه گفت: آمار ها نشان می دهد که بین 10 تا 30 درصد در شهر پردیس کاهش قیمت مسکن داشتیم با تحویل واحد های جدید تعطیلی کارگزاری در پردیس شاهد کم شدن قیمت در پردیس خواهیم بود. وی افزود: بیش تر از 4500 واحد خالی در شهر پردیس شناسایی شده و به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شد. به تازگی 1500 واحد خالی جدید شناسایی شد که به زودی به سازمان امور مالیاتی معرفی می شود. 

تیم 2نبش ۲نبش
تیم 2نبش

ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید

نظر شما چیه؟ ۲نبش نظر شما چیه؟
اشتراک گذاری مطلب در تویتر ۲نبش اشتراک گذاری مطلب در واتساپ ۲نبش اشتراک گذاری مطلب در تلگرام ۲نبش

میخوای «اشتراک رایگان» داشته باشی و مقاله‌ی بعدی‌مون رو واسه‌ت بفرستیم؟