5 مورد از بهترین مراکز خرید محمود آباد

مهرانگیز مجاوری سماک
11 ماه پیش
5 مورد از بهترین مراکز خرید محمود آباد

همیشه یکی از جذابیت‌های سفر به هر شهر یا کشوری، خرید کردن و بازار گردی می‌باشد. در واقع مراکز خرید هر منطقه مانند سایر اماکن دیدنی و تاریخی آنجا می‌تواند معرف پیشینه و فرهنگ آن منطقه باشد و این یکی از جذابیت‌های گردشگری محسوب می‌شود. در اینجا می‌خواهیم به شهرستان محمودآباد مازندران سفر کنیم پس شناخت بهترین مراکز خرید محمود آباد می‌تواند در برنامه‌ریزی و زمان‌بندی سفرمان موثر باشد.

مراکز خرید مازندران یک ویژگی مهمی که دارد اینست که همه افراد با هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد و همیشه در کنار بازارهای مدرن، بازارهای سنتی و تاریخی نیز برای خرید سوغات و صنایع دستی آن منطقه در دسترس است. اگر بخواهید مطالب کاملتری در مورد آب وهوا، راههای دسترسی، جاذبه‌های گردشگری و بسیاری اطلاعات مفید دیگر در مورد محمودآباد بخوانید می‌توانید به مقاله محمودآباد شمال کجاست مراجعه نمایید.

 

بهترین مراکز خرید محمود آباد

شهرهای شمالی بخاطر آب و هوای مطلوب و طبیعت سرسبز و بی‌نظیرشان، بخصوص شهرهای ساحلی استان مازندران در تمام طول سال مملو از گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور می‌باشند. در نتیجه باید از مراکز خرید و بازارهای خوبی برخوردار باشند تا جوابگوی نیازهای گردشگران بوده و منبع درآمدی برای رونق اقتصادی منطقه و بازسازی اماکن و فراهم آوری امکانات رفاهی برای بازدیدکنندگان باشند. بنابراین در کنار مناظر طبیعی کوهستان، جنگل، دریا و دشت های زیبا و بی نظیر شمال، وجود اینگونه مراکز خرید لازم و ضروری است. در اینجا می‌خواهیم 5 تا از بهترین مراکز خرید محمود آباد را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

1- مرکز خرید سیمرغ محمودآباد

در اول لیست بهترین مراکز خرید محمود آباد، مرکز خرید سیمرغ محمودآباد قرار دارد. این مجتمع زیبا با ظاهری اعجاب انگیز و طراحی خاص و هنرمندانه خود یکی از مجتمع های تجاری و تفریحی معروف محمود آباد می‌باشد و در محور محمود آباد - نور، نبش کنار گذر غربی واقع شده است. پروژه ساخت این مجتمع تجاری از سال 96 شروع شده و پس از 2 سال به بهره برداری رسید که البته فاز دوم این مجتمع تجاری رفاهی در حال تکمیل شدن است.

بنای 11 هزار متر مربعی این مجموعه در زمینی با وسعت 17 هزار متر مربع با الهام از مرکز حیدر علی اف باکو و میدان نقش جهان اصفهان، توسط معماران ایرانی و سرمایه گذارانی در بخش خصوصی طراحی شد و به مرحله اجرا درآمد. در این مجموعه انواع فروشگاه های لباس با مارک های معروف، غرفه های لوازم خانگی، هایپر مارکت، رستوران، کافه، فوت کورت، سینما و آب نماهای جذاب می‌باشد.

شهربازی مجتمع سیمرغ، مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین شهربازی شمال کشور قرار است در این مجموعه راه اندازی شود. در حال حاضر دارای یک شهر بازی سر پوشیده با سیستم سرمایش و گرمایش است که 30 نوع بازی برای رده‌های سنی مختلف را در خود جای داده است که سالن بولینگ، بیلیارد، پینگ پنگ، اسنوکر، واقعیت مجازی و... از جمله امکانات موجود در آن است.

 

2- بازار سنتی محمود آباد یا بازار الغدیر

یکی از لذت‌های مسافرت به استانهای شمالی، بازدید از بازارهای سنتی و قدیمی است. بازارهایی که علاوه بر قدمت و دیرینگی، صفا و صمیمیت و حال و هوای خاصی دارند. بازار سنتی الغدیر نیز یکی از این جذابیت‌های سفر به شمال و یکی از بهترین مراکز خرید محمود آباد است که رنگ و بوی خاصی دارد. بازار سنتی محمود آباد در بلوار امام خمینی، خیابان معلم، نزدیک به مرکز تجاری سیمرغ واقع شده است.

شما می‌توانید در قسمت بازار ماهی فروشان، انواع ماهی‌های دریای خزر مخصوصا ماهی سفید را به بهترین قیمت و تازه خرید نمایید. یکی از رویدادهای مهم و دیدنی در بازار ماهی فروشان زمانی است که ماهی های تازه صید شده را می‌آورند و به حراج می‌گذارند. یک نفر با صدای بلند قیمت پایه را اعلام نموده و تعداد زیادی از افرادی که خریدار هستند باید بیشترین قیمت را بدهند و با یکدیگر به رقابت بشتابند تا بتوانند آن مقدار ماهی را که می‌خواهند با قیمت مناسب خریداری نمایند.

