بهترین سایت ثبت آگهی املاک در ایران (5 سایت برتر)

هانیه ولی زاده
2 هفته پیش
بهترین سایت ثبت آگهی املاک در ایران (5 سایت برتر)

ثبت آگهی ملکی در سایت‌ها، امروزه یکی از روش‌های موثر برای تبلیغ کسب و کار و جذب مشتریان جدید است. با توجه به رشد روزافزون فضای مجازی و افزایش تعداد کاربران اینترنت، ثبت آگهی در سایت‌ها به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند شناخته می‌شود. در این مقاله به بررسی روش‌ها و مزایای ثبت آگهی در سایت‌ها پرداخته خواهد شد.

همچنین نکات مهم و راهکار‌های لازم برای جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش فایل های ملکی از طریق ثبت آگهی در بهترین سایت های ثبت آگهی املاک را می‌توانید در این مطلب مطلعه کنید .امیدواریم با مطالعه این مقاله و استفاده بهینه از فضای مجازی، بتوانید بهترین و مطمئن‌ترین معامله ملکی را داشته باشید.

ویژگی‌های بهترین سایت ثبت آگهی املاک چیست؟

مشاورین املاک و یا مالکانی که به دنبال خرید، فروش، رهن و اجاره املاک خود هستند همیشه دغدغه یافتن و ثبت آگهی های خود در بهترین سایت آگهی املاک را دارند. برای اینکه بهترین سایت املاک را پیدا کنید باید این مسئله را در نظر داشته باشید که بهترین سایت اگهی املاک چه ویژگی‌هایی دارد. برای این‌کار لازم است امکانات و ویژگی‌های سایت‌های مختلف را باهم مقایسه کنید. در ادامه با ویژگی‌های بهترین سایت ثبت آگهی املاک آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

1- در دسترس بودن و پایداری مناسب وب‌سایت برای کاربران

عدم وقفه در دسترسی و سرعت بالا در بارگذاری مطالب یک سایت از ویژگی‌های اصلی برای شناسایی بهترین سایت آگهی املاک به شمار می‌آید و بی توجهی به موارد گفته شده باعث نارضایتی بسیار کاربران و مشکل در آپلود آگهی املاک خواهد شد. 

2- پشتیبانی و پاسخگویی سریع به مشکلات کاربران

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی و مهم در شناسایی بهترین سایت ثبت اگهی املاک داشتن پشتیبانی آنلاین و تلفنی برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران است. ممکن است زمانی که می‌خواهید یک اگهی ملکی را ثبت کنید برایتان سوالی پیش آید یا مشکلی در بارگذاری آگهی به وجود آید، اینجاست که وجود پشتیبان سایت بسیار با اهمیت است. در انتخاب بهترین سایت ثبت آگهی املاک به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

3- امکان درج آگهی رایگان و قیمت مناسب برای ثبت آگهی ملکی بیشتر

برای اینکه آگهی‌های ملکی خود را در سایت‌های مربوطه ثبت کنید باید با توجه به برندینگ و خدمات سایت‌های مربوطه مبلغی را برای ثبت آگهی ملکی خود بپردازید اما در این بین ثبت آگهی در برخی از سایت ها مانند 2نبش و شیپور به صورت رایگان می‌باشد، البته تعداد ثبت آگهی های رایگان در این وب سایت‌ها محدود است. قیمت مناسب برای ثبت آگهی ملکی برای مشاوران و مالکانی که به دنبال ثبت آگهی ملکی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است و به آن‌ها کمک می‌کند که در انتخاب بهترین سایت املاک انتخاب درستی داشته باشند. در ادامه به اطلاعاتی که جهت ثبت نام در سامانه ثبت ملک نیاز دارید اشاره می‌شود.

اطلاعات لازم جهت ثبت ملک در وبسایت‌ های  ثبت آگهی ملکی

تمامی مالکین و مشاورین املاک زمانی که می‌خواهند ملک خود را در سایت های آگهی املاک ثبت کنند، باید مشخصات کامل و درستی از ملک خود ارائه دهند تا نهایتا آگهی ملکی ثبت شده بازخورد بهتری داشته باشد. هر چقدر اطلاعات تکمیل‌تر باشد اگهی بازخورد بیشتری دارد، در ادامه با اطلاعاتی که باید هنگام ثبت آگهی ملکی وارد کنید آشنا می‌شویم:

  • تصاویر با کیفیت از ملک خود بگیرید 
  • عنوان مناسب برای ملک خود وارد کنید
  • مشخص کردن نوع ملک (آپارتمان، ویلا و...)
  • آدرس دقیق شهر و محل 
  • نوع اگهی (اجاره، فروش و...)
  • تعداد اتاق‌ها
  • متراژ دقیق و درست بنا
  • تعداد کل طبقات
  • تعداد واحد‌ها
  • سال ساخت بنا
  • توضیحات کلی ملک
  • اطلاعات کلی ملک از جمله نوع کفپوش، جهت بنا، نوع سندو...
  • شماره تماسی که همیشه در دسترس باشد
  • امکانات ملک
  • قیمت کل به تومان

معرفی بهترین سایت ثبت آگهی ملکی

 تا این قسمت از مقاله با ویژگی‌های بهترین سایت ثبت آگهی املاک و امکانات و ویژگی هایشان آشنا شدید، حال میخواهیم به معرفی بهترین سایت‌های ثبت آگهی املاک بپردازیم. برای اطلاع از این موضوع پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله مارا همراهی کنید.

