ویژگی‌های شهر پردیس تهران

تیم 2نبش
8 ماه پیش
مشکلات و ویژگی های شهر پردیس تهران و بهترین فاز پردیس

تاریخچۀ شهر جدید پردیس

تهران، پایتخت ایران که هر روزه جمعیت بیشتری به سمتش سرازیر میشه، مدت‌هاست گنجایشش تمام شده و بخشی از تراکم جمعیت خودش‌ رو به مناطق حاشیه‌ای سرریز کرده است. 

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال 1391 بود که شهر جدید پردیس در 17 کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان استان تهران، ایجاد شد. 

پردیس تهران قرار بود شهرستانی کوچکی باشه تا جمعیت کمی از تهران به اونجا نقل مکان کنن. اما به سرعت رشد کرد و باعث شد خیلی از پایتخت‌نشینان به این منطقه مهاجرت کنن و بدین ترتیب شهر جدید پردیس شکل بگیره.

پردیس منطقه‌ای که از چیزی حدود 55 آبادی و روستا، اراضی کشاورزی، نواحی کارگاهی و دو شهر پردیس و بومهن تشکیل شده و امروزه وسعت و جمعیت زیادی‌ رو داراست.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


فاصلۀ شهر پردیس تا تهران

فاصلۀ زمانی تا این شهر جدید، برای افرادی که محل کارشون تهرانه، 15 الی 20 دقیقه است که نسبت به وسعت تهران، فاصلۀ چندان زیادی نیست.

رشد جمعیت در شهر جدید پردیس

این که میگیم پردیس در حال پیشرفته و میتونه کرج دوم برای تهران باشه، حرف بی‌‍پایه و اساسی نیست. برای اثبات این موضوع میتونین به آمار و ارقام منتشر شده از مرکز آمار ایران استناد کنید. 

در سرشماری سال 85، شهر پردیس تنها 25360 نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت 5 سال و در سال 90، جمعیت این شهر به 37363 نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال 95 جمعیتش به 73363 نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

شهر پردیس تهران روی نقشه

شهر پردیس کجاست؟ در شکل زیر میتونین موقعیت شهر جدید پردیس تهران رو بر روی نقشه گوگل ببینین. (برای دیدن محله‌های تهران، نقشه محله‌های تهران رو ببینین)

آب و هوای شهر پردیس

شهر پردیس تهران به دلیل ارتفاع زیادی که از سطح دریا داره (حدودا بین 1700 تا 2100 متر)، دارای آب و هوای سرد، خشک و زمین کوهستانیه. میزان بارندگی در این شهر به طور میانگین 200 میلی متر است.

محدودۀ شهر پردیس

پرديس از شمال به سلسله‌ کوه‌های البرز،‌ از غرب به منطقه جاجرود، از جنوب به روستای كرشت و از شرق به بومهن محدود میشه. این منطقه به دلیل نزدیکی با تهران و نقش سیاسی و اجتماعی تهران، بسیار پراهمیته و برای جذب جمعیت از تهران، کمک بسیار شایانی محسوب میشه.  پردیس تهران در حال حاضر شامل 9 فاز بوده كه 6 فازش مسكونی و 3 فاز دیگه‌ی اون، تحقيقاتی،‌ صنعتی و توريستی هستن.

موقعیت جغرافیایی و بافت شهر پردیس

شهر پردیس با مساحتی حدود 280 کیلومتر مربع، در ارتفاع 1700 تا 2100 از سطح دریا قرار گرفته است. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود 10 درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود 200 هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

نقشه شهر پردیس تهران

پردیس در 17 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار گرفته و باعث تمرکززدایی از پایتخت و جمعیت رو به رشدش شده. این شهر جز از سمت غرب که با تهران همسایه است، از شرق هم در مجاورت شهرستان دماوند قرار گرفته. شهر پردیس تهران از جنوب به پاکدشت و از شمال به شهرستان شمیرانات منتهی شده. همچنین محدودۀ این منطقه از روستای تلو در سرخه حصار آغاز گشته و تا انتهای بومهن که همراه با جاجرود از بخش‌های اصلی پردیس هستن، ادامه یافته است.

