سوالات پرتکرار در مورد وام ازدواج

فرهاد آذیش
4 سال پیش
سوالات پرتکرار در مورد وام ازدواج 【31 سوال و جواب آن‌ها】

سوالات پرتکرار برای ثبت نام وام ازدواج

اگر از شرایط دریافت وام ازدواج باخبر نیستی، قبل از هر چیز «شرایط وام ازدواج» رو بخون.

1- شرایط ضامن برای دریافت وام ازدواج چیه؟

پاسخ: در خصوص اخذ ضامن جهت بهره‌مندی از تسهیلات مذکور، حسب مصوبه شورای پول و اعتبار برای تسهیلات کمتر از مبلغ 100 میلیون ریال یک ضامن معتبر و برای تسهیلات 200 میلیون ریال دو ضامن معتبر کافیست که تشخیص ضامن معتبر بر عهده بانک عامل میباشد.

2- اگر در زمان ثبت نام و پر کردن فرم مربوطه در پایان مراحل مربوطه موفق به دریافت کد رهگیری نشدیم چطور میتونیم این کد رو دریافت کنیم؟

پاسخ: متقاضی میتواند با مراجعه به قسمت بازیابی کد رهگیری و وارد کردن مشخصات مربوطه در قسمت‌های مشخص شده، نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام نماید.

3- در ثبت نام اولیه، با مشخصات اشتباه متقاضیان ثبت نام در سامانه انجام شده. برای اصلاح مشخصات چه کاری باید انجام بدم؟

پاسخ: در زمانیکه متقاضی ثبت نامه اولیه را انجام داده و هنوز صحت و سقم اطلاعات متقاضی از سوی ثبت احوال تایید نشده باشد، متقاضی میتواند با مراجعه به قسمت ویرایش ثبت نام قبلی نسبت به اصلاح مشخصات خود اقدام نماید. همچنین اگر صحت مشخصات متقاضی توسط ثبت احوال انجام شده باشد، مجددا متقاضی از قسمت ویرایش ثبت نام قبلی میتواند اصلاح مشخصات را انجام نماید. ولی اگر صحت و سقم اطلاعات متقاضی توسط ثبت احوال تایید نشده باشد، متقاضی باید با مراجعه به قسمت ثبت نام جدید نسبت به ثبت نام مجدد در سامانه اقدام نمایند.

4- در صورتیکه برای بانکی جدید ثبت نام کنم اما با بانک قبلی خودم به توافق رسیده باشم و قرار باشه این بانک تسهیلات ازدواج رو به بنده پرداخت کنه، چطور میتونم ثبت نام جدید خودم را حذف کنم؟

پاسخ: اگر در بانک جدید تاکنون تعیین شعبه نشده باشید، میتوانید با مراجعه به قسمت حذف ثبت نام، ثبت نام قبلی خود را حذف نمایید.

5- آیا ثبت نام ازدواج از طریق پست امکان‌پذیره؟

پاسخ: خیر‌، متقاضی صرفا از طریق این سامانه امکان ثبت نام دارد.

6- آیا پس از گذشت تاریخ انقضای تعیین شعبه، امکان تمدید مهلت وجود داره؟

پاسخ: با توجه به محدودیت‌های موجود بانک‌ها قادر به تمدید مهلت مراجعه برای متقاضیان نبوده و متقاضیان ملزم میباشند پس از تعیین شعبه از سوی بانک عامل، حداکثر ظرف 12 روز کاری به شعبه تعیین شده مراجعه نمایند.

7- آیا برای دریافت وام ازدواج، ثبت نام یکی از زوجین کافیه؟

پاسخ: خیر، از آن‌جا که زوج و زوجه هر کدام دارای شخصیت حقیقی مستقل میباشند، باید به طور جداگانه ثبت نام نمایند و کد رهگیری را دریافت، و جهت پیگیری‌های بعدی یادداشت نمایند.

8- مدت زمان طولانی‌ای در صف انتظار تعیین شعبه هستم. از کجا میتونم موضوع رو پیگیری کنم؟

پاسخ: چون تعیین شعبه از طریق ادارات سرپرستی بانک‌ها انجام میپذیرد متقاضیان میتوانند با مراجعه به این مراکز از روند تعیین شعبه خود مطلع گردند. همچنین با مراجعه به قسمت تماس با پشتیبانی بانک‌ها نیز میتوانید به صورت تلفنی مراحل مربوطه را پیگیری نمایید.

9- آیا برای دریافت وام ازدواج، داشتن عقدنامه رسمی صادر شده از دفترخانه‌های ازدواج و طلاق الزامیه؟

پاسخ: بله.

10- آیا تسهیلات ازدواج برای دومین بار پرداخت میشه؟

پاسخ: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هیچ وجه دو بار پرداخت نمیگردد و هر فرد تنها یکبار میتواند از تسهیلات ازدواج استفاده نماید.

11- آیا مابه‌التفاوت تسهیلات ازدواج به متقاضیانی که در ازدواج اول خود از تسهیلات کمتری نسبت به مبالغ فعلی استفاده کردن، و مجددا ازدواج کردن، تعلق میگیره؟

پاسخ: خیر.

12- آیا تسهیلات ازدواج به ازدواج دوم تعلق میگیره؟

پاسخ: در صورتیکه که متقاضی در ازدواج اول خود تسهیلات دریافت ننموده باشد، میتواند در ازدواج بعدی با رعایت سایر شرایط و مقررات مربوطه، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت نماید.

13- آیا استفاده از تسهیلات ازدواج، دارای محدودیت حداکثر سنه؟

پاسخ: خیر.

14- حداقل سن جهت دریافت وام ازدواج چند ساله؟

پاسخ: برای دختران 13 سال تمام شمسی و برای پسران 15 سال تمام شمسی.

15- آیا تسهیلات ازدواج به افراد کمتر از 18 سال تعلق میگیره؟

پاسخ: بله. در ابتدا زوج و زوجه هر کدام به تنهایی در سامانه ازدواج ثبت نام مینمایند و پس از تعیین شعبه و طی مراحل مربوطه تسهیلات ازدواج به ولی یا قیم قانونی وی پرداخت میگردد.

16- پس از ثبت نام متقاضی و عدم مراجعه به موقع به شعبه تعیین شده، در صورت حذف مشخصات، آیا فرد میتونه مجددا ثبت نام کنه؟

پاسخ: بله. متقاضیان میتوانند با رعایت سایر شرایط در دستورالعمل سامانه و با مراجعه به قسمت ثبت نام جدید اقدام به انتخاب بانک جدید نمایند.

17- آیا متقاضی پس از ثبت نام برای یک بانک، میتونه ثبت نام خودش رو باطل و برای یک بانک دیگه ثبت نام کنه؟

پاسخ: چنانچه متقاضی از سوی بانک تعیین شعبه شده باشد، و متقاضی به مدت 12 روزکاری به شعبه مورد نظر مراجعه ننماید، شخص از سامانه بانک مربوطه حذف شده و می تواند مجددا ثبت نام نماید. ولی اگر متقاضی تعیین شعبه نشده باشد، با مراجعه به قسمت «ویرایش ثبت نام قبلی» میتواند نسبت به تغییر بانک اقدام نماید.

18- پس از پذیرش متقاضی از طرف بانک، چه مدت زمانی برای تکمیل مدارک در نظر گرفته شده؟

پاسخ: متقاضی پس از پذیرش از طرف بانک، حداکثر ظرف مدت 1 ماه فرصت دارد تا نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز بانک اقدام نماید. بدیهی است پس از گذشت فرصت مذکور و عدم تکمیل مدارک مربوطه از سوی متقاضی، نام وی از سامانه ازدواج حذف میگردد تا امکان بهره‌مندی سایر متقاضیان در صف، از تسهیلات مذکور فراهم گردد. بر این اساس، متقاضیان مذکور، با رعایت سایر شرایط سامانه ازدواج میتوانند در صورت تمایل و واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت نام مجدد در سامانه اقدام نمایند.

19- در زمان ثبت نام، اگر در قسمت «ایثارگری» به اشتباه وضعیت «ندارد/دارد» رو ثبت کرده باشم و تعیین شعبه شده باشم، چطور میتونم اصلاحش کنم؟

پاسخ: در زمان تعیین شعبه و مراجعه به شعبه موضوع را به مسئول مربوطه منعکس نموده و حسب استعلام بر خط از بنیاد شهید، که در سامانه تعبیه گردیده است، وضعیت ایثارگری شما تعیین خواهد شد.

