بهترین محله نوشهر برای خرید ویلا

تیم 2نبش
3 ماه پیش
معرفی 4 مورد از بهترین محله‌های نوشهر برای خرید ویلا

 

دید و بازدید مناطق مختلف یکی از سرگرمی‌های جذاب برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش است. یکی از مناطق دیدنی و پربازدید که هر ساله گردشگران زیادی به آنجا سفر می‌کنند استان‌های شمالی به‌خصوص، استان مازندارن است. استان مازندارن به دلیل داشتن جاذبه‌های توریستی از جمله طبیعت و جنگل‌های سرسبز و زیبا، دریا، آب و هوای خوب و ... انتخاب اول اغلب گردشگران برای مسافرت است. همچنین اغلب، سرمایه‌گذاران تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شهرهای استان مازندارن را دارند.

یکی از شهرهای پرطرفدار استان مازندران برای سفر و سرمایه‌گذاری، نوشهر است. نوشهر با داشتن بهترین محله‌ها برای زندگی، همیشه مورد توجه مسافرین و سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌است. خرید ویلا در نوشهر راهی امن و پرطرفدرار برای سرمایه‌گذاری است. معیارهای زیادی برای خرید ویلا وجود دارد که دانستن آن‌ها برای خرید و سرمایه‌گذاری درست و اصولی، ضروری است. در این مقاله نکات مهم و بهترین محله نوشهر برای خرید ویلا را بررسی می‌کنیم. ولی قبل از بررسی این نکات بهتر است با مطالعه مقاله زندگی در نوشهر  شناخت کلی در مورد تاریخچه نوشهر، آب و هوا، مسیرهای دسترسی و سایر اطلاعات مفید دیگر را کسب نمایید. 

 

3 فاکتور مهم در تشخیص بهترین محله نوشهر که باید بدانید!

نوشهر، شهری خوش آب و هوا واقع در غرب استان مازندارن است.این شهر با مساحت 1718 کیلومتر مربع دارای 2 بخش و 6 دهستان است. شهرستان نوشهر دارای 3 راه ارتباطی زمینی، هوایی و دریایی است. همچنین به دلیل دسترسی راحت به راه‌های اصلی کشور نظیر جاده کندوان و جاده هراز از مهم‌ترین شهرهای استان مازندران به شمار می‌آید. بندر نوشهر جز مهم‌ترین بنادر اقتصادی و تجاری بوده که در زمینه مسافربری هم فعالیت دارد. این بندر در ورودی این شهر در قسمت شمال آن قرار دارد.

اگر شما هم به فکر خرید ویلا در بهترین محله نوشهر هستید ممکن است این سوال برایتان به‌وجود آمده باشد که به چه فاکتورهایی هنگام خرید باید توجه کرد؟ برخی از این فاکتورها سلیقه‌ای هستند. مثلا عده‌ای علاقه زیادی به خرید ویلا در نزدیکی ساحل و دریا دارند. در مقابل برخی افراد کلبه‌ها و ویلاهای جنگلی را ترجیح می‌دهند. به طور کلی چند معیار اصلی برای انتخاب بهترین محله نوشهر برای خرید ویلا وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

 1- خیابان ها و محله های نوشهر را بشناسید

اولین نکته مهم و قابل توجه، بودجه‌ای است که می‌خواهید صرف این کار کنید. اگر بودجه بالایی دارید محله‌های اعیان نشین و بالاشهر نوشهر مناسب شماست. شهرک‌های جنگلی یا شهرک‌های نزدیک ساحل دارای خانه‌های ویلایی گران‌قیمت با امکانات نظیر استخر، روف گاردن، فضای سبز و ... هستند. اما اگر بودجه محدودی دارید نیاز به نگرانی نیست. در این صورت می‌توانید سری به شهرک‌ها و محله‌های قدیمی‌تر بزنید. از بهترین خیابان‌های نوشهر با ویلاهای مقرون به صرفه می‌توان خیابان عدالت و خیابان شهید قدرتی را نام برد. همچنین محله‌های بهارستان و دهخدا محله‌های قدیمی خوشنامی هستند که می‌توانید ویلاهای مناسب با قیمت پایین در آن‌جا خریداری کنید.

2- امکانات موجود در محله‌‎ها را بررسی کنید

بررسی امکانات محله برای زندگی در نوشهر و خرید ویلا به هدف شما از خرید بستگی دارد. اگر از شلوغی‌های شهرهای پرجمعیت و صنعتی خسته شده‌اید و به فکر مکانی برای آرامش و گذراندن اوقات فراغت خود هستید بهتر است در حومه شهر نوشهر یا مناطق جنگلی دنبال خرید ویلا باشید. اما اگر با هدف اشتغال و کسب و کار به نوشهر نقل مکان می‌کنید، بهترین محله نوشهر برای شما محله‌ای است که جمعیت بیشتری داشته باشد، فرصت‌های شغلی بیشتری برایتان فراهم کند و از نظر حقوق و دستمزد هم انتظارات‌تان را برآورده کند.

