بدترین مناطق مشهد که برای زندگی و کار مناسب نیست!

تیم 2نبش
7 ماه پیش
بدترین محله ها و مناطق مشهد کدامند!؟(این یک مطلب محرمانست)

بدترین مناطق مشهد برای زندگی

ما در 2نبش مقاله‌ای داریم به نام بهترین مناطق مشهد برای زندگی، که با استقبال خوبی از سمت مخاطبین‌مون روبرو شده. از این جهت تصمیم گرفتیم مقاله‌ای متضاد با این موضوع رو بررسی کنیم. در این مقاله میخواهیم محلات ضعیف مشهد رو معرفی کنیم، تا شاید به گوش مسئولین شهر برسد.

شاید وقتی اسم بدترین مناطق مشهد بیاید، شما آدم‌های عجیب و غریب با وضعیت پوشش نامناسب یا غیرعرف یا... را تصور کنید. اما واقعیت این‌طور نیست... مردمان این مناطق به شدت مهربان و مهمان‌نواز هستند و با تمام مشکلاتی که پیش‌رویشان هست، انسانیت خود را از دست نداده‌اند. اما متاسفانه کمبود امکانات و مشکلات معیشیتی و مالی، که بیشتر ساکنان این مناطق با آن درگیر هستند باعث شده است شکل ظاهری محله خوب جلوه نکند.

در ادامه محله‌هایی که به دلیل کم لطفی مسئولین با مسائل متعددی دست و پنچه نرم می‌کنند را بررسی می‌کنیم.

 

شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان)

این محله یکی از پرحاشیه‌ترین مناطق مشهد است. قلعه ساختمان حاشیه‌های خود را مدیون ماجرای‌های عجیب چند سال اخیر خود می‌داند. از جمله داستان ندا، کودک افغان، که به بدترین حالت ممکن به قتل رسید.

منطقه قلعه ساختمان از نظر دسترسی به شبکه‌های حمل و نقل کشور با مشکل خاصی مواجه نیست و در حالت خوبی قرار دارد. بیشترین مشکلی که این محله را تهدید می‌کند وجود افرادی به نام «چلوها» می‌باشد. چلوها افرادی افغانستانی یا بعضا ایرانی (بلوچ) هستند که متاسفانه بدون هویت هستند...

بله درست شنیدید! چلوها شناسنامه یا کارت ملی ندارند. نه این که شناسنامه یا کارت ملی آن‌ها باطل شده باشد. بلکه از ابتدا هیچ شناسنامه‌ای برای آن‌ها صادر نشده و در ایران در هیچ سازمانی اسمی از این قشر نیست. در این نوشته قصد نداریم درست بودن یا غلط بودن این تصمیم دولت مبنی بر ندادن شناسنامه به این افراد را بررسی کنیم. چرا که نه در تخصص ما است، نه علم کافی برای قضاوت این موضوع را داریم. اما موضوع این‌جاست که به صورت سیستمی نداشتن هویت این افراد باعث وجود مشکلات زیادی برای این محله و مردم آن شده است.

در تمامی نقاط ایران وجود افراد معتاد، بزهکار و خلافکار طبیعی است. اما این مسئله در محله‌ی شهید رجایی مشهد کمی متفاوت است. وجود این 3 قشر، وقتی خطرناک‌تر می‌شود که هویت مشخصی برای این افراد وجود نداشته باشد. این مسئله به این معناست که اگر خلافی انجام شود، خلافکاری پیدا نمی‌شود، چون وجود خارجی ندارد. (هویت ندارد)

این مسئله باعث می‌شود فضا برای خلافکاران باز شود و بدون ترس و نگرانی مشغول انجام فعالیت‌های غیرقانونی شوند. اما در نهایت، دود این آتش در چشم همشهری‌های مشهدی ما قرار می‌گیرد که تصمیم دارند با خانواده‌ی مهربان خود در این محله زندگی کنند.

قیمت خرید خانه در محله شهید رجایی (قلعه ساختمان)

با توجه به مشکلات بیان شده، همانطور که انتظار می‌رود قیمت خانه در این محله (قلعه ساختمان) پایین است. طبق آخرین گزارشات توسط تیم 2نبش، برای خرید خانه در منطقه‌ی شهید رجایی باید برای هر متر حداقل یک میلیون تومان و حداکثر سه میلیون تومان پس‌انداز داشته باشید و این نکته را هم در نظر بگیرید که میانگین متراژ برای خانه‌های این منطقه 90 متر می‌باشد.

قیمت رهن و اجاره در منطقه‌ی رجایی (قلعه ساختمان)

اگر در نظر دارید خانه‎ای در قلعه ساختمون بگیرید، کار خیلی سختی در پیش ندارید. شما برای اجاره‌ی یک خانه‌ی 100 متری حداقل 500 هزار تومان و حداکثر 1 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید، که خیلی از این مقادیر با توجه به رهن هم متغیر و قابل تبدیل است.

محله خواجه ربیع

محله خواجه ربیع یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین محلات مشهد است. در این منطقه هم متاسفانه امکانات رفاهی و معیشتی کمی وجود دارد که باعث شده مردم این محله چندین بار به وضعیت موجود اعتراض نمایند. آن‌ها گلایه‌های فراوانی از وضع موجود و عدم رسیدگی مسئولان به این شرایط داشتند و عنوان کردند که ما قشر محروم جامعه هستیم و حق زندگی‌کردن داریم، اما متأسفانه با این شرایط موجود زندگی آسان از ما سلب شده است. یکی از اصلی‌ترین مشکلات این محله، وجود معتادان متهاجر در این محله است که باعث از بین رفتن امنیت و ترس و وحشت در این محله شده است.

با وجود اینکه مامورین نیروی انتظامی تا به حال چندین بار اقدام به جمع‌آوری معتادین محله نموده‌اند اما باز هم نتوانسته‌اند وضعیت بد این محله را تغییر دهند و امنیت محله را تامین نمایند.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
ما در تیم تولید محتوا 2نبش با جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش های مرتبط در حوزه املاک و مسکن، همواره در تلاشیم تا در جهت افزایش آگاهی و سطح دانش افراد در این حوزه یک جامعه آموزشی کامل محیا کنیم.
339 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
Malaki
3 ماه پیش

خواجه ربیع محله ای هست ک انسانیت توش موج میزنه همه آدمن اینجا نه مثل خیابونای بالا شهر مشهد مثل کوثر و سجاد و...که از ساعت 9 شب به بعد آدم پر نمیزنه تو کوچه ها و خیابوناش حتی دخترا جرئت نمیکنن راه برن اونجا ولی اینجا زندگی خیلی شیرین تره چون مهربونی بیشتره چون انسانیتو میشه با چشم دید خلاصه بگم هرکس از شلوغی و پرجنب و جوشی محله خوشش میاد اینجا بیاد وگرنه اسم نزارین بدترین محله چون خیلی زشته این حرف....

صفیه
2 ماه پیش

لطفا"درمورد اسماعیل آباد،توضیح بدید،از3سال قبل  بعدازالماس شرق وپارک آفتاب محیط نامناسب شد چرا؟

کاربر مهمان
3 ماه پیش

من خودم محله خواجه ربیع زندگی میکنم اونقدر هم ک میگن بد نیست این همه دور خواجه ربیع پارک داره مثل شهید ناصری پارک لاله، پارک گلایل، پارک نگین و پارک های دیگه ام هست. مغازه های خوبی‌ هم داره جای خوبیه.

مریم
3 ماه پیش

من نمیدونم این مقاله کی نوشته شده ولی الان که بهمن 1402 هست ، قیمت خرید و اجاره 3 برابر این چیزی هست که در مقاله آمده، به نظرم دیگه اینجا محله ارزونی نیست.

مریم
3 ماه پیش

پدرو مادر من از سال 50 که محصل ابتدایی بودن،ساکن محله شهید رجایی شدن،اوم زمان نصف خیابون فولادی گندمزار بوده، توی هر کوچه 5یا6 خونه بیشتر ساخته نشده بوده شنیدم مردم آب خوردن و از قنات های راسته معقول تامین می‌کردند، از پله های زیاد تو سرما و یخبندان پایین میرفتن و اونجا لباس میشستن، خودم 42 سال در این محله زندگی میکنم، اتفاقهای زیادی رو در این دوران دیدم، مردم متحد و خوبی داره، توی مشکلات خیلی به درد هم میخورن، آخرینش همین قضیه کرونا بود ،که خیلی ها با وجود کمبودهایی که تو زندگی خودشون داشتن، دنبال کمک به افراد محتاج تر بودن، افتخار میکنم تو این محله بزرگ شدم ولی بخاطر بدگویی ها از محله ما، هر خواستگاری که از بالای شهر تماس میگیرن و اسم اینجا رو میشنون معمولا دیگه پشت سرشون نگاه نمیکنن.

خاکراه
4 ماه پیش

بنده بزرگ شده شهرک شهید رجائی هستم به خوبی هم تربیت شدم مرام معرفت انسانیت به مکان نیس.

رخشانی
4 ماه پیش

مشهد شهرک شهید رجایی بهترین مناطق مشهد است ساختمون محله پایین مشهد است خودم بچه مشهدم بچه ساختمون کسی بدخوایی مشهد رو نگه یه موقع

صفیه عبدل زاده
2 ماه پیش

تعصب بی جا نداشته باشیم ،اگه افراد بدون هویت حذف یا بیرون بشن، بدمیشه؟

زهرا
5 ماه پیش

من از بچگی در شهرک رجایی یا همون قلعه ساختمان بزرگ شدم خداروشکر خوب هم تربیت شدم و مثل هر جای دیگه اینجا هم آدم خوب و بد داره . فقط مشکل اینجا شلوغی بیش از حد هست و ترافیک وحشتناک و خوبیش هم اینه که همه چیز ارزان تر از قسمت مرکز شهر هست و همه چیز اینجا پیدا میشه . به قول دوستمون از شیر مرغ تا جون آدمیزاد ولی اگر پول بیشتری داشته باشیم حتما یه جایی که خلوت تر باشه نقل مکان میکنیم

صفیه عبدل زاده
2 ماه پیش

مطالب رو با دقت بخونید منظورساکنین ومحله نیست  حذف افرادبی هویت هست.

پسر 13
6 ماه پیش

سلام خدمت همه من 2 ساله بچه وکیل اباد مشهدم بهترین جاس از نظر من خیلی ادمای خوب و جالبی داره

کاربر مهمان
3 ماه پیش

ببین دمت گرم نههههه باریکلا نهههه باریکلا نهههههه باریکلا گفته ساختمون خواجه ربیع

شکوفه عظیمی
6 ماه پیش

من در تهران زندگی می کنم مشهد پایتخت معنوی تمام ایرانی هاست امیدوارم از نزدیک بتوانم شهر پاک و تمیز شما را ببینم متاسفانه جای ما هوای کثیفی دارد شنیدم مشهد نسبت به شهر ما آب و هوای تمیزی دارد.

شکوفه عظیمی
3 ماه پیش

در روایات گناه کردن مردم و خمس و زکات ندادن آنها را عامل قطع نزولات آسمانی و زلزله و بیماریهای همگیر بیان فرموده هر چقدر تعداد بیشتری از مردم خمس و زکات بدهند و گناه نکنند به همان نسبت نزولات آسمانی بیشتر و بیماری‌هایی همچون کرونا ریشه کن می شود. چند سال پیش از بس در شهرهای مختلف ایران باران بارید که سیل راه افتاد امیدوارم همه ما دست از گناه برداریم و همانطور که با زدن واکسن و ماسک و رعایت بهداشت کرونا را شکست دادیم با دادن خمس و زکات همچنان که چشممان به برف خوبی که بعد از چند سال بارید روشن شد به بارانهای خوبی که خواهد بارید روشن شود.

الهام
4 ماه پیش

مشهد امسال آلوده ترین شهر ایرانه به نظرم حتی یکبار اعلام شد که آلوده ترین شهر جهان شد جایی که شاخص آلودگی به عدد 500 میرسه و مدارس و دانشگاه ها تعطیل نمیشه یا با تأخیر بسیار زیاد، بعد از اینکه همه به محل تحصیل رسیدن، اعلام میشه و مجبورن برگردن و هوای آلوده رو هم بچشن مشهد...جایی که بارون رحمت هم دیگه ازش خبری نیست قربون امام رضا(ع) که تو شهریه که بد ترین افراد رو این شهر حکمرانی میکنن... طبق حدیث پیامبر(ص) زمانی که حاکمان یک سرزمین ظالم باشن، بارون رحمت از اون سرزمین سلب میشه و خشکسالی میشه.... وضعیت آب هم خیلی بحرانیه اینجا مشهد واقعا داره از بین می‌ره!!

کاربر مهمان
7 ماه پیش

سعی کردم اغلب نظرات رو بخونم.برام جالب بود‌.من20 ساله در محله شهرک شهيد رجایی هستم،از نظر امکانات برای بچه ها مثل پارک و فرهنگسرا ضعیفه.مدرسه زیاد داره.جمعیت تو این منطقه زیاده،همه جور آدم هست.چلو،بلوچ و مخصوصا افاغنه. مردم مهربونی داره ولی سطح فرهنگ زیاد بالا نیست و به جرات می تونم بگم کمه. خانم هایی که تو کوچه می شینن به حرف زدن و بچه هایی که توی کوچه ها بازی میکنن و داد و فریاد راه می ندازن و همین کودکان که حق بازی دارن،ولی یاد نگرفتن کجا بازی کنن و در چه ساعتی؛باعث آزار دیگران میشن. امکانات رفاهی و حمل و نقل تا دلتون بخواد هست.شیر مرغ تا ....‌ کوچه حر 13 جزء بازارهای اصلی محسوب میشه. با این شلوغی شهرک دوست دارم خونه ام رو عوض کنم و به یه جای خلوت و آینده دار برم.

شکوفه عظیمی
3 ماه پیش

الهام گفته : (( مشهد امسال آلوده ترین شهر ایرانه ...جایی که بارون رحمت هم دیگه ازش خبری نیست... تو شهریه که بد ترین افراد رو این شهر حکمرانی میکنن... طبق حدیث پیامبر(ص) زمانی که حاکمان یک سرزمین ظالم باشن، بارون رحمت از اون سرزمین سلب میشه و خشکسالی میشه.... وضعیت آب هم خیلی بحرانیه اینجا مشهد واقعا داره از بین می‌ره!!)) خواستم خدمت الهام خانوم عرض کنم که دروغ به این بزرگی را کی باور می کند؟ همه می دانند که هر سال تهران بزرگ به عنوان آلوده ترین شهر ایران معرفی می شود نه مشهد به همین علت خیلی از تهرانی‌ها آرزوی زندگی در مشهد را دارند.

وحید خسروی
7 ماه پیش

شوهر عمه ام چند هکتار زمین در ساختمون داشت هر وقت یک مشکل مالی در زندگی برایش رخ می داد سریع یک قطعه از زمین هایش را می فروخت پدرم هر چه نصیحتش می کرد که چرا فکر آیندت نیستی روز به روز مشکلات بیشتر و بزرگتر می شود و خرج آدمی بیشتر می شود آدمیزاد کوری دارد پیری دارد چند هکتار که سهله 100 هکتار هم داشته باشی تکه تکه که بفروشی تمام میشه آخرش کاسه گدایی دست می گیری اما شوهر عمه ام می گفت از کجا معلوم که فردا زنده باشم آدم تا زنده هست باید از مالش استفاده کند جالبه قطعات زمینی که قدیم به یک ریال می فروخت حالا به میلیونها تومان نمی توان خرید شوهر عمه ام به پیری رسیده ولی از جوش و غصه زمینهایی که قدیم فروخته بود دیوانه شده حالا در خیابانها گدایی می کنه قدر داشته های خود را بدانید تا افسوس نخورید.

کاربر مهمان
7 ماه پیش

دارم با گریه اینو می نویسم بعضی از نظرات فوق العاده نجات بخش هستند اگر آنها را با آب طلا چاپ کنند باز هم خیلی افسرده بودم از خدا شاکی بودم چرا من را در محله بد نام به دنیا آورده با خودم می گفتم آخر گناه من چی بوده که باید در بدترین محله ی مشهد به دنیا بیام وقتی نظرات مردم را خواندم امیدوار شدم فهمیدم بی خود ناشکری کردم از شما خیلی ممنونم که این نظرات را در اختیار امثال من گذاشتید

زیبا یگانه
7 ماه پیش

منم موافقم نباید اهل شهرک شهید رجایی باشی به نظرم از خودت درآوردی.

کاربر مهمان
7 ماه پیش

باورم نمیشه کسی 20 سال اهل محله شهرک رجایی باشه بعد چنین نظری داشته باشه مطمینم شما اهل آنجا نیستی شهرک رجایی خیلی با سابق فرق کرده ...

رامین فضلی
7 ماه پیش

زیبا شهر زندگی میکنم ولی 5 ساله دفتر کارم در شهرک رجاییه ، کاربری از دروغ مدعی شده 20 ساله در شهرک رجایی زندگی میکند سپس از ضعف امکانات و بالا نبودن سطح فرهنگی مردم اونجا سخن به میان آورده خواستم به این کاربر محترم عرض کنم این همه مردم از شهرک رجایی تعریف میکنند ولی شما هنوز اونجا را مثل قدیم می بینید مثل اینکه مرغ شما یک پا داره اگر حتی یک سال اونجا زندگی میکردی چنین نظری نمی دادی عذر می خواهم ولی به نظر می آید شما با عینک بدبینی و عیب جویی یک نظر اجمالی به اونجا انداخته سپس شروع کرده از اونجا بد گفتن چشمها را باید شست جور دیگر باید نگریست این همه مدت که اونجا کار کردم فهمیدم اونها (( اکثرا )) آدمهای صاف و ساده و بی غل و غشند به همین علت بیرون منزل می شینند.

میترا
11 ماه پیش

من تعریف شهرک رجایی را خیلی شنیدم همسرم میگه آنجا مثل اینجا نیست که خونه هاش سوسک داشته باشه من از سوسک خیلی می ترسم می خواستم بدانم واقعا آنجا سوسک نداره یا اینک همسر این حرف را زده تا بلکه بتواند من را راضی کند اینجا را ترک کنم آنجا بیام لطفا اگر کسی آنجا زندگی می کند جواب بدهد این موضوع خیلی برام مهمه.

عزراییل
4 ماه پیش

سلام خواهرم من چندساله تاجرآباد هستم هر جا که باشی باید اول خودت خوب باشی اگر داخل خونه مار و عقرب باشه که سوسک جای خودش را داره وقتی همسر تمیز و حساس باشه یک مورچه داخل خونه مشاهده نمیکنی شرمنده میترا خانوم قصد توهین نداشتم فقط جوابتون را دادم با تشکر و قدردانی فراوان

مهندس مصطفی داوودی
9 ماه پیش

به نظر من علت افزایش قیمت املاک در مناطق پایین شهر هجوم سرمایه دارها و پولدارها به آن مناطق به دلایل مختلف می باشد بعضی به خاطر سود بیشتر و بعضی به خاطر معضلات زیادی که در مناطق بالا شهر به وجود آمده و بعضی دیگر به خاطر شغلی که دارند و بعضی دیگر به خاطر ... با توجه به اینکه مناطق بالا شهر ترقی خود را نموده و جای زیادی برای پیشرفت بیشتر ندارند سرمایه دارها خصوصا بساز بفروش ها چاره ای نداشتند جز اینکه به مناطق پایین شهر که قبلا ارزانتر از مناطق بالا شهر بود نقل و مکان کنند بیشتر این سرمایه گذاری ها از جانب بانک های خصوصی و دولتی بوده حال که به مرور زمان مناطق پایین شهر با تلاش های شهرداری ها و شرکت های آب ، گاز ، برق و غیره دارای امکانات ضروری گشته اند املاک پایین شهر دارای ارزش بالایی شده .

کاربر مهمان
9 ماه پیش

سلام خواهرم اینکه کجا سوسک داره میتونه همجا باشه شما دلیل خودتو داشته باش کجا برایت بهتر زندگی کنی

سید رضا
9 ماه پیش

خواستم به آقای بد اخلاقی که خودش قبول دارد اعصاب ندارد و اعتراف کرده که بد دهنه و به همه فحش می ده و به خاطر همین از همه کتک می خوره به همین علت همه را بد می داند نصیحت کنم خود شکن آینه شکستن خطاست ؛ اخلاق خوب زندگی را شیرین می کند اگر همه ی مردم را به چشم خواهر و برادر ببینی دیگر به خود اجازه نمی دهی به آنها بی احنرامی نموده و خدای نخواسته به آنها توهین یا جسارت نمایی لذا با بدها هم مدارا نموده با محبت با آنها رفتار می نمایی و از محبت هم خارها گل می شوند بی خود نیست که آدمهای بد چه بالا شهر زندگی کنند چه پایین شهر، محله خود را بد می دانند و چون شناختی از دیگر محلات ندارند آنها را خوب می دانند در حالیکه آدمهای خوب ، هر جا که زندگی کنند با همه مدارا و محبت می کنند لذا همه را خوب می دانند.