20- بنده مشمول تسهیلات ازدواج ایثارگران میشم. اما بعد از مراجعه به بانک و استعلام توسط شعب، وضعیت سهمیه ایثارگری، «ندارد» نمایش داده میشه. چه کار باید بکنم؟

پاسخ: در صورتیکه به شعبه مراجعه نموده و استعلام وضعیت ایثارگری برای شما منفی نمایش داده شد و شما جزء مشمولین قانون خدمات رسانی به ایثارگران (صرفا شامل خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد) باشید باید با مراجعه به یکی از مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و یا شهرستان خود نسبت به ثبت اطلاعات خود در سیستم سجایای بنیاد شهید اقدام نموده و مجددا به شعبه تعیین شده جهت بهره‌مندی از تسهیلات موصوف مراجعه نمایید.

21- در صورتی که در سامانه ازدواج، وضعیت ایثارگری رو اشتباه انتخاب کرده باشیم یا استعلام سامانه وضعیت ایثارگری رو «ندارد» نشان بده، آیا میتونیم معرفینامه کتبی از مرکز بنیاد شهید برای بانک بگیرم؟

پاسخ: خیر. استعلام وضعیت ایثارگری متقاضیان مشمول صرفا از طریق گزینه استعلام در سامانه ازدواج امکانپذیر است.

22- علت عدم امکان ثبت نام در سامانه ازدواج در بانکی خاص برای یک استان مشخص چیه؟

پاسخ: در صورت اتمام اعتبار بانک‌های یک استان و یا افزایش بیش از حد مراجعین به بانک مذکور در استان مورد نظر، امکان ثبت نام برای متقاضی جدید میسر نمیباشد. لذا متقاضی باید در فرصت‌های بعدی برای ثبت نام به سامانه مراجعه نماید، یا بانک‌های دیگر را در سامانه ازدواج انتخاب نماید.

23- فرصت ثبت نام در سامانه قرض الحسنه ازدواج، جهت دریافت وام ازدواج حداکثر چه مدته؟

پاسخ: متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از تاریخ وقوع عقد تا 24 ماه بعد (2 سال شمسی)، مهلت ثبت نام جهت استفاده از تسهیلات موصوف را دارند.

24- آیا با توجه به گذشت بیش از 24 ماه از زمان وقوع عقد میتونم جهت ثبت نام و دریافت وام ازدواج اقدام کنم؟

پاسخ: بله. به استناد مفاد بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه سال 1399 کل کشور، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌‎ها بعد از 01‏/01‏/1396 میباشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت میگردد.

25- بنده در هفته قبل ثبت نام کردم. اما شعبه مورد نظر از سوی سایت مشخص نشده! چه کار کنم؟

پاسخ: این امر هنگام مراجعه همزمان تعداد زیادی از متقاضیان ازدواج به سایت ازدواج اتفاق می‌افتد که با توجه به کثرت متقاضیان در مقاطع مختلف و محدودیت منابع قرض الحسنه بانکی، تعیین شعبه از سوی بانک عامل برای متقاضیان صورت خواهد پذیرفت.

26- با توجه به ثبت نام در سامانه و تایید کد ملی ، بانک عامل نسبت به تعیین شعبه اقدام نکرده. چه کار کنم؟

پاسخ: به علت کثرت متقاضیان در سامانه قرض الحسنه ازدواج و همچنین محدودیت منابع بانکی تعیین شعبه و پرداخت تسهیلات با کندی صورت خواهد پذیرفت و متقاضی می باید صرفا با مراجعه به قسمت مشاهده وضعیت سامانه ازدواج از وضعیت خود مطلع شده و در صورت تعیین شعبه با مراجعه به بانک مذکور جهت تشکیل پرونده و طی مراحل مربوطه نسبت به اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام نماید

27- آیا ثبت نام من و همسرم در دو بانک و یا دو شهر متفاوت امکانپذیره؟

پاسخ: به منظور تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بهتر است متقاضی و همسر وی در یک بانک و یک شهر (محل سکونت مرد) ثبت نام نمایند.

28- آیا اینجانب به وکالت رسمی و محضری از طریق متقاضی مربوطه، میتونم جهت دریافت تسهیلات ازدواج در سایت ثبت نام کرده و تسهیلات ازدواج اون‌ها رو وکالتا دریافت کنم؟

پاسخ: جهت ثبت نام باید کلیه اطلاعات متقاضی در سـامانه درج شود. لیکن در صورت دارا بودن وکالت‌نامه معتبر، وکیل میتواند جهت دریافت تسهیلات به بانک مراجعه و تسهیلات را دریافت نماید و پذیرش یا عدم پذیرش وکالت‌نامه به تشخیص بانک عامل است.

29- آیا به عنوان متقاضی ساکن خارج از کشور، میتونم جهت دریافت وام ازدواج ثبت نام کنم؟

پاسخ: بله. در صورت ارائه گواهی ازدواج که از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر شده و ممهور به مهر کنسولگری ایران نیز باشد، (که به عنوان سـند ازدواج تلقی میگردد) میتوانید ثبت نام نمایید.

30- آیا تسهیلات ازدواج به اقلیتهای مذهبی تعلق میگیره؟

پاسخ: بله. ارائه اقرارنامه ازدواج یا هر مدرک مشابه که در سایر ادیان رسمی توسـط مراکز اقلیت‌های دینی در داخل کشور مورد تایید قرار گیرد، معادل عقدنامه تلقی گردیده و اینگونه متقاضیان نیز میتوانند در سامانه ثبت نام و از تسهیلات بهره مند گردند.

31- آیا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به اتباع خارجی تعلق میگیره؟

پاسخ: حسب تصمیمات متخذه اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به اتباع خارجی امکانپذیر نمیباشد.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
کپی شد
246 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
Ati
3 ماه پیش

سلام من وام ازدواج تاريخش سال ٩٩ هست. آيا وام ازدواج ١٤٠٣ تعلق مي گيرد؟ لطفا راهنمايي كنيد. تا الان سه بار ثبت نام كردم ولي متاسفانه بانكها براي ضمانت و ايرادهاي مختلف موفق نشدم بگیرم.

کاربر مهمان
2 ماه پیش

تادوسال بعدازتاریخ عقدفرصت دارید برای وام ازدواج، بازهم توسط سایط وام ازدواج اقدام کنید انشالله که بتونید

آرش دیرباز
3 ماه پیش

سلام یه سوال داشتم کسی میتونه جوابشو بده؟ آیا کسی که سال 90 ازدواج کرده باشه و برای وام ازدواج ثبت نام کرده باشه و تعیین شعبه شده بوده ولی به علت اینکه طلاق گرفته و وام ازدواجشو نگرفته باشه حتی حذف نکرده باشه از اون بانک با ازدواج مجدد میتونه وام ازدواج رو الان بگیره ؟؟؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید

کاربر مهمان
2 ماه پیش

بعدازتعیین شعبه اگر تا 12روزاقدام نکنید خودبه خود حذف میشه و میتونید دوباره اقدام کنید

Ati
3 ماه پیش

سلام خير سال ٩٨/١/١

حسن لطیفی دوست
4 ماه پیش

سلام من در تاریخ 1401/12/7 عقد کردم ثبت نام وام کردم تعیین شعبه شدم رفتم بانک بلاخره تایید کردن توی سیستم ولی بخاطر اضافه شدن مبلغ وام ازدواج در سال جدید 1403 آیا میشه ثبت نامم رو حذف کنم دوباره ثبت نام کنم؟ تاریخ عقدم 1401/12/7دقیقا در چه سالی میتوان از وام استفاده کرد؟

کاربر مهمان
2 ماه پیش

بله میتونید

صادق زیرکی
5 ماه پیش

سلام من در سال 86ازدواج کردم خانم من وام گرفت ولی من نتونستم بگیرم بخاطر ضامن حالا میتونم وام بگیرم وام چقدری تعلق میگیره ممنون از راهنمایی شما

مهدی عامری
5 ماه پیش

سلام من ثبت نام کردم بعد ده روز میگن به موقع ثبت نام نکردید در صورتیکه به وقت خود شعبه مراجعه کردم الان چه کار کنم بانک صادرات

بهرام نوری
6 ماه پیش

سلام بنده درسال 1381 ازدواج کردم تا الان هیچ جا وام نگرفتم آیامی توانم وام ازدواج بگیرم؟ممنون ازشما.

