لوکس ترین ویلاهای شمال

تیم 2نبش
4 ماه پیش
لوکس ترین ویلاهای شمال

لوکس ترین ویلاهای شمال

امروزه تصویرسازی ویلا در ذهن ما باعث میشود که یک حس بسیار مناسب و آرامش بخش به دست بیاوریم، و در عین حال به فکر ویلاهای لوکس می‌افتیم.

همانطور که میدانید شمال ایران علاوه بر دریا و جنگل یکی از بهترین شهر های ایران میباشید در رابطه با ویلاهای لوکس ایران .

در مقاله امروز می خواهیم در مورد ویلاها و لوکس ترین ویلاهای شمال صحبت کنیم. این مطلب جذاب را با ما دنبال کنید.

چرا طراحی ویلا این چنین انقلابی برپا کرده است؟

خیلی بارها پیش اومده که چشممان به واژه ای همچون طراحی برخورده باشه در این میان نیاز نیست کسی برایمان توصیف کند که طراحی چیست یا کسی که طراح لقب می‌گیرد بایستی دارای چه ویژگی‌هایی باشد.

یکی از اساسی ترین و مهم ترین نکاتی که در طراحی میشه به آن اشاره کرد هندسه است که در بطن واژه طراحی، خانه کرده است. 

طراحی بر اساس هندسه، تناسب، عناصر تک، عناصر تکراری و غیره، پایه‌گذاری شده است که در این میان هندسه به نظر می‌رسد اهمیت بیشتری دارد. 

منظور این که، وقتی با هندسه و الحاق و تناسب و حجم و سطح و خط و همه این‌ها دست به یقه می‌شویم تا نقشه ای منحصر به فرد به عنوان خروجی ارائه دهیم، لازم است نیم نگاهی به طبیعت و اقلیم منطقه داشته باشیم.

آنچه که پیمانکار قرار است طراحی کند باید بتواند یک خاطره دل‌انگیز را برای همیشه در ذهن مخاطب، ماندگار سازد و این است که نشان می‌دهد طراحی در کنار ذوق و سلیقه یک علم ارزشمند است و از کنار هم قرار گرفتن علم و هنر به فراچنگ آمده است.

حال برای طراحی این ویلا نیاز است یک سری اطلاعات را داشته باشیم همچون این که این ویلا قرار است برای چند کاربر ساخته شود؟ آیا در منطقه‌ای جنگلی قرار دارد یا با دریا و شرجی و رطوبت همجوار است؟

همه این‌ها اطلاعات به طراح کمک میکند تا بتواند بهترین طراحی مد نظر خود را ارائه کند.

ویژگی های یک ویلای خوب در شمال

قبل از خرید هر محصولی معمولاً ویژگی های آن مورد بررسی قرار میگیرد و برای خرید ویلا شمال اولین کاری که میکنیم اصولا بررسی ویژگی های ویلای مد نظرمون میباشد.

یکی از مسائلی که بررسی می شود در انتخاب ویلا این است که آیا سازه بر اساس بافت منطقه مورد نظر طراحی شده یا نه ؟ آیا سازه از لحاظ معماری داخلی و خارجی توسط یک آرشیتکت و متخصص طراحی شده و یا به صورت سنتی و یا از روی یک طرح و یا چند طرح ترکیبی که در محیط های مختلف دیده می شود کپی و ساخته شده ؟اولین قدم بررسی یک ویلای خوب دیدن تصاویر مراحل ساخت و چک کردن مجوز های قانونی اولین مرحله است و پس از آن حتما پیشنهاد میکنیم تعدادی از پروژه های اجرایی قبلی مجموعه مورد نظرتان را پیگیر باشید. برای خرید ویلا در شمال باید از نقاط ضعف و قوت آن به خوبی آگاه باشید .

خاص‌ترین ویلاهای شمال

چرا یک ویلا را خاص می‌نامیم؟

مواردی همچون نوع سازه موقعیت منطقه امکانات میتواند باعث خاص شدن ویلا بشود.

خاص‌ترین ویلای شمال از نظر سازه

نوع طراحی و نقشه ویلا و هزینه‌ای که برای ساخت آن صرف می‌شود یکی از عوامل مهم در خاص بودن آن است.

خاص‌ترین ویلاهای شمال از لحاظ موقعیت

همونطور که بالاتر بیان شد موقعیت مکانی میتواند باعث خاص تر شدن یک ویلا بشود، معمولا ویلاهای خاص شمال را در ارتفاع زیاد از سطح دریا (چون دید و چشم انداز عالی دارند) در پای کوه و دامنه جنگل و یا در نواحی ساحلی و در قطعه اول آب که به پلاک یک ساحل و چسبیده به دریا شناخته می‌شوند خواهیم دید.

حالا به تعدادی از لوکس ترین ویلاهای شمال میپردازیم

ویلای تریبلکس در در جنگل های کلاردشت 

اگر قصد سفر به منطقه کلاردشت را دارید و می‌خواهید در نزدیکترین فاصله از جنگل بکر اقامتی رویایی داشته باشید این ویلا می تواند بهترین گزینه برایتان باشد.