 

دیوار، هر ایرانی یک آگهی

دیوار از سایت‌های پرطرفدار ثبت آگهی در کشور است، برند دیوار تحت مالکیت شرکت «آگه پردازان هوشمند» فعالیت می‌کند. این سایت در ابتدا بیشتر برای خرید و فروش لوازم دست دوم مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی به مرور دسته‌بندی های مختلفی به آن اضافه شد اعم از؛ وسایل نقلیه، خرید و فروش ملک و زمین، کالای دیجیتال، استخدام و کاریابی که بازخورد مثبت زیادی هم داشت. جالب است بدانید در شهریور سال 1401 اپلیکیشن اندرویدی دیوار بیشترین آمار دانلود و نصب فعال در کشور بعد از اپلیکیشن بازار را به خود اختصاص داده بود.

دیوار به تازگی آپشن‌های مختلف و کارآمدی را به سایت خود اضافه کرده است مانند قابلیت نردبان که این امکان را به کاربران می‌دهد تا با پرداخت هزینه آگهی‌های خود را متمایز کنند. این تمایز در قالب نمایش آگهی در صدر لیست آگهی‌های کلی قابل مشاهده است. جالب است بدانید از سال 1399  سایت دیوار امکانات بیشتری نسبت به کاربران عادی برای کسب‌وکارهایی مثل نمایشگاه‌های خودرو، فروشگاه‌ها، آژانس‌ها و مشاوران املاک در قالب پنل‌های پیشرفته برای مدیریت آگهی و محصولات اضافه کرده‌است. با استفاده از دیوار فروشگاه صاحبان مشاغل می‌توانند فرایند فروش کالا را در صفحه‌های اختصاصی خود سرعت دهند.

در جدول زیر برخی از امکانات سایت دیوار را بررسی کردیم. 

 

 

2نبش، راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌‎هایی که به صورت تخصصی در حوزه املاک فعالیت دارد سایت 2نبش است. این سایت از اسفند سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد، سایت 2نبش به صورت کاملا تخصصی در حوزه برندینگ، مدیریت دفاتر املاک و ثبت اگهی‌‎های ملکی با شعار «راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن» فعالیت می‌کند. لازم است بدانید ثبت اگهی ملکی برای مالکان  و مشاورین املاک تا سقف 5 اگهی به صورت رایگان است.

مشاورین املاک برای ثبت آگهی و مدیریت آن باید اشتراک ماهانه و سالانه تهیه کنند تا بتوانند از آپش‌های مختلف سایت 2نبش استفاده کنند. اگر با مشکلی مواجه شده‌اید و یا حتی اگر سوال حقوقی دارید می‌توانید درسایت 2نبش آن را مطرح کنید؛ چرا که مشاوران در سایت 2نبش به طور مداوم پاسخگوی تمام سوالات شما هستند. جالب است بدانید که اولین نام این برند مانیشن بود و که بعدها به 2نبش تغییر کرد. 

باید بدانید انجام معامله در دفتر املاکی که مجوز ندارد مشکلات بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. از شاخص ترین قابلیت سایت 2نبش که این سایت را به یکی از  بهترین سایت ثبت آگهی املاک تبدیل کرده است احراز هویت مشاورین و مدیران دفاتر املاک است. وقتی وارد سایت 2نبش می‌شوید با خیال راحت یک نفس عمیق بکشید و نگران چیزی نباشید. برای احراز هویت مشاورین و مدیران دفاتر املاک موارد زیر انجام می‌شود.

  • زمانی که مشاورین املاک می‌خواهند در سایت 2 نبش عضو شوند، حتما باید کد اتحادیه‌ی املاک نیز داشته باشند تا عضویتشان کامل شود.
  • مدیر دفتر و مشاور املاک برای احراز هویت در سامانه باید کد ملی خود را ارائه دهد.
  • مدیر دفتر با پنل شخصی که در اختیار دارد، می‌تواند به فعالیت تمام مشاورینش نظارت کامل داشته باشد.
  • فرستادن یک عکس از سر در دفتر املاک الزامیست.
  • گاهی اوقات نیز متخصصین 2 نبش به صورت حضوری برای احراز هویت به دفاتر املاک مراجعه می‌کنند.