مقصود مولایی
3 ماه پیش

من سال 81 ازدواج کردم بعد طلاق گرفتیم بعد زنم فوت کرده ایا وام ازدواج میتونم بگیرم

مسعود
6 ماه پیش

سلام من خانمم بیماره خودم میتونم برم کارای وامشو تو بانک انجام بدم یا خودش باید همراه باشه ایشون زیر18سال هم هست

هانیه رضایی
6 ماه پیش

به افراد بالای 18 سال و افراد بالای 25 سال چقد وام داده میشود؟

کاربر مهمان
7 ماه پیش

سلام من الان سه ماهه ضامن بردم و بانک هیچ جوابی نمیده که کی واریز میشه وام .میشه راهنمایی کنید چه مدت طول میکشه از زمان تحویل مدارک تا واریز وام

کاربر مهمان
7 ماه پیش

صبر کنید

کاربر مهمان
7 ماه پیش

سلام لطفاً به این سوالم جواب بدیدقبل ازواریزوام ازدواج بایدبابت واریزشدن وام هم امضا بدیم

کاربر مهمان
7 ماه پیش

سلام من وام فرزند اولم را نگرفتم تاریخ ازدوسال رد شده والان بچه دوم تو راه دارم ایا میتونم وام بچه اول ودوم راباهم بگیرم -خیلی ممنون

کاربر میهمان
8 ماه پیش

سلام دوستان خواهشا راهنمایی کنیدخیلی ضروری من کارت ملی و شناسنامه قدیمی هست هوشمند نیست میتونم تو سامانه ثبت نام کنم???????

کاربر مهمان
7 ماه پیش

سلام آره

کاربر مهمان
8 ماه پیش

سلام دوستان من تیرماه 93ازدواج کردیم وام ازدواج نگرفتیم الان چطور میتونم اقدام کنم واقعا نیاز دارم به این وام

حمید هرمزی
5 ماه پیش

سلام من سال 94 عقد کردم ولی نتونستم وام بگیرم آیا میتونم وام ازدواجم رو بگیرم؟

کاربر مهمان
8 ماه پیش

سلام ضامنو می خوام عوض کنم ویرایش به چه صورت است

کاربر مهمان
8 ماه پیش

من ثبت نامم انجام شده بود ولی خیلی تو نوبت بودم زدم ویرایش ثبت نام قبلی میخواستم ببینم بانکی دیگه هست که زود تر بهم وام بده الان از نفر 29 رسیدم به 48 چیکار کنم برگردم به همون قبل راهنماییم کنید لطفا

ساسان شیرزادی
4 ماه پیش

سلام دوست عزیز ما کار وام ازدواج یعنی تعیین شعبه انجام میدیم بدون اینکه تو نوعی بمونید اگه خواستید تماس بگیرید تو یک هفته میگیم برید بانک

کاربر مهمان
8 ماه پیش

دلیل خطا در ارتباط با سرور موقع بارگذاری مدارک در سامانه تهسیلات بانک کشاورزی چیه

کاربر مهمان
8 ماه پیش

سلام من خرداد ماه ثبت نام کردم ولی هنوز تعیین شعبه برام نیومده البته تعیین شعبه استان برام زدن 13 نفر ولی تعیین شعبه کشور 1300 نفر من باید منتظر کدوم تعیین شعبه باشم؟؟؟؟

کاربر مهمان
8 ماه پیش

سلام.من‌بانک تجارت وام ازدواجم دراومده.یک‌هفته پیش ضامنم بردم هم‌چک‌صیادی داد ثبت کرد هم‌کسر از حقوق...الان‌اختلاف خانوادگی پیدا کردم باهاش.میتونه بره پس بگیره ضمانتشو بتنهایی یا خیر

کاربر مهمان
8 ماه پیش

باسلام من باخیلی سختیهای فراوان بانکم انتخاب کردم ولی ظرف مدت 2 ماه متاسفانه ضامن پیدانکردم بعد 2 ماه ضامن پبداکردم مدارک وبردم ازم هم کامل تحویل گرفتند سفته چک حالا میگن بانک مرکزی باید تمدید کنه یامجددا ثبت نام کنی .بانک تمدیدش نمیکنه په چرامدارک ازم تحویل گرفتید بعدش هرکاری میکنم که مجددا همین بانک وانتخاب کنم متاسفانه بانک توسامانه فعال نیست کلا توسامانه این شکل هربانکی فعال نیست

کاربر مهمان
8 ماه پیش

سلام لطفاخواهشا سوال من را پاسخ دهید من یک ماه پیش تمام مدارک شوهرم راهمراه خودشوهرم تکمیل کردیم وپرونده ام توسط بانک هیچ هیچ مشکلی نداره و .درصورتی که توی گوگل نوشته بعداز٢5روز باید وام ازدواج تعلق بگیره یانه اخه؟

کاربر مهمان
9 ماه پیش

ایا کسی هست بانک صادرات ثیت نام کرده باشه چندتا ضامن میخاد؟؟ کسی ک ضامن من شده میتونه ضامن شوهرمم بشه؟؟؟ عید میخاییم عروسی بگیریم کی طول میکشه تعیین شعبه بشیم؟؟

کاربر مهمان
8 ماه پیش

سلام بله میشه البته سقف حقوقش اگه برسه

ژیلا قهرمانزاده
9 ماه پیش

سلام توراخدا جواب بدین من شوهرم وام ازدواج شو ثبت کرده براش کد نیومده ولی امروز تو سایت زدم نوبت همشو نوشتن صفر صفر بعد نوشته ماه قبلا وقت بود الان باید چیکار کنم

کاربر مهمان
9 ماه پیش

بر حسب سنتون اگه 180 میلیونه یه ضامن میخواد اگه 220 دو تا ضامن رسمی و اینکه اگه ضامنتون جا داره چرا نتونه باید در آمدش اوقدری باشه که سرپرست بانک قبول کنه

کاربر مهمان
9 ماه پیش

سلام کسی نمیدونه بانک صادرات واسه وام ازدواج چند ضامن میخواد؟

خلیل
9 ماه پیش

دوتا میخواد و بعد تکمیل میگن پول نداریم الان من 10 ماهه ثبت نام کردم دوماه تکمیل شده پرونده میگن پول نداریم

کاربر مهمان
9 ماه پیش

اگر فهمیدید ب منم بگید شما میدونید ضامنای خو م ضامنای همسرمم بشه؟؟

دکتر ارنست
9 ماه پیش

اینکه بانک مرکزی گف فقط ی ضامن،هممون میدونیم ک مضخرف فرمودن،تماس ک بگیری جدا ازینکه جواب نمیدن،اما ب شعبه مرکز استان همون بانک تماس بگیری،میگن تعداد ضامن بر عهده ی همون شعبس،من 120 تومن وامم بود،دوتا ضامن بردم،700 ت سفته گرفتن

کاربر مهمان
9 ماه پیش

سلام من دوبار ثبت نام کردم ولی ضامن نداشتم هنوزم ندارم چکارکنم بتونم وامم دریافت کنم عایا راه دیگری هست کارم دریا هست ن شرکتی ن مغازه ای هیچجای کار نمیکنم،و میتونم ی استان دیگ ثبت نام کنم وامم رو ؟

مختاری
9 ماه پیش

بله میتونید وام تون سپرده کنید احتیاج به ضامن نداره

نگین
9 ماه پیش

تو گوگل سرچ کن بعضیا هستن پول میگیرن ضامن میشن من خودم دارم این کارو میکنم خیلی گشتم کسی ضامن نشد منظورم فامیلا هستن تو گوگل سرچ کردم ی 99 تومن دادم شماره تماس کسایی ک ضمانت میکنن بالا اومد

احسان
9 ماه پیش

بله..ولی ی اجاره نامه ببرید بگید اینجا زندگی میکنم

کاربر مهمان
9 ماه پیش

سلام من برج 4 1401 عقد کردم سه ماه بعدش دوتامون برا وام ازدواج ثبت نام کردیم تا الان هیچ پیامکی برا من نیومد متاسفانه یک ماه پیش همسرم به رحمت خدا رفت آیا دیگه وام به من تعلق نمیگیره؟؟؟

نگین
9 ماه پیش

خدا رحمتش کنه چ غم انگیز

کاربر مهمان
9 ماه پیش

سلام ..با خط گوشیم پیش از حد وارد سایت شدم خطم مسدود بانکی شده .چه کار کنم که آزاد بشه بتونم دوباره از خطم در سایت ثبت نامم انجام بدهم

احسان
9 ماه پیش

بایدخط جدید بگیری

کاربر مهمان
9 ماه پیش

چی شد چیکار کردی؟؟

زینب
9 ماه پیش

منم چنین مشکلی دارم الاان

کاربر مهمان
10 ماه پیش

من ی کد از طرف بانک برا شوهرم اومد اشتباهی پاکش کرد حالا میگه مهلت وامت تموم شده چیکار کنیم؟