محله‌ها و فازهای شهر پردیس

یکی از ویژگی‌های کلی شهر پردیس تهران آرامش نسبی اونه. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های فازهای مختلف این شهر می‌پردازیم تا شما بتونین بهترین محلۀ شهر پردیس‌ رو با توجه به سلیقه خودتون، پیدا کنین.

فاز 1 شهر پردیس

این فاز از شهر پردیس شامل آپارتمان و خانه‌های ویلاییه که قیمت اون‌ها نسبت به سایر فازهای پردیس بیشتره. البته نباید از قدمت خانه‌های این فاز، که باعث اعتبارش شده، غافل شد.

از لحاظ موقعیت هم، فاز 1 شهر پردیس بین فاز 2 و 3 قرار داره که به نسبت از بهترین مناطق این محدوده است. تمام این موارد سبب محبوبیت خرید آپارتمان در فاز 1 پردیس شده است.

فاز 2 شهر پردیس

همانند فاز 1، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز 2 پردیس هم نسبتا بیشتره.

فاز 3 شهر پردیس

اگر به دنبال مسکن مهر در شهر پردیس تهران هستین، فاز 3 این شهر، یکی از مناطقیه که دارای مسکن مهره. همچنین در این فاز مراکز خرید زیادی وجود داشته و از لحاظ حمل و نقل عمومی هم در وضعیت خوبیه.

فاز 4 شهر پردیس

اگر به دنبال خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌هایی با زیربنای زیاد هستین، برخلاف فاز 2 و 3 این شهر، فاز 1 و 4 شهر پردیس با دارا بودن خانه‌هایی با متراژ بالاتر، مناسب شماست.

بهترین مناطق شهر پردیس

همانطور که اشاره داشتیم، پردیس از 9 فاز تشکیل شده که 6 فازش مسکونی بوده. در این 6 فاز انواع خانه‌های ویلایی، آپارتمان و مسکن مهر با قیمت‌ها و امکانات مختلف وجود داره و میشه برای سکونت از بین اونها انتخاب کرد.

اما اگر مایلین بدونین که بهترین منطقه‌ی پردیس برای سکونت کجاست؛ باید کمی جزئی‌تر بررسی کرد. در بین فازهای پردیس، فاز 1، فاز2 و فاز 3 از قدیمی‌ترین مناطق پردیس هستن که در واقع در ابتدا ساخته شدن. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های 1، 2 و 3 در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز 1 هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

با وجود اینکه خانه‌ها و آپارتمان‌های این 3 فاز مسکونی از متراژهای بالاتری برخوردارن، میانگین قیمت آپارتمان در این فازهای پردیس هم متفاوت‌تر از سایر بخش‌هاست.

سایر قسمت‌های پردیس هم هر کدوم ویژگی‌های منحصر به فرد خودشون‌ رو دارن، مثل فاز 4 که پژوهشکده و مراکز تجاری در اونجا قرار گرفته. یا فاز 8 که از حضور پررنگتر مسکن مهر برخورداره و فاز 11 که ساخت دست مهندسانی از ترکیه است. 

اما اگر شما میخواین ساکن شهر پردیس بشین، می تونین با کمک مشاوران متخصص در حوزۀ شهر پردیس، با توجه به بودجه‌ و معیارهاتون صاحب خانه‌ای که همیشه میخواستین، در هر نقطه از این شهر، بشین.

قیمت آپارتمان در شهر پردیس

همونطور که اشاره شد، پردیس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که به طور کلی میشه اونها‌ رو در 9 فازش خلاصه کرد. از این 9 فاز شهر پردیس، 6 فازش مسکونی و با سکنه پر شده.

با توجه به اینکه یکی از علت‌های ایجاد شهر پردیس، افزایش قیمت مسکن در تهرانه؛ افراد انتظار قیمت‌های مناسب‌تری برای خانه و آپارتمان در پردیس تهران‌ رو دارن.

البته که میشه تایید کرد که این منطقه با توجه به نزدیکی‌ش به پایتخت و ویژگی‌های مساعدی که برای سکونت داره از جمله آرامش نسبی فضا، از رنج قیمتی مناسبی برخورداره و نسبت به قیمت آپارتمان در تهران، قیمت‌های معقول تری‌ رو در اینجا شاهد هستیم.