3- امنیت محله ها را در نظر بگیرید

امنیت محله نکته‌ای مهم و کلیدی برای هر خریداری است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب و خرید ویلا در نوشهر حتما به طریقی از  بالا بودن امنیت آن اطمینان حاصل کنید. شما می‌توانید با پرس‌وجو از افراد محلی و همسایگان و ساکنان ویلاهای اطراف این کار را انجام دهید. سوپرمارکت‌ها در هر محله می‌توانند راهنمای خوبی جهت شناسایی مردمان آن محله و سطح امنیتش باشند. این نکته را هم فراموش نکنید که امنیت محله هیچ موقع تضمینی نیست و ممکن است گاهی اوقات اتفاقات ناخوشایندی هم در هر محله‌ای رخ دهد. در ادامه مطلب بهترین ‌محله‌های نوشهر برای خرید ویلا را به شما معرفی می‌کنیم.

 

معرفی 4 مورد از بهترین محله‌های نوشهر برای خرید ویلا

در این بخش چند مورد از بهترین محله‌های نوشهر برای خرید ویلا را بررسی می‌کنیم. محله‌هایی که در بخش‌های قبل معرفی کردیم درون شهر قرار دارند. در ادامه چند محله در اطراف نوشهر معرفی می‌کنیم که برای زندگی در نوشهر یا سرمایه‌گذاری بسیار مناسب هستند. این مناطق در نزدیکی ساحل یا جنگل قرار دارند و می‌توانند انتخاب مناسبی برای خرید ویلا و زندگی در نوشهر باشند.

محله چلک 

منطقه روستایی چلک یا چیلک یکی از بهترین و زیباترین روستاهای نوشهر است. واژه چلک به معنی چاله کوچک است و به این معنی است که روستای چلک در گودی قرار گرفته است. این روستا در فاصله 10 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان واقع است. روستای چلک به دلایل زیادی از قبیل نزدیکی به مناطق اصلی شهر نوشهر، طبیعت زیبا و بکر و جاذبه‌های گردشگری فراوان بهترین محله نوشهر برای خرید و فروش ویلا به شمار می‌رود.

افراد غیر بومی زیادی در منطقه چلک زندگی می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه فاصله 2 کیلومتری آن تا جنگل و دریا بوده و به همین دلیل مناسب همه انواع سلیقه‌ها است. همچنین به دلیل نزدیکی به فرودگاه، جنگل سیسنگان، مناطق ییلاقی نوشهر از قبیل کجور و کندلوس و نزدیکی به جاده چالوس بهترین محله نوشهر برای سرمایه‌گذاری است.

محله چلک نوشهر تعدادی شهرک ساحلی و جنگلی دارد که می‌توانید برای خرید ویلا در نوشهر به آن‌ها مراجعه کنید. از جمله شهرک‌های ساحلی می‌توان شهرک اندیشه و نگین و از جمله شهرک‌های جنگلی می‌توان شالی، صنوبر، میانجی، پامچالان و انوش را نام برد.

محله نخ توسکاتک

منطقه نخ که در 25 کیلومتری شهر نوشهر واقع شده‌است بهترین محله نوشهر برای زندگی و خرید ویلا است. دلیل این نامگذاری وجود کارخانه نخ در این منطقه است. این منطقه را با نام توسکاتک نیز می‌شناسند. شهرهای نور و رویان نیز در نزدیکی این منطقه و در فاصله 25 کیلومتری و 15 کیلومتری از آن قرار دارند. این منطقه از سمت شمال به دریای خزر و از سمت شرق به پارک جنگلی سیسنگان منتهی می‌شود.

محله نخ به‌دلیل دارا بودن زمین‌های بزرگ و مناسب برای ساخت شهرک، بهترین محله نوشهر برای سرمایه‌گذاری و شهرک‌سازی نیز محسوب می‌شود. در این محله ویلاها و شهرک‌های بزرگ و مجهز زیادی وجود دارد که توسط افراد غیر بومی خریداری شده‌ است و به همین دلیل خرید و فروش ملک در این محله رونق زیادی دارد. از جمله شهرک‌های جنگلی و ساحلی معروف منطقه نخ می‌توان شهرک آفتاب، شهرک زعفرانیه، شهرک برلیان و شهرک مهستان را نام برد.