کاربر مهمان
10 ماه پیش

سلام ببخشید من برا وام ازدواج ثبت نام کردم .همه ی کاراش انجام دادم . بانک رفاه کارگران لرستان هست . دوهفته اس نریختن . گفتن پنجاه نفر جلوشما هست بنظرتون چقد طول میکشه میخا ازدواج کنیم پدرم مریضه حالش خرابه تو رو قران کسی میدونه چقد طول میکشه عجله داریم

محمد
7 ماه پیش

سلام به سرپرستی شعب بانک رفاه مراجعه کنید قسمت بازرسی حتما کارتون پیگیری میشه و زود واریز میکنن

احسان
9 ماه پیش

سلام بستگی به پرداختی بانک داره..مشخص نیست

کاربر مهمان
9 ماه پیش

سلام درستش این بود تا 72 ساعت بعد تموم شدن کارای بانکی پول واریز بشه ولی متاسفانه جوونا رو واقعا خیلی اذیت میکنم

آرزو
10 ماه پیش

سلام به تاریخ ثبت نام وامتون نگاه کنید ببینید کی هست دقیقا سه ماه بعداز اون تاریخ بهتون تعلق میگیره

کاربر مهمان
10 ماه پیش

سلام. من میخوام برای وام ازدواج ثبت نام کنم خطای عدم تطابق شماره همراه و کد ملی میده. درصورتی ک سیم کارت ب نام خودمه. هم برای خودم اینجوریه و هم برای همسرم. چیکار کنم؟

کاربر مهمان
9 ماه پیش

چند بار اینجوری میشه طبیعیه ولی درست میشه.چند دفعه پشت سر هم امتحان کنید ودر صبح زود هم وارد سایت بشید مثلا ساعت 7 صبح به بعد.

نازنین رضایی
10 ماه پیش

سلام واسه وام ازدواج چ بانک هایی ضامن حتمانبایدرسمی باشه،کاش این قانون و درست کنند کسرازحقوقم قبول کنند

m.kh
10 ماه پیش

بانک تجارت ضامن کارمند نمیخاد

رحیمی
10 ماه پیش

سلام من یک بار تو یه بانک ثبت نام کردم بعد یک هفته پیامک بانک آمد رفتم بانک گفتن باید تو صف باشی شاید یک سال دیگه نوبتت بشه گذاشتم از اون بانک حذف بشم و یه بانک دیگه ثبت نام کردم ولی یک ماه ثبت نام کردم پیامک نمیاد بهم باید چیکار کنم

عيسي گودرزی معظمی
10 ماه پیش

سلام من عیسی گودرزی وام ازدواج دخترم که220میلیون میشه ثبت‌نام کردم بعد مدتی گفتن مدارک بیار بیا دنبال وامت نزدیک 20روز برو بیا خونه ما روستا هست همش دربست وسیقه 15میلیارد مدارک کامل دوتا تریلی که با التماس رو زدم از دوتا کامیون دار 500میلیون جک تضمین شده 250میلیون سفته از من گرفتن بعد از دوهفته مدرک تکمیل شد حالا هم میگن جلوی وام بسته شده بگین من چکار کنم تو را خدا یه هفته دیگه عروسی دخترمه

کاربر مهمان
10 ماه پیش

برید فرمانداری یا استانداری استان

زهرا رجب زاده
11 ماه پیش

دو سال ازدواج کردم داماد شناسنامه و کارت ملی خود را نمی‌دهد وام ازدواج را بردارم

کاربر مهمان
10 ماه پیش

آبجی اول برو شورای حل اختلاف مهریتو بزار اجرا

فرامرز
11 ماه پیش

سلام من وام گرفتم الان یک ماه میشه پول تو حساب ولی برداشت نمیشه مشکل از چی رهنمایی بکنید ممنون

کاربر مهمان
10 ماه پیش

باید به بانک مراجعه کنید و تعهدنامه خود وضامین رو امضا کنید

ز
11 ماه پیش

سلام وام من رو امروز ریختن به حسابم وای نمیتونم برداشت کنم باید چند روز صبر کنم تا بتوانم بردارم؟

وهاب پیران
9 ماه پیش

باید بری بانک امضا بزنی دوباره وگرنه اصلا ازاد نمیشه واسه منم اینطوری بود

مریم
11 ماه پیش

من یک ماهه واریز کردن هنوز نمی تونم برداشت کنم باید چیکار کنم

کاربر مهمان
11 ماه پیش

این سوال منم هست

فری ام
11 ماه پیش

واقعا خوش بحالت که به آرزوت رسیدی

کوثر حیدری زاده
11 ماه پیش

من ثبت نام کردم برای وام ازدواج تعین شعبه هم شدم رفتم بانک ی شماره ازمون گرفتن گفتن بهت زنگ میزنیم برای حساب باز کردن و... ولی خب زمان داره بعد 12 روز حذف میشه باید چیکار کنیم ؟؟؟؟توروخدا جواب بدین

ماریه احمدی
7 ماه پیش

سلام منم دو ماه بانک صادرات تکمیل مدارک کردم گفتن پیامک میاد اما هیچ خبری نبست دیگه سال جدیدم امد ترو خدا بگید چیکار کنیم صادرات ایذه

ستایش
11 ماه پیش

سلام من کمتر 18سالم وه میخام سهم خودمو خودم بگیرم جدا از سهم شوهرم برا ثبتش چکار کنم چطور ثبت کردی تو

فلاحتکار
11 ماه پیش

سلام من دی ماه 1401عقدکردم ودرخواست وام دادم اردیبهشت 1402برام پیامک دادن ومدارکهاوضامنین هم بردیم ومدارکامون تکمیل شده ولی هنوزواریزی نداشتیم مگه نمیگن بعدتکمیل پرونده ظرف ده روز بایدپرداخت بشه پس چراهنوزخبری نیست تمام مراسم عروسیم داره بهم میخوره

سعید قاسمی
12 ماه پیش

دوستان من وام ازدواجم رو از طریق شعبه غیرحضوری بانک تجارت به راحتی توی 20 روز گرفتم و فقط با یه دونه ضامن اسم اپ ش هم باجت هستش حتما اینو انتخاب کن

کاربر مهمان
8 ماه پیش

دوماه بانک پارسیان منو سرکارگذاشت اخرشم واممو ندادن .مسکن ثبت نام کردم بعد سه ماه پیامک نیومدمیگفتن تاشیش ماه میکشه الانم اصلا بانک تجارت بازنیست یکماهه الافم .واقعا خداازشون نگذره زندگیم داره خراب میشه سراین وام کوفتی??

کاربر مهمان
8 ماه پیش

ب منم همینو گفتن مشکل اینجاست یکماهه سایت وام ازدواج اصلا بانک تجارت و بالانمیاره ک ثبت نام کنم .شما چجوری انقدرزود ثبت نام کردید

بهرام مفاخری
9 ماه پیش

سلام آیا یک ضامن کارمند برای دو نفر غیر حضوری قبول میکنن

زهرا جعفری
9 ماه پیش

سلام منم شعبه غیر حضوری بانک تجارت هستم اما نمی‌دونم چجوریه میشه منو راهنمایی کنی ممنونم

کاربر مهمان
11 ماه پیش

من 7ماهه گذشته

فرزاد فضلی
12 ماه پیش

سلام من یک ساله ازدواج کردم بعد شیش بار ثبت نام هنوز موفق نشدم بگیرم رفتم شرایط وام بانک ملت رو پرسیدم بازم بهتره نسبت به بانک هایه دیگ می‌خوام بدونم چه زمانی بانک ملت داخل سایت میاد بالا جواب بدید اگه میدونید خیلی گرفتارم بریدم دیگ

علی
11 ماه پیش

سلام برو بانک رفا هم خلوت تر هست همم زود نوبتتون میشه

کاربر مهمان
11 ماه پیش

سلام بهتره که با ربات ثبت نام کنی منم خیلی صبر کردم تا سایت باز بشه ولی نشد ، با ربات ثبت نام کردم بعد 20 روز تعیین شعبه شد

حیدری
12 ماه پیش

سلام من تا حالا به دلایل مختلف که مربوط به شرایط سخت بانک بوده 2 بار بانکمو عوض کردم ایا الان میتونم واسه بار سوم حدف کنم و دوباره ثبت نام کنم مشکلی پیش نمباد؟

ریحانه
12 ماه پیش

سلام من تازه ثبت نام کردم یه اس ام اس برای کد رهگیری اومده برام میخواستم بدونم نیازی به این که برم بانک نیست؟ الان فقط باید منتظر باشم؟