از موارد دیگری که در این منطقه پر اهمیت جلوه کرده، مسکن مهره. مسکن مهر در فازهای پردیس، انتخاب افراد زیادی برای سکونته.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز 1، 2 و 3 پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است. هر چند که در فازهای 5، 8، 9 و 11 واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

خرید آپارتمان در پردیس

خرید آپارتمان در پردیس دارای حرف و حدیث‌های بسیاریه. افرادی هستنن که ادعا می‌کنن بابت خرید خانه در این شهر، بسیار راضین و رشد منطقه و  خانه خودشون‌ رو موضوعی انکارناپذیر می‌دونن. از طرف دیگر افرادی هم هستن که از قیمت آپارتمان در پردیس و وضعیت موجود در منطقه و ساختمان‌ها شاکی هستن. 

اما حرف کدوم یکی از این 2 قشر درسته؟ آیا شهر جدید پردیس مکانی مناسب برای سرمایه گذاری و خرید خانه است؟ 

در واقع جواب این سوال کاملا بستگی به خود شما داره. نه تنها برای «خرید ملک و خانه در تهران» بلکه برای هر نوع سرمایه گذاری‌ای، اگه بدون تحقیق و چشم بسته، وارد معامله بشیم، قطعا ضرر خواهیم کرد. 

در رابطه با خرید و فروش آپارتمان در پردیس تهران هم کسی از این قاعده بیرون نیست. در پردیس تهران، شما 3 گزینه برای خرید ملک پیش رو دارین. آپارتمان شخصی‌ساز، خانه‌ی ویلایی و مسکن مهر.

مشکلات مسکن مهر شهر جدید پردیس تهران

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

اول اینکه در پردیس تهران، متاسفانه بازار دلالان بسیار داغ شده و نوسان قیمت برای خرید خانه در مسکن مهر‌ رو بالا برده. به طوری که چندی پیش، کار به دستگیری دلالان رسید و تا مدت کوتاهی بساطشون جمع شد. 

اما متاسفانه دوباره این جریان راه افتاد، به شکلی که برای مثال خانه‌ها‌ با قیمت 300 میلیون خریده شده و 350 میلیون فروخته شدن. همین موضوع باعث گرانی مسکن در منطقه‌ی پردیس شد.

موضوع دوم در این رابطه، مبحث تحویل آپارتمان‌های مسکن مهره. اگه شما پول کمتری دارین و به همین خاطر میخواین به سمت آپارتمان‌های پیش فروش یا خرید آپارتمان در پردیس با وام برین، این نکته‌ رو به یاد داشته باشین که به هیچ وجه نمیشه روی تاریخ تحویل پروژه حساب کرد. 

به این صورت که اشخاص بسیاری  5 سال از تاریخ موعدشون گذشته و هنوز ملکی‌ رو تحویل نگرفتن. پس لطفا به خاطر چند میلیون هزینه‌ی کمتر، قربانی این ملک‌ها نشین.

قیمت خانه در شهر پردیس

با توجه به قیمت مناسب برای «خرید خانه و آپارتمان در شهر پردیس تهران»، خرید و اجارۀ آپارتمان در این شهر، رو به افزایشه.

امکانات شهر جدید پردیس

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار کمرد، منطقۀ جوزک، منطقۀ واصفجان، منطقۀ پیست آبعلی، دریاچۀ سدلار و منطقۀ لار، دریاچۀ تار و بسیاری از مکان‌های دیدنی و تاریخی که با نزدیکی به شهرستان دماوند، می‌تونن اوقات فراغتی سالم و به یادموندنی، برای توریست‌ها، گردشگران و مسافران ایجاد کنن.

دسترسی 

با توجه به اینکه شهر پردیس در 17 کیلومتری تهرانه و بسیاری از ساکنین این منطقه، نیاز به رفت و آمد هر روزه به پایتخت دارن، باید تدابیری برای دسترسی و حمل و نقل ایجاد شده باشه.
اگر طرفدار حمل و نقل عمومی هستین و نکات بهداشتی‌ رو برای پیشگیری از کرونا لحاظ می کنین، میتونین از خطوط اتوبوسرانی و تاکسی‌ها در ایستگاه مترو فرهنگسرا، چهارراه تهرانپارس و نوبنیاد برای دسترسی به پردیس استفاده کنین. البته متاسفانه پردیس از طریق مترو به تهران دسترسی نداره. اما اگر با وسیلۀ شخصی یا تاکسی‌های اینترنتی رفت و آمد می‌کنین، بزرگراه تهران پردیس از راحت‌ترین راه‌هاست و دسترسی به سایر اتوبان‌های مهم تهران‌ رو هم تسهیل بخشیده.