شاهین
9 ماه پیش

آقای فرهمند فرموده درساختمان زندگی می کند اما برای کاری رفته گلشهر در بنگاهی دیده یک صاحب خونه ی افغانی به یک ایرانی به خاطر خاطرات بدی که از ایرا نی جماعت داشته خونه نمیدهد بنگاهدارم خواستم بگویم اتفاقا در بالا شهر هم همین مشکل کم و بیش وجود دارد بنابراین به تمام صاحب خونه های افغانی عرض میکنم همه مثل هم نیستند خوب و بد همه جا هست در صورتی که به مستاجرهای ایرانی شک داریدمی توانید از آنها در خواست برگه عدم سوء پیشینه کنید این کار امروزه به صورتی اینترنتی هم انجام می شود بنابراین چرا مستاجرهای بدبخت ایرانی باید چوب گناه دیگران را بخورند باور بفرمایید خیلی از ما ایرانی ها پاکیم و شما را برادر دینی خود می دانید پس لطفاشما هم مثل نژاد پرستانمان که خوشبختانه کم هستند نباشید.

علی فرهمند
9 ماه پیش

من مشهدیم درساختمون زندگی می کنم در بنگاه برای کاری رفتم ، دیدم مستاجر بدبخت از بالا شهر آمده بود در بنگاه به صاحب خونه ای در گلشهر التماس میکرد تا خونه اش رو اجاره بدهد طرف افغانی بود میگفت به ایرانی جماعت خونه نمی دم پرسیدچرا ؟ گفت ایرانی ها خلافکارند قبلا دلم سوخت به یکی ازآنها خونه اجاره دادم دیدم خونه ام رو کرده مرکز فحشاء و فروش مواد ، دور تا دورش مواد چیده بود نیرو انتظامی آمدن گرفتنش و من رو تهدید کردن که اگر به اینجور آدمهای قاچاقی ، خونه اجاره بدهی دفعه بعد فقط به پلمپ منزلت اکتفا نمی کنیم خانه ات را به طور کامل تخریب می کنیم اینجور آدمها آبروی ما و محلمون رو می برند همه فکر می کنند که آنها مهاجر هستند در حالیکه ایرانی هستند و برای رد گم کنی لباسهای ما را می پوشند تا شناخته نشن.

عباس شریفی
9 ماه پیش

زمینی داشتیم چندین بار مشکل مالی برایمان پیش آمدبا وجود اینکه به دلیل این مشکلات، فشار زیادی به پدر می آوریم ولی او مقاومت می کرد و می گفت خدا بزرگست این مشکلات رفع می شود اگر این زمین را که الان مفت می خرند بفروشیم با آن می توانیم مشکل مالی امروزمان را رفع کنیم اما مشکلات مالی آدم تمامی ندارد در آینده که مشکلات مالی بزرگتری پیش می آید اگر این زمین نباشد چگونه می توانیم آنها را برطرف کنیم آدم کوری دارد پیری دارد این زمین برای روز مبادست به تدریج این زمین مثل نهالی کوچک قد می کشد و قیمتی می شود آنوقت در روز مبادا می تواند به دادمان برسد حتی اگر من زنده نباشم باز خیالم راحته که آن زمین به فریاد شما می رسد زمینی که حتی 700 تومان نمی خریدند حالا صد میلیارد مشتری دارد اینست عاقبت دوراندیشی پدرم.

کاربر مهمان
9 ماه پیش

من بیماری اعصاب دارم قبلا آزاد شهر بودم تعریف ساختمان را زیاد شنیده بودم آمدم اینجا زندگی کنم ولی ساختمان هم مثل آزاد شهر آدمهای خوبی ندارد من با آدمهای زیادی هم در بالا شهر هم در پایین شهر برخورد کردم نمی دانم با هرکس که برخورد می کنم چرا می خواهد مثل سگ پاچه آدم را گاز بگندد قبول دارم که اعصاب ندارم و اخلاق تندی دارم اما این دلیل نمیشه که با هر حرف رکیک و تندی که می زنم بعضی ها سریع جوش بیارند بخواهند آدم را بزنند من تا به حال در هیچ جای شهر آدم خوب ندیدم گمان نکنم در دنیا آدم خوب پیدا بشه همه بدندپس بی خود به دنبال جای خوب نگردید که پیدا نمی شودحتی اگر آنجا جای خوش نامی مثل ساختمان باشد.

میترا
10 ماه پیش

از بس نظرات متضاد درباره شهرک رجایی شنیدم که مجبور شدم همه را کنار بگذارم به حرف شوهرم گوش کنم اینجا که آمدم هنوز سوسکی ندیدم شاید به خاطر سمپاشی و پیشگیری های شوهرم باشد اما مردم اینجا چقدر صاف و ساده و متواضح هستند جوری با تازه وارد رفتار می کنند که انکار مدتهاست که آدم را می شناسند کم مونده با آدم پسر خاله بشند .

BLACK FLAG
10 ماه پیش

ساختمون سوسک نداره، اراذل واوباش هم نداره، یک عده انسان بی روح با اعتیاد شدید آنجا زندگی میکنند که میان آنها روستاییان ساده لو نیز هست که متاسفانه از نظر زندگی کردن در آنجا خط قرمز هست از نظر من، آنجا از سوسک نباید بترسی از نا امنی که داره باید برای جونت بترسی ... * فردی که در حال حاضر در ساختمان زندگی میکند

میلاد ملاکیان
10 ماه پیش

خیلی ها به خاطر ترس خانومشون از سوسک خونه خود را به حراج گذاشتندخانومم که خیلی سوسک دیده بود از ترس سوسک می خواست من را مجبور کند خونه ی خودمون رو بفروشیم برویم شهرک رجایی ، تعریف آنجا را خیلی از مردم شنیده بودم اما با این وجود نبود سوسک در آنجا را غلوآمیز دانسته و باور نمی کردم لذا برای آرام شدن خانومم او را به سم فروشی بردم کلی تله سوسک و سم سوسک برای خونه خریدیم خوشبختانه سوسکهای خونه ی ما ریشه کن شدند طوری که از آن روز تا حالا حتی جنازه ی یک سوسک در حال تجزیه را هم ندیدیم بنابراین فروش خونه چاره کار نیست بخصوص که با فروش خونه تمام خاطرات کودکی از دست می رودبهترین راه حل برای از بین بردن ترس خانمتون ، سمپاشی خونه و در صورتی که باز هم آرام نگرفت مراجعه به روانشناسی که واقعا متبحر باشد هست.

کاربر مهمان
10 ماه پیش

بنظرم عزیزم خونتون سفت بگیر از جاتم تکون نخور قعله ساختمان جای  خوبی نیست تو مشهد

امید مالکی
10 ماه پیش

سلام وقت بخیر ما خودمون تازه رفتیم ساختمون خداروشکر همه خانه هاش خوبه اینکه میگن ادم بد داره درسته ولی بستگی به خود ادم داره بد باشی باهات بدن خب باشی باهات خوبن از نظر من هیچ مشکلی نیست همه امکانات هم است

حمید
10 ماه پیش

من هر روز از این سایت بازدید می کنم هر دفعه روی شستی که به سمت پایین اشاره می کند کلیک می کردم فکر می کردم با این کار دارم به آن نظرات امتیاز خوب می دهم در حالیکه بعدها متوجه شدم با اینکار داشتم به آن نظرات امتیاز پایین می دادم حال که متوجه این خطا شدم می خواهم همکنون از کسانی که به اشتباه بهشون امتیاز پایینی دادم عذرخواهی کنم شاید باشند دیگرانی که هنوز نمی دانند که کلیک نمودن روی شستی که به سمت پایین اشاره می کند به معنای امتیاز پایین دادن به آن نظرات می باشد بنابراین از کسانی که امتیاز پایینی از امثال من گرفتند یا در آینده از کسان دیگر خواهند گرفت تقاضا می شود ناراحت نشوید زیرا که ممکن است خیلی ها مثل من باشند و ندانند که دارند اشتباهی امتیاز پایین می دهند.

کاربر مهمان
10 ماه پیش

من ایموجی اشاره به پایین یا بالا را در اینترنت سرچ کردم معنی خاصی ندیدم هر بار که از این سایت بازدید می کنم هر بار که روی ایموجی اشاره به پایین یا بالا می زنم یک شماره به یکی اضافه و از دیگری کم می شه می خواستم بدانم اگر این ایموجی ها برای شما معنی خاصی دارد بگید تا امثال من الکی روی آنها نزنند .

نازنین
10 ماه پیش

بچه ها چه نظرات قشنگی در این سایت وجود دارد لطفا نظرات خوب آن را با دوستان و کسانی که می شناسید به اشتراک بگذارید من تمام نظرات را خواندم بعضی از نظرات خیلی آدم را متحول می کند اگر نظرات بدرد نخور در کنار نظرات عالی نبودند من به این سایت نمره بیست می دادم باید اعتراف کنم با وجود این همه وب گردی توی عمرم هیچ وب سایتی را ندیدم که این همه نظرات انسان ساز داشته باشد.

جلال فانی
10 ماه پیش

به نظر من هیچ جا زادگاه و محله خود آدم نمی شود چون در آنجا بزرگ شده و به آن انس گرفته و تمام خاطرات کودکی در آنجا گذرانده شده در محله خود چون همه را می شناسید و آنها هم شما را می شناسند احساس غریبی نمی کنید من با تمام زرنگی که داشتم اشتباه بزرگی کردم خونه و محله خودم را عوض کردم با وجود اینکه خونه و محله جدیدمون خیلی از جای قبلی شیک تر هست ولی من و تمام اعضای خانواده افسرده و غمگین و پشیمان هستیم که اینجا آمدیم اینجا خیلی غریب هستیم.

سامان
10 ماه پیش

سوسک ک سهله موشم داره تو کوچه هاش سگ و گربه از مردم محلش بیشترن

امیر معدنی
10 ماه پیش

نه والا ما که بزرگ شده همونجایم محلش سوسک نداره فقط بعضی خونه ها داره که قبل اسباب کشی یه سم چیزی بزنی ردیف میشه اگه هم باشه تو کوچه شاید یه شبی. مثلا ببینی. که کوچس دیگه مهم نیس طعبیه.!

مهدی
11 ماه پیش

والا سوسک طبیعی ترین چیزیه که اونجا میبینی محله بسیار بد و خطرناکیه اصلا نرو

ابراهیم دارابی
11 ماه پیش

ما خونه ی خودمون رو در محله شهید رجایی (قلعه ساختمان) فروختیم یک پولی روی آن گذاشتم تا یک خونه ی بزرگتر بخریم دخترم که مقاله شما را خونده بود به من گفت مواظب باش قلعه ساختمان خونه نخری چون در سایت 2 نبش نوشته بدترین محله ی شهر مشهد هست و محیط خطرناکی دارد بهتر یک خونه بزرگ نزدیک همین محله ی ما بخری چون خیلی جای خوبیه وقتی به دخترم گفتم قلعه ساختمان همین محله ای هست که تا امروز داشتیم در آن زندگی می کردیم بعد که گفتم محله ما قدیم اسمش قلعه ساختمان بود ولی حال اسمش شهید رجایی شده دخترم بعد از شنیدن این مطلب از حرف نسنجیده ای که زده بود خندش گرفت می خواستم خدمتتون عرض کنم شهید رجایی هم قبل از این که رئیس جمهور محبوب دلها شود قبلا در یکی از همین محله های قدیمی زندگی می کرد

بیتا
11 ماه پیش

اگر با منکراتی مثل بی حجابی که زمینه ساز فحشاء و فسادهای بالاتری همچون خیانت و جنایت و غیره هست برخورد نشود جامعه به نابودی و انحطاط اخلاقی و فرهنگی و غیره سوق پیدا می کند همانطور که نمونه عینی آن را به خوبی می شود در کشورهای غربی مشاهده نمود به همین خاطر بود که اکثریت مردم ایران که مسلمان هستند رژیم منحرف و فاسد طاغوتی را که به شدت از اقلیتی منحرف و فاسد حمایت می کرد را سرنگون کردند مردم با غیرت و مسلمان ایران شاید بتوانند با کمبود های اقتصادی مدارا کنند ولی نمی توانند بی حجابی و فحشاء را در جامعه ی اسلامی خود تحمل کنند به همین علت حکومت را مجبور نموده تا با این منکرات بزرگ برخورد کنند

شبنم
10 ماه پیش

بیتا خانوم می خواستم خدمتتون عرض کنم که من هر روز نظرات سایت 2 نبش را می خوانم و همیشه به نظرات قشنگ آن امتیاز می دهم می خواستم خدمت جنابعالی عرض کنم که من تا به امروز نمی دانستم که مشتی که به سمت پایین اشاره دارد به معنای امتیاز پایین هست به همین علت تا به حال به نظر قشنگتون امتیازات پایینی دادم امیدوارم حلالم کنید شاید خیلی ها مثل من بوده باشند و هنوز ندانند که کلیک روی مشتی که به سمت پایین هست به معنای امتیاز پایین هست بنابراین از شما تقاضا دارم بقیه را هم حلال کرده و ناراحت نشویدخوشبختانه اینجا ایران هست و اکثر مردم آن مسلمان هستند بنابراین غیرطبیعی هست که به نظرات ارزشمندی مثل نظر شما امتیاز بالایی داده نشود بنابراین روی امتیازات غلط امثال من حساب نکنید.

کوروش
11 ماه پیش

به خاطر امنیت بالایی که در شهرک شهید رجایی وجود دارد طلا فروشی های زیادی در این شهرک وجود دارد افراد پولدار و با کلاس زیادی در این شهرک زندگی می کنند ماشین های گرانقیمت و برج های زیادی در این شهرک مشاهده می شود من به عنوان یک بالا شهری که تازه از آنجا عبور کردم آنها را می ستایم.

سوگل حسینی
6 ماه پیش

سلام خسته نباشید این مناطق خیلی بده من در تهران هستم و از اینجا دارم برای شما مینویسم این جا آب و هوای خوبی نداره من دلم میخواد توی مشهد زندگی کنم می خواهم بیایم اونجا چون شنیدم آب و هوای خوبی داره.

شبنم
9 ماه پیش

علت اینکه ساختمان بورس طلا فروشی های مشهد شده به خاطر امنیت بالای آنجاست البته این را هم بگویم که علت ارزان بودن طلا در آن محدوده فقط به خاطر جلب مشتری توسط طلا فروشی های آنجاست وگرنه طلاهای آنها از لحاظ کمیت و کیفیت فرقی با جاهای دیگر ندارند این را هم بگویم از چهارراه عبدالمطلب به سمت چهارراه شفا هم طلا فروشی های زیادی وجود دارند که به خاطر رقابت با طلا فروشی های کل مشهد، علاوه بر طلاهای اصل ، طلاهای بدلی آوردند که نسبت به طلاهای اصل خیلی ارزان هستند و برای پز دادن عالیه نکته ی مهم آن این است که با وجود بدل بودن فوق العاده اشرافی و پر زرق و برق هستند طوری که به هیچ وجه بدلی بودن آن برای دیگران خصوصا دزدها قابل تشخیص نیست لذا به خاطر جان خود مواظب باشید بیرون آنها را در معرض دید قرار ندهید .

هادی
11 ماه پیش

سلام.آره درسته پرفروش ترین طلا فروشی های مشهد در اول کوچه حمام در ساختمان مشهد هست...و البته اونجا بعد بازار رضا گرون ترین مغازه های تجاری رو هم داره..موفق باشید

نقطه چی
11 ماه پیش

شاید فکر میکنی خیابون شهید رجایی تو شهرک شهید رجایی و اگر نه قلعه ساختمون تو ایران به خاطر اراذل اوباش معرفه

mohsen
11 ماه پیش

سلام عرض میکنم خدمت همه کسایی که این نظر رو میبینن چند نکته جا انداختید در توضیحاتتون اول اینکه چلوها بلوچ نیستن ش دوما قشر چلو از پاکستان هست سوما هویت بلوچ مشخصه منطقه ساختمون هیچ موقع بخاطر و محیط جاهل پسند عشق جاهلی بجایی نمیرسه اونجا شهروند معمولی بودن یعنی جهاد کردن. قبل ازینکه این فضا مجازی فراهم بشه تلگرام اینستا...... ساختمون از تگزاس هم رد کرده بود باز خداروشکر همین گوشی لمسی ها و سسماس ها فضای مجازی هستن

علی غلامزاده
10 ماه پیش

جناب mohsen مثل این که هنوز در گذشته سیر می کنی این حرفها قدیمی شده و مربوط به گذشته است کمی به روز باش نمی بینی دنیا عوض شده و همه چیز تغییر کرده پس صحبت درباره چلوها که از بلوچستان آمده اند یا جای دیگر در این دوره زمانه خریدار ندارد از هر جا که آمده باشند حالا جزو این مملکت هستند و در جامعه پذیرفته شده اند.

زیبا
11 ماه پیش

می خواستم به فردی که خودش را نقطه چین نامیده بگم تو که اهل شهرک شهید رجایی نیستی چرا داری با دروغ آبروی شهرک ما را پیش ملت می بری ننگ بر تو باد ، لابد از اینکه این همه ملت دارند از آنجا تعریف می کنند از حسادتت این حرفها را می زنی بترکه چشم هر چه حسود و بخیل رو که نمی تونه خوش نامی شهرک ما رو ببینه.

سمانه
11 ماه پیش

جناب نقطه چین مثل این که شما در گذشته سیر می کنید آیا جدیدا یک سر به شهرک شهید رجایی زدید؟

زیبا برومند
11 ماه پیش

در پاسخ به جاهل و بی سوادی که خود را نقطه چین معرفی کرده وهنوز نمی داند که نام قدیمی شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بوده باید بگویم ، مشهد دومین کلان شهر ایران هست این شهر بزرگ به برکت زوار و توریست ها به سرعت پیشرفت کرده شهرک شهید رجایی هم نامش عوض شده هم آدمهاش تغییر کردند یک سر به آنجا که بزنی آنجا را با بالا شهر اشتباه می گیری پر از مغازهای شیک و با کلاس و خانه های گرانقیمت و ماشینهای آنچنانی و ...

افشین دانشور
11 ماه پیش

من در شهرک شهید رجایی سکونت دارم باورم نمی شود شخص جاهل و خود باخته و خود تحقیری که حتی نام خودش خود را  انگلیسی  نوشته در محله ما زندگی کند از خواندن پیام این جور آدمها که سر وته ندارد کسی چیزی سر در نمی آورد لطفا با خواندن اینجور پیامها درباره محله ی ما فکر بد نکنید این جور آدمهای بی کلاس که دارای ادبیات جاهلی هستند هر وقت که حرف می زنند فقط آبروی خود را می برند از صحبتهای اینجور آدمها می توان فهمید که چقدر مغرور هستند خود را بالا و دیگران را پایین می دانند.

کاربر مهمان
11 ماه پیش

خیلی وقته نظر جدیدی مشاهده نمیشه لطفا اگر در آرشیوتون نظر نادیده گرفته ای وجود دارد بکار ببرید تا بتونیم ما هم استفاده کنیم خوب نیست خیلی سخت گیری کنید 

ریحانه
11 ماه پیش

از اینکه می بینم خیلی ها مثل شیر از ما حمایت می کنند و جواب دندان شکنی به یاوه گویی های افراد بی اطلاع و بی شخصیتی مثل نقطه چین می دهند از خوشحالی گریه ام می گیره علی یارتون باشه که با کسانی که همواره سعی می کنند آبروی ما را ببرند می جنگید تا مبادا بتوانند آبروی ما را بریزند کسانی قصد دارند به هر نحوی که شده آبروی ما را ببرند اگر توبه نکنند یقینا روز قیامت روسیاه محشور می شوند و خداوند هم آبروی آنها را پیش خلایق می برد.

جواد لطیفی
11 ماه پیش

نقطه چین جان ، عزیزم به خدا اشتباه می کنی اگر مثل من سالیان زیادی در محلات مختلف مثل شهید رجایی یا به قول خودت ساختمان زندگی می کردی این حرفها را نمی زدی من مستاجرم حتی خواجه ربیع و جاهای دیگر مثل احمدآباد هم زندگی کردم هر جا که رفتم آسمان یکرنگ بود و آدمهاش فرقی باهم نداشتندمن فکر می کنم خیلی از ما بدون اینکه خودمان بدانیم نژاد پرست هستیم چون داریم بین یکدیگر فرق می گذاریم و تبعیض قائل می شویم خدا کند امام زمان (عج) هر چه زودتر ظهور کند تا نژاد پرستی بین ما ریشه کن شود.

سارا طاهری
12 ماه پیش

ای کاش این معتاد ها رو جمع میکردن از سطح شهر.به نظر بنده اگر این کار و بکنن شهری امن و پر از آرامش داریم.ریشه ی تمامی مشکلات از مواد مخدره.بر باعث بانی تولید کننده ی مواد هزاران بار لعنت

Amir
12 ماه پیش

حرف حق همیشه تلخه دمت گرم ایول گل گفتی

وحید جوادی
12 ماه پیش

سارا خانم باید با ریشه برخورد کرد کاش می نوشتید ای کاش این قاچاقچی ها رو جمع می کردند تا این همه آدم ساده لوح که گرفتار اعتیاد شدن به علت نرسیدن مواد ، مجبور می شدند ترک کنند به نظر من اگر ماموران مبارزه با مواد مخدر، نقش معتادها را بازی کنند سپس با معتادها رفیق شوند سپس به همراه معتادها به سراغ قاچاقچی ها بروند اینطوری می توانند آنها را دستگیر سپس آنها را تحت فشار قرار دهند تا سر شبکه ها را لو دهند اینطوری دیگر قاچاقچی باقی نمی ماند تا به معتادها مواد برساند بنابراین اعتیاد که ریشه تمام معضلات از جمله دزدی و غیره هست ریشه کن می شود .