ویلایی بسیار لوکس و مدرن با مساحت ۴۰۰ متر که دارای ۵ اتاق خواب میباشد( ۵ تخت دونفره) که می تواند حداکثر میزبان ۱۶ نفر باشد. از امکانات این ویلا می توان به حمام - گیرنده دیجیتال - تجهیزات آشپزی - تلویزیون - سرویس فرنگی - پارکینگ و سیستم گرمایش نام برد.

یکی از مهمترین ویژگی های این ویلا نزدیکی آن به طبیعت بکر منطقه و تمیزی آن است که می تواند اقامتی بسیار دلچسب را برایتان مهیا سازد و خاطره سفرتان به کلاردشت را در ذهنتان تا ابد زنده نگاه دارد.

 ویلا هیچرود در نمک آبرود

 

این ویلا که یکی از شیک ترین و تمیزترین ویلاهای شمال ایران می باشد که در نمک آبرود واقع شده و با مساحتی حدود ۶۰۰ متر محیطی بسیار آرام و دلنشین به همراه آرامشی که بمحض ورودتان آن را حس خواهید کرد.

این ویلا بصورت دوبلکس می باشد با سه اتاق خواب و یک خواب مستر، می تواند ظرفیت (حداکثر۱۵ نفر) را داشته باشد.

از امکانات این ویلای شیک و زیبا می توان به استخر سرپوشیده آن اشاره کرد. همچنین زمین بازی آن محیطی بسیار جذاب برای کودکان می باشد و تراسی بسیار زیبا به همراه باربیکیو که می توانید در آن منظره ای دلنشین را به تماشا بنشینید و اوقات خوشی را سپری کنید.

این ویلا دارای ۳ تخت دونفره و یک تخت یک‌نفره می باشد که با توجه به زیربنای ۴۰۰ متری آن محیطی بسیار دل باز و راحت را برایتان فراهم کرده است. سیستم سرمایش ویلا کولر گازی بوده و همچنین سیستم گرمایش آن شوفاژ می باشد.

بدون شک با اقامت در این ویلای لوکس و زیبا می توانید تجربه ای فراموش نشدنی را برای خودتان ثبت کنید. تجربه ای که هرچند وقت یکبار به سراغتان می آید و دلتان را پر می دهد به خاطراتتان در این ویلا که بی اغراق همه چیز تمام است.

 ویلایی سوپر لوکس و رویایی در محمودآباد

ویلایی بسیار زیبا و شیک در شهر محمودآباد با موقعیت جنگلی! این ویلا که در ۳ طبقه می باشد در طبقه اول خود سالنی بسیار بزرگ به همراه مستر و همچنین استخر آبگرم دارد که می تواند خستگی تمام روز را از تنتان خارج کند. در طبقه دوم ویلا ۳ اتاق خواب به همراه یک سالن و همچنین یک تراس بسیار بزرگ است که می توانید ساعت ها به منظره روبروی آن خیره شوید و از آرامش آن لذت ببرید. در طبقه سوم نیز یک سوئیت مجزا به همراه سرویس و حمام و همچنین آشپزخانه و تراس وجود دارد.

و اما سورپرایز این ویلای لوکس شاهنشینی بسیار زیبا و راحت که دور تا دور آن از شیشه استفاده شده و شما را با منظره بی نظیری روبرو خواهد کرد!

همه اتاق های این ویلا مجهز به اسپیلت و شوفاژ می باشد و همچنین در زمین بازی آن شما می توانید از امکاناتی همچون فوتبالدستی و پینگ پنگ استفاده کنید.

این ویلا که مجموعا ۴۵۰ متر بنا دارد دارای ۵ اتاق می باشد که با توجه به فضای داخلی آن برای حداکثر ۱۴نفر مناسب است ( دارای ۵ تخت دونفره و یک تخت ۱ نفره.)

و به عنوان آخرین ویژگی این ویلای لوکس می توان به آبندی اشاره کرد که در فاصله ۱۰ دقیقه ای ویلا می باشد که می توانید از دیدن این آبند زیبا لذت فراوانی ببرید.

سنگ های مورد استفاده در ویلاهای گران شمال

یکی از مهم ترین نکاتی که در ویلاهای لوکس میتوان به آن پرداخت بررسی مصالح و متریال های مورد استفاده باشد. اما یکی از اصلی ترین پارامتر ها نوع سنگ استفاده شده در نمای ساختمان است که تفاوت قیمتی انواع مختلف آن بسیار بالاست.

در شمال کشور یکی از متریال گران قیمت مورد استفاده در ویلاهای لوکس شمال معمولا از سنگ‌هایی چون تراورتن، گرانیت، سند استون و سنگ نمای چینی و سنگ‌های وارداتی برای ویلاهای خاص و گران با توجه به نوع کاربرد مختلف در ویلا اعم از نما، محوطه، دیوار و... استفاده می‌شود.

صحبت پایانی

شمال، جولانگاه درخت‌های سبز و هوای بکر است. در میان کسانیکه ارزان‌ترین ویلاهای شمال را رصد می‌کنند، هستند کسانی که به دنبال گرانترین ویلاهای شمال‌اند و مایلند در قبال پرداخت هزینه بیشتر، یک نمونه لوکس‌تر و با امکانات بیشتر را در کنار خود داشته باشند. پیش از خرید گرانترین ویلای شمال، می‌توانید از آنچه در این مقاله با شما به اشتراک گذاشتیم استفاده نمایید.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر میده
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.