امکانات شهر پردیس

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود 8، 9 سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

بیشتر تراکم امکانات پردیس در فازهای اولیه‌ی اون قرار گرفته؛ از مراکز تجاری تا تفریحی در این بخش‌ها دیده میشه و سایر فازهای پردیس هنوز به سطح امکانات استاندارد نرسیدن.

پارک‌های پردیس

از پارک‌ها و فضاهای سبز زیبای پردیس میشه به پارک‌های نور الشهدا، باغ گل، پارک سلامت، بوستان گلها، بوستان ارغوان، پارک ولایت، بوستان الغدیر، پارک مشاهیر و بوستان خلیج فارس اشاره کرد.

مراکز تجاری پردیس

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

مراکز درمانی پردیس تهران

بیمارستان شفا، درمانگاه کوثر، درمانگاه مهرجرد، مرکز بهداشت و درمان پردیس.

مساجد و مراکز دینی پردیس

مسجد خرمدشت، امام زاده سلطان مهر، مسجد جامع الغدیر، مسجد امیرالمومنین.

ادارات شهر جدید پردیس

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

مکان‌های دیدنی 

شهر پردیس تهران به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در بخش کوهستانی، ظرفیت‌های ویژه‌ای برای حوزۀ توریستی و گردشگری ایجاد کرده. 

این موقعیت جغرافیایی پردیس، سبب شده که مکان‌های دیدنی بی نظیر و جذابی در اطراف خودش داشته باشه و ساکنین از وجود اون‌ها لذت ببرن.

پارک فناوری و پژوهشی پردیس که از معتبرترین و بهترین‌هاست هم در شهر جدید پردیس واقع شده است.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

عکس شماره 1


عکس شماره 2


عکس شماره 3


عکس شماره 4


این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
کپی شد
ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.
39 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
کاربر مهمان
6 ماه پیش

نظر خاصی ندارم

مریم
10 ماه پیش

من ساکن فاز 8 هستم محل کارم تهران خیلی راضی ام دیگه تو ترافیک نمیمونم هرکی بودجه داره بخره ضرر نمیکنه چون پردیس هم خلوت هم آب و هوای خوب داره هم الان دیگه همه امکانات موجوده

الهام
8 ماه پیش

عزیزم مترو نداره من مشگل رفت و امد دارم میشه راهنماییم کنی

یحیوی
10 ماه پیش

ممنونم از اطلاعاتتون ???

کاربر مهمان
10 ماه پیش

با درود خدمت دوستان اتفاقا پردیس بهترین جا برای سرمایه‌گذاری هست وبه قول یکی از دوستان کجای تهران گسل نداره که اینقدر هیجان گسل دارین و اینکه برای رفت و آمد میتونین از اتوبان جدید استفاده کنید و اینایی که اومدین میگین به درد سرمایه گذاری نمیخوره توجه داشته باشین که از 3 سال پیش تا الان از زمین گرفته تا تجاری و مسکونی همه 3 برابر شده من نمیگم خوبه ولی رشد سرمایه نسبت به جاهای دیگه بیشتره و اینکه ایشون که این مقاله رو نوشتن و از دست دلالان صحبت میکنن بنا به کدام مدرک این صحبت رو میکنن من خودم وقتی میخواستم خونه بخرم با اینکه همسرم خودش کار ملک می‌کرد مالک روبه رو نشسته بود و یه کلام میگفت همین قیمت که میگم چه ربطی به دلال داره لطفاً بی حرمتی نکنید و همه چی رو از چشم دلال نبینید.......

مستاجر
6 ماه پیش

املاکی به مالک یاد میده چی بگه هرچی گرونتر کمیسیون بیشتر

کاربر مهمان
10 ماه پیش

بوی عن فاضلاب که یکسره میاد و چی کار کنیم بخدا جنوب تهران شرف داره به این عن دونی

عباسی
11 ماه پیش

برای خرید مشاوران خوبی هستن می تونن کمک تون کنن باقیمت مناسب وخونه های عالی خرید رهن واجاره سرمایه گزاری

حسینی
2 سال پیش

دلال بازی در فاز 11 بیداد می کند. واحدهای مزخرف را قیمت نجومی می دهند. امکانات هم صفره.