روستای لتینگان

روستای لتینگان با فاصله ۳ کیلومتری از نوشهر، نزدیک‌ترین روستا به این شهر و بهترین محله نوشهر برای خرید ویلا است و افراد زیادی متقاضی خرید ملک در این منطقه هستند. این روستا شهرک‌های ویلایی خوب و مناسبی برای سرمایه‌گذاری و زندگی در نوشهر دارد. از جمله شهرک‌های معروف لتینگان می‌توان شهرک گل‌ها، شهرک شالیزار، شهرک سی‌گل و شهرک آسمان را نام برد که شهرک‌های جنگلی هستند.

رویان شهری مدرن در نزدیکی نوشهر

رویان شهری مدرن و نسبتا جدید با امکانات رفاهی زیاد مناسب سرمایه‌گذارانی است که دنبال خرید ملک در بهترین محله نوشهر هستند. این شهر از سمت غرب به نوشهر و از سمت شرق به شهرستان نور منتهی می‌شود. همچنین به‌دلیل مجاورت با دریای خزر از سمت شمال و رشته‌کوه‌های سرسبز البرز از سمت جنوب، از بهترین مناطق برای زندگی در نوشهر محسوب می‌شود.

روستای شگفت‌انگیز ونوش

اگر می‌خواهید در بهترین محله نوشهر ویلا بخرید، منطقه ونوش انتخاب مناسبی برای شما است. این منطقه در 30 کیلومتری شهر نوشهر و در مجاورت فرودگاه، جاده چالوس و جاده هراز قرار دارد و به همین دلیل گردشگران زیادی را به خود جلب کرده‌ است. ونوش از جمله مناطقی است که هم شهرک‌های ساحلی و هم شهرک‌های جنگلی بسیاری در آن وجود دارد. بنابراین سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ویلا در این منطقه رونق بسیاری دارد. اگر به دنبال بهترین محله نوشهر برای خرید آپارتمان هستید می‌توانیم محله ونوش را به شما پیشنهاد کنیم.

از جمله شهرک‌های ساحلی ونوش می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • شهرک دریابیشه
  • شهرک آراد
  • شهرک پارادایز
  • شهرک آفتاب
  • شهرک ستروس

همچنین برخی از شهرک‌های جنگلی ونوش عبارتند از:

  • شهرک کوهپا
  • شهرک ارکیده
  • شهرک نگین
  • شهرک پگاه
  • شهرک یاسمین

 

سخن آخر

نوشهر، شهری پرطرفدار با جاذبه‌های توریستی بسیار است و به‌دلیل دارا بودن ویلاهای جنگلی و ساحلی در اقصی نقاط خود، توریست‌ها و سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده‌ است. فاکتورهای زیادی وجود دارد که برای خرید ویلا در بهترین محله نوشهر باید آن‌ها را مدنظر قرار دهیم. از جمله مهم‌ترین این فاکتورها می‌توان به بودجه، امکانات رفاهی و تفریحی و امنیت اشاره کرد که پیش‌تر درباره آن صحبت کردیم.

در این مقاله سعی کردیم بهترین محله‌های نوشهر اعم از محله اعیا‌ن‌نشین و بالاشهر نوشهر و همچنین محله‌های مقرون‌ به‌صرفه برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش ویلا و زندگی در نوشهر را معرفی کنیم. شما می‌توانید با درنظرگرفتن همه فاکتورهای لازم، بهترین سرمایه‌گذاری را انجام داده و ملک موردنظر خود را خریداری کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.
6 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
مهدی صادقی
5 ماه پیش

با سلام و احترام مطالب خوب و مناسبی بود استفاده کردیم برای ساخت و فروش ویلا در حد متوسط رو به بالا کدام محله را پیشنهاد میفرمایید ؟

کاربر مهمان
8 ماه پیش

برای دایر کردن مغازه چه مناطقی پر رفت وآمد ولوکس هستن؟

موسی
10 ماه پیش

اگه امکانش هست درباره منطقه زیبای چلندر هم مطلبی منتشر کنید

کاربر مهمان
10 ماه پیش

چلک زیبا با شهرک های بی‌نظیری که داره /شهر زیبای نوشهر /نوشهر واقعا شهر قشنگی هستش

نیلا جاودانی
10 ماه پیش

یکی از اقوام ما تو چلک ویلا داره مارو دعوت کرد رفتیم دیدیم خیلی خوشمون اومد انقدر که بابام همش داره دنبال ویلا میگرده اون اطراف بخره واسه خودمون

امیرحسین
9 ماه پیش

بیاین همسایه ما بشین

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.