یک تاریخ شناس
12 ماه پیش

مشهدیها ازقدیم مهمان نواز و پذیرای زائرین ، مجاورین و مهاجرین خارجی ازکشورهای روسیه ، انگلستان ، آمریکا ، هند ، افغانستان ، عراق و غیره بودند ازدواج ایرانی ها با مهاجرین مسلمان و زاد و ولد با آنها باعث شده که مشهد به سرعت ساخته و آباد شده تبدیل به یک شهر بزرگ گردد البته مهاجرین داخلی نیز از شهرهای تهران ، کردستان ، اردبیل و غیره به مشهد آمده و در پیشرفت و آبادانی این کلان شهر نقش زیادی داشته اند بنابراین درست نیست که نقش مثبت مهاجرین خارجی و داخلی را در آبادانی و سازندگی مشهد نادیده بگیریم.

بهاره نیک نژاد
12 ماه پیش

نمی دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم پدرم می خواست خونه ما را با خونه یکی از کسانی که در بخش نظر شما تبلیغ ویلاشو در بالا شهر کرده بود معاوضه کنه هر چقدر من و مادرم نصیحتش کردیم و حتی پیامهای هشدار آمیز سایت شما را نشانش دادیم قبول نکرد می گفت اینها همه کشکه کار خودشون هست تا اینکه بالاخره راضی شد بره از نزدیک تحقیق کنه خدا را شکر بعدازتحقیق از خر شیطون پایین آمد از اطلاع رسانیتون خیلی ممنون هستم قربنتون برم ما را نجات دادید نمی دانم چطوری از شما تشکر کنم خیلی خوشحال هستم که پدرم کوتاه آمد بخصوص که آدم لجباز و مغروری هست نزدیک بود آیندمون را خراب کنه پیشنهاد می کنم اگر یکی از شما هم مشکل ما را پیدا کردید هر طوری شده مجبورش کنید بره تحقیق کنه بهتره خودتون هم همراهش باشید چون ممکنه تحقیق نکنه.

کاربر مهمان
12 ماه پیش

کاش زمانهایی که نظر جدیدی وجود ندارد سخت گیری ها را کنار گذاشته نظراتی که مشکل ندارند را به سایتتون اضافه کنید من هر روز سایت شما را دنبال می کنم وقتی می بینم دیگر نظری ندارید آن را ترک می کنم اینجور که پیش بره دوستداران سایتتون را از دست خواهید داد.

کاربر مهمان
12 ماه پیش

خیلی سایت خوبی دارید مثل اینکه به سایت شما معتاد شدم هر روز اون رو نگاه می کنم تا اگر نظر جدیدی به آن اضافه کردید اون رو را با دوستان و آشنایانم به اشتراک بگذارم.

جامعه شناس
2 سال پیش

متاسفانه قیمت خونه و رهن و اجاره در مناطق پایین شهر وحشتناک گران شده طوری که اشکها سرازیر شده در برخی از آن مناطق ، قیمتها حتی از بهترین مناطق بالا شهر پیشی گرفته است به خاطر همین وضعیت است که خیلی از جوانها جرات نمی کنند ازدواج کنند آنهایی هم که دل شیر دارند دل را به دریا می زنند بعد از مدتی طلاق می گیرند یا مجبور می شوند به خاطر داشتن یک فرزند با هم بسوزند و بسازند مسئولان به جای شعار ازدواج و افزایش جمعیت ابتدا باید فکری به حال مسکن و کار جوانها نمایند وگرنه آمار ازدواج و فرزندآوری همین طور سال به سال کمتر می شود و برعکس آمار طلاق و کاهش جمعیت همین طور روز به روز بیشتر می شود.

مشاور املاک
2 سال پیش

این پیام را فقط جهت اطلاع خودتون عرض می کنم بنابراین توقع ندارم آن را در ستون نظرات قرار دهیم درگزارشی که تهیه فرمودید صرف نظر از اینکه تا چقدر با واقعیتهای گذشته صدق کرده باشد یا نه به روز نیست باور بفرمایید قیمت خونه و رهن واجاره بها در شهرک رجایی فوق العاده با گذشته فرق نموده اگر به علت مشغله کاری فرصت تهیه گزارش جدید را ندارید لطفا لااقل قیمتهای قدیمی را حذف نمایید مشتری های زیادی که گزارش شما را مشاهده فرمودند بندگان خدا با هزار امید و آرزو برای خرید یا اجاره ی منزل به بنگاههای ما در شهرک شهید رجایی مراجعه می نمایند وقتی که با قیمتهای روز مواجه می شوند با ما جر و بحث می کنند که در گزارش 2 نبش فلان قیمت را زدند چرا شما دارید قیمتها را بالاتر می گویید در حالیکه ما مقصر افزایش قیمتها نیستیم و قیمتهای گزارش شما مربوط به گذشته ای دور می باشد و با واقعیات روزهمخوانی ندارد جدا از این قضیه بعضی از همکاران ما در مناطق دیگر با نشان دادن قیمت خونه و رهن و اجاره که در گزارش خود ذکر فرمودید دارند از سادگی مردم کمال سوءاستفاده را می کنند با این ترفند دارندخونه مردم را در مناطق دیگر مفت از چنگشان در می آورند بنابراین برای اینکه چنین مشکلی ادامه پیدا نکند در گزارش بعدی قیمت ذکر نفرمایید به خصوص که قیمتها مدام در حال تغییر هستند پیشاپیش از شما تشکر می کنیم.

یک مستاجر
2 سال پیش

عذر می خوام این طور صحبت می کنم گزارش شما خیلی قدیمی هست من مستاجرم اگر یک خونه با این قیمتی که در مقاله خود ذکر فرمودیدجدیدا در شهرک رجایی پیدا کردید خودم حاضرم 10 میلیون تومان به شما جایزه بدهم متاسفانه قیمت رهن و اجاره نه تنها در شهرک رجایی بلکه در تمام مناطق پایین شهر اگر از مناطق بالا شهر بیشتر نباشد کمتر نیست لطفا یک نظر به آگهی های رهن و اجاره در اینترنت یا بنگاهها بزنید بعد تایید خواهید کرد حق با من هست یا نه.

یک شهروند
2 سال پیش

تنها سایتی که به آدم اجازه می دهد راحت نظرش را بگوید همین سایت است اگر نظری غلط یا درست باشد مردم خودشون آن را تصحیح می کنند و این خیلی خوبه اما از قدیم گفتن حرف حق تلخه امیدوارم تحمل نظر مخالف هم را داشته باشیم و بتوانیم با ادبیات محترمانه و منطقی جواب هم را بدهیم برخوردهای خشن و توهین های بی ادبانه ی ما باعث می شود که گردانندگان این سایت مانند دیگر سایت ها دچار خودسانسوری شوند که در نهایت ضررش به خود ما برمی گردد زیرا از بیم واکنش بد و شدید ما مجبور می شوند دست به عصا و با احتیاط عمل نموده در نتیجه از بسیاری از نظرات خوب و مفید یکدیگر محروم خواهیم شد امیدوارم به خاطر رضای خدا و مصلحت مردم گردانندگان این سایت در برابر برخورد های ناخوشایند ما صبر و تحمل خود را بالا برده و ما را از بعضی از نظرات مفید محروم نفرمایند.

معراج
2 سال پیش

اینجورم ک شما میگید بدع ساختمون نی خعلیم جا با عشقیه

کاربر مهمان
11 ماه پیش

من هیچ ربطی به خانواده معراج ندارم! ولی واقعا هم حرف دو عزیز رو تایید میکنم و خودم زمانی ساکن ساختمان بوده‌ام. در آنجا و محله‌های مشابه افراد و قشرهای مختلفی زندگی میکنند. در بیشتر خانه‌ها جوهر و اصل زندگی همونطور که در احمدآباد و هاشمیه جاری است، آنجا هم جاری‌ست. مردم کار میکنند، با هم ارتباط برقرار میکنند و در خانه‌هایشان غذا درست میکنند! افرادی که در ساختمان زندگی نکرده‌اند خیال میکنند که هر روز در کوچه‌ها جنگ و دعوا، در همه خانه‌ها سلاح و مواد است و هیچ روز خوشی وجود ندارد، که صحیح نیست. توصیه‌ام به بچه‌های ساختمان اینه که در کمبود فضاهای فرهنگی در این محلات، افراد، خودتون باید تلاش کنند که باعث رشد فرهنگی خود بشوید. کتاب زیاد بخوانید و با سبک زندگی‌ها و جهان‌بینی‌های مختلف آشنا شوید.

خواهر معراج
2 سال پیش

ببخشید برادرم معراج پسر خوبیه اما متاسفانه تحصیلاتش بالا نیست به همین جهت خوب نتوانسته نظرش را درست بنویسد من براتون کلمه به کلمه تصحیح می کنم این جوریم که شما می گوید بد هست ساختمون نه خیلی هم جای با عشق و صفایی هست.

شکوفه
2 سال پیش

اهمیت دادن 2 نبش به نظرات مردم ، باعث افزایش فوق العاده ی فالوورهای این سایت شده افزایش این بازدید کننده ها امیدوارم باعث نشود در آینده مردم مجبور شوند حتی برای مشاهده ی نظرات یکدیگر پول پرداخته یا لااقل عضو سایت شوند مثل کاری که تلوبیون برای مشاهده فیلمها با مردم کرد.

شیبا رضایی
2 سال پیش

من گمان می کنم علت موفقیت 2 نبش در جذب این همه مخاطب فقط یک چیز می تواند باشد آن چیز بی طرفی بودند و جوانمردیست وگرنه اگر جانبدانه عمل می کرد و نظراتی که با آن موافق نیست حذف می کرد این قدر طرفدار نداشت این همه نظر موافق و مخالف گواه این ادعاست .

کاربر مهمان
2 سال پیش

شیبا خانم خیلی عذر می خواهم بر خلاف نظر جنابعالی حرف می زنم من چند تا پیام خوب دادم بد آموزی هم نداشتند ولی نمی فهمم چرا تا به امروز خبری از آنها نیست .

سمانه
2 سال پیش

ستون نظرات شما عالیه البته بعضی از نظرات با فرهنگ اسلامی ما زیاد جور در نمی آید و میشه گفت بد آموزی هایی هم داره اما خیلی از نظرات فوق العاده جذاب و آموزنده هستند کاش از اینگونه نظرات بیشتر بگذارید .

سید احد
2 سال پیش

با سلام. در هر نقطه از شهر مشهد با دقت نگاه کنی ، مشکلات و زشتی، خوبی و زیبایی خاص وجود دارد. جامعه شهری هر فرد یک عضو خانواده شهری است. بنابراین ما همشهری ها باید جهت پیشرفت و آبادانی شهر به همدیگر کمک و همیاری برسانیم .نقاط مختلف شهر (شهرک رجایی ، آب و برق ، فلکه امام رضا ، سیس آباد ، توس ، امام خمینی ، طرق ، و ...) همه و همه اعضای خانواده شهری ما هستند. همه محترم و دوست داشتنی. لذا جهت پیشرفت و آبادانی شهر به هم یاری برسانیم و جهت رفاه و زیباسازی همت کنیم . نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم . همیشه پیروز باشید. با احترام .

علی
9 ماه پیش

بنی آدم اعضای یک پیکرند چه عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار . ای کاش به جای این که به فکر دکو پز خود باشیم کمی هم به فکر غرور و شخصیت دیگران باشیم با پز دادن و مال خود رو به رخ هم کشیدن جز اینکه حسد حسودان را تحریک نموده شیطان را به جان آنها انداخته و تعدادی از آنها را تبدیل به دزد یا زورگیر یا بزهکار نماییم نفع دیگری نخواهیم برد خدا می داند به خاطر همین پز دادنه ما چه تعداد افراد بی جنبه ای دچار حسادت شده و بر اثر حسادت به گله گذاری از خدا پرداخته و حتی خودکشی کردند پس بیاییم دست به دست هم داده به داد هم برسیم و با نصایح آرامبخش کسانی را که ندارند به دشمنی با خود و خدای خود ترغیب ننماییم تا خدای نخواسته همانها بلای جانمان نشوند.

سید مهدی
2 سال پیش

نظراتی که درباره ازدواج در اواسط این سایت گذاشتید واقعا بی نظیره ، الحق که سایت نمونه ای دارید فقط خداست که اجر کار شما را می داند چنین نظراتی در این دوره زمونه کیمیاست خیلی از جوانها را می تواند از گرفتاری و بدبختی نجات دهد اگر به اندازه وزنتون به شما جواهر و مروارید داده شود باز هم کمه بهشت گواراتان باد امیدوارم به خاطر خدا هم که شده از اینگونه نظرات بیشتر بگذارید.

زهرا محمدی
2 سال پیش

ممنون از شما. خیلی چیزهای خوبی از نظرات مردم در وب سایت عالییتون یاد گرفتیم. به شما تبریک می گویم که چنین انسانهای دانا و شریفی را توانستید جذب نمایید. خسته نباشید. خدا قوت.  امیدوارم در دنیا و آخرت خیرش رو ببینید. من از نظرات مردم در وب سایت شما کمال استفاده را بردم و آنها را به دوستان اقوام و خانواده هم اطلاع دادم که مورد استقبال و تشویق آنها قرار گرفت.

یک قاضی
12 ماه پیش

پیامهایی که در مورد ازدواج بود را خواندم فوق العاده پر مغز بودند گمان نمی کردم چنین نظرات ارزشمندی را در وب سایت خود بگذارید، خوشبختانه بعضی ها زیر بار حرف حق می روند ولی بعضی ها مثل شیطان مغرور هستند و هرگز حاضر نمی شوند حقیقت را بپذیرند .

ابراهیم ریحانی
12 ماه پیش

جناب سید مهدی درست می فرمایند اما در حق شما یک مقدارکم لطفی کردند چون فرمودند در مقابل نظرات بی نظری که درباره ازدواج گذاشتید اگر به اندازه وزنتون به شما جواهر و مروارید داده شود باز هم کمه باید می فرمودند اگر تمام دنیا را به شما می دادند باز هم کم هست من هم به خاطر آن نظرات روشنفکرانه ای که گذاشتید مثل دیگران از شما تشکر می کنم آن نظرات فوق العاده عالیند.

رضا
2 سال پیش

من هم با نظر سید مهدی موافقم به نظر من مجردها برای پیشگیری از مشکلات ازدواج باید به سایت شما مراجعه کنند نه روانشناس ها.

نازنین زهرا
2 سال پیش

تبریک می گویم نظرات بسیار خوبی رو در سایت خود گذاشتید خیلی استفاده کردم ممنون.

حسن
2 سال پیش

منزل آباد چطوره؟ خوبه یا نه؟ نزدیک قاسم آباده اما تکلیفش معلوم نیست. حریم شهریه یا حاشیه شهریه؟ خنده داره. زمین‌های اطرافش میدن به شهرداری اما به این قطعه میرسه حتی آسفالت نمیکنن. معلوم نیست تو کله اینا چیه! واسه سود منفعت خودشون

کاربر مهمان
2 سال پیش

آقا حسن غصه نخور. منزل آباد هم مثل جاهای دیگر دیر یا زود آباد می شود. البته شما هم بیکار نشین یک استشاد محلی فراهم کن برو شهرداری تا زودتر تکلیف محلتون را مشخص کنند وگرنه حالا حالاها طول می کشد تا محلتون آسفالت شود. من که آنقدر رفتم و آمدم تا اینکه به فکر محله ما هم افتادند حالا محله ما آباد شده است .

کاربر مهمان
2 سال پیش

من هر روز نظرات وب سایت شما را دنبال می کنم چیزهای خوبی داره که آدم را جذب می کنه اما مشکل اینجاست خیلی کم پیش می آید نظر جدیدی به ستون نظرات اضافه کنید. همین عامل باعث می شود مخاطبانی همچون بنده را که هر روز از وب سایتتون بازدید می کنم را از دست بدهید امیدوارم متوجه باشید که یک وب سایت در صورتی زنده می ماند که مخاطبان خود را از دست ندهد.

محمد
2 سال پیش

شما از کجا میدونین خونه های مشهد ارزان هست یا نه؟ الان من دو تا مغازه گرفتم دو میلیارد. بچه های ساختمان معرفتشون بیشتر از بالایی هاست. بچه ساختمانی رو عشق است ♥

کوروش
10 ماه پیش

عجب دوره زمونه ای شده به خاطر گرانی مسکن و افزایش افسار گسیخته ی قیمت ملک ،خجالت نمی کشند یک وجب جا را به قیمت خون پدرشان فروخته پز هم می دهند آدم را یاد قیمت قبرهای خواجه ربیع می اندازند که قیمت باور نکردنی دارند.

هانی
12 ماه پیش

داداش قبول ندارم،من کلا نظرم اینه که پایینشهریا با معرفتترن،ولی دلیل نمیشه بالا شهریام کلا بیمعرفت باشن،من خودم بچه بالام ولی مرامم مال پایینه

یا کریم
2 سال پیش

واقعا در سطح معرفت تک هستند. حتی اگه شناسنامه و کارت ملی هم نداشته باشن ولی تو رفاقت و معرفت همتا ندارن. دم بچه های قله خیابون و ساختمون و امیرآباد و مهرآباد و خواجه ربیع و پنجراه و قهوه خانه عرب و ... گرم من ایمان دارم که شماها با همت و تلاشتون مشهد رو به جایگاه اصلیش تو کشور میرسونین. در ضمن افغانستانی های عزیز هموطن و همتبار ما هستند و رو سر ما جا دارند.

کاربر مهمان
2 سال پیش

محمد جان اگر دو تا مغازت رو با منزل ویلایی من در سجادشهر طاق بزنی بیشتر عشق می کنی جزییات منزلم را در دو نبش آگهی کردم خوشحال می شم ببینی.

زیبا
2 سال پیش

بهترین جا شهرک شهید رجاییه منم اونجا زندگی می کنم آدمهای نازنین و قشنگی داره

جواد
12 ماه پیش

آقایی این پیام را داده بود محمد جان اگر دو تا مغازت رو با منزل ویلایی من در سجادشهر طاق بزنی بیشتر عشق می کنی جزییات منزلم را در دو نبش آگهی کردم خوشحال می شم ببینی. با کلی بدبختی توانستم از میان انبوهی از آگهی ها منزل او را پیدا کنم بعد رفتم منزل ویلایش را از نزدیک دیدم خونه نبود بهشت بود از شما چه پنهان اولش با خودم فکرکردم طرف چه خری هست که می خواسته چنین خونه ای رو با دو مغازه محمد آن هم در قلعه ساختمون طاق بزند بعد از کلی تحقیق از اوضاع آن منطقه که با خبر شدم فهمیدم من خر بودم که او را خر می دانستم در این زمانه آدم اگر حواسش را خوب جمع نکند گلاهش پس معرکه.

کاربر مهمان
2 سال پیش

مشهد همه جاش خوبه

کاربر مهمان
10 ماه پیش

آقا جواد کاش پیغامت رو زودتر دیده بودم طرف موفق شد قصری که پوشالی بود رو به من بیندازد اولش با دم خود گردو می شکستم ولی حالا در بدر دنبال یک هالوی بدتر از خودم می کردم که آن را بهش بیندازم اما کو مشتری گمان کنم از من هالوتر در این شهر پیدا نمی شود“?”

میلیکا طاهری
10 ماه پیش

کاربری گفته بود : (( مشهد همه جاش خوبه )) . می خواستم به ایشان بگویم خودت خوبی که همه جای مشهد را خوب می بینی من یک عمویی دارم از بس پولداره توانسته خیلی از کشورها مسافرت کرده تا بلکه بتواندجایی برای سکونت دایمی خود پیدا کند هر جا که می رود می گوید آدمهای بدی دارد به عموم گفتم خوب و بد همه جا هست چرا همه را بد می دانی گل بی خار خداست چرا توقع داری آدمها بی نقص باشند چشمها را باید شست جور دیگر باید نگریست اگر آدم مثبت نگر باشد با همه مدارا کند حتی با آدمهای بد هم می تواند بسازد و زندگی کند چه برسد با آدمهای خوب ؛حکایت حضرت موسی ( ع ) را برایش نقل کردم که با وجود معصوم و خوب و بی نقص بودند به خاطر تواضعی و دید مثبتی که داشت حتی خود را در برابر یک سگ پایین تر می دید به یاری خدا عمویم متحول شد.

کاظم رستمی
12 ماه پیش

جواد جان من هم نزدیک بود تو دام او بیفتم وقتی فهمیدم چه کلاه گشادی می خواسته سرم بگذارد نزدیک بود از شدت عصبانیت با او درگیر شوم در عوض هر چه لایقش بود بهش گفتم نمی دانم چرا بعضی ها فکر می کنند برای نجات خودشون باید دیگران را قربانی کنند .

مهربان
2 سال پیش

خودت خوبی که همه را خوب می بینی.

محسن ابراهیمی
2 سال پیش

بهترین منطقه مشهد التیموره

کاربر مهمان
2 سال پیش

تعریف التیمور را زیاد شنیدم اما نمی دانم جای آن کجاست می شه بگی کدام محدوده از شهره .