مجتبی
2 سال پیش

بشدت دلال بازی داره و جالبه که تنی چند از این دلال ها اینجان

فریبا اقتداری
2 سال پیش

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز 2پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

حمیدی
2 سال پیش

وقت بخیر .دوست عزیز. برای رفت وامد به تهران از وسیله نقلیه عمومی استفاده میکنید وایا برای رفت برگشت ماشین راحت پیدا میشه !

ویدا جعفری
2 سال پیش

سلام . میشه در موقع کیفیت ساخت وامکانات و دسترسی ها توضیح بدید و اینکه شخصی ساز خرید ملک داشتید یا مسکن مهر و کجای فاز دو خوب و بد هست ؟ خیلی ممنون

کاربر مهمان
2 سال پیش

ممنون از توضیحات کامل و مفیدتون . موفق باشید

نیک زاد
3 سال پیش

یروزی بابت اینکه دیر تو پردیس ملک خریدید سخت پشیمان میشید . از این دانشجوی محترم تشکر میکنم .

پردیسی
3 سال پیش

پردیس در شرق تهرانه و گسل شرق تهران از لحاظ زلزله خیزی فعاله .ارزش سرمایه گذاری نداره .

مجید‌محمدی
8 ماه پیش

اگر ذره ای در مورد این سازه ها،اطلاع داشتی چنین حرفی نمیزدی،35 هزار واحد ‌فاز11 برج های بتنی با نگهدارنده ودیوار حائل هست. و در تمام فاز5 ‌شهرک رضویه سازه بتنی است. در داخل شهر هم ساختمان هایی کاملا با متریال اروپایی و آمریکایی هست. اصلا برای بعضی محله های پردیس فرسودگی صدق نمی کند.ما چندین نو مسکن مهر داریم. گول اخبار و رسانه رو نخورید.در ضمن شهرسازی مدرن هست نه مثل کوچه تنگ تهران.

کاربر 2نبش
2 سال پیش

کمی قبل تکلم فکر کن!

کاربر مهمان
2 سال پیش

خدا خیرت بده. نه که فرمانیه رو گسل نیست اینهه طرفدار داره و قیمتش هم خیلی بالاست. آنوقت پردیس رو گسله

عباس
2 سال پیش

تهران کلا روی گسله. کجاش تا الان رشد نکرده؟

پردیسی
3 سال پیش

پردیس مشکلات زیادی داره بخصوص گران بودن واحدها .حمل و نقل عمومی و.......واقعا ارزش سرمایه گذاری نداره.

حامد
3 سال پیش

سلام، پردیس شهری عالی برای سرمایه گذاری است. فقط باید صبر داشته باشید و هزینه کنید برای آبادانی برج محل سکونت.

اکبری
3 سال پیش

خرید زمینهایی که هنوز تغییر کاربری نشده....مطمین هست یا نه؟

کاربر مهمان
3 سال پیش

سلام ما از تهران میخوام خونه بفروشیم و به پردیس بیام آیا به نظر شما کار درستیه؟

کاربر میهمان
4 سال پیش

با وسایل عمومی چطور میشه رفت پردیس؟

م ج
12 ماه پیش

سلام خطی داره اتوبوس داره شخصی هم کار میکنه

کاربر میهمان
3 سال پیش

از مترو فرهنگسرا به پردیس تاکسی و اتوبوس داره.

سمانه بهبوذی
4 سال پیش

واقعا با ماشین به پردیس رفتین؟ فقط ماشین سنگین با دود نصیبتان می شود. راه ورودی کثیف و پر از ساختمان‌های نیم ساز خرابه است که مصالح می فروشد. جای زندگی نیست!

ژاله
4 سال پیش

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من 5 ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

کاربر میهمان
4 سال پیش

همش دنبال پول هستن، الانم جدیدا عرصه رو بهونه کردن، من نمی‌دونم 700 میلیون پول خونه باید بدی، بعد میگن باید پول عرصه بدی.

