انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان

آقای سالاری
8 سال پیش
انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان

آیا می توانید دنیای اطراف خود را بدون وجود هیچ گونه رنگی تصور کنید؟ هر رنگ درنقاشی ساختمان تاثیر فیزیکی و روحی خاصی را بر روی بیننده می گذارد و افراد واکنش های متفاوتی نسبت به رنگ های مختلف از خود نشان می دهند. عکس العمل افراد به فاکتورهای متعددی نظیر فرهنگ، جنسیت، سن، موقعیت احساسی و ذهنی، تجربه های خاص فردی بستگی دارد. البته نوع و شدت این واکنش ها نیز منحصر به فرد است.

بنابراین نقاشی ساختمان و روانشناسی رنگ ها رابطه تنکاتنک دارد، روانشناسی رنگ ها در زندگی روزمره عموم مردم نمود پیدا می کند. روانشناسی رنگ ها در دنیای تجاری امروز حائز اهمیت است و می توان اظهار داشت که هر چیزی را که در اطراف خود می بینیم به گونه ای در ارتباط مستقیم با این علم است. نگاهی به رنگ هایی که در زیر لیست کرده ایم بیندازید، چند ثانیه صبر کنید و با خود بیندیشید که هر کدام از آنها چه احساسی در شما ایجاد می کنند، بعد به اهمیت نقاشی ساختمان وانتخاب رنگ مناسب پی خواهید برد.

ویژگی های رنگ  قرمز و نقش آن در نقاشی ساختمان

رنگ قرمز در نقاشی ساختمان یکی از رنگ هایی است که اکثر افراد ارتباط قوی با آن برقرار می کنند و واکنش شدیدتری نسبت به آن نشان می دهند. احساساتی نظیر قدرت، تخطی و هیجان به آن نسبت داده می شود. قرمز ضربان قلب را افزایش داده و میزان انرژی را بالا می برد و تنها هاله هایی از رنگ قرمز بر روی هر چیزی می تواند توجه بیننده را به آن جلب نماید. توجه به موارد بالا به شما کمک می کند تا در انتخاب رنگ قرمز در نقاشی ساختمان خود تصمیم درست بگیرید.

ویژگی های رنگ نارنجی و نقش آن در نقاشی ساختمان

رنگ نارنجی، یکی از رنگ های است که افراد در برابر نارنجی دو واکنش نشان می دهند: یا عاشق آن می شوند یا از آن متنفر می شوند. کسانی که در نقاشی ساختمان رنگ نارنجی انتخاب می کنند توجه داشته باشند نارنجی اصولا با اشتعال، توانایی، انرژی، گرما، و آسایش در ارتباط است.

ویژگی های رنگ زرد و نقش آن در نقاشی ساختمان

زرد رنگ خوشحالی، شادی، خرسندی و سعادتمندی است. مردم اصولاً با مشاهده این رنگ اشتیاق، وجد و سرور، انرژی، خوش بینی، نیک اندیشی، و شور را تجربه می کنند. برخی از ترکیبات و سایه های زرد می توانند فرد را از نظر ذهنی تحریک کرده و خلاقیت او را افزایش دهد.

 

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
1 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
محمدرضا لشگرنویس
مشاورین املاک لشگرنویس
8 سال پیش

بسیار عالی

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.