رضا خان
2 سال پیش

با سلام و درود، من اهل ساختمون هسپم و خواهم بود چرا که رفاقد و شرافت ساختمونیا حتی ذره ای در بچه های سجاد و فرامرزو بقیه جاها پیدا نمیشه، واینکه قیمت خونه در اینجا از متری ده میلیون به بالاست و مغازه هم از چهل میلیون تا دویست میلیون متری قیمت میخورد و اینکه بد نیست بدونی بیشترین طلافروشان مشهد در همین ساختمون ما مغازه دارند، در نتیجه اول درسد تحقیق کن بعد مطلب بذار

کاربر مهمان
2 سال پیش

شوهرم یک مغازه طلا فروشی در شهرک شهید رجایی دارد قبلا مستاجر بود حال خودش صاحب ملکه ، آن مغازه کوچک را دو میلیارد خریده ، دو میلیارد را تقسیم بر متراژ آن مغازه کردم باور نمی کردم بی انصاف متری دویست میلیون تومان برای هر متر از این مغازه از شوهرم گرفته بود رفتیم بنگاه تهدید به شکایت کردیم بنگاه دار گفت نیاز به شکایت نیست زنگ زد به مشتری جدید ، قولنامه جدید هم نوشتند یک چک هم بنام شوهرم زد وقتی دیدیم سیاه بازی نیست و واقعا می خواهد آن را با قیمت بیشتری از ما بخرد شوهرم پشیمان کرد نفروخت واقعا ظلم نیست یک مغازه نقلی با این قیمت گران به این راحتی اینجا خرید و فروش می شود چرا کسی جلوی آنها را نمی گیرد شنیدیم بلوار رجب محمدزاده از اینجا بدتره آنجا ملک متری سیصد میلیون تومان خرید و فروش می شه !

احمد فرهادی
2 سال پیش

راست میگه بنگاهها چند مغازه قلعه ساختمان نشانم دادندکه صاحبان آنها از متری 200 میلیون تومان کمتر نمی فروختند گفتم چه خبره بالا شهر از اینجا ارزانتره گفتند برو از اونجا بخر! چرا کسی نیست جلوی این گرانی ها را بگیرد ؟ این طور پیش بره دیگه هیچ جا نمی شود ملک خرید.

مالکی
2 سال پیش

کال زرکش آینده داره و خیلی از پزشکان و دندانپزشکان به اونجا کوچ می‌کنند.

نرگس
12 ماه پیش

من دندان آسیابم درد می کرد رفتم دندانپزشکی دکتر عکس گرفت گفت دندانت سالم هست علت درد این هست دندان هایت خیلی به هم نزدیک هستند به همین علت به هم فشار می آورند به همین علت دچار درد دندان می شوی گفت دندان آخرت را باید بکشم تا این فشار ازبین برود دندان آخرم را که دندان سالم و اسمش دندان عقل بود کشید درد دندانم خوب شد اما یکی از دوستانم گفت کاش نمی کشیدی چون من هم همین مشکل را داشتم دکتر بین دندان عقلم و دندانی که کنار آن بود را تراشید و با این کار فشار از دندان دیگرم که درد می کرد برداشته شد حالا هم دندانم درد نمی کند هم دندان با ارزش عقلم را دارم این را گفتم تا اجازه ندهید هر دندانپزشکی با این بهانه راحت دندان گرانقیمت شما را بکشد.

صادق صادقی
2 سال پیش

بنظر من بلوار توس خیلی هم جای خوبیه خودم بیست وچهارساله دارم اونجا زندگی میکنم فقط رهن و اجاره هاش خیلی خیلی زیاد شده همین

امید
12 ماه پیش

چه سایت خوبی دارید من رو یاد سایت نی نی سایت می اندازه که آدم هر چیزی بخواد می تونه توش پیدا کنه امیدوارم مردم را آزاد بگذارید تا درباره موضوعات مختلف حتی ابتکارات علمی نظر بدهند نظری که مربوط به ایجاد فاصله بین دو دندان آسیاب و عقل برای رهایی از درد بود به موقعه بود خیلی بدردم خورد دندان عقلم را از کشیدن بی مورد توسط یک دندانپزشک به اصطلاح با تجربه نجات داد متشکرم

یا کریم
2 سال پیش

جاده قدیم که حرف نداره دم بچه های اونجا گرم خدایی یه تار موشون به سوسولای جاهای مرفه نشین می ارزه

جمیله طبا طبایی
2 سال پیش

سلام دوستان من دانشجوی ترم آخر هستم چند ساله ازدواج کردم به خاطر وضعیت نامناسب مالی ، مجبور شدم در شهرک شهید رجایی خانه بگیریم خوشبختانه اینجا به خاطر اینکه اسمش کمی بد دررفته اجاره هاش نسبت به جاهای دیگه خیلی زیاد نیست امکانات رفاهیش هم بد نیست از لحاظ فرهنگی هم فرقی با جاهای دیگه ندارند اکثر آدمهای اینجا معمولی هستند اما آدمهای بد هم در اینجا مثل جاهای دیگه پیدا می شه من از زندگی در اینجا راضی هستم و به قول همسایه های خوبمون اینجا برای امثال ما که درآمد بالایی نداریم بهشته .

الهام محتشمی
2 ماه پیش

سلام به همه عزیزان داشتم نظراترو میخوندم ک یدفعه به دنداپزشکی و دندادن درد رسیدیم از همه عزیزان تجربه و راهنمایی میخواستم همسرم حدود یکسال است که داخل سرش صدای میدهد مث صدای اب یا سوت پیش دکترهای خوبی رفتیم اما همشون گفتند مشکل نداره اما این صدا روی حافظه همسرمم اثر منفی گذاشته بعضی از کارهاش یا حتی حرفهاشرو فراموش میکنه خیلی براش نگرانم میخواستم خواهش میکنم عاجزانه ایا راهی وجود داره که تجربه ایی دارین یا دکتر خوبیو سراغ دارید ک نتیجیه خوبی بهتون داده باشه باور کنید ناامید شدم افسرده بخاطر این اتفاق اخه همسرم خیییلی انسان باشرافتیه و بسیار معتبر خواهش میکنم هرکسی راهی رو بلده در اختیلرم قرار بده بخصوص ک در نظرها خوندم ادمای شهرک شهید رجایی خیلی باشرافتن،از همه شما عزیزلن پیشایش ممنونم.

نازنین
10 ماه پیش

آقا امید سایت نی نی سایت به انحراف کشیده شده برای جلب مخاطب هر مزخرفی را در معرض دید عموم می گذارد اما سایت 2 نبش چنین نیست و تا آنجایی که توانسته نگذاشته اصول اخلاقی زیر پا گذاشته شود تازشن جدا از نظرات ملکی نظرات مفید فرهنگی و حتی دندانپزشکی نیز در سایت 2 نبش وجود دارد به نظرم اگر نظری خوب باشد در هر زمینه ای که باشد صاحبان سایت آن را از مردم دریغ نمی کنند به خاطر همین این قدر طرفدار دارد.

مرتضی جلیلی
2 سال پیش

 معلومه صاحب ملک با انصاف و مسلمونی داری که به خاطر اینکه خانم محترم و دانشجوی ضعیفی هستید رعایت حال شما را تا به حال نموده منم در شهرک رجایی خونه داشتم هفته قبل صاحب خونه خواست اجاره خونه را تمدید کند لامذهب آنقدر رهن و اجارش را بالا گفت که مجبور شدم تخلیه کنم برم قاسم آباد خونه اجاره کنم خدا به داد مستاجرها برسد رهن و اجاره همه جا گران شده امروزه حکایت مستاجرهای بیچاه شده ضرب المثل از ترس عقرب جراره به مار غاشيه پناه بردن .

آیدا حقیقت جو
2 سال پیش

حضرت محمد ( ص ) ، امام خمینی ( ره ) ، امامان ، پیامبران و بسیاری از بزرگان در روستا و مناطقی که نژاد پرستان به آن پایین شهر می گویند متولد و پرورش یافتند حتی مقام معظم رهبری که حالا در تهران به مردم خدمت می کنند در پایین شهر مشهد متولد و بزرگ شدند بنابراین درست نیست تصور شود پایین شهری ها افرادی پست هستند چشم ها را باید شست طور دیگر بایستی نگریست .

شکوفه عظیمی
4 هفته پیش

در پاسخ به خانم الهام محتشمی می خواستند بدونند آیا شخصی هست که بدونه چرا داخل سر همسرشون صدای آب و سوت می آید؟ به نظر من احتمال دارد آب داخل گوش همسرشون شده به همین علت چنین حسی دارد اگر به متخصص گوش مراجعه کند خوبه البته باید مواظب باشد هنگامی که حمام می رود سر را خم نکندتا گوش ها به صورت قیف شوند تا آب بیشتری داخل گوشش شود باید بدون خم نمودن سر از بالای سر آب ریخته شود تا آب داخل گوش نشود اگر دیگر آب داخل گوش نریزد و گوشش را دستکاری نکند به مرور زمان آبی که از گوششون داخل سر شده جذب بدن شده و مشکلش رفع می شود من هم چنین تجربه بدی را داشتم خدا را شکر رعایت نمودم تا دیگر آب داخل گوشم نشود به تدریج خوب شدم.

کاربر مهمان
10 ماه پیش

شاید بعضی ها ناراحت شوند و از خود بپرسند کجای نظر آیدا حقیقت جو غلط هست که بعضی ها به آن مخالفت کرده و روی مشت اشاره به پایین زدند می خواستم از همه عذر خواهی کنم من خیال می کردم مشت اشاره پایین به معنای موافقت هست به همین علت هر روز روی مشت اشاره به پایین در این نظر و دیگر نظراتی که قبول داشتم کلیک می کردم خواهش می کنم من را ببخشید.

کاربر مهمان
11 ماه پیش

سلام خدمت همه مردم شریف ایران وقتی بحث از افراد پایین شهر می شود منظور از تیپ قیافه لهجه نيست منظور از طرز نگرش مردم پایین شهر هستش که متأسفانه به علت نداشتن مطالعه لازم گفتاری ناپسند و جاهلانه دارند و این رفتار مختص پایین شهر مشهد نمی شود بلکه همه جاهای دنیا به این رفتار مبتلا هستن هرچند با معرفت هستن ولی به علت عدم آگاهی لازم ندانسته به طرف مقابل ضربه خواهند زد تنها راه نجات این مناطق افزايش سرانه مطالعه روانشناسی و جامعه شناسی هستش واین همه سوءتفاهم ها همش از عدم آگاهی هستش که بالا شهری ها با رعایت همین اصول ساده به قول امروزی کلاس شون رو برده بالا والا نه کسی به پایین شهر بدهکاره و نه بالا شهری به کسی طلب کار هستش

هانی
12 ماه پیش

کی گفته پایینشهریا آدمای پستی هستن،شمام از خودت حرف در میاری

احمد بهشتی
2 سال پیش

احسن حرف دل ما را زدی واقعا که تن آدمی شریف هست به جان آدمیت نه همین خانه زیبا نشانه آدمیت ؛ تاریخ هم گواهی می دهد که اکثر آدم های خوب و سالم در روستا و مناطقی که نژاد پرستان به آن پایین شهر می گویند متولد و پرورش یافتند.

کاربر مهمان
2 سال پیش

چشم های را باید شست جور دیگر باید نگریست گنده کردن یک جنایتی و آن را به کل آن منطقه نسبت دادند ظلم و جفا و ریختن آبروی کسانی هست که پاک و معصوم هستند و هیچ تقصیری ندارند من جای شما بودم اشتباه خودم را اصلاح می کردم تا روز قیامت گرفتار عذاب الهی نشوم .

علی
2 سال پیش

جاده سیمان خیلی خوبه. طرفهای کشمیری و شهرک مهرگان

کاربر مهمان
9 ماه پیش

به نظر من هر کس که پول داشته باشد در آخرهای جاده سیمان زمین بخرد در آینده که امکانات شهری که نزدیک آن زمینها هستند به آن زمینها برسند نون صاحبان آنها توی روغنه.

کاربر مهمان
2 سال پیش

بلاخره شهر بزرگه و جمعیت بالایی داره که از هر کجای ایران در اون سکونت دارن. به هر حال خوب و بد همه جا هست

مهدی عارفی
2 سال پیش

این محله ها پیش اسمال اباد باید لنگ بندازن???

کوروش
2 سال پیش

من در احمد آباد زندگی می کنم به اتفاق خانواده برای گردش به اسماعیل آباد رفتم محیط آرامی دارد آدمهای صاف و ساده و صمیمی دارد از امکانات ضروری برخوردار می باشد مزرعه های آن چشم را نوازش می دهد اسماعیل آباد از احمد آباد بهتره چون آب و هوای تمیزی دارد قصد دارم یک مزرعه در آن آبادی بخرم تا هر هفته بتوانم با خانواده آنجا بروم.

عباس
2 سال پیش

خواجه ربیع محله خوبی است نسبت به بقیه محلات مشهد

رضا
9 ماه پیش

عباس جان هرکس از محله خودش خبرداره بنابراین درست نیست که تو یا امثال تو که از محلات ما خبر ندارید فکر کنید که محلات ما بد و محله تو نسبت به محلات ما بهتره متاسفانه این اشتباه را بچه های ساختمان هم می کنند فکر می کنند ازمحلات دیگر بهترند .

حمید
2 سال پیش

اولش نمی‌خوام چیزی بگم که بهت برخورده با این گزارش اونجای رو که تو میگی متری یه میلیون الان متری ده تا دوازده میلیون شده. بعدتو میگی کرایه خانه با پانصد یه میلیون پیدا میشه الان تنها چیزی که کمترین رهن تو همون منطقه به اصطلاح چلو نشین کشاورز بین پنچاه میلیون.تا صدپنچاه میلیون با ماهی دونیم اونم زیر هشتاد متر

رضا
2 سال پیش

نوده جاده قدیم بهترین جاست

محمد
2 سال پیش

سلام من خودم طلبه هستم در قلعه خیابان بعد از قلعه ساختمان زندگی میکنم بله چلو داره بلوچ داره افغانی داره ایرانی داره شیعه داره سنی داره بی دین داره دیندار داره پولدار داره بی پول داره باسواد داره بی سواد داره خونه 30 متری داره خونه 500متری داره دلسوز داره نامرد داره خلاصه همه جورش هست تمام مناطق ضعیف مشهد و کشور بدبخت بیشتر داره اما تنها راه حلش اینه که مسئولین رو مجبور کرد توی این محله ها زندگی کنند ،بچه هاشون اینجاها درس بخونند ،خانوادشون برای زندگی و تحصیل ممنوع الخروج بشن ،ادارات مهم مثل شهرداری ،فرمانداری استانداری،آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، وووووو بیاد توی این مناطق تا آبادانی تا فرهنگ سالم بیاد یاعلی

مهدی
12 ماه پیش

محمد جان من هم طلبه هستم به لطف خداوند و تلاش شبانه روزی مسئولان خدوم نظام ، قلعه ساختمان باکلاس شده حال همه به آن شهرک شهید رجایی می گویند خوشبختانه مملکت ما سریع در حال پیشرفت و ترقی هست کمتر جایی را می توان در این شهر پیدا کرد که از امکانات ضروری و رفاهی مناسب بر خوردار نباشند.

حسین عباسی
2 سال پیش

خواج ربع و ساختمون بدترین منطقهای مشهد هستن درسته ولی همه محلات جاهای خوب بد داره

داریوش هنرور
9 ماه پیش

درسته که بر اساس آمار و نظر سنجی های جدیدی که شده ، شهرک رجایی و خواجه ربیع و گلشهر جزو بهترین مناطق مشهد محسوب می شوند اما این دلیل نمی شود که در آن 3 منطقه فقط افراد خوب باشند بعید می دانم آن 3 منطقه کاملا از افراد ناجور پاکسازی شده باشند من شنیدم در آنجاها هنوز افراد نامناسب هستند اما به خاطر مهاجرت به مناطق بالا شهر تعدادشون خیلی نسبت به گذشته کم شده است.

رضا
10 ماه پیش

آقای عباسی به طور غیر مستقیم خواسته خواجه ربیع و قلعه ساختمان را خراب کند می خواستم بپرسم آیا تازگی ها یک سر به آنجا زدی ببینی چقدر پیشرفت کرده و آدمهای صاف و ساده و شریفی دارد بی خود نیست زوار و گردشگران خارجی و ایرانی برای زیارت به خواجه ربیع می روند خیلی از آنها دلبسته مشهدی ها شده و بهترین جا برای سکونت را خواجه ربیع یا قلعه ساختمان دانسته و در آنجا ساکن شدند.

سینا
12 ماه پیش

کشور ما به برکت انقلاب و جهاد سازندگی روز به روز در حال پیشرفت هست پدرم بزرگم زمانی که زنده بود می گفت قدیم تا آنجایی که چشم کار می کرد اکثر زمین های مشهد بیابان و خار و خاشاک بود احمد آباد و رضا شهر و ... در مشهد وجود نداشت هرچه بود یا بیابان بود یا دهات ، قدیم حتی یک ماشین قراضه نبود که ما سوارش بشیم حالا مشهد پراز ماشینهای مدل بالا و خانه های گرانقیمت شده قدیم مردم با وجود اینکه وضعیت اقتصادی مناسبی نداشتندبه دین و اخلاق اهمیت زیادی می دادند و چون دین و ایمونشون واقعا در خطر بود به همین خاطرانقلاب کردند ولی حالا که مردم وضع اقتصادیشون نسبت به قدیم بهتر شده به جای اینکه به دین و ایمونشون اهمیت بدهند بیشتر به به خانه و مال و اموال اهمیت می دهند به همین علت پایین شهر و بالا شهر می کنند.

جواد لطیفی
2 سال پیش

حسین جان به خدا اشتباه می کنی اگر مثل من سالیان زیادی در محلات مختلف مثل شهید رجایی یا به قول خودت ساختمان زندگی می کردی این حرفها را نمی زدی من مستاجرم حتی خواجه ربیع و جاهای دیگر مثل احمدآباد هم زندگی کردم هر جا که رفتم آسمان یکرنگ بود و آدمهاش فرقی باهم نداشتندمن فکر می کنم خیلی از ما بدون اینکه خودمان بدانیم نژاد پرست هستیم چون داریم بین یکدیگر فرق می گذاریم و تبعیض قائل می شویم خدا کند امام زمان (عج) هر چه زودتر ظهور کند تا نژاد پرستی بین ما ریشه کن شود.

علی
2 سال پیش

سلام خواستم بگم محله بهمن خواجه ربیع آخربهمن 6 که درخشان نام جدیدآن است زمین بزرگ دارد که به امان خدا رها شده چندباریست اطلاع دادیم برای زمین های خالی که فکری بکنن چون هرچقدر کارتن خواب هست میان آتیش درست میکنن بوی دود وخاک کل خانها رو ورمیداره گناه ما چی بوده که تواین منطقه میشینیم به غیراز بی پولی چیز دیگری نیست که خواهشا چاره ای بی اندیشید برای این محله تردد به پل جدید ابوطالب هم از این مسیر زیاد است دست وپاشکسته یه لودر جاده صاف میکنه تا 1ماه بعد چی بگیم از کجای بگیم هیچی ولش

محمد
9 ماه پیش

علی آقا مرد حسابی از این آبرو ریزی هایی که کردی خجالت نکشیدی این همه عمران و آبادانی منطقه شما شده نادیده گرفتی آنوقت چسبیدی به عیب و ایراد آن محله ، فکر می کنی در منطقه ی ما بالا شهری ها زمینهای به حال خود رها شده نیست فکر می کنی در جای ما کارتن خواب ، گدا و معتاد نیست اگر بیشتر باشد کمتر نیست پس بی خود آیه یاس نخوان و آبروی خودت و محله ات را پیش ما نبر ، از ما یاد بگیر که با وجود اینهمه معضلاتی که داریم آبرو داری می کنیم به همین علت همه حتی تو ما را از خودتون بالاتر می بینید.

آرش
12 ماه پیش

من از پل ابوطالب که رد می شدم آن پل قشنگ را که کار مهندس های خود ما ایرانی ها هست را نتوانستم تحسین نکنم این پل ، مناطق پایین شهر را مستقیم به مناطق بالا شهر وصل کرده اینجوری که علی آقا از محله بهمن بدگویی کرده بود کنجکاو شدم تا از نزدیک آن محل را ببینم چیزهایی که دیدم با حرفهای علی جور در نمی آمد گمان کنم یا علی دروغ گفته یا اینکه آنجا بر اثر پیشرفت عوض شده است.

حسن
2 سال پیش

علی آقا من اگر به جای تو بودم قبل از خرید خونه به حرف زیبای خانوم برومند گوش می کردم حال باز هم دیر نشده ناامید نشو یک استشاد محلی تهیه کن برو شهرداری پیگیری کن مطمن باش اگر پشتکار داشته باشی آن زمین هم تکلیفش رو شهرداری مشخص می کند فقط ناامید نشو که بزرگترین گناه ناامیدی می باشد من هم در محله ای کمی دورتر از شما زندگی می کنم یک زمین به حال خود رها شده ای بود که دودش محله ی ما را آزار می داد بیا ببین با پیگیری های ما از آن خرابه چه ساختمون شیک و با کلاسی سر به فلک کشیده است.