ابراهیم
11 ماه پیش

کد رهگیری رو‌ نگهدار از بانک پیام میاد تا برای وام اقدام کنی

رحمت اله الهیاری
12 ماه پیش

سلام خسته نباشید لازم بذکر است افرادی که جهت ثبت نام وام ازدواج می خواهند اقدام نمایند ای سوالات راحتمأ مطالعه نمایند برای این که ایجانب وام ازدواج را ثبت نام نمودم وتعین شبعه هم شده بود وایثارگر فقط رزمنده بودم وام همان وام عادی تعلق می گرفت وچون من اطلا ع نداشتم به بانک مراجعه کردم اعتراض کردم بانک وام من را حذف کرد وگفت دوباره بروم ثبت نام کنم بعدأکه متوجه شدم فهمیدم که خودم اشتبا کردم جهت اطلاع هم رزم های عزیزم

محمد
12 ماه پیش

ایا وام ازدواج دوختر را به حساب پدر میریزن یا دوختر

کاربر مهمان
12 ماه پیش

حساب دختر

ملیحه
12 ماه پیش

من الان یکماه ثبت نام کردم پیامک تعیین شعبه لعنتی پس کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاهوازی
11 ماه پیش

من از برج 5 پارسال تاحالا پیامش نیومد

کاربر مهمان
11 ماه پیش

عجله نکن من 7ماهه گذشته هنوز خبری نیس

نرگس
12 ماه پیش

سلام اگ خاسته باشیم پرونده مونو از یه شعبه به یه شعبه دیگ انتقال بدیم چند روز طول میکشه؟

شهریاری
11 ماه پیش

یک ساعت

جلال
12 ماه پیش

آیا میتون با استفاده از دور زدن قانون ، از این روش اختلاس میلیاردی نمود؟

اسماعیل
12 ماه پیش

سلام من پول وام به حسابم واریز شده اما امکان برداشتش نیست مدارکمم که تکمیل کردم گفتن برای امضای قرارداد زنگ میزنیم ولی هنوز زنگ نزدن ،یکی از ضامنام یه جا دیگست و باید یه روز جلوتر باهاش هماهنگ کنم که بیاد ،بنظرتون الان میتونم برم بانک واسه امضا قرارداد با ضامنام یا نه باید صبر کنم از بانک زنگ بزنن

حسین پرتوی
10 ماه پیش

سلام خودت مراجعه کن امضا کن بگو ضامنم خودش میاد امضا میکنه

محمد
12 ماه پیش

سلام من نزدیک یک ساله بانک کشاورزی ثبت نام کردم هنوز خبری ندادن کی سایتش باز میشه

رضا ماهی
12 ماه پیش

سلام من وام اذواج رو نگرفته بودم بعداز 5سال ثبت نام کردم و بالا آمدم رفتم بانک مدارک ضامن و خودم را ثبت کردن و گفتن عقدت مال سال 97 بوده اگه تهید بشه میریزه یا میریزن یا نه

حمیدرضا
12 ماه پیش

سلام من چند وقته ثبت نام کردم بانک تجارت . کد پیگیری هم اومده رفتم بانک میگه دستورالعمل نیومده برا ما وام نمیدیم برو ی بانک دیگه ای این چ وظعشه 2ماه تو نوبت بودم آخرش اینجوری جواب بدن؟

فاطمه احمدی
12 ماه پیش

سلام من چن ماهه عقد کردم و وام ازدواج ثبت نام کردم ولی هنوز پیام تعیین شعبه نیومده واسم کسی مدونه چطوری میشح سری تر تعیین شعبه شد توروخدا کسی مدونه بگه

فرزاد
12 ماه پیش

من یک ساله ازدواج کردم شیش تا بانک عوض کردم هنوزم نتونستم بگیرم حاله حاله ها باید بدویی متاسفانه مثل من

بی نام
12 ماه پیش

سلام من چند ماهه عقد کردم بعد برای وام ازدواج ثبت نام کردم ولی پیام تعیین شعبه نیومده واسم کسی میدونه چطوری سری تر تعیین شعبه میشح توروخدا اگ کسی مدونه بگه بانک صادرات ثبت نام کردیم

کاربر مهمان
10 ماه پیش

برای من یک هفته ای اومد

حسین قادری فرد
12 ماه پیش

داداش گلم سه الی چهار ماه زمان میبره تا پیامک تعیین شعبه برات بیاد

دواودی
12 ماه پیش

سلام کسی اگه بچه داشته باشه ولی هنوز بدنیا نیومده وام ازدواج تعلق میگیره

محمدرضا اکبری
12 ماه پیش

از زمان ثبت ازدواج 24 ماه وقت دارید ربطی به بچه نداره

احسان مراقبیان
12 ماه پیش

سلام چندبار ثبت نام کردم برا وام ازدواج اماچون ضامن پیدانکردم میسوخت 3بارحداقل سوخته باز ثبتنام کردم الان دوساله نشده بگیرم چون ضامن ندارم. الانم دوباره ثبتنام کردم .اگر بسوزه دوباره.کلان حذف میشه نمیشه بگیری .مخام بدونم وام حذف میشه اصلا

کاربر مهمان
12 ماه پیش

اره داداش نهایتا 24 ماه بعد از تاریخ عقدت زمان داری واسه گرفتنه وامت بعد دیگه کلا وامت میسوزه بهترین کار فروشه سهمیه وامت هست

میعاد دست پیش
12 ماه پیش

میتونید وام رو بفروشین تا بعد از مهلت معین نسوزه

Melisa
12 ماه پیش

سلام، آیا می‌شود زمانی که مدارک رو میخواییم تحویل بدیم و پذیرش در شعبه انجام بشه به جای فرد متقاضی یکی از اقوام درجه 1 او اینکارو انجام بده؟!

ب
12 ماه پیش

خیر

لیلا شیخلو
12 ماه پیش

سلام من درسال 1401 وام ازدواج رو ثبت نام کردم ولی هنوز از بانک پیام نیومده که برم وام رو بگیرم ایا اگه پیام بیاد چقدر وام بهم میرسه 18 سالمه

محمدرضا اکبری
12 ماه پیش

220 میلیون

زهرا قیاسوند
12 ماه پیش

سلام ، جهت ثبت نام به سایت میرم همون‌مرحله اول میگه هیچ بانکی در استان شما اعتبار ندارد. و نمیتونم ثبت نام کنم. ضمنا کمتر از ده روز به پایان 24 ماه مهلت دریافت وام ازدواجم‌مونده، ممنونم راهنمایی کنید.

افشین صاحبی
10 ماه پیش

من براتون ثبت نام میکنم هر بانکی که بخواین

الو وام
12 ماه پیش

یک مقدار خاک و آب را با هم قاطی نموده سپس بر سر بریزید

احسان مهری
12 ماه پیش

سهمیه بانک ها هر چند مدت یک بار به روز رسانی میشه من امروز میخواستم بانک ملی رو بزنم شرایط ضامن اینارو بررسی کردم اومدم دیدم بانک ملی حذف شده از لیست

محمد فیروز
8 ماه پیش

سلام من میخواستم ثبت نام اولیه رو انجام بدم تویکی ازاین سایت هابعدازواردکردن اطلاعات بدون اینکه مبلغ رونشان بدون روصفحه ازمن 338000هزارتومان ازم گرفت آیا امکان اینکه من انصراف بدم وپولم را برگردونن امکان داره ؟لطفآ راه‍نمائی ام کنید

حسین محمدی
12 ماه پیش

سلام،،قبل ساعت هفت یا در زمانی که فک نمیکنی، بخصوص اول صب داخل سایت امتحان کن، بانک ملی میاد جزوشون

رضا رضایی
12 ماه پیش

سلام من ثبت نام کردم مدارک مون تکمیل هست فقط کارت ملی همسرم مفقود شده ایا ازمون قبول میکنن؟

محسن جمشیدی
12 ماه پیش

از کارت ملی موقت خودش استفاده کنه اگه نداره سریع اقدام کنه

ب
12 ماه پیش

کارت ملی برین درخواست بدین بعد سه روز کاری برین بانک

رضا پیرجانی
2 سال پیش

سلام بنده در بانک مدارک دادم ومدارک ضامن رادادم ضامن بنده مشکل اقساط داره ودوروز بیشتر واسه معرفی بانک که برام امده نمانده آیا تا رفع اقساط مشکل ضامن من وام ازدواج بنده حذف نمیشه