مهدی سهرابی
7 ماه پیش

الان که دارم این متن ها رو میخونم میبینم 3سال پیش دوستمون درست می‌گفته که پشیمون میشی اگر نخرید 700ملیون کجا1402/6 3میلیارد کجا حالا گسل زلزله ،بوی فاضلاب ،دود جاده، سه سال پیش مطرح بوده اگر هم صحت داشته ولی جلو رشدشو نگرفته

کاربر مهمان
3 سال پیش

من نمیدونم شهرکی مثه پردیس که که تو هر فاز یه سوپر و یه نانوایی داره چرا باید اجاره و رهنش اینقدر بالا باشه فقط فاز 1،2،3،4امکانات دارند که قیمت رهن و اجاره شون گاهی از تهران هم بالاتر میره

کاربر مهمان
4 سال پیش

مطلب بسیار مفید و عالی بود، ممنون از شما.

فرهود شهبازی
5 سال پیش

الان پارتی بازی و کلک بازی و حقه بازی است!

مانی احمدی
7 ماه پیش

و در آخر هم من خودم خونه دارم کاشانک و دارم مشارکت می کنم ولی مطمینا همین جا می مونم و بلاخره همه جا هم عیب داره هم حسن و ما نظرمون هوای پاک و شهر بدون ترافیک هست که اینجا جای خوبیه.. حالا شما نمی تونی بگی ده سال دیگه هم ترافیک ندارن چون این نشدنیه واقعا.. الهی هر کس هر جا دوست داره خدا قسمتش بکنه ...

مانی احمدی
7 ماه پیش

بله نه آنچنان بهداشتی داره که همه از دست موش‌های فاضلاب در عذابم و نه جای پارک خدا شاهده هر روز و هر شب سر پارک دعوا هست و کوچه های تنگ و عذاب آور اسمشه منطقه یک هست من بقدری از خیابان ها و فضای سبز اینجا لذت بردم که دخترم را هم وادار کردم منزلش را اجاره بده و بیاد اینجا با وجودی که محل کارش تجریش هست و بچه کوچیک هم داره هر روز هم تنها می‌ره و بر میگرده خیلی هم راضیه.. بلاخره همه جا تا مرتب بشه کار داره بهتر هر کس میگه بده یه سر به خیابانهای پایتخت بزنه به کوچه های تنگ نیاوران و خیابان باهنر که از تجریش تا نیاوران امتداد داره و با وجود این همه ساخت و ساز هنوز آنرا عریض نکردنو ساختش مثل همون 70 سال قبل هست و از ترافیک بیداد می‌کنه و فقط بلدن هی جواز ساخت بدن و هی ماشین بریزم تو خیابون..

مانی احمدی
7 ماه پیش

سلام و عرض ادب .. لطفا بگید کجا الان پارتی بازی کلک بازی و حقه بازی هست؟؟ حتما تو تهران شهر صد دروازه.. بنده 65 سالمه بچه جماران هستم و 62 سال تو منطقه یک تهران محله های جماران، حصاربوعلی ، نیاوران ، و 40 سال هم کاشانک درست انتهای کاخ نیاوران زندگی کردم و الان بخاطر شرایط قلبی همسرم 3 سال هست که به پردیس آمدم فاز 4 .. باید بگم من هم حدود 7 سال پیش که اومدم برای خرید پشیمون شدم ولی الان واقعا راضی هستیم چون هم ترافیک نداره و خیلی هم هوای خوبی داره بابت زلزله هم که همه جای تهران روی گسل هست و خدا هم به هیچکس وعده موندن نداده و اگر کسی قرار باشه با زلزله بره از تو خونت پا میشی میری مسافرت و گرفتار زلزله میشی و باید بگم ما کاشانک که بودیم اسمش بود دیوار به دیوار کاخ هستیم ولی نه خبری

اذر به‍زادی یکتا
8 ماه پیش

من تازه میخواهم ثبت نام کنم ممکنه کمکم کنید والان ثبت نام مسکن ملی یا مسکن مهر دارد لطفاً راهنمایی ام کنید .

ماری امیریان
2 سال پیش

سلام دوستان کسی شماره تماسی از دفتر فروش پردیس یا کسی که به چندتا سوال در مورد واحد جواب بدن هرکسی که اطلاعاتی در مورد واحدهای پردیس داشته باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.