زیبا برومند
2 سال پیش

من ساختمان زندگی می کنم ساختمان همه جاش خوبه اما با این وجود کنار زمین های افتاده خانه نگیرید چون تا زمانی که ساخته نشدن پاتوق افراد معتاد و خلافکاره می شه.

ساجده رضای
2 سال پیش

سلام اولا اطلاعاتتون اشتباهه اصلا درست نی 50 60 ساله ک پدر بزرگم و همه اقوام اونجان و ن فقیرن و ن دزد و بلوچ ،چرا اطلاعات الکی به مردم میدینو میترسینشون ،هر قشر هرادمی هرجای هس حتی خیلی از همین ادما قاسم اباد ساکنن پس بگیم خرابو دزدن

رضا
9 ماه پیش

پدربزرگ خدا بیامرزم می گفت زمان ما ، مشهد همه جاش صحرا و دهات بود یک هکتار زمین را که الان بخشی از احمد آباد شده قدیم یک قرون می فروختند اگر می دانستم در آینده آن یک هکتار زمین تبدیل به محله ای می شود که حاشیه اش پر از مغازه می شود آن را می خریدم و الان میلیارد می شدم اما کی خبر داشت بیابانهای مشهد روزی به این شکل در آیند طوری که تنها یک مغازش کلی قیمت دارد به پدر بزرگم گفتم غصه گذشته را نخور به درویشی قناعت کن که پادشاهی خطر دارد هر کس بامش بیشتر برفش بیشترست شاه هم که باشی یک شکم سیر بیشتر نمی توانی بخوری پس بی خود حرص چی را می زنی دیدم پدر بزرگم آرام گرفت گفت راست میگی اگر شاه هم که بودم آخرش می مردم نمی توانستم چیزی با خودم به گور ببرم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

داداش شما بدترین محله های مشهدو نام بردی اینجاها پره بدبخت بیچاره هست و اگه هرکاری هم بکنند بخاطر فقر واز سرناچاراری انجام میشه . ولی منطقه ای قدیمی ک شاید از شهر مشهد هم قدیمی تره اسمش توس هست یا جاده قدیم . در این منطقه ک اکثرن پولدار اما جنگجو هستن خیلی عجیب است ازبیرون ک نیگاش میکنی خیلی آرومه ولی از درون خیلی بد است .پدرانی بودن ک بادست خودشون شیر مردشان را کشتن دادند در جاده قدیم همه چی عجیبه . کمی تحقیق کن بعد مقاله ای درموردش بنویس مطمعا هستم ملت خوششان میاد

میهمان
12 ماه پیش

درسته قبل از اینکه مشهد شکل بگیره اسم شهر توس بوده که دهکده کوچکی بوده که بعدا با رشد جمعیت و مهاجرت به آنجا و پیشرفت به شکل مشهد امروزی در اومده،نکته دیگه اینکه جاده قدیم یه طرف محله نوده اش یک طرف که پاتوق فروشندگان و مصرف کنندگان موادمخدر خطرناک است، در ضمن گفتن بالا شهر پایین‌پایینشهر چه ربطی به نژاد پرستی داره،تعریف درست نژاد پرستی رو نمیدونید،لطفا بکارش نبرید،باعث فاصله و اختلاف بین ما همشهریا میشه

مهربان
2 سال پیش

بنده بیست ساله که اجاره نشین هستم در این مدت هم بالا شهر خانه گرفتم هم پاپین شهر؛ به نظر من همین که آدم یک سقفی از خودش داشته باشد باید هزار بار خدا را شکر کند تعریف از خود نباشد اگر آدم خودش خوب باشد چه در بالا شهر زندگی کند چه در پایین شهر همه را خوب می بیند اما اگرآدم بد باشد هر جا که زندگی کند با همه درگیر می شود و همه را بد می بیند مثل پسر عموی بنده که هرجا می رود دعوا راه می اندازد و کتک می خورد به همین علت همه را بد می داند .

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام به نظرمن مشهد شهر خوبی نیست تو دل بهترین محله هاش مثل فلسطین قلعه ساختمون هست یا امامت یا هاشمیه اولش عالیه اخرش پایین شهر هست واقعا ادم نمیفهمه کجاش خوبه وسط شهرش احمداباد که پر از دکتر وبیمارستان هست ولی درکل بهترین محلها احمداباد سیمتری ابوذر کوهسنگی وملک اباد و هنرستان وکوثر و ناصر خسرو وسناباد میباشد بقیه معمولی وبدترینها هم زیادن مثل پایین خیابون پنجتن طلاب قلعه ساختمون اخر قاسم اباد جاده قدیم اینها داغونن و ابوطالب وعبد المطلب وکلاهدوز معمولی ان

زیبا
12 ماه پیش

شهرک رجایی خوب شده و پیشرفت کرده به همین علت همه دارند ازش تعریف می کنند بعضی ها چون به ما حسودشون میشه برای اینکه آبروی ما را ببرند می گویند آنجا موسی کوتقی و گنجشک دارد در حالیکه این پرنده ها همه جای شهر هستند باز هم جاش شکرش باقیه که الکی نگفتند آنجا دایناسور یا اژدها وجود دارد .

رضا
12 ماه پیش

همه جای محله مشهد خوبه ولی قلعه ساختمان خوب نیست چون مهاجر این منطقه قرق کردند محله مناسبی برای زن بچه نیست

زیبا
2 سال پیش

معلومه حسن کارکر اهل مشهد نیست و مشهد و مناطق آن را درست نمی شناسد که مدعیست همه جای مشهد داغون است. اینجور آدما اغلب جزو دهاتی های شهرستانی هستند که چون قدرت خرید منزل در مشهد را ندارند از روی حسودی چنین قمپزهایی در می کنند تا بلکه به این طریق بتوانند خود را تخلیه کنند.

کاربر مهمان
2 سال پیش

آخر امامت کجاش پایین شهره؟! من متوجه نشدم. هم امامت فرد و هم زوج پایین شهری نداره. فقط هر چی از بلوار وکیل آباد دورتر بشیم قیمت ها تا حدودی پایین تر میاد.

سارا
2 سال پیش

ساختمان خوب نیست پر از گنجشک و موسی کو تقی آنقدر سر و صدا می کنند نمی گذارند آدم بخوابه .

رضا
2 سال پیش

احسن به جناب رحمان ، معلومه از آن افغانی های باشعور و فهمیده می باشد من شنیده بودم بعضی از افغانی ها در مشهد پزشک و مهندسند اما نمی دانستم اینقدر آدمهای روشن فکر و با کلاس توشون هست حالا می فهمم افغانیها نه تنها فرق با ما ندارند بلکه با ما برادر و برابرند ما دست به دست این برادران مسلمان کشور خود را می کنیم آباد.

رحمان
2 سال پیش

مصطفی جان این زمانه است که آدمها را بالا و پایین می بره گهی پشت به زین و گهی زین به پشت مثل خیلی از بالا شهری ها که قبلا خود یا پدرانشون یا اجدادشون پایین شهر زندگی می کردند یا خیلی از پایین شهری ها که قبلا خود یا پدرانشون یا اجدادشون بالا شهر زندگی می کردند من هم همین طور قبلا در یک دهات دور افتاده از افغانستان زندگی می کردم ولی حالا در زیبا شهرمشهد زندگی می کنم علاوه بر زمانه در این دنیا حرف دیگر رو در انتخاب بالا یا پایین شهر ، پول می زنه نه فرهنگ و شخصیت خود آدمها چون پول از دو راه بدست می آید اول از راه حلال که ممکن است از طریق ارث یا کار و کوشش باشد دوم از راه حرام که ممکنه از راه دزدی یا قاچاق یا غیره باشد بنابراین آدم چه بد باشد یا خوب چه از راه حلال پول بدست آورد چه از راه حرام می تواند در بهترین منطقه شهر خانه بخرد بنابراین نمی توان گفت هر کس بالا شهر زندگی می کند ممکن است آدم بد یا خوبی باشد یا از راه حلال یا حرام آن منزل را خریده باشد پس ادب و تربیت ربطی به بالا شهر، پایین شهر نشستن ندارد.

شادمان
2 سال پیش

ساختمان قدیم داغون بود ولی حالا آباد شده یک سر بزن تا باورت بشه

مجتبی
2 سال پیش

هشدار: انسان باید قانع و شاکر باشد اگر آدم یک خانه محقری در بدترین نقطه شهر داشته باشد تا مجبور نباشد کل درآمدش را بابت اجاره ها بدهد باید ممنون دار خدا باشد بخصوص این صاحبخانه های بی رحم و حریص به بهانه تورم ولی به خاطر چشم و همچشمی با یکدیگر ، هر سال رهن و اجاره ها ی خود را چند برابر می کنند و قانون هم جلو دارشون نیست من بعلت نبود کار مناسب برای گرداندن چرخ یک زندگی محقر،بیکارم و خانه پدرم می شینم قبل از ازدواج همه به من می گفتند اگر ازدواج کنی خدا به زندگیت برکت می دهد و مثل ما صاحب شغل پردرآمدی می شوی و خدا به تو خانه ای مستقل می دهد آنها بدون اینکه به وضعیت و شرایط زندگی من توجه کنند و بدانند عقل معاش و استعداد و توان هرکس با دیگری فرق دارد و اگر کسی عقل معاش نداشته باشد در زندگی شکست می خورد فقط من را به ازدواج تشویق می کردند و می گفتند برای ازدواج عقل و اندیشه را کنار بگذار واز هیچی نترس اگر به خدا توکل کنی خدا خودش همه چیز را درست می کند من هم بدون اهمیت دادن به عقل معاش و توان و استعداد پایین کاری خود به حرفهای مردم و بزرگان که از روی خیر خواهی می زدند اهمیت داده و با توکل به خدا ازدواج کردم بعد از ازدواج همه جا گشتم برای من که نه تخصص و سرمایه ای داشتم و نه تحصیلات عالی ، کارهایی پیدا می شدکه درآمدش آن قدر نبود که از عهده رهن و اجاره منزل برآیم چه برسد به اینکه بتوانم شکم زن و بچم را سیر کنم بنابراین خانه ای که با هزار قرض و قوله اجاره کرده بودم را رها کرده دست از پا دراز تر برگشتم خانه پدرم باز هم جای شکرش باقی است که خانه محقر پدرم هست وگرنه می بایست مثل کارتن خوابهای بی خانمان در سوز سرمای زمستان، آواره کوچه پس کوچه ها شویم و بلرزیم و مثل آنها مجبور می شدیم گدایی کنیم خدا را چه دیدید شاید هم آنها مثل من بودنداما چون کسی را نداشتند حال کارتن خواب شده و مردم به دید تحقیر به آنها نگاه می کنند خانه پدرم به علت کوچک بودن همه مجبوریم کنار هم خوابیده و همگی معذبیم حال علاوه بر خود ، زن و بچم هم مزاحم و سربار پدر و مادر و خواهرها و برادرهایم هستیم این را گفتم تا کسانی که هنوز ازدواج نکردند بدانند که ازدواج در دین بر پایه عقل بنا شده نه بر پایه تفسیرهای ((غلط)) مردم که از ازدواج در روایات می کنند، به تجربه دریافتم مجردها قبل از اینکه ازدواج کنند ابتدا تجربه کنند ببینند قبل ازدواج می توانند شغل پر درآمدی را پیدا کنند تا با آن بتوانند لااقل از عهده رهن و اجاره های کمر شکن که هر سال بیشتر می شود برآیند بعد به فکر ازدواج بیفتندتا مثل من که پیش زن و بچه ، خوهران و برادران و پدر و مادرم شرمنده شدم ، شرمنده نشوند حتما به تجربه خود اهمیت دهید بخصوص که در اسلام تجربه ( خود ) بالاتر از دانش ( دیگران ) است.

حسن کارکر
2 سال پیش

توکه تو این شهر زندگی نکردی الکی چرت نکو اصلان تو خودت کجا زندگی میکنی که داغون نیست

مصطفی نهاوندی
2 سال پیش

ستون سلام دمت گرم برا این پیامک و یا کامنتی که گذاشتی که اسم محله های پایین و بالا و معمولی مشهدوتوش آوردی خیلی امشب به من کمک کردی نیاز خیلی زیادی به این اطلاع رسانیتون داشتم

ریحانه
2 سال پیش

توی این محله هایی که گفتی فقط پنجتن به پایین شهر معروفه که اونم چون نزدیک به مناطق پایینه ولی از نظر امکانات رفاهی و اینا کاملا خوبه:// هم مردم خوبی داره و هم هیچکدوم از اینجاهایی ک گفتی بد ندارن. بالاخره هر شهری بالا و پایین خودشو داره دیگه!

حمید بازرگان
2 سال پیش

سلام صدف مشهد چطور جایی است برای خرید خونه؟

کاربر مهمان
12 ماه پیش

چقدر دلم به حال کسانی می سوزه بنده خدا چقدر ساده هست قدیم از روی گمراهی یک نظر اشتباهی دادم همان رو ملاک برتری آدمها نسبت به هم قرار داده می خواستم همینجا اعتراف کنم بدون اینکه بدونم نژاد پرست بودم معلوم ما با وجود اینکه فکر می کنیم مسلمان هستیم ولی چیز زیادی از اسلام نمی دانیم فهمیدم در اسلام آدمها از هر قوم و نژاد ، رنگ و زبانی که باشند با هم برابر و برادرند و فرقی با هم ندارند بنابراین در اسلام برتر بودن ما به بالا شهر یا پایین شهر زندگی کردن نیست ؛ پیش خداوند کسانی برتر هستند که اعمال خوب بیشتری انجام دهند و بیشتر از گناه دوری کنند.

رامین
2 سال پیش

گنجشک و موسی کو تقی فقط مختص ساختمان نیست من هم بالا شهر زندگی می کنم اینجا هم پر از پرنده هست من هم صبحها نمی توانم از سر و صدای آنها بخوام با گربه مصنوعی یک مترسکم درست کردم بالای درخت خونمون گذاشتم تاثیری نداشت.

مرتضی زاهدی
2 سال پیش

من هم تقریبا وضعیت اقتصادی و شرایط مشابه آقا مجتبی را داشتم اگر هشدار آقا مجتبی را نخوانده بودم صد در صد گول حرفهای دیگران را می خوردم و خودم را بیچاره می کردم خیلی ها که الان معتاد ، دزد ، کارتن خواب و گدا هستند اگر عقل خود را دست دیگران نداده بودند به چنین روزی نمی افتادند متاسفانه همه به من می گفتند اگر ازدواج نکنی به گناه می افتی اما بعضی از مردم و حتی آنهایی که روحانی نماهستند با وجود اینکه شناخت کافی از دین نداشته و مرجع تقلید نیستند در دین بدعت ایجادکرده به طوری که یک جوری حدیث مشهور پیامبر ( ص) را تفسیر می کنند که جوان فکر می کند که اگر حتی پرهیزکار و خویشتندار هم باشد ولی به سنت پیامبر ( ص) ازدواج نکندبی دین از دنیا می رود در حالیکه تمام مراجع تقلیدگفتند با وجود اینکه ازدواج سنت پیامبر هست ولی واجب نیست و مستحب است حتی روایتی وجود ندارد که نشان دهد امام زمان ( عج ) ازدواج کرده باشد البته روایات زیادی وجود دارد که نشان می دهد حضرت عیسی ( ع ) مجرد است و در هنگام ظهور حضرت مهدی ( عج ) ، خروج نموده و در نماز به ایشان اقتداکرده پشت سر آن حضرت نماز می خواند البته مجردهایی که به هر عذری ازدواج نمی کنندباید با الگو برداری از آن دو حضرت ،خویشتندار باشند و سعی کنند گناه نکنند تا مورد رحمت خدا قرار گیرند.

جلال رمضانی
2 سال پیش

مجتبی جان حرف دل ما را زدی. من هم به تشویق دیگران ازدواج کردم. حال در منزل پدرم زندگی می کنیم. چون وضعیت مالی ما خیلی خراب هست و تعدادمان هم زیاد هست. مجبور شدم در پیاده رو جوراب بفروشم. روز بد نبینی. ماموران بی رحم سد معبر شهرداری به جانم افتادند و تنها سرمایه‌ی اندکم که تعدادی جوراب بود را از من گرفته و تهدید کردند. اگر دفعه دیگر ببینیمت بساط کردی زندانت می اندازیم. راهی خانه پدر که شدم در راه مدام کسانی را لعنت می کردم که در این وضعیت بیکاری، من جوان را به ازدواج تشویق کرده تا چنین بلاهایی به سرم آید. باز هم خدا پدرآقای رئیسی را بیامرزد که یارانه ها را برای اقشار فقیری مثل ما کمی بالا برده. وگرنه در این اوضاع بیکاری ، امثال ما می بایست از گرسنگی بمیریم. بخصوص که امروزه گدایی هم نمیشه کرد چون گدایی هم جرم هست. اگر فقیری گدایی کند و خدای نخواسته شهرداری او را ببیند او را می گیرد و زندان می اندازد.

حسین
2 سال پیش

فقط فقط بلوار توس قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرک مشهد

حقیقت پور
2 سال پیش

شما درست در این مورد چلو ها اطلاعی ندارین!! بنده خودم سال هاست در ساختمون زندگی میکنم و چلو ها از افغانستانن و نه بلوچ چرا که دیدم بلوچ ها لباس هاشونو داده تا بپوشن،،

رحمت
2 سال پیش

جلال رمضانی حرف دل من را زدی. من چند بار به خاطر نبود کار مجبور شدم گدایی کنم تا بلکه صاحب خانه ی بی رحممان در سرمای زمستان جول و پلاسمان را به همراه زن و بچم بیرون نیندازد. چند بار هم به جرم تکدی گری زندان افتادم. بعد از آزادی چاره ای نداشتم جز اینکه به کار خود ادامه دهم. نمی دانم آنهایی که با نیش و کنایه من را مجبور به ازدواج کردند چرا به دادم نمی رسند. مگر نمی بینند هیچکس نیست به دادمان برسد؟ حتی زن و بچم هم به گدایی افتادند. مجردهای محترم تو رو خدا قبل از ازدواج به جیب خود نگاه کنید نه به دهان مردم. بخصوص که در دروازه را می توان بست اما در دهان مردم را نه ، همانهایی که تا دیروز برام حرف در می آوردند که چرا ازدواج نمی کنی وقتی که به حرفشون گوش کردم و خودم را بدبخت کردم می گویند خاک بر سرش دارد گدایی می کند. اگر به حرف آنها گوش نمی کردم الان خودم و زن و بچم به گدایی نمی افتادیم. زندگی خیلی بی رحم هست و به قول آقا مجتبی ، ازدواج در دین بر پایه عقل بنا شده نه بر پایه تفسیرهای ((غلط)) مردم که از ازدواج در روایات می کنند. بنابراین مثل من خودتان را در چاه نیندازید که حتی خداوند هم شما را نجات نمی دهد. بی خودی نیست که گویند خودکرده را تدبیری نیست .

علی راد
2 سال پیش

خودشون ميگن که ایرانین حالا مابگیم افغان چه فرقی داره بلوچ هم پاکستان ی داره حالا بگیم که اونجایی هستند دروغه پس خوب بد هست

حامد پارسا
2 سال پیش

متاسفانه صحبتهای نژاد پرستانه همه جا است، غربت،چلی،چلو، و غیره،،، الان یک طایفه ایرانی محسوب میشه، که در گذشته از هندوستان به ایران و کل جهان کوچ کردن و ساکن شدن، خیلی قضاوت بدیه صفتهای بد و کثیف و به سیستان و بلوچستان و یا افغانستان و یا قومی نسبت بدیم ، خوب و بد در هر قوم و طایفه است، حامد متولد ده متری ساختمان اصالت افغان

احمدی
2 سال پیش

بله همه جا خوب و بد داره. خصوصا کلانشهرها که مهاجر هم زیاد داره اما من خیلی از شهرها رفتم و نظرم اینه که مشهد شهر بسیار شیک و مدرنی هست و به نظرم بهترین جای ایران برای زندگی. اون جاهایی هم که میگین توابع مشهد محسوب میشه. مشهد اونقدر بزرگ و وسیعه و اینقدر جاهای خوب داره که این محله ها حاشیه ی شهر هستند. کدوم شهر بزرگی هست که حاشیه و حاشیه نشین نداشته باشه؟

حمید
2 سال پیش

من اگر جای خداوند بودم به خاطر چند پیام روشنگرانه ای که درباره ازدواج در این وضعیت اقتصادی سخت گذاشتید شما را به بهشت می بردم من را که نجات دادید نه کار داشتم نه خونه ای مستقل به همین علت مدام خدا خدا می کردم که چگونه با این وضعیت ازدواج کنم بخصوص که برادرم که شرایط من را دارد به خاطر اجاره خونه و سیر کردن شکم زن و بچه هاش با وجود این همه ادعایی که داشت آخرش کم آورد و مجبور شد گدایی کند با خواندن آن پیامها فهمیدم برخلاف گفته مردم ، ازدواج مستحب هست نه واجب فهمیدم کسی که مجرد باشد ولی از ترس جهنم همین که سعی کند گناه نکند یا اگر می کند از درگاه خدا ناامید نشده توبه کند خداوند او را می بخشد و به بهشت می برد.

رضا
2 سال پیش

به نظرم این دوتا محله در مقابل التیمور مهدی اباد گلشهر خوبند

یک طلبه
2 سال پیش

نصایح نو و درستی درباره ازدواج مشاهده نمودم که با واقعیتهای جامعه کاملا همخوانی دارد خیلی سخت هست ولی باید اعتراف کنیم اشتباه کرده و مرتکب گناه بزرگی شدیم بنابراین برای اینکه پروردگار ما را بیامرزد ابتدا ضروریست غرور بی جای خود را کنار گذاشته و توبه کنیم سپس سعی در جبران آن نماییم معلومه ما و جامعه خیلی ازحقیقت اسلام ناب محمدی فاصله گرفتیم راست گفتند که آخر الزمان در دین بدعت ایجاد می گردد طوری که خیلی از مستحبات دین از جمله ازدواج واجب معرفی می شوند ما از گناه مصون نیستیم می دانیم که شیطان حتی توانست نخستین پدرما یعنی حضرت آدم را با وجود پیامبر و معصوم بودند به همراه مادر اولمان یعنی حوا فریب داده و از بهشت بیرون کند بنابراین نباید بگذاریم که شیطان ما را هم بیشتر از این فریب داده تا خدای نخواسته به دوزخ بیفتیم ما نباید ازدواج را که به فتوای تمام مراجع تقلید مستحب است به بهانه ی ثواب و خیر خواهی جوری برای مجردین جلوه داده و جوری وانمود کنیم که انکار واجب است که نتیجه این بدعت و تغییر دادن حکم الهی می شود سر منشاء افزایش بیش از پیش بسیاری از معضلات اقتصادی ، اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی از جمله بالارفتن آمار طلاق ، دزدی ، تکدی گری ، خودکشی و غیره .

وحید
2 سال پیش

من هم باید اعتراف کنم قبل از ازدواج نیمی از دینم را از دست داده بودم ولی حالا که ازدواج کردم کل دینم را از دست دادم چون در این دوره زمونه مجبورم برای سیر کردن شکم زن و بچه و پرداخت رهن و اجاره به هر کاری تن بدهم.

محسن کرده
2 سال پیش

هیج جایه ایران مثله التیمور نمره بی اشگل

کاربر مهمان
2 سال پیش

اشتباه میگی

کاربر میهمان
2 سال پیش

گلشهر مخصوصا بافت قدیمیترش که سکنه قدیمی هم داره ، واقعا محله امن تری هست نسبت به بقیه محلات حاشیه شهر

افشین شعبانی
2 سال پیش

سلام و درود فکر کنم بزرگوار دارین اشتباه میکنید الان تو بدیرن نقطه از همین قلعه ساختمان هم یک خونه 30متری رو باید 20 میلیون پیش با ماهی 1 میلیون اجاره بدی لطفا بیشتر تحقیق کن همین حرفا باعث میشه مردم فکر کنند اینجا ما در اسایشیم

یک مشاور املاک در قلعه ساختمان
10 ماه پیش

نظر افشین شعبانی مربوط به 2 سال پیش است امروز با این مبلغ رهن و اجاره در قلعه ساختمان لانه ی گنجشک هم نمی دهند چه برسد به خانه این را گفتم تا باز یک عده مستاجر راه نیفتند بیایند بنگاه با ما جر و بحث کنند و از ما توقع بی جایی داشته باشند.

طاهره
12 ماه پیش

اکیداً سفارش می کنم با آدم بداخلاق حتی اگر پولدار باشد ازدواج نکنید من یک جوان زیبا و پولدار به خواستگاریم آمد تحقیق کردیم معلوم شد واقعا پولدار هست اولش خودش را خوب و با ادب و با شخصیت نشان می داد بعد از ازدواج فهمیدم عجب اخلاق سگی دارد همیشه من را کتک می زد چند بار می خواست من را بکشد رفتم پزشک قانونی شکایت کردم آخرش مهرم را حلال و جونم را آزاد کرده و طلاقم را با هزار بدبختی گرفتم به نظر من ازدواج با فرد بد اخلاق حتی اگر پولدار باشد اگر حرام نباشد یفینا اشکال دارد حدیثی دیدم که اگر به آن عمل کنید دیگر مثل من مجبور نخواهید شد این همه عذاب و بدبختی بکشید امام رضا ( ع ) به شخصی فرموده به بد اخلاق دختر نده .

مستاجر
12 ماه پیش

گزارش شما و نظر افشین شعبانی مربوط به گذشته است با کمال تاسف قیمت رهن و اجاره نسبت به گذشته خیلی زیاد شده بنابراین نباید روی چنین گزارش و نظری حساب باز کرد.

کاربر مهمان
2 سال پیش

تو رو خدا یک خورده دیگه از ساختمون بد بگین تا خانه هاش خالی بمانند تا صاحب خانه های بی انصافش به هوای مستاجر جدید نباشند تا بتونند ایتقدر اجاره ها را بالا ببرنداجاره ها اینجا واقعا دارد کمر شکن می شه .

مشهدی
2 سال پیش

سلام بنده مشهدیم و یجورایی میشه گفت بالاشهرش میشینم ولی به نظرم قلعه ساختمون در اینمقاله جاش باید با محله ی اسماعیل اباد عوض شه. بنده یادمه که وقتی تو خیابون قلعه ساختمون رفتیم(هر چند وارد کوچه هاش نشدیم ولی روراست خیلی تنگ پرجمعیت و بد میخورد) حقیقتش زیاد واردش نشدیم و فقط تو خیابون اصلیش بودیم خیابون اصلیش حداقل خوب بود. سمت راستش پارک بود با وسایل ورزشی مردم اومده بودن پیکنیک و دیواری که پشتش علفزار بود بعد از ظهر رفتیم و ترس نگرفتیم ولی اسماعیل اباد... یا خدا فقط این منطقه پشت الماس شرقه و نزدیک جاهای توریستی مشهد و خوب. جاده ی پشتی الماس شرق رو بری پایین تپه هست و میتونی ببینی. فقط بگم که من از بالای تپه که میدیدم ی ساختمان بود خرابه ده بیست معتاد بودن مواد میکشیدن! خونه هاش درب و داغون ترین خونه هایی که تا حالا تو مشهد دیدم و یکی از دخترای بومی که داشت راه میرفت از بالا میدیدم لباساش معلوم بود کهنه و قدیمی و خیلی فقیر بود جالب هم بود از بس براشون معتادا عادی بود راه میرفتن بومیاش کنارشون! انگار نه انگار ی نفر خماره کنارشون و همچنین بنده قبلا مقاله ای خوندم راجب اینجا که پیک موتوری های مواد داره و واقعا بود. خودم میدیدم موتور های زیادی که میرفتن به اینجا تازه شما فکرکنید من از بالا که میدیدم اینارو دیدم واردش نشدم! چقدر خراب میتونه اینجا باشه تازه ما شب هم نرفتیم پنج بعد از ظهر بود...

یک معلم
12 ماه پیش

طرف برای اینکه نفهمیم اهل مشهد نیست برای رد گم کنی اسم خود را مشهدی گذاشته در حالیکه ممکنه اهل یکی از دهاتهای دور دست یا شهرستان باشد سپس به خاطر حسادت برای خراب کردن مشهدی ها یک اتهاماتی را به یکی از مناطق ما زده که اصلا با حقیقت جور در نمی آید میشه منی که یک عمر در شهرک شهید رجایی زندگی کردم چیزی را ندانم که ایشان که در آنجا زندگی نکرده بداند هدف او بدنام کردن ماست لطفا گناه ما را نشوریدهمانطور که شما دوست ندارید گناه شما را بشوریم

رضا
2 سال پیش

جناب آقای مشهدی به نظرم نه خودت مشهدی هستی نه اسمت واقعا مشهدی هست نامسلمون این دروغها چه تحویل مردم می دهی مریضی ؟

کاربر میهمان
2 سال پیش

بنظر من بدترین محله های مشهد پنجتن وخواجه ربیع هست من در پیروزی زندگی میکنم و هروقت اون سمتا رفتم فقط از اونجا فرار کردم

مشهدی
2 سال پیش

عذر می خواهم آقا رضا راستش رو بخواهی جو گیر شده بودم

مریم
2 سال پیش

کوروش خان حتما خانومت از پیروزی خاطره خوبی ندارد که دوست ندارد از آنجا عبور کنید. چون من هم مادرم را در بیمارستان رضوی از دست دادم. به خاطر همین خاطره بد هر وقت یکی از اعضای خانواده بیمار می شود حاضرم او را بدترین بیمارستان ببرم ولی بیمارستان پیشرفته رضوی نبرم. در حالیکه خودم هم می دانم اینجور قضاوت کردن درست نیست. همانطور که ممکن است چنین قضاوت های غلطی درباره بیمارستانهای خوبه بزرگ و پر امکاناتی مثل بیمارستان امام رضا ، قائم یا امداد به خاطر رسیدن اجل قطعی یکی از عزیزان در بعضی ها به غلط ایجاد شود.

یوسف شیبانی
2 سال پیش

عجب دوره ای شده پایین شهری ها بالا شهری ها را می کوبند و خطرناک معرفی می کنند بالا شهری ها پایین شهری ها را می کوبند و بد معرفی می کنند مثل این که همه دارند نژاد پرست می شوند؛ ناسلامتی همه مسلمونیم آیا بهتر نیست کمی به خود بیاییم.

کورش
2 سال پیش

من در احمد آباد زندگی می کنم نمی دانم پیروزی چی داره که هر وقت می خوام با خانمم از اونجا رد شدیم می ترسه و مجبورم مسیرم رو تغییر بدم

عباس
2 سال پیش

صدرحمت به خواجه ربیع.. پیروزی اوضاع داغونی داره . مخصوصا اخراش.

احمد
2 سال پیش

قرارنیست چون توی پیروزی زندگی میکنی بقیه جاهاروبدببینی همون پیروزی که میگی فقط اسم در کرده والا ازخواجه ربیع بدتره. از کنار هر خونه ای رد میشی بوی بساطشون میاد.پس جاتو خیلی خوب نبین.

احمد
2 سال پیش

سلام . من 35 سال از مشهد دور هستم ولی دلم همیشه مشاهده همه شهرها محله های ناجور دارند حتی بسیار بدتر از حاشیه مشهد من تهران هستم . اطراف تهران شهریار رباط کریم و خیلی جاهای دیگه به مراتب بدتر از اطراف مشهد است زندگی در جوار حرم سلطان افتخاری است که خدا نصیب مشهدی ها کرده و حتما شکرگزار آن هستند

محمد
2 سال پیش

آقا نیما اتفاقا تمام مشکلات ما ناشی از این است که در زندگی دید مذهبی نداریم و به خاطر همین است که به یکدیگر با تبعیض نگاه می کنیم. اگر دیدگاه خود را مذهبی نماییم نژاد پرستی و خود برتر بینی و دشمنی از میان ما رخ برمی کندد و یکدیگر را تحقیر و پست نمی بینیم. پس چشمها را باید شست جور دیگر باید نگریست.

محمد علی کشمیری
2 سال پیش

دادا من خودم اهل قرقی ام درسته ک پایین شهرهه ولی چلو نداره افغانی ها هستن هزاره ک مث برادر با هم زندگی میکنیم چلو ها سمت قلعه ساختمون هستن

نیما
2 سال پیش

به این موضوع دید مذهبی نداشته باشین لطفا. شما تشریف ببرین مشهد در جوار امام رضا و یک خونه سمت جاده سیمان بخصوص نزدیک همت آباد و علی آباد و کشمیری بخرین یا اجاره کنین بعد از چندروز متوجه میشین آقا امام رضا هیچ ربطی به این ماجراها نداره.

مهرداد
3 سال پیش

سلام بهترین محله از نظر بنده منطقه الهیه هستش ی فضا شیک و دنج و اروم

شاهین
7 ماه پیش

مهرداد دروغ میگه شاید الهیه بدترین محله باشد اما یقینا بهترین نیست کافیه یک سر به آن بزنید

کاربر مهمان
9 ماه پیش

می خواستم به مهرداد بگم ها چرا فقط از ظاهر الهیه میگی ؟ چرا از باطنش نمیگی؟ 

هانی
12 ماه پیش

بهترين مناطق مشهد به ترتیب احمدآباد بلوار سجاد فلسطین مهدی فرامرز هاشمیه باهنر کوثر هفت تیر و رضا شهر بدترین مناطق مشهد،اسماعیل آباد،خین عرب،پنجتن، التیمور،ساختمون،ده غیبی،جاده قدیم،جاده سیمان،سیدی ،گلشهر،گلشور،

عاطفه
12 ماه پیش

خیلی ها فکر می کنندالهیه بدترین منطقه بالا شهره این شایعه به خاطر یک سری اتفاقات نا خوشایندی بوده که در این اواخر افتاده چنین اتفاقاتی در تمام مناطق بالا شهر کم و بیش رخ داده بنابراین درست نیست اینجا را از جاهای دیگر متمایز دانسته و بدتر دانست آدمهای الهیه شاید ظاهر غلط اندازی داشته باشنداما باطنشون آن طوری که بعضی ها فکر می کنند همچنین هم بد و زشت نیست اینجاهم آدم خوب کم نداره لطفا محلات دیگر توهم برشون نداره که از ما بهترندهمه را که نبایدبا یک چوب زد همه جا خوب و بد دارد اینجا هم از این قاعده مستثنا نیست.

محمد
2 سال پیش

آقا نیما اتفاقا تمام مشکلات ما ناشی از این است که در زندگی دید مذهبی نداریم و به خاطر همین است که به یکدیگر با تبعیض نگاه می کنیم. اگر دیدگاه خود را مذهبی نماییم نژاد پرستی و خود برتربینی و دشمنی از میان ما رخ بر می بندد و دیگر یکدیگر را تحقیر نکرده و پست نمی شماریم. پس چه خوبه چشمهای نژاد پرستانه خویش را شست و با دید مذهبی به یکدیگر بنگریم.

کاربر مهمان
3 سال پیش

مطالب خوبی بود ودوستان اطلاعات خوبی دادن من ساکن شهر دیگری هستم دوست دارم در مورد ساکن شدن در مشهد بیشتر تحقیق کنم اینکه اینده خوبی برام خواهد بود

کاربر مهمان
10 ماه پیش

جناب هانی بهترين مناطق مشهد با بدترین مناطق اشتباه گرفتند لذا اشتباه ایشان را طبق نظر سنجی های جدید اصلاح می کنم بهترین مناطق مشهد به ترتیب اسماعیل آباد،خین عرب،پنجتن، التیمور،ساختمون،ده غیبی،جاده قدیم،جاده سیمان،سیدی ،گلشهر،گلشور و بدترین مناطق مشهد احمدآباد بلوار سجاد فلسطین مهدی فرامرز هاشمیه باهنر کوثر هفت تیر و رضا شهر.

اسکندری
3 سال پیش

باسلام وارزوی سلامتی میتونید بفرمایید خیابان طبرسی براخرید آپارتمان خوبه محیط ارام وبدون دردسری هست

میکی شجاعی
3 سال پیش

بهترین جای مشهد جاده قدیم قوچان هست معروفه آرامش هم هست

بنفشه
2 سال پیش

جناب م م مثل این که شما در گذشته سیر می کنید. آیا جدیدا یک سر به اونجا زدید؟ جاده قدیم حالا از احمد آباد گرونتر شده. به طوری که فقط افراد پولدار می تونند آنجا خانه بخرند. حتی بیمارستان رضوی که به بیمارستان پولدارها مشهوره در محدوده ی آن منطقه قرار گرفته. بماند که خیلی ها ترجیح می دهند به جای بیمارستان رضوی بیمارستان دولتی بروند. چون هم گران هست هم با وجود نام پر آوازه اش بعضی از امکانات بیمارستان های دولتی را ندارد.

حوریه جعفرزاده
2 سال پیش

آره شوهرم پارسال جاده قدیم قوچان خونه خرید جای با صفا و آدمهای نازنینی داره تنها ایرادی که داره خونه هاش وحشتناک گرون شده به همین جهت مشتری نداره .

م م
2 سال پیش

کجا بهترین جای مشهد برا خودت میگی ؟ اونجا پُره ولگرد و علاّف هست

عابد
3 سال پیش

سلام به نظر من شهرک شهید رجایی حر70 طی چند سال دیگه با ساخت زمین های واگذاری استان قدس منطقه نوساز و تمیزی خواهدشد برای سرمایه گذاری عالیه

م م
2 سال پیش

جدیدا گذرم به جاده قدیم قوچان افتاده بود دیدم خیلی با گذشته فرق کرده بنابراین نظر چند سال پیشم را اصلاح می کنم و اعلام می کنم آنجا نسبت به گذشته خوب شده و برخلاف گذشته ولگرد و علاّف مشاهده نمی شه

کاربر مهمان
3 سال پیش

بهترین جای مشهد برا مغازه چهارراه خسروی منطقه ای ایمن وبا انسانهای بافرهنگ هستند و جهان آرا نزدیک کوهسنگی جای مناسب برای خانه

کاربر میهمان
3 سال پیش

ببخشید خیابان جهان آرا چه منطقه ای هست؟خوبه یا نه

محمود
10 ماه پیش

خیابان جهان آرا فقط اسمش خوبه ولی بدرد زندگی آرام نمی خوره من که فروختم رفتم یک جای آرام و ساکت توی کوچه پس کوچه های ابوطالب خریدم از سر و صدای و بوق ماشین ها در امان شدم.

کاربر میهمان
2 سال پیش

عااالیییی

کاربر میهمان
3 سال پیش

با عرض سلام و خسته نباشید به دوستان گلم، به نظر من سی متری طلاب الان خیلی خوب شده واسه زندگی کردن و مغازه داری.  البته من ده سالی است که از ایران دورم ولی دوستان و فامیل های که رفت آمد دارند و یا اونجا زندگی می کنند خیلی راضی هستن. در ضمن عدل خمینی هم جای خوبی هستش. البته اگه پول به اندازه شرایط اون خونه ها داشته باشید.

سعید
2 سال پیش

خواجه ربیع بدرد نمی خورد خیلی گرونه هرچه زور زدم نتونستم اونجا خونه بخرم .

کاربر مهمان
3 سال پیش

به نظرمن که خواجه ربیع خیلی خوبه ما 25ساله که خواجه ربیع زندگی میکنیم والحمدالله چیزی هم ندیم که اینقدر بدمیگین همسایه های خوب الان هم که ابادشده

کاربر میهمان
3 سال پیش

سلام، همیشه مشهد رو تو ذهنم شهری آرام و با مردمی مذهبی می پنداشتم ولی حالا که قصد مهاجرت به مشهد رو کردم و دارم تحقیقات انجام می دهم خیلی جا خوردم،  تصمیم گیری سخت شد.  به نظر شماها واسه زندگی و کار کردن در مشهد بهتره مغازه بخرم و خانه کرایه کنم یا خانه بخرم، مغازه کرایه کنم بهتره؟  قدرت خرید مسکن من در محدوده طلاب، عبادی، عبدالمطلب، ابوطالب و الهیه هم توان خرید دارم و لحاظ خرید مغازه هم میشه به پاساژ های 17شهریور بازار فرودسی هستش. لطفا کسانی که می تواند مشاوره بدهند، نظرشون رو بگن. باتشکر

املاک اطمینان
9 ماه پیش

یک مشاور املاکی فرموده : (( من بنگاهدارم در همه جای مشهد شعبه دارم تجربه نشان داده خرید و فروش در هر منطقه ای که قیمت املاک پایین است فوق العاده بیشتر می باشد و بر عکس در مناطقی که املاک گرانترست خرید و فروش به همان نسبت کمتر می باشد مناطقی در مشهد وجود دارد که به خاطر گران بودن املاک ، حتی یک خرید و فروش در طی 10 سال انجام نشده نمونه ی آن طلاب است که به علت بالا بودن قیمت املاک ، خرید و فروش ملک در آنجا رونق خوبی ندارد)). دوست دارم به ایشان عرض کنم کاش نظر شما در مورد بلوار محمد زاده هم صدق می کرد من هم بنگاه دارم و دربلوار رجب محمد زاده بنگاه دارم متاسفانه سرمایه دارها و پولدارها ملکهایی ارزان آن محله را که معرفی می کنیم نمی خرند اما ملکهای گرانقیمت آنجا را خوب می خرند آخرش هم نفهمیدم چرا؟

املاک مهدی
9 ماه پیش

در پایین نظرات ، آقا سد حسین فرموده : (( مغازه بخرید در طلاب مغازه از متری حدود 250 میلیون شروع و تا حدود شاید 1 میلیارد باشد... )) در پاسخ به فرموده ایشان می خواستم عرض کنم بنده خودم در آن منطقه بنگاه دارم به نظر می آید ایشان اطلاعات درستی از قیمتهای ملکهای آن محدوده ندارند چند مغازه در آن محدوده به فروش گذاشته شده که هر کدام قیمتی حول و حوش دویست میلیون تومان دارند ولی به علت اینکه مردم پول ندارند و بازار خرید و فروش ملک راکد هست آن مغازه ها روی دست صاحبان آنها مانده است اگر اینجور پیش رود به نظر می آید قیمت ها پایین تر هم بیایند.

کاربر مهمان
9 ماه پیش

من بنگاهدارم در همه جای مشهد شعبه دارم تجربه نشان داده خرید و فروش در هر منطقه ای که قیمت املاک پایین است فوق العاده بیشتر می باشد و بر عکس در مناطقی که املاک گرانترست خرید و فروش به همان نسبت کمتر می باشد مناطقی در مشهد وجود دارد که به خاطر گران بودن املاک ، حتی یک خرید و فروش در طی 10 سال انجام نشده نمونه ی آن طلاب است که به علت بالا بودن قیمت املاک ، خرید و فروش ملک در آنجا رونق خوبی ندارد در چنین مناطقی فقط انبوه سازی و تا حدودی مشارکت انجام می شود.

سد حسین
9 ماه پیش

البته اگه بتونید مغازه بخرید در طلاب مغازه از متری حدود 250 میلیون شروع و تا حدود شاید 1 میلیارد باشد بستگی به نقطه خرید دارد البته در سیمتری رو گفتم در بیست متری قیمت کمتر هست و ایثار که بورس مانتو و پوشاک هست مغازه نمیشه خرید و بولوار مجلسی هم هست که خلوت هست و بدرد مغازه نمیخوره و مناطق دیگه هم هست که بهتره خودتون تحقیق کنید

سید حسین
9 ماه پیش

سلام خدمت شما بزرگوار طلاب در طی این چند سال پیشرفت های خیلی زیادی در زمینه تجاری داشته هست مثل قدیم نیست که از مناطق معروف جاهل خیز مشهد باشد و فرهنگ مردم به‌شدت تغیر کرده هست و از نظر شخص بنده آینده خیلی خوبی در انتظار هست و قرار شده یه برج 18 طبقه هم در سیمتری ساخته بشه . پاساژ هایی که طی این یه دهه ساخته شده طلاب رو به پیشرفت بزرگی رساند ولی از نظر مسکونی پیشنهاد برای سرمایه گزاری نمیکنم چون این منطقه ار مناطق توریستی تجاری به حساب می آید

کاربر مهمان
10 ماه پیش

محمد زاده ، عبدالمطلب و ابوطالب به حرم نزدیکند و به خاطره امکانات زیادی که در آنجا وجود دارد رفت و آمد مردم از سرتاسر شهر به آنجا زیاد هست لذا برای کاسبی حرف ندارند آنجاها مغازه بخری نوننت توی روغنه البته اگر پول داشته باشی بتوانی توی بلوار محمد زاده خصوصا سمت دادگاه مغازه بخری برد کردی چون قیمت ملکهای آنجا عجیب در حال ترقی هست قیمت هر متر مربع زمین در آنجا تا متری 300 میلیون تومان شده اگر همین جور پیش برود خدا می داند در آینده تا چقدر بالا خواهد رفت بنگاهدارهای آنجا هم با آدم خوب راه می آیند کافیه وعده یک شیرینی خوب بهشون بدهی ملک 300 م را مفت از چنگ صاحبانشون در می آورند دو دستی تقدیمتون می کنند همانطور که برای من این خدمت را کردند خدا پدر مادرشون را بیامرزد خیلی هوای مشتری ها را دارند.

شبنم
2 سال پیش

پیامهای چند کاربر که جوابهای دندان شکنی داده بودند خیلی کیف کردم. خدا نگهدارشون باشد. حسابی دلم خنک شد آبروی مشهدی ها را خریدند.

کاربر مهمان
2 سال پیش

همه تهرانی ها از آب و هوای آلوده و کثیف تهران می نالند به همین علت مدام مدارس و امثال آن را تعطیل می کنند تا کمی آلودگی هوا کمتر بشه تا از کمبود اکسیژن خفه نشند ترافیکش هم شهره عام و خاص هست به طوری که دست ترافیک مشهد را از پشت بسته حتی خود تهرانی هایی که برای زیارت و تفریح مشهد آمدند اقرار کردن که مشهد از تهران بهتره و از لحاظ امکانات ضروری و رفاهی چیزی کمتر از تهران ندارد بعد شخصی که به دروغ ادعا می کند مشهدی هست مدعی می شود تهران از مشهد بهتره تا مشهد را به حساب خودش پیش ما مشهدی ها خراب کند چنین شخصی یقینا باید جزو آن دسته غربتی شهرستانی باشد که به ما مشهدی ها حسودیش میشه و چون نمی تواند اینجا خانه بخرد این دروغ ها را تحویل داده است.

کاربر مهمان
2 سال پیش

عزیز مبادا گول بخوری احمد آباد بیای بعد از این اتفاقات اخیر اینجا اوضاعش حسابی داغون شده همه ما در بدر دنبال مشتری می کردیم تا از اینجا فرار کنیم دریغ از یک مشتری ؛ قدیم اینجا خوش نام بود همه ما را با فرهنگ می دانستند ولی حال ......

نسترن
2 سال پیش

من رضا شهر زندگی می کنم اما از شوهرخالم که اونجا بنگاه داره شنیدیم خیلی از پولدارها برای خرید ملک به بلوار محمدزاده هجوم آوردند آنجا برای سرمایه گذاری واقعا عالیه اما حیف قیمتهاش خیلی بالا رفته اگر پول زیادی نداری اونجا اصلا بدردت نمی خوره بگرد جای ارزونتر مثل رضا شهر پیدا کن اما اگر پول کافی برای خرید داری عجله کن چون اونجا بعضی از مالکان خبر ندارند که ملکشان متری 300 میلیون تومان شده به همین جهت می توانی مفت ملکشان را بخری و سود کلانی بکنی .

کاربر مهمان
2 سال پیش

خیلی از پولدارها برای خرید ملک به بلوار محمدزاده هجوم آوردند آنجا برای سرمایه گذاری واقعا عالیه اما حیف قیمتهاش خیلی بالا رفته اگر پول زیادی نداری اونجا اصلا بدردت نمی خوره بگرد جای ارزونتر پیدا کن اما اگر پول کافی داری برای خرید عجله کن چون خیلی از مالکان در اونجا خبر ندارند که اونجا متری 300 میلیون تومان شده به همین جهت مفت می توانی ملکشان را بخری و سود کلانی بکنی .

کاربر میهمان
2 سال پیش

مغازه بخر خونه کرایه کن ازمغازت میتونی پوله چندتا خونه دریاری مخصوصا اگه جایه خوبی بخری

کاربر میهمان
2 سال پیش

مشهد برای کاسب شهر برکته

پری
2 سال پیش

آره عبدالمطلب خوبه مطهری شمالی هم خوبه . و حر عاملی ایناها نزدیک هم هستن و جای خوبی هست واسه زندگی

عباس باقری
2 سال پیش

همه شهر ها ک هیچ بلکه همه کشور ها داداش همچین مسائلی دارند بلاخره هرشهری منطقه بالاو پایین داره این جاهم پایین شهر مشهده ک گفتن این همه ادم هستن ک سال ها دارن کار میکنن و زندگی ولی هیچ مشکلی پیش نیومده شما هم باید نسبت ب اخلاقیات و فرهنگ و پولی ک داری منطقه و محل کارو زندگی تو انتخاب کنی و بقیه شم دست اون بالاییه خوب و بد همه جا هستتتتت داداش

راحله ابوالقاسم
2 سال پیش

اگر نظر خواهی میکنید از کسی مثل خانواده ما که تو تهران زندگی میکردیم و به مشهد مهاجرت کردیم و الان تو یکی از بهترین محله های مشهد زندگی میکنیم مشهد شهر بسیار افتضاحی هست لطفا مهاجرت نکنید.

کاربر میهمان
3 سال پیش

تو راسته مبل فروشا کلاه دوز مغازه بزن تو تورجم میتونی خونه بگیری

سجاد دانه
3 سال پیش

سلام داداش باید بگم که این دوتا منطقه خیلی خلافکار زیاد داره درست ولی کل منطقه هاش اینطوری نیست چون یه منطقه دیگه هم هست پایین شهر که اسمش سیدی هست که اینجا خیلی منطقه آرام وبی سر وصدا و اگر قصد کاسبی داری بلوار صبا هم شاید خوب باشه یا مغازه های دور حرم که خیلی خوبه

کاربر میهمان
3 سال پیش

همجای ایران و جهان مناطق پایین داره جای اروم میخوای نسبت به شهر های دیگه بیا مشهد اونایی ک میگن مشهدیا دزدن همشون الکی ما الان 15 سال مشهد زندگی میکنیم بهترینه

حسینی
3 سال پیش

من عبادی زندگی میکنم منطقه بسیار متدین ،امن و دسترسی به همه چیز آسان

کاربر میهمان
3 سال پیش

بله اما اگر در نزدیکی حرم بگیرید یا در منطقه احمد آباد خیلی بهتره اما اگر سوپر مارکتی در منطقه های پایین شهر بگیرید درامد بالایی دارید

ایناز حمیدی
3 سال پیش

سلام قابل توجه اونایی که میگن ساختمون مشهد محله ی بدیه من خودم تو شهر مشهد ساختمون هستم از منطقمون راضیم وبه نظرم منطقه ی ما منطقه خوبیه درسته که شاید معتاد داشته باشه خب اینکه دلیل نمیشع همه ی شهرها معتاد دارن دیگه نبینم درباره ی محله ی ما اینجوری صحبت کنین ما الان داریم زندگی میکنیم وخیلی هم آرامش داریم 

یکتا
3 سال پیش

اینکه عالیه واقعا

زهرا صاحبی
3 سال پیش

سلام بهترین منطقه ازجاهاییکه خودتون انتخاب کردین عبدالمطلب و الهیه است واگرتوان خریددروکیل آبادروهم داشته باشیدعالیه درضمن تمام شهرهابه هرحال یه مناطق ضعیف رودارن

باران ملکی
3 سال پیش

اینها فقط چند منطقه ناجور هستند اما شما مثلا بری یه خونه تو فرامرز بخری و مغازه تم همونجا بزنی نونت تو روانه اما خب اگر خونه بخری اجاره ای اجاره ها بالاست

کاربر مهمان
3 سال پیش

سلام اگر برای زندگی کردن میخای قاسم آباد خیلی خوبه چون منطقه آرامی

محمدصفایی
3 سال پیش

همه جاخوب و بد داره، مشهد هم استثنا نیس: اگه قصدمشهدکردی وهزینه زیادنمیخوای صرف کنی به نظرمن منطقه عبادی برای سکونت وطلاب برای کسب کارعالیه، وخریدوفروش زمین تومنطقه های روبه رشد شاندیز واقعا سودخیلی خوبی داره که یکی دوساله باروتو ببندی.

نرگس شجاعی
3 سال پیش

با سلام اگر شما تصمیم دارین که محل کارتون به محل زندگیتون نزدیک باشه از نظر من طلاب در مواقع خیابان های مفتح مکان عالی هستش که شما از این محل خونه بگیرین و هم از پاساژ فردوسی مغازه اما اگه بخوام براتون از سطح فرهنگ بگم سطح فرهنگ منطقه الهیه بیشتر و بهتره نسبت به طلاب چون نزدیک به خیابون شریعتی و یا قاسم آباد هستش اگه قصد گرفتن خونه از الهیه دارین باید یک مغازه از شریعتی بگیرین مثل پاساژ اکسیر

صالح علمدار
3 سال پیش

اشتباه میکنی منم اول از تهران اومدم غریبه بودم با اینجا اینجاهم مثل همه ی شهر های دیگه محله بالا پایین داره محله های بالاشم مثل احمد آباد هاشمیه هفت تیر محله های باکلاسی هستند

سانیار
3 سال پیش

سلام من توی مشهد زندگی میکنم و اصلا از این شهر راضی نیستم چن دفه ای که رفتم تهران فهمیدم واقعا بهترین شهر ایرانه و امکانات و رفاه و همچیش از مشهد و شهرای دیگ بهتره.اگ بنظر من باشه مشهد برای زندگی خوب نیس ولی اگ طبق چیزایی که گفتین بهتره توی الهیه خونه اجاره کنین و مغازه بخرین خرید مغازه خیلی بهتر و پر سود تر از خونه هستش حداقل توی مشهد

جعفری
3 سال پیش

سلام بنظرم کلا نیاشهر خیلی دیگه شلوغ و خر تو خر شده.

نازنین
3 سال پیش

یه سری از این چیزایی که شنیدید حرف های بیخودی بیش نبود و فکر میکنم داخل هر شهری آدم معتاد کم نیس و این به اومدن شما به این شهر ربطی نداره. منم الان این متن و راجع به یسری از منطقه های مشهد خوندم اصلا اینجور نیس. ولی خب این منطقه هایی که شما گفتید خوبه ولی بستگی به شغلتون داره که چجوری بچرخه و درآمد داشته باشه. ولی ای کاش دلمونو بذاریم جای کسایی که فقیرن و بدبختن و بیچاره ما از دل اونا خبر نداریم و نمیتونیم قضاوت کنیم.

کاربر میهمان
3 سال پیش

محله رازی یه منطقه بیابونی به اسم سیل بند یا (سلبند) جوری ک هم محلی هامون میگن بسیار بده. شبا جرعت نمیکنی بری اونجا چون اکثر خفت گیری ها اونجا انجام میشه، بزرگترین مشکل این منطقه خفت گیری و یکی اینکه اکثر بچه های اینجا مال این محل نیستن و از محل های مختلف میان اینجا. مثلا از طبرسی و پنجتن و گلشهر و اکثرا به سلاح سرد مسلحن مثه شوکر چاقو و پنجه بکس و احتمال اینکه دعوا بشه خیلی زیاده.

الناز
10 ماه پیش

خانوم سانیار یک سفر تفریحی به تهران داشته اند در سفر طبیعی است که به هر کس خوش می گذرد بنابراین ایشان گمان کردند تهران از مشهد بهتر است در حالیکه ایشان تهران را درست نمی شناسند اگر مثل ما تهرانی ها یک مدت طولانی در تهران زندگی می کرد قدر مشهد مقدس را می دانسته و خاک آن را به چشمان خود می کشید تعجب می کنم همه می دانند که تهران از لحاظ آلودگی و ترافیک و شلوغی و گرانی و دیگر معضلات خیلی بدتر از دیگر شهرهاست خیلی مسخرست که ایشان با یک سفره تفریحی تهران زده شده یقیننا اگر یک سفر تفریحی به غرب کند مثل غربزده ها جوگیر و خود باخته خواهد شد و خواهد گفت غرب از تهران بهتره در حالیکه نمی داند که در غرب وحشی روزی نیست که خبر قتل چند نفر بر اثر تیراندازی شنیده نشود.

غلام رضا
11 ماه پیش

من قبلا در محله رازی مستاجر بودم بی پدر و مادرها افراد مردم آزار و بیکار یک دروغی را آنجا شایع کرده بودند که خانوم ساده لوحم از ترس آن شایعه وحشت کرده بود و اصرار داشت تا آنجا را هر چه زودتر تخلیه کنیم شایع این بود که سوسکها قرار هست به محله ی آنجا حمله کنند من هم برای آرام شدن خانومم مجبور شدم خمیر سوسک کش امحا که شنیده بودم سوسکها را واقعا ریشه کن می کند بخرم اما خوشبختانه تا به امروز حتی یک سوسک هم در منزلمون ندیدیم.

کاربر مهمان
2 سال پیش

اینقدر دروغ نگو مثل پینوکیو دماغت گنده می شه معلومه هدفت اینه محله رازی وبچه های طبرسی و پنجتن و گلشهر رو پیش مردم خراب کنی .

کاربر مهمان
2 سال پیش

یک کاربر مهمان پیام داده ما چهل ساله تو گلشهر زندگی میکنیم ولی نمیدونم چرا چیزایی که شما میگینو ندیدم? درپاسخ باید بگویم چون خودت خوبی و قلبت مثل معصومین پاکه همه رو خوب می بینی اما اگر مثل بعضی ها قلبت سیاه باشه و عینک دودی بزنی همه رو بد و سیاه می بینی .

کاربر میهمان
2 سال پیش

پنجتن جزوه پایین شهره مشهد هستنش؟؟

کاربر مهمان
3 سال پیش

ما چهل ساله تو گلشهر زندگی میکنیم ولی نمیدونم چرا چیزایی که شما میگینو ندیدم?

کاربر مهمان
3 سال پیش

اتفاقا محله رازی محله باصفا و آرومیه و شما اگه بالا شهر مشهد بری بیشتر خفت گیر ودزد هست و برعکس ساکنین این محله با اصالت و خوب هستن لطفاً هرچیزی رو به یک جا تعمیم ندین

کاربر میهمان
3 سال پیش

به نظر من بدترین خونه ها تو مشهدن. هیچ جاش خوب نیست. به خصوص اپارتمانهاش با پارکینگهای افتضاح و نداشتن فرهنگ آپارتمان نشینی.

زیبا
2 سال پیش

معلومه این یارو اهل مشهد نیست و مشهد و مناطق آن را درست نمی شناسد که مدعیست هیچ جای مشهد خوب نیست. اینجور آدما اغلب جزو دهاتی های شهرستانی هستند که چون قدرت خرید منزل در مشهد را ندارند از روی حسودی چنین قمپزهایی در می کنند تا بلکه به این طریق بتوانند خود را خالی کنند.

فرشید
2 سال پیش

همه فکر می کنندچون بالا شهر زندگی می کنیم پولدار هستیم و داریم پول پارو می کنیم به همین علت بیشتر زورگیرها ، دزدها و گداها اینجا هجوم آوردند باور کنید دراین جا اکثرا وضعیت مالی معمولی دارند و ثروتمند نیستند تعداد افراد ثروتمند در این منطقه نسبت به اکثریت اینجا زیاد نیست خیلی ها در اینجا مستاجرند شاید باورش برای بعضی ها سخت باشد ولی هستند کسانی که در اینجا تحت پوشش کمیته امداد هستند باور نمی کنید از کمیته امداد سوال کنید.

مرتضی بارویی
2 سال پیش

هر جای شهر که می خواهید خانه بخرید یا اجاره کنید قبلش حسابی تحقیق کنید ببینید همسایه های آن چطور هستند وگرنه شدیدا پشیمان می شدید اگر پولدار هم باشی و در بهترین منطقه شهر هم بتوانی خانه بخری یا اجاره کنی حتی اگر یکی از همسایه هات بد باشد زندگی را برات جهنم می کند اگر بی پول باشی و در بدترین منطقه شهر هم خانه بخری یا اجاره کنی اگر تمام همسایه های آن خانه خوب باشند زندگی برات بهشت می شود سالها طول کشید تا توانستم به چنین تجربه ای دست یابم آن را رایگان در اختیار می گذارم خوش به حال کسی که به آن عمل کند.

کاربر میهمان
2 سال پیش

آرومترین و ساکت ترین جا قبرستون روستا ست نه حتی بهشت رضا هم شلوغ شده

یاسمین
2 سال پیش

شما مشهدی نیستی لابد اصلا نمی دونی مشهد کجاست که این خزعبلات رو میگی هر ساختمونی تو هر شهری میتونه پارکینگ خوب یا بد داشته باشه عزیز

راحله ابوالقاسم
2 سال پیش

دقیقا حرف حق رو زدید

کاربر میهمان
3 سال پیش

اشتباه میکنید اگر برای خونه شیک و باکلاس و مثل ولنجک تهران بخواهید ( با قیمت نسبتا بالا ) تو احمد آباد و قسمت پولدار نشین نزدیک حرم و ناصر خسرو گزینه های عالی هستند اما قیمتش نسبت به ولنجک تهران کمتره

صدرا
3 سال پیش

دوست عزیز خیلی دوست داشتم که با ادب با شما حرف بزنم ولی خیلی سخته بنظر من شما یه سر به منطقه صیاد شیرازی و هفت تیر و اینجور جاها بزن

احمد مهدوی
3 سال پیش

والا ما که 15 سال هست در محله فرامرزعباسی زندگی میکنیم و همسایه ها بسیار خوب هستن و فرهنگ آپارتمان نشینی هم عالی هست

غزل
4 سال پیش

به نظرمن هیچ جا بهتر از بلوار توس نیست. از همه لحاظ عالیه. مخصوصا اول توس که باشی عالیه.

یک تهرانی
12 ماه پیش

مشهدی ها مبادا گول تبلیغات دلال ها رو بخورید ولنجک تهران که سهله حتی کاخ سعد آباد را هم مجانی به شما بدهند مفتش گرونه چون هوای تهران فوق العاده آلوده هست به همین علت برای اینکه از آلودگی دچار خفگی نشیم هر چند وقت یکبار بلا اجبار مدارس و ادرات و ... را تعطیل می کنند ترافیک تهران بقدری زیاد هست که حتی خیلی از کوچه هاش شلوغ و راهبندان هست اگر ما مجبور نبودیم هرگز حاضر نمی شدیم اینجا زندگی کنیم چه کنیم خونه و محل کار و تمام زندگیمون اینجاست آب و هوا و ترافیک مشهد نسبت به تهران خیلی خوبه قدرشو بدونید.

حمید
2 سال پیش

توس واقعا عالیه

کاربر میهمان
3 سال پیش

خیر اگر قسمتی برای خونه دوم و ویلایی بخواهید در طرقبه و شاندیز بهترین گزینه هست

گلمحمدی
3 سال پیش

سلام موافقم بخصوص توس1

سبحان
4 سال پیش

محله ما از نظر ظاهر آرومی بی سر صدا بودن. محله خوبیه ظاهرا درختان سرسبز جای با هوای آزاد نزدیک بلوار فرودگاه اما اسمش اینه که محله ضعیف قشر کم درآمد و پایین شهر هست.