    لازم است بدانید در برخی از سایت‌های ثبت اگهی هیچ نظارتی بر تصاویر و ویدئو‌هایی که کاربران ثبت می‌کنند نیست، و همین امر باعث می‌شود که خریداران زمانی که برای بازدید آن ملک می‌روند با تصویر دیگری مواجه می‌شوند و علاوه بر این موضوع وقتشان نیز گرفته می‌شود.

    شاید برای شما سوال شده باشد که در سایت 2نبش برای چک کردن تقلبی‌نبودن عکس‌ها و ویدئو‌ها چه اقداماتی انجام می‌شود؟! در ادامه به توضیح این موضوع می‌پردازیم:

    • اصل‌بودن عکس‌هایی که توسط مشاورین و مدیران املاک و یا مالک ثبت می‌شود، به صورت کامل بررسی می‌شوند.
    • اگر مالک و یا مشاورین املاک برای ملک از عکس غیر واقعی استفاده کنند، به آن‌ها اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار این موضوع حسابشان مسدود خواهد شد.

در جدول زیر امکاناتی که سایت 2نبش دارد نمایش داده شده است. 

 

 

شیپور، خرید و فروش آسان‌تر

یکی از به نام ترین سایت‌های ثبت اگهی، سایت شیپور است که از مرداد سال 1391 با موضوع نیازمندی‌های آنلاین راه‌اندازی شد و هدف اصلی آن امکان برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان به صورت مستقیم بود. موسس و مدیر عامل سایت شیپور، آقای رضا اربابیان است و جالب است بدانید که نام اصلی برند تجاری شیپور/ shaypoor  شرکت تجاری اهورا است.

 این سایت علاوه بر فعالیت در حوزه خرید و فروش ملک در حوزه خرید و فروش انواع خودرو سواری، استخدام و کاریابی، وسایل خانگی و... نیز فعالیت دارد. برای دسترسی به شیپور می‌توانید اپلیکیشن آن را دانلود کنید. جالب است بدانید در سال 1397 لوگو جدید شیپور معرفی و برروی سایت آن به نمایش درآمد. در جدول زیر به برخی از امکانات سایت شیپور اشاره شده است. شاخص ترین قابلیت سایت شیپور که میتوان به آن اشاره کرد رایگان بودن ثبت آگهی، سرعت بارگذاری مناسب سایت، سادگی و شرایط استفاده آسان از شیپور است.

 

 

 

کیلید، مسکن یک تصمیم کیلیدی

سایت کیلید «شرکت کلان داده شهر فناوران» یک سایت تخصصی ثبت آگهی ملکی است. لازم است بدانید این سایت به صورت تخصصی در حوزه املاک فعالیت دارد. این سایت فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نمود و پیشرفت چشمگیری داشت. در سایت کیلید برای ثبت اگهی‌های خود باید هزینه بپردازید . در این سایت با تکمیل کردن فیلتر‌های حداقل و حداکثر مبلغ، انتخاب کردن فیلترهای محله، شهر و... خانه مدنظر خود را می‌توانید پیدا کنید.

به دلیل آنلاین بودن خدمات این سایت و داشتن سایت و  اپلیکیشن اختصاصی، کیلید محدودیتی برای ارائه خدمات در ایران را ندارد. جالب است بدانید سایت کیلید در ابتدا خدمات خود را در تهران ارائه می‌داد و به مرور تمام شهرهای ایران را در پوشش خدمات خود قرار داد.در نهایت حال به دلیل آنلاین بودن خدمات، دایره مشتریان کیلید، در سراسر ایران است. از موارد شاخص سایت کیلید که میتوان به آن اشاره کرد فیلترهای جست و جو کامل و تعداد بازدیدهای ماهانه بسیار است. در جدول زیر به برخی از امکانات سایت کیلید اشاره شده است.  

 

 

دلتا، اولین سایت ملکی ایران

سایت دلتا نیز یکی دیگر از سایت‌های معروف ثبت اگهی ملک می‌باشد. بیشترین مخاطب این سایت کاربران و خریداران معمولی می‌باشند. در دلتا می‌توانید به راحتی انواع ملک (زمین، آپارتمان، باغ، خانه ویلایی، ملک تجاری و...) برای خرید، فروش، رهن و اجاره جستجو کنید. و این جستجو را با فیلترهایی مانند متراژ، قیمت و محله محدود کنید. سایت دلتا یک سرویس دوطرفه است؛ هم مشتری می تواند در آن خانه ایده‌الش را پیدا کند و هم مشاورین املاک می تواند رابطه خود را با خریداران مدیریت کند.

به همین دلیل تیم قوی دلتا، اپلیکیشن مخصوص خریداران را از اپلیکیشن مشاورین املاک جداسازی کرده است. هر دو نسخه تفاوت چندانی با هم ندارند، فقط نسخه مشاورین املاک منو اضافه‌ای دارد که درخواست های مشتریان و شماره تلفن آنها در آن ذخیره می‌شود تا مشاور بتواند با بررسی اطلاعات، در صورت یافتن ملکی مناسب مشتری، با آن تماