برج چرخان جذاب ترین معماری دنیا!

مدیر 2نبش
9 ماه پیش
برجی که هر طبقه آن با سلیقه شما میچرخد!

دیوید فیشر معمار ایتالیایی مجموعه ای از برج ها را که قابلیت چرخش حول محور خود دارند در شهرهای لندن، پاریس، دبی و مسکو طراحی کرده است.

برجی که هر طبقه آن با سلیقه شما می چرخد 1

هر طبقه از این برج یک آپارتمان است که حول محور بتنی برج در مدت 90 دقیقه یک دور کامل میچرخد. سرعت چرخش می تواند به ۶ متر بر دقیقه هم برسد، به صورتی که این حرکت در داخل بدون نگاه کردن به بیرون قابل احساس نیست.

برجی که هر طبقه آن با سلیقه شما می چرخد 2

این برج انرژی مورد نیاز خود را از 79 توربین بادی که در بین هر طبقه تعبیه شده است و سلول های خورشیدی که در بالای این برج تعبیه شده است به دست می آورد و نسبت به انرژی خودکفاست.

برجی که هر طبقه آن با سلیقه شما می چرخد 3

دیوید فیشر (معمار این بنا) ادعا می کند که این بنا قادر است تغییرات آب و هوا و دما را شناسایی و مصرف انرژی برج را با توجه به آن تنظیم نماید.

برجی که هر طبقه آن با سلیقه شما می چرخد 4

 این برج دارای یک هتل ۶ ستاره، دفاتر اداری، آپارتمان هایی با مساحت های مختلف میباشد، به علاوه پنج ویلا که در بالای برج طراحی شده اند، هر ویلا قابلیت داشتن پارکینگ ماشین در همان طبقه را نیز خواهد داشت که توسط آسانسورهای مخصوصی امکان انتقال را پیدا میکنند. سقف (PentHouse) همچنین امکاناتی از قبیل استخر شنا، حیاطی سبز و فضایی برای مجالس را دارا خواهد بود.

برجی که هر طبقه آن با سلیقه شما می چرخد 5

طراحی این برج مانند برج هایی از این قبیل بر اساس هسته بتنی مرکزی و کنسول های طبقات است، هر طبقه به صورت مجزا از قطعاتی مانند برش های کیک تشکیل شده که این قطعات کاملاً پیش ساخته هستند. دیوید فیشر مدت زمان نصب هر طبقه را 6 روز پیش بینی کرده است.

برجی که هر طبقه آن با سلیقه شما می چرخد 6

برج های لوکس تهران

از برج های لوکس تهران میتوان به «برج قصر چناران»، «برج آلتون کورت»، «برج رولکس فرمانیه تهران»، «برج روما رزیدنس (کامرانیه)» و چندین برج دیگر اشاره کرد.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
1 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
شهاب رفیعی
املاک سراسری کاسپین
8 سال پیش

استفاده ازفناوری وطراحی مدرن جزلاینفک معماری مدرن است امیدوارم همکاران توانمنددر حوزه فروش وساخت بتوانند بافناوریهای نوین همسو شوند

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.