امیر علی
3 سال پیش

با سلام مشهد خیلی شهر خوب و زیبایی هست من خونه خودم احمد آباد هست و لی کال زرکش هم واقعا بده

کاربر میهمان
4 سال پیش

محدوده مصلی و محمد آباد و کارمندان چطوره؟؟ میخوایم تغییر مکان بدیم نمی‌دونم کجا از نظر شرایط خوب و عالی تره.

مریم
3 ماه پیش

ببین عزیز مصلی همونجور که گفتن جایی هست که مغازه زیاد در دسترس هست ولی خود همین مصلی باید بدونی کجاش خونه بگیری ، بعضی محله هاش مثل کارمندان اول ، افرادی با فرهنگ ضعیف زندگی میکنن که اسم خاصی هم دارن ، برادرم تو کار پخش مواد غذایی هست از اینجور آدم ها مشاوره بگیری بهتره ، اونا معمولا همه جای شهر بار میبرن و همه جاهای شهر و تا حدودی میشناسن، محله محمد آباد هم 3 سال دبیرستان میرفتم، چیز بدی ندیدم، کارمندان دوم هم که محدوده رستمی میشه ، افراد اصیل و خوبی داره ولی بخاطر پارک‌های کوچیک و زیادی که در محله داره معمولا تابستون از محله های اطراف توش 5،6 نفر جمع میشن و ورق بازی میکنن یا مواد میزنن، علت هم این هست که خانواده ها اونجا کمتر بیرون میان و پارک ها جولانگاه این قبیل افراد میشه.

آرمین
7 ماه پیش

امیر علی دو سال پیش گفته: (( با سلام مشهد خیلی شهر خوب و زیبایی هست من خونه خودم احمد آباد هست و لی کال زرکش هم واقعا بده )) خواستم بگویم تو که جای ما زندگی نمی کنی از کجا می دانی که جای ما بدهست من که کال زرکش به دنیا اومدم و حالا 35 سالمه تا به حال بدی از اینجا ندیدم

کوروش
2 سال پیش

خیلی ها فکر می کنند ما احمد آبادی ها فاسد هستیم به همین علت می ترسند اینجا بیاند باور کنید ما هم مسلمون هستیم احمد آباد اسمش به فساد در رفته وگرنه آدمهای سالمش بیشتر از آدمهای فاسدش هست .

فرشید
2 سال پیش

من قبلا احمد آباد بودم محیطش خیلی خرابه به همین علت از اونجا رفتم تا خانوادم خراب نشند.

راحله ابوالقاسم
2 سال پیش

این محله ها که فرمودید خوب نیستن

کاربر میهمان
3 سال پیش

اگر نزدیک 5 یا 6 میلیارد دارید احمد آباد بهترین گزینه هست خونه مثال 134 متری

علی
3 سال پیش

کارمندا

نگار
3 سال پیش

کارمندان منطقه باصفاوسرسبزی .مثل شمال. این خوبیش. ومصلی یک خوبی داره پاتودرازکنی همه چی دورتن.تمام مراکزخریدمصلی هست.مثل بازازفرش .موادغذایی .پوشاک خیاطی ...همه چی بغل گوشمونه. من شخصا حاظرم برم منطقه سرسبزوازومی مثل کارمندان زندگی کنم وباماشین اتوبوس یا پیاده روی برم خرید .

کاربر میهمان
4 سال پیش

سلام. درسته من خودم خواجه ربیع میشینم واقعا از همه نظر وعضش خرابه. مخصوصا مال اباد و کوه امیر(مهرمادر)خیلی جای بدیه. فقط معتاد و خلافکار توشه و البته روزی نیست تو خواجه ربیع دعوا نشه. برو زندان وکیلی اباد همه ارازلش بچه خواجه ربیعن.

احمد شریفی
10 ماه پیش

کاربری از دروغ گفته اهل خواجه ربیع هست تا از روی کینه ای که از ما دارد خواجه ربیع را بی آبرو کند خطابم به ایشان این است خر خودتی اگر اهل خواجه ربیع بودی هرگز حاضر نمی شدی با این دروغها آبروی منطقه ی ما و خودت را ببری این تهمتها به ما نمی چسبد کیه که نداند بعد از حرم امام رضا ( ع ) دومین زیارتگاه نزدیک به حرم ، خواجه ربیع هست به کوری چشم حسودان و دشمنانمان ، خواجه ربیع در کل ایران معروف و حسن شهرت دارد در زیارتگاه خواجه ربیع بزرگان بسیاری از جمله کافی و مشاهیری از جمله حسین امینی ادیب و شاعر برجسته مشهدی ، حسین خلیلی یزدی چهره ماندگار پزشکی، حاج علی‌اکبر توسل باقری ، پروفسور بولون پزشک بلژیکی و امسال هم حجت‌الاسلام راستگو در آرمیده‌اند.

ناهید
2 سال پیش

ستاره خانم از قدیم گفتند شنیدن کی بود مانند دیدن من که یک عمر اینجا زندگی می کنم بهتر از خواجه ربیع مطلع هستم یا شمایی که اهل جنوب‌ آبادان‌ هستید؟ لطفا به شایعات بی اساس توجه نکنید اگر فقط یکسال اینجا زندگی کنی از بس خوبه حاضر نمی شوی هیچ جای دیگر زندگی کنی.

شهرام فرهادی
2 سال پیش

علت تصادفات در خواجه ربیع هجوم زوار برای زیارت در اونجاست شهرداری باید یک فکری به حال ترافیک اونجا بردارد حیفه جای به این خوبی نیست که اینقدر ترافیک داشته باشه قبلا اونجا مستاجر بودم چون محیط و آدمهای خوبی داره آرزو داشتم یک خونه آن جا بخرم اما متاسفانه قیمت خونه هاش بخصوص نزدیک زیارتگاهش خیلی بالاست.

کاربر مهمان
2 سال پیش

دروغ میگه خواجه ربیع خیلی هم عالیه من از قدیم دارم اینجا زندگی می کنم واقعا راضیم فقط بعضی وقتها که تصادف پیش می آید راننده هابا هم دعوا می کنند که با آمدن پلیس ، تصادف سریع جمع می شه و همه چیز برمی گردد به روال سابق .

ستاره
2 سال پیش

اشتباه میکنی ما هم‌ اهل جنوب‌ آبادان‌ هستیم همه‌ میگفتن خواجه‌ربیع بده اره‌(مهر مادر) و (بهمن) مناطق بدیه ولی خواجه‌ ربیع (گلشاد)و اوایل (یوسف زاده) خیلی از قبل بهتر شدن‌الان ما 5 سال تو‌ یوسف زادیم‌ نه دعوای نه‌معتادی هیچی نیست

امین
4 سال پیش

مشهد شهر خوبیه البته من از دید بالاشهر میگم ولی به نظرم میشه پایین شهر رو هم با فرهنگ سازی بهتر کرد. مردم پایین شهر خیلیاشون دوست دارن تغییر کنن و شرایط بهتری بسازن. خیلیاشون واقعا آدمای با معرفتی هستن ولی خب یه عده آدمای ناجور توی اون مناطق نمیذارن این خواسته ها تحقق پیدا کنه. یه عده خلافکار توی اون مناطق فرصت قدرت نمایی پیدا میکنن که باید جلوشون گرفته بشه. مسئله بعدی رعایت بهداشت توی اون مناطقه. جمع آوری معتادا و کارتون خوابها یکی از بخشایی هست که میتونه کمک کنه. به هر حال این شهر نیاز به همکاری همه ی ما داره چه پایین چه بالا. باید دست به دست هم بدیم، حداقل آشغال نریزیم. این یک کار رو از امروز انجام بدیم، بقیه هم کم کم همت کنیم شهرمون رو بسازیم.

ناهید
2 سال پیش

ستاره خانم از قدیم گفتند شنیدن کی بود مانند دیدن من که یک عمر اینجا زندگی می کنم بهتر از خواجه ربیع مطلع هستم یا شمایی که اهل جنوب‌ آبادان‌ هستید؟ لطفا به شایعات بی اساس توجه نکنید اگر فقط یکسال اینجا زندگی کنی از بس خوبه حاضر نمی شوی هیچ جای دیگر زندگی کنی.

کاربر میهمان
3 سال پیش

سلام خسته نباشین بلوار امامت مشهد چطور؟؟؟؟

زهرا
4 سال پیش

مقاله خوبی بود. ولی الان که دارم نظر بقیه رو میخونم، متوجه شدم توس جای فقیر نشین هست! من خودم توس بزرگ شدم، محله خیلی خوبیه. فقط همسایه فضول داره. متراژ خونه هاش زیاد نیست. معتاد هم ای کم بیش داره ولی ولی فقیرنشین نیست. میشه گفت متوسط رو به پایین!

عباس باقری
2 سال پیش

فضول کجا نیست اخه و کجا نداره تو بگو

حسینی
3 سال پیش

آره توس یه طوری هستش که عده ای وضع مال ی اوکیی دارن و ملک و مغازه زیاد و. بچه هاشونم اوکی هست چه از لحاظ تیپ و شخصیت و عده ای دیگه بنده خدا ها کارگرن یا اضاع خوبی ندارن میان اجاره می‌کن و.. البته خودم توی سه راه دانشش می‌شنیم میبینم 60 درصدشون اوکی هستن بومی هاشون از هر لحاظ و اینکه توس اسمش بد در رفته به خاطر بعضی از محله هاش به عنوان محله فقیر نشین

کاربر میهمان
4 سال پیش

بستگی داره شما کجای طوس میشینی. محله با محله فرق داره، سه راه دانش تو بلوار از امام هادی تا سه راه فردوسی، بهترین محلس.

فرامرز صفایی نایینی
املاک کوشش
4 سال پیش

با سلام، توضیحاتی که داده بودند در مورد قسمتی از حواشی شهر بود و متاسفانه اطراف مشهد و حومه که مناطق زیادی در حال حاضر از شرایط خوبی از نظر اجتماعی و اقتصادی برخوردار نیست. به امید آیندۀ روشن برای این کلان شهر و عدالت اجتماعی در تمام ایران.

کاربر میهمان
4 سال پیش

همه جا خوب و بد پیدا میشه.

امین عازمی
مشاورین املاک مان
4 سال پیش

مقاله ای کامل. البته به این تندی که در مقاله بیان شده نیست، چون من از نزدیک دیدم حتی منطقه ای بدتر از شهید رجایی ولی در کل همه جای مشهد بدم داره. در وکیل آباد، صیاد، توس، سیدی و یا هر نقطه ای دیگر از مشهد چنین مناطقی خیلی خیلی کم هستن که نه تنها در مشهد بلکه در کل دنیا به این صورت هستش که منطقه ای فقیر نشین دارن.

احمد
4 سال پیش

مشهد شهر خوبیه و مردم خوبی هم داده ولی متاسفانه تو مملکت بدی قرار گرفته. من خودم 10 سال مشهد زندگی کردم. همه جای دنیا خلاف هست و باید خداروشکر کنیم که ملت ب طور علنی حق نگهداری اسلحه ندارن وگرنه باید هر هفته خاکسپاری آشنایان بریم.

محمد رضا
7 ماه پیش

برخلاف نظر احمد مشهدی ها خیلی هاشون خوبند البته آدم بد هم توشون پیدا میشه

کاربر مهمان
2 سال پیش

اگر آمریکا زندگی می کردی چه می گفتی اونجا حمل اسلحه به طور قانونی آزاده بیشتر وقتها خبر کشتن شدن دانش آموزان بر اثر اسلحه منتشر می شه آمریکایی ها از ما ایرانی ها نژادپرست تر هستند مدام خبر گشته شدن سیاه پوستان توسط پلیس نژاد پرست آمریکا از رسانه ها پخش می شه.

حمیدرضا
4 سال پیش

سلام مشکل ساختمون اینه بیشترش زمین کشاورزیه و تو اون زمینا پر از قتل و جنایت، قاچاق و البته میدان نشئه بعضی افراد است. خداروشکر چند سالی هست با گرون شدن دیه، دعوا کمتر شده ولی خب دعوا زیاد میشه و محاله شما هفته‌ای یا روزی یه بار، دوبار دعوا و نزاع نبینید و جالب اینجاس دعوا به اونجا خاتمه نمیشه و به مکانها و زمانهای دیگه موکول میشه. مسئولینم که کلا هیچ کمکی درمورد اینجا رو صلاح نمیدونن، فقط یه شب سر به زمینای کشاورزی بزنن میفهمن که من دارم چی میگم با تشکر از سایتتون.

زیبا لطیفی
9 ماه پیش

در مورد نظر حمید رضا می خواستم بگویم که این نظر بسیار قدیمی و مربوط به چند سال گذشته بوده ولی حالا وضعیت ساختمان کاملا فرق کرده خصوصا زمینهای کشاورزی آنجا که جای خود را اکثرا به خونه های شیک دادند 

سعید زاکری
2 سال پیش

باور کنید حمیدرضا دروغ میگه من یک عمر دارم آنجا زندگی می کنم اولین باره که چنین دروغ های وحشتناکی رو می شنوم نمی دانم هدفش از این دروغ ها چیه شاید بنده خدا معتاده زیاد مواد کشیده توهم زده است.

محمد
4 سال پیش

میخوایم یک مدرسه رو تجهیز کنیم، کسی میتونه کمک کنه؟

کاربر میهمان
4 سال پیش

من میتونم برادر، اگه کمک کنی دمت گرم.

کاربر میهمان
4 سال پیش

آقایی که گفتی مشهد همه جاش عالیه، اول فکر کن بعد چیزی بگو. بیا جاده‌ی قدیم، ببین ما با چه وضعی زندگی میکنیم. یه عده از مردم جاده قدیمی که نه سواد دارن نه هیچی، توی این کرونا انگار نه انگار. خب بیا ببین، بعد بگو مشهد همه جاش عالیه. الکی اسم شهر ما رو گذاشتن توریستی، ما مردم مشهد، داریم از گشنگی میمیریم بعد شما هی حرف الکی بزن.

راحله
2 سال پیش

آقای هوشمند معلومه مشهدی نیستی و به مشهدی ها خیلی حسودیت میشه اگر از هوشت استفاده می کردی هرگز چنین حرفی نمی زدی خودمونیم آقا امید هم خوب جواب دندان شکنی به تو داد .

کاربر 2نبش
2 سال پیش

کسانی که علیه مشهد می زنند افراد حسودی هستند که در شهرهای فقیر زندگی می کنند چون پول ندارند تا در مشهد خانه بخرند از حسودی از مشهد و مردمش بد می گویند به کوری چشم حسودها مشهد شهر توریستی زیارتی شده بترکه چشم هر چه حسوده طرف دهات شهرستان زندگی می کند بعد برای خراب کردن مشهد و مشهدی ها از دروغ میگه تهرانی هستم و از مشهد بد میگه خوبه خود تهرانی ها خودشون گفتن مشهد از تهران بهتره چون هم ترافیکش نسبت به تهران کمتره هم آب و هواش (نسبت) به تهران سالم تره.

امید
2 سال پیش

حسود هرگز نیاسود مشهد پایتخت معنوی کشور هست مشهد به کوری کسانی که نمی توانند ببیننش بهشته من هم مثل خیلی ها معتقدم مشهد همه جاش عالیه به همین علت از سرتاسر ایران مردم برای زیارت و تفریح مشهد تشریف می آوردند، مشهد کربلای دیگرست مردم جاده قدیم هم عالی هستند بیمارستان رضوی که در خاور میانه نمونه هست حوالیه جاده قدیم ساخته شده جهت اطلاع افرادی که هیچگونه شناختی از جاده قدیم ندارند باید بگویم ، خیلی از پزشکان کلاس بالای بیمارستان رضوی در جاده قدیم ویلا خریده و اونجا زندگی می کنند تا به محل کار خود در بیمارستان رضوی نزدیک باشندمردم جاده قدیم اکثرشون با سواد و خوب هستند ملکهای اونجا حتی از بالا شهرهم گرانتر شده به طوری که کسی نمی تونه اونجا ملک بخره.

هوشمند
3 سال پیش

آقا دمت گرم...من اصالتا مشهدیم و پارسال هم فکر میکردم مشهد بهتر شده برگشتم یکسال زندگی کردم اما لحظه شماری میکردم زود برگردم.هر جایی از مملکت برید اما مشهد نرین

محمد مهدی زردادی
4 سال پیش

دقیقا

GisoO
4 سال پیش

سلام خوبین؟ اگه نیاز به کمک دارین بهم بگینف میتونم کمکتون کنم. آدرستون کجاست؟

کاربر میهمان
4 سال پیش

مشهد همه جاش عاااالیه.

کاربر میهمان
4 سال پیش

آره طرف شما بالاشهریا که عالییه. سری به این مناطق بزنین، بدبختی رو تا عمق وجودتون حس میکنید، متاسفانه!

کاربر مهمان
4 سال پیش

ساختمون خوبه.

کاربر مهمان
2 سال پیش

افراد خود تحقیر چه در بالا شهر باشند چه در پایین شهر به خاطر حقارتی که در خودشون هست هم محلی های خود را تحقیر و بد معرفی می کنند مواظب باشید از چنین کسانی مشاوره نگیرید که شما را حسابی به اشتباه می اندازندنمونه این افراد را همه جا می توان پیدا کرد 

شکوفه عظیمی
2 سال پیش

تعجبه ! آدمهای خوبی که در پایین شهر زندگی می کنند چون خودشون خوبند به همه محبت می کنند وخوبی می بینند به همین علت همه را نیک معرفی می کنند ولی آدمهای بدشون چون به همه بدی می کنند از همه بدی می بینند به همین علت آنجا را بد معرفی می کنند متاسفانه !

کاربر میهمان
4 سال پیش

کجای ساختمون دقیقا خوبه؟

علی
4 سال پیش

بدترین منطقه فقط ساختمان نیست بلکه در مناطق خوب هم نقطه ای پیدا میشه که واقعا مزخرف هست! شما در بلوار سجاد هم میتونی کوچه ای را بیابی که فرهنگ مردم اون پایین باشه.

کوروش
2 سال پیش

سارا خانوم معلوم ساختمان خیلی کلاس بالا شده که خانومهایی مثل شما به فکر سونا و جکوزی در اونجا هستند جهت اطلاع به عرض جناب عالی برسونم خیلی از ما بالا شهری ها هم حتی یک اسخر نداریم چه برسه به سونا پس توقع بی جا از شهرداری نداشته باشید.

سارا
2 سال پیش

درسته ساختمون همه جا خوبه فقط بدیش اینه سونا نداره تا افراد سنگین وزنی مثل من بتونند در اون کاهش وزن بدند شهرداری باید یک فکری به حال امثال من در اون منطقه برداره خیلی جای تاسف داره.

زیبا
2 سال پیش

من ساختمان زندگی می کنم ساختمان همه جاش خوبه اما با این وجود کنار زمین های افتاده خانه نگیرید چون تا زمانی که ساخته نشدن پاتوق افراد معتاد و خلافکاره می شه.

کاربر مهمان
2 سال پیش

ساختمون همه جاش خوبه؟

یاسمزن
2 سال پیش

اگه بلوار دستغیب رو جزو سجاد حساب کنی حرفت درسته در غیر اینصورت اشتباه میکنی

کاربر مهمان
4 سال پیش

دنبال خونه هستم تو اون محدوده.

افشین جاهدی توان
مشاور املاک سفیر
5 سال پیش

از مزیت های این منطقه قیمت پایین منزل هست که البته اکثر منازل ویلایی هست و قولنامه ای هم معامله میشه! قولنامه ای بودن ۹۹ درصد خونه ها بخاطر عرفی هست که در این منطقه ست و چون عرف معاملات قلعه ساختمون قولنامه ست،مالکان هزینه ای نمیکنن برای سند دار کردن! املاک سند دار هم آستانه هستند! افشین جاهدی توان - مشاور املاک جاهد

سارا
2 سال پیش

از راهنمایت مهین جون ممنون. قید سونا را زدم خواستم برای کاهش وزن رژیم سخت بگیرم که دکترا من رو ترسوند گفتند کسانی که زیر نظر پزشک نیستند و رژیمهای شدید و سخت گرفتند تا سریع وزن کم کنند یا مردند یا اعضای حیاتی و مهم مثل کبد و کلیه شون رو از دست دادند. جهت اطلاعت در خوردن و آشامیدن رعایت اعتدال را می کنم به همین علت بتدیج در حال کاهش وزن هستم و زیاد اذیت نمی شوم.

وحید
2 سال پیش

مقصر املاکی‌های بیچاره نیستند. مقصر خود تحقیرهایی هستند که از روی سادگی از پایین شهر میرند مناطق بالا شهر خونه می خرند. طرف دهاتیه، نون نداره بخوره. خودش رو به آب و آتش می زنه تا پولی جور کنه بره یک خونه در بالا شهر بخره تا به اصطلاح پیش قوم و خویش ها پز بده . طفلکا رو هر چه نصیحتشون می کنی حالیشون نمی شه که بالا شهری ها دارند می فروشند می رند سمت مناطق اونا خونه میخرند.

احمد مهدوی
3 سال پیش

اصلا ارزش دوندگی و سند گرفتن رو نداره برادر

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.