کاربر مهمان
2 سال پیش

سلام من برا شوهرم پیامک تایین شعبه اومد ولی برای من هیچ پیامکی نیومد مشکلی نیس یابرای منم باید پیام بیاد

mahi
2 سال پیش

سلام. موقع ثبت نام برای من میگه تاریخ عقد اشتباهه در صورتی که من تاریخ عقد رو درست می زنم. مشکل چیه؟

مسعود یاوری
12 ماه پیش

سلام باید تاریخی که محضرتون ثبت سیستم کرده رو بزنید برا منم 8/5 عقد کردیم ولی چون محضر تو سیستم زده 8/9 باید همین تاریخ 8/9 رو بزنم

علیرضا سامان
2 سال پیش

سلام ببخشید من 2 ماهه از همسرم جدا شدم ولی الان قصد داریم مجدد ازدواج کنیم باهم.دفعه قبل وام نگرفتیم آیا الان میتونیم وام بگیریم؟

حامد
2 سال پیش

قطعآ بله ،حتمآ اقدام کنید

محمدی
2 سال پیش

الان من 8ماه که ثبت نام کردم ولی هنوز پیام دوم برام نمیاد چیکار باید انجام بدم

حسین
2 سال پیش

چ بانکی ثبت نام کردی؟

علی محمدی سماکوش
2 سال پیش

من حدود 9 ماه ازدواج کردم. حدود 8 ماه که ثبت نام کردم و پیامک اول باکد رهگیری برام اومد ولی پیام دوم نمیاد تا به بانک معرفی بشم چی کار باید بکنم؟؟

حسین
2 سال پیش

سلام چ بانکی ثبت نام کردی؟

سید سعید محیط زاده
2 سال پیش

سلام بنده یک بار ازدواج کردم و تو عقد جدا شدم و وامم رو نگرفتم الان دوباره میخوام ازدواج کنم بهم وام تعلق میگیره؟؟؟

بی نام
2 سال پیش

اگه اصلاوام نگرفتی مشمول وام میشوی

ارشاپ
2 سال پیش

رفتم ثبت نام کنم اینو نوشته بود.توجه : در صورت استفاده بیش از حدمجاز (100 مرتبه) از شماره تلفن همراه وارد شده در کادر بالا، شماره شما برای استفاده در سامانه ازدواج مسدود خواهد شد.. الان باید چیکار کنم؟

ایمان
12 ماه پیش

اون بهت گفته بیشتر از 100بار نزن نگفته ک مسدود شدی

اکرم شیرین
2 سال پیش

سلام. من و همسرم سال 1401/1/13 ازدواج کردیم. البته من ازدواج دومم بود و چهل و چهار سالم هست. ولی همسرم که جانباز هست پنجاه و سه سالشه و اولین ازدواجش هست. من چون ازدواج اول وام ازدواج نگرفته بودم بهم دادن ولی سامانه ثبت نکرد برای همسرم. به خاطر پنجاه سال به بالا هست. مگه قانون نگفته هر فردی یکبار میتونه وام ازدواج رو بگیره؟ پس چرا اذیت میکنید؟ همسرم جانباز هست. حداقل برای ایثارگران ارزش قائل بشید. الان یکسال از ازدواجمون میگذره. تو رو به خدا این قانون مسخره رو بردارید.

لعیا
2 سال پیش

سلام. من آخرای سال 96 عقد کردم برای وام ثبت نام کردم. ولی به دلیل نبودن ضامن مهلتش گذشته و هیچ وامی دریافت نکردم. الان میتونم وام رو بگیرم؟

بی نام
2 سال پیش

مجددا ثبت نام کنیدوام بهتون تعلق میگیره

کاربر مهمان
2 سال پیش

بله

سینا
2 سال پیش

سلام. من بهمن ماه مدارکمو تحویل بانک دادم. هنوز واممو دریافت نکردم. به علت افزایش وام میتونم حذف کنم سال جدید بنویسم که مبلغ بیشتر گیرم بیاد یا اینک چون به اونور سال میخوره خود به خود بیشتر میشه؟ لطفا راهنمایی کنید. ممنون

بهزادی
2 سال پیش

بله میتونید منم همین کار رو کردم

م.بوذر
2 سال پیش

سلام. منم همینطوره شرایطم. گیر افتادیم

میلاد
2 سال پیش

سلام. من دی ماه 1401 ثبت نام کردم. شعبه انتخاب شده ولی هنوز گفتم سال 1402شاید واریز بشه. موقه ثبت نام 150میلیون بود. الان 220 شده. آیا به من تعلق میشه؟ راه حل نشون بدین. مرسی

کاربر مهمان
2 سال پیش

آره بهت تعلق میگیره. اگه نیاز به حذف ثبت نام اولی نشه خوبه. برو بانک سوال کن

عسل
2 سال پیش

ایا وقتی پیام تائید شدن وام برامون بیاد بعد ب نا ب دلایلی میخوایم باطل کنیم وام رو میشه ب کجا بیاد مراجعه کنیم

کاربر مهمان
2 سال پیش

برو بانک حذفش کن

سید
2 سال پیش

با سلام. بنده دو ماه پیش درخواست وام ازدواج در بانک ملی دادم و هنوز پرداخت نشده. آیا در سال آینده مبلغ وام بنده افزایش می یابد یا اینکه این درخواست رو حذف کنم و دوباره در سایت درخواست وام ازدواج اعمال کنم؟

کاربر مهمان
2 سال پیش

تا زمانی که وام بحساب واریز نشده وام بروز پرداخت میشود

کاربر مهمان
2 سال پیش

سلام ما برج دو سال1401 ثبت نام کردیم ولی در نیپم رفت فک کنم وتس سال1402 مبلغ جدید میشت در بیاد یا میشه واس مبلغ سال پیش؟؟

رمضانی
2 سال پیش

سلام. ببخشید من از فروردین که ثبت نام کردم تا الان نوبتم نشده بود و الان که وسط اسفنده و بعد عید وام ازدواج 200 میشه پیامک اومده. اگه الان اقدام نکنم و حذف بشه ثبت نامم میشه بعد عید ثبت نام کنم؟

کاربر مهمان
2 سال پیش

آره اول ثبت نام اولی حذف کن. بعد دوباره ثبت نام کن

کاربر مهمان
2 سال پیش

سلام. کد تایید من آخرای اسفند اومد. از طرف بانک پذیرش نزدم. 6 فروردین رفتم پذیرش زدم 180میلیون تعلق گرفت.

کاربر مهمان
2 سال پیش

شرایط منم مثل توِ اگه میشه منم صبر کنم واسه سال بعد؟

اسماعیل
2 سال پیش

سلام ،من وام ازدواج ثبت نام کردم با توجه به روند نوبت دهی احتمالا وامم بیوفته به سال 1402 بنظرتون مبلغ وام منم مبلغش اضافه میشه یا نه ؟

عباس رحمانی
2 سال پیش

سلام بنده 10روزه تشکیل پرونده دادم ضامنارم بردم مشکلی نداره پروندم دیگه منتظر واریزم امکان داره به سال دیگه بکشه واریزش از بانک بهم گفتن سایت قطعه هر وقت باز بشه میا حساب واقعیت داره

رضا سروری
2 سال پیش

سلام من سال 97 ازدواج کردم الانم اخرای 1401 هست خواستم بدونم سال 1402 وام ازدواج بم تعلق میگیرد ...

حسین پرتوی
10 ماه پیش

بله ازدواج بعد سال 96 به همه واجدین تعلق میگیره

زهره
2 سال پیش

سلام من قبلا عقد کردم و وام ازدواج دریافت کردم ولی بعد از یکسری مشکلات از هم جدا شدیم بعد از دادگاه بدلیل شرطی؛ اسمشو از شناسنامه دادگاه حذف کرده الان دوباره ازدواج کردم آیا همسرم موقع دریافت وام ازدواج می‌تونه بفهمه من قبلا گرفتم یا نه؟ ممنون

تینا
11 ماه پیش

صد در صد . تاریخ اخذ رو هم نشون میده

محمدرضا
12 ماه پیش

چه جالب کلید اسرار شد

محمد رضاانتصاری
2 سال پیش

سلام بالاخره وام 220ملیون تومانی رد تصویب کردن یا نه

شاهرخ
2 سال پیش

سلام.من وام ازدواج ثبت نام کردم و تایید شعبه هم شده دیگ وقت دادن برای تکمیل مدارکو ضامن. خیلی وقته پیگیرم ضامن پیدا نمیشه دیگ اواخر ساله ایا میتونم حذف کنم سال جدید دوباره ثبت نام کنم؟

محمد کرشی
11 ماه پیش

ببخشید من 50روز هست ثبت نام کردم بانک کشاورزی از یک ماه تا الان هنوز هیچ خبری نیست نمیدونم چیکار کنم

کاربر مهمان
2 سال پیش

سلام. آره

عبداله
2 سال پیش

سلام وخسته نباشیدمن درازدواج اول وام ازدواج از بانک دریافت کردم ولی از سهمیه دوبرابری بنیاد شهیداستفاده نکرده ام میتوان در ازدواج دوم وام رو دریافت کرد

نامور
2 سال پیش

سلام من مدارکمو دادم بانک گفتن مدارک کامله منتظر واریز باش حتی نوبت اول واریزی گذاشتن مارو ولی سایت ازدواج زده شما حذف شدید ب دلیل ناقص بودن مدارک جریان چیه

ژیکان
10 ماه پیش

مال منم مث شما نوشته تایید نشد نمیدونم چکار کنم سرمو بکوبم به دیوار و بمیرم

سلیمانپور
2 سال پیش

سلام.ثبت نام وام ازدواج کردم.اسمم در اومد.کارای اداری انجام شده یه ماه دیگه باید به همراه ضامن ها مراجعه کنیم.اعلام کردن میخوان مبلغ وام رو زیاد کنن.میشه دوباره ثبت نام کرد

الهام س
2 سال پیش

سلام. ببخشید من یه سوال داشتم.  من وام ازدواجمو نگرفتم و دو سال و یه ماه از ازدواجم میگذره و اقدامی برای وام ازدواج نکردم. آیا الان میتونم اقدام کنم و بگیرم یا نه چون دو سال گذشته به من نمیدن ؟؟

شایان
2 سال پیش

سلام منم تقریبا هچین شرایطی دارم چیزی گیرت اومد بمنم بگین

آرش کیانفر
2 سال پیش

سلام بله از سال 96به بعد کسانیکه نتونستندوام دریافت کنند شامل حالشون میشه

عباسی
2 سال پیش

برای همسرم پیام بانک آمده ولی برای من نه چرا؟درصورتی که هردوباهم ثبت نام کردیم

کاربر مهمان
2 سال پیش

عقبو جلو داره. هردوتاتون پشت سرهم تو نوبت نیستید

رامین
2 سال پیش

آقایون رئیس و روئسا ی فکری هم واسه ازدواج قدیمیا ک وام نگرفتن بکنین خواهشا وامارو میلیارد میلیارد خودتون میخورین بعد واسه وام 100 تومنی اومدین قانون گذاشتین ک تا 24 ماه وقت داره

زینب قاعدی
2 سال پیش

سلام خسته نباشیدمن وهمسرم باهم ثبت نام کردیم ازاون واریز شدولی ازمن روسایت نیومدکه واریزبشه برام چیکارکنیم

الهه
2 سال پیش

سلام من وام ازدواجم رو انصراف زدم از سوی بانک ینی حذف کردن میشه ایا دوباره برگردونم اونو

کاربر مهمان
2 سال پیش

باید دوباره ثبت نام کنید

معصومه حیدری
2 سال پیش

سلام من همسرم قبلا یکبار ازدواج کرده و وام گرفته  من الان میخوام برای خودم وام بگیرم وقتی کدملی همسرمو میزنم میگه کد ملی همسر اشتباهه ‌. کجا باید پیگیری کنم

عاطفه احمدوند
2 سال پیش

منم یک بار ازدواج کردم میدونم به من تعلق نمیگیره ولی همسرم مجرد بوده الان برای وام اقدام میکنه کد ملی منو میخواد تو سایت میزنه اشتباه میشه راهنمایی کنید

...ج
2 سال پیش

دقیقا برای منم همین مشکل رو داره

م
2 سال پیش

عزیزم اون قسمتو باید خالی بذاری اصلا چیزی ننویسی. منم این اشتباهو میکردم ثبت نامم انجام نمیشد. ولی خالی گذاشتم درست شد

حمید یوسف نژاد
2 سال پیش

وام ازدواج فقط یکبار قابل پرداخت میباشد اینو دیگه همه میدونن. به همین دلیل هر بار هم اقدام کنید میگه کد اشتباهه. اگر میشد هربار ازدواج کنید و وام ازدواج بگیرید که همه هر ماه ازدواج صوری ترتیب میدادن

حسین
2 سال پیش

کد ملی رو به لاتین وارد کنید

خانم سلیمی
2 سال پیش

چند ساعت از واریز وام ازدواج باید بگذره تا بتوان ان را برداشت کرد؟

مرتضی کرد
2 سال پیش

چرا ما از اردیبهشت ماه ثبتنام کردیم ولی هنوز کد رهگیری ما نیومده در صورتی که خیلی ها که بعد ما ثبتنام کردن وام را گرفتن

کاربر مهمان
12 ماه پیش

چون که پارتی کلفت دارن تو بانک،یا رییس بانک یا یکی از کارمندا،میره تو سایت بانک،کد ملی رو درمیاره و پیامک تعیین شعبه رو میفرسته براشون و خیلی زود وام رو میگیرن،خیلیا رو میشناسم ک اینجوری وام ازدواج گرفتن

کاربر میهمان
2 سال پیش

ب بانک برید پیگیری کنید

کاربر مهمان
2 سال پیش

سلام من وام ازدواجم وبت نام کردم الان می خوام برم امضاء کنم نامزدم یه شهر دیگه هست پدرمم یه شهر دیگه الان نه پدرم می تونه برع نه نامزدم ایا میشه نامزدم اینجا امضاء کنه پرونده بدیم بره شهر خودمون پدرم امضاء کنه امکان داره لطفا زود جوابم بدین ممنونم

محمد
2 سال پیش

سلام. از نظر کار قانونی و پرداخت تسهیلات بانکی این امکان وجود داره که مدارک رو ارسال کنن یه شهر دیگه و اون شعبه توی اون شهر از شخص موردنظر امضا بگیره.

البته اگر انجام بدن..من قبلا کارمند بانک بودم و میدونم این کار شدنی هستش

علی رضا اینانلو
2 سال پیش

سلام من سال 1386 عقد کردم وچون به وام احتیاج نداشتم وام ازدواجمو نگرفتم ایا الان میتوانم اقدام کنم

نقی معمولی
2 سال پیش

هرکسی می‌تونه یکباروام بگیره بس مشمول وام میشین به بانک مراجعه کنید

رضا عامری
2 سال پیش

چرا مسخره شده این کد رهگیری ها دیر میان یعنی چه

لک
2 سال پیش

سلام . سال 91 در سامانه ازدواج ثبت نام کردم سال 96 تعیین شعبه شده و هیچ پیامکی هم نیامده می‌شود پیگیر شد و وام را دریافت کنم

امید امیدی
2 سال پیش

باسلام ایا وامم توسط بانک کشاورزی مسدودشده میتوانم ان راتمدیدکنم توراخدا گرفتارم زندگیم خراب میشه 09198318838وبرای تمدیدبایدچکارکنم

مهدی
2 سال پیش

سلام اگه شکایتی روت. نباشه میتونی دوباره پیگیری کنی

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام من سال 91 ازدواج کردم وام دریافت نکردم الان میتونم وام بگیرم؟

کاربر مهمان
2 سال پیش

طلاق بگیری و دوباره عقد کنی میتونی بگیری. تنها راهش اینه.

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام من در سال  79 ازدواج کردم و وام ازدواج نگرفتم ایا میتوانم ثبت نام وام ازدواج کنم؟
دارای سه فرزند هستم میشه کمکم کنید من هم ازاین وام رهبری استفاده کنم خیلی احتیاج دارم زندگی به سختی میگذرد

آرمینه قدیری
2 سال پیش

ما تازه دوماهه عقدکردیم به ما نمیدن یکی بعد 6سال دادن سی سال پیش ازدواج کردی وام ازدواج میخوای برای بچه هات باید بگیری

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام برا وام ازرواج نمیتونی بگیری ولی برا سه فرزندی اگه بچه آخرت تو این یکی دوسال ب دنیا اومده باش یه سری طرح ها هست میتونی استفاده کنی یکیش سبتنام ماشین

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام پس از انجام تمام کار ها چند وقت زمان میبرد تا وجه را برایمان واریز کنن ممنون

کاربر میهمان
2 سال پیش

سلام ما در کافی نت ثبت نام کردیم برای وام ازدواج و شعبه خود را انتخاب کردیم در قسمت ثبت نام ،آیا نیاز است به بانک مراجعه کنیم ؟؟؟مدت 6ماه از ثبت نام گذشته و خبری نیست.ممنون میشم پاسخ بدید

کاربر مهمان
8 ماه پیش

سلام من یه ماه هست ک عقد کردم هر جا میرم میگن سایت بسته خیلی فوری هم میخام ولی گفتم حداقل ثبتش کنم خیالم راحت بشه بنظرتون کجا ثبت‌نام کنم ک ثبت بشه

بیتا
2 سال پیش

منم ده ماه تو صف بودم بعد لعو کردم رفتم بانک ملت یه روز تاییده اومد و مدارکمو بردم بانک های دیگه اعتبار ندارن

مهدی
2 سال پیش

سلام اگه کد پیگیری داری بروشعبه بانکی که انتخاب کردی پیگیری کن احتمالا دوباره باید ثبت نام کنی

رضا رضایی
2 سال پیش

سلام الان دو ماه هس. برای وام ازدواج مدارک منو گرفته و گفته زنگ میزنیم برای ضامن تا بیا امضا کنن. هنوز زنگ نزدن. خیلی مسخره آدم پشیمون میکنن

یاسی
2 سال پیش

ما از طریق بانک تعیین شعبه شدیم و آدرسش از پیش ما یکم دوره آیا میتونم ادرسو تغییر بدم

حسین
2 سال پیش

واویلا........ چون بانک دوره الان دلخور هستی؟ من از طرف اونا که باعث شدن شما دلخور بشی عزرخواهم حالا ی کم دوره ی جوری برو دیگه.یک کاری میشه کرد زنگ بزن به بانک بیان دونبالت

کسه پور
2 سال پیش

چرابرای تعیین شعبه اینقدر دیر پیام میاد؟بانک ملت نوشتیم دوماه هست که هنوز پیامک نیامده

مائده تیموری
2 سال پیش

واسه ماهم هنوز پیامک نیومده 3 ماهه ک ثبت نام کردی مسخرشو در آوردن خدایی

جمشید قادری
2 سال پیش

من ثبت نام کردم جوابم آمد الان 15 روزه گذشته حذف میشم یا یک ماه وقت دارم

سعید
3 سال پیش

ببخشید تعیین شعبه چند مدت طول میکشه

بابک فتحی
3 سال پیش

من سال 99 عقد کردم این نزدیگ 6 ماه هست ثبت نام کردم اما هیچ پیامکی برام نیامده که برم بانک مدارک و اینا تحویل بدم باید چیکار کنم یا ب کجا مراجعه کنم

کاربر میهمان
2 سال پیش

به بانک مراجعه کن

کاربر میهمان
3 سال پیش

سلام میشه بگین چند بار میشه بانک وام ازدواج رو عوض کرد

علی کاشانی
3 سال پیش

سلام من سال 92ازدواج کردم ولی چن خانم اتباع تازه محضری کردم ازدواج دومم هست وبنده اصلاوام ازدواج نگرفتم ایابه بنده وام ازدواج تعلق میگیره

آرمینه قدیری
2 سال پیش

به امثال شما رو نباید وام بدن که ازدواج دوم و ...حق بقیه ک دنبال ...نیستن و فقط تا آخر عمر با یک نفر میمونن ضایع میشه ،

مجتبی حاجی میرزا
3 سال پیش

سلام ما یک ماهه نفری هفتاد میلیون تومان وام گرفتیم الان فهمیدم پدر خانم من ده درصد جانبازی داره ، الان میتونیم باز مابه التفاوتش را بگیریم؟

محمدجواد
3 سال پیش

باعرض سلام و خداقوت من سال 98 ازدواج کردم مال خودم رو گرفتم ولی مال همسرم رو نگرفتم ایا مایل به دریافت وام هستم و تا کی وقت دارم وام رو ثبت نام کنم و دریافت کنم

کاربر مهمان
3 سال پیش

ببخشید برادر من سال 91 عقد کرد و اون زمان 3 میلیون وام ازدواج گرفت ولی بعدا جدا شدن و امسال یعنی اردیبهشت 1400 مجدد عقد کرد و دوباره 100 میلیون وام ازدواج گرفت پس شما چطوری میگید دوبار نمیشه گرفت در صورتی که برادر من 2 بار وام رو گرفت

علیزاده
2 سال پیش

منم ازدواج اولم سال 81 بود. الان ازدواج دوممه یعنی بعدِ 20سال. مجدد وام میدن که پیگیر شم؟ یا اینکه برادرتون پارتی داشته؟

کاربر 2نبش
2 سال پیش

خب توروخدا بپرسین چجوری که ماهم بگیریم

کاربر میهمان
2 سال پیش

ای بیمعرفت خوب بگیره برادر خودتو لو نده که.

هانی
2 سال پیش

البته اگ ازدواج مجدد داشته باشن

هانی
2 سال پیش

اگ از مدت ازدواجتون ده سال بگذره دوباره میتونن بگیرن

کاربر میهمان
2 سال پیش

نمیشه دوبار وام گرفت

علی شمس
3 سال پیش

سلام خسته نباشید من تقریبا 14 سال پیش ازدواج کردم ایا میتونم وام ازدواج بگیرم

آرمینه قدیری
2 سال پیش

خخخ با چندرغاز عروسی کردی وام عروسی هم میخوای الان دیگه تو فکر وام عروسی بچه هات باید باشی

صادق
3 سال پیش

آیا برای دریافت وام ازدواج شخص کارمند رسمی غیر بومی شهر دیگه میتونه ضامن بنده بشه؟!

کاربر مهمان
2 سال پیش

اره میشه

یوسف
3 سال پیش

سلام، من ضامن دو نفر شدم و اون دونفر قسطاشونو پرداخت نکردن و الان من نمیتوانم وام ازدواج خودم رو بگیرم، چکار کنم؟

خداوردی
3 سال پیش

شما نمیتونین ضمانت وام واسه خودتون بشین. ولی در صورتی که قسط عقب افتاده داشته باشین و بخواین ضامن فرد دیگه بشین باید قسطا پرداخت بشن.

.....
4 سال پیش

سلام‌، وقت‌ بخیر‌. من در سال 84‌ ازدواج‌ کردم‌ و تا‌ به‌ حال وام‌ ازدواج‌ نگرفتم‌. ایا‌ به‌ من‌ تعلق‌ میگیرد و میتوانم‌ بگیرم؟

عمر حسن زهی
3 سال پیش

من سال 88٫5،13 ازدواج کردم چهار فرزند دارم به من وام تعلق می گیره

کاربر میهمان
4 سال پیش

سلام، خسته نباشید. ببخشید ما سال 93 عقد کردیم، الان میتونیم وام بگیریم؟

شهرام
9 ماه پیش

نخیر

مهراب کریمی
4 سال پیش

با سلام، من سال 91 ازدواج کردم و در کافی نت ثبت نام کردم. به دلیل نداشتن ضامن نتونستم وام ازواج بگیرم. آیا الان میتونم اقدام کنم؟

کامی بلا
10 ماه پیش

بله تعلق میگیره

فردین ناصرخیل
4 سال پیش

سلام. من اسفند سال 99 در بانک تکمیل مدارک انجام دادم و در انتظار دریافت وام بودم. چون پدرم جانباز بود 50 میلیون, بهم 100 میلیون تعلق گرفت. الان یعنی تاریخ 1400/01/09مشاهده ی وضعیت رفتم دیدم صد میلیون شده هفتاد تومن. من حتی ضامنامم برده بودم. فقط به علت داشتن چک برگشتی نتونستم حساب باز کنم. علت این تغییر چبست؟

الهام حاتمی
2 سال پیش

کد رهگیری میاد واسه وام بعدش چ مراحلی داره وامو میدن

عاطیه فهیمی
3 سال پیش

به علت بالا رفتن سنتون هست

محمدمحمدتاش
4 سال پیش

با سلام و عرض ادب. اگر تاریخ ازدواجمون مثلا سال 99 باشه. بخوایم سال 1400 وامو دریافت کنیم. شامل میزان مبلغ کدوم سال میشیم؟ به خاطر افزایش مبلغ وام ازدواج اینو میپرسم.

اورجعلی عبدی
8 ماه پیش

من الان 20 روز ثبت نام گردم کد پگیری اومده ولی هنوز تعین شعبه نشدم کمک کنید تور خدا باید چکار کرد

کاربر مهمان
2 سال پیش

اگه سال 1401 تعیین شعبه شده باشم ولی ضامن گیر نیارم بعدش حذفش کنم برای سال 1402 دوباره ثبت نام کنم کدوم مبلغ وام بهم تعلق میگیره؟ 150 میلیون یا 220 میلیون؟

خداوردی
3 سال پیش

وام جدید شامل شما میشه

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.