خونه‌ تون متری چند؟

تیم 2نبش
9 ماه پیش
خونه‌ تون متری چند؟

تا حالا شده وقتی دارین از یک محله، کوچه یا خیابون رد میشید و خونه‌ها رو برانداز می کنید کنجکاو شده باشید که قیمت این خونه ها چقدره؟

یا خیلی وقت‌ها پیش میاد که دنبال خونه می گردید و نمی دونید با توجه به پولی که دارید باید از کدوم قسمت شهر شروع کنید!

خیلی ها هم دوست دارند بدونن خونه‌ای که توش زندگی می کنن چقدر می ارزه؟

از همه بدتر وقتی که قراره از یک شهر بری شهر دیگه‌ای زندگی کنی و اصلا ندونی با پولی که داری اونجا تو کدوم محله‌ها میشه خونه خرید!

2نبش این مشکلات رو با ارائه یک اپلیکیشن جدید به اسم <متری چند؟> برطرف کرده.

اپ <متری چند؟> قیمت مناطق مختلف شهرتون رو میگه و این قابلیت رو داره که تو هر منطقه خونه‌ها و ملک‌هایی که برای فروش هستند رو، روی نقشه با جزئیاتش نشون بده.

از این اپ فعلا تو شهر‌های: تهران، مشهد، کرج، شمال (رشت، ساری، گرگان) اصفهان، شیراز، اهواز و تبریز میشه استفاده کرد و به زودی امکان استفاده تو شهرهای دیگه هم فراهم میشه.

اگه شما کاربری هستید که از قیمت ها آگاهید و می‌دونید فلان محله تو شهرتون متری چنده، اپ <متری چند؟> خوشحال میشه که قیمت پیشنهادیتون رو توش ثبت کنید.
از طریق لینک زیر می‌تونید همین الان اپ <متری چند؟> رو دانلود کنید.

متری چند

متری چند
این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.
2 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
شادی
5 سال پیش

این اپلیکیشن از دسترس خارج شده!

ابراهیم مختاری
سازمان فروش هتل حیات شرق
5 سال پیش

این اپلیکیشن الان هم در دسترسه و کار میکنه آیا ؟؟

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.