در بخش دیگر بازار بومیان منطقه محصولات خودشان را از قبیل انواع سوغات، سبزیجات و محصولات محلی منطقه، ترشیجات، زیتون، خوراکیهای خوشمزه و صنایع دستی چوبی و حصیری و ده ها کالای دیگر را عرضه می‌کنند. یکی از جذابیت های بازار سنتی الغدیر شلوغی و ازدحام جمعیت و شور و نشاطی است که در تمام طول روز در این بازار به چشم می‌خورد و سرشار از حس زندگی بوده و حال و هوای خاصی دارد.

 

3- بازار بزرگ محمودآباد

پیشنهاد بعدی بعنوان بهترین مراکز خرید محمود آباد، بازار بزرگ محمودآباد است که با نام بازار بزرگ مازندران نیز شناخته می‌شود. این بازار در جوار مرکز خرید سیمرغ واقع شده است ولی مزیت آن اینست که اجناس عرضه شده در فروشگاههای این مجموعه، از نظر قیمت در مقایسه با مجتمع سیمرغ، مقرون به صرفه تر بوده و مجمع خرید مساحت کمتر و جمع و جورتری دارد و گشت و گذار در همه مناطق آن خسته کننده نیست.

 

4- بازار ساحلی قائم

بازار ساحلی قائم نیز بعنوان یکی از بهترین مراکز خرید محمود آباد پیشنهاد می‌گردد و در بین گردشگران و بومیان منطقه طرفدارن زیادی دارد. در این بازار5 راهرو وجود دارد که در هریک 15 مغازه تعبیه شده و بیشتر غرفه‌ها عرضه کننده پوشاک خانواده، لباس مجلسی، کیف و کفش، عینک، شال و روسری می‌باشند. هرچند که نام این مرکز خرید، بازار ساحلی قائم است، ولی در کنار ساحل بنا نشده و در جاده محمودآباد به آمل، روبروی کلانتری واقع شده است. قیمتهای اجناس نیز در این بازار منصفانه و مناسب می‌باشد.

 

5- پاساژهای محمودآباد

در محمود آباد علاوه بر بازارهای معروفی که در بالا بعنوان بهترین مراکز خرید محمود آباد معرفی نمودیم، پاساژهایی نیز وجود دارند که معمولا همه نوع محصولی را ارائه نمی‌دهند و اکثر بصورت تخصصی در یک زمینه فعالیت دارند.

یکی از معروف‌ترین آنها پاساژ قرض الحسنه محمودآباد است که بیشتر غرفه های آن در زمینه فعالیت‌های خدمات کامپیوتر، کافی‌نت و دفاتر اداری مانند بیمه و وکالت می‌باشند.

پاساژ شرکا محمودآباد نیز یکی از مراکز خرید معروف می باشد که در سه لاین راه اندازی شده است و در هر لاین آن انواع و اقسام مغازه ها اعم از بازار فرش و ابزار و یراق، لوازم الکتریکی و آزمایشگاهی به چشم می‌خورد.

پاساژ خسروی محمود آباد نیز یکی از مراکز قدیمی است که در حال حاضر برخی از غرفه های آن پوشاک و کیف و کفش و لوازم منزل عرضه می‌نمایند و برخی دیگر نیز خدمات و تعمیرات انجام می‌دهند.

پاساژ ولیعصر محمود آباد یکی دیگر از بهترین مراکز خرید محمود آباد است که فروشگاه زیادی دارد که بیشترشان پوشاک عرضه می‌نمایند و انوع و اقسام کالاها و سوغاتی‌های منطقه را می‌توانید از اینجا تهیه نمایید این پاساژ محوطه جمع و جوری دارد و یکسری امکانات رفاهی برای استراحت مشتریان در هنگام خرید فراهم آورده است.

 

 

جمع بندی و نتیجه گیری:

قبل از سفر به محمود آباد، با شناسایی مکان های دیدنی محمودآباد و بهترین مراکز خرید محمود آباد می‌توانید تجربه سفر خوبی را در این منطقه داشته باشید و به لذتهای سفر خود بیافزایید. جمع آوری اطلاعات کافی از مسیر و امکانات و جاذبه های توریستی شهری که به آن سفر می‌کنید با اندکی مطالعه و مراجعه به سایت های گردشگری مهیا می گردد. بدین ترتیب می توانید در مدت زمان کوتاهی که برای استراحت و اوقات فراغت خود برنامه ریزی نموده اید، بیشترین لذت را ببرید.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
مهرانگیز مجاوری سماک هستم کارشناس ارشد هوش مصنوعی، با 20 سال تجربه و آموزش در علوم کامپیوتر، وارد دنیای طراحی وبسایت با وردپرس و گوگل سرچ کنسول شده، در دو سال اخیر به تولید محتوای سئو شده مشغولم.
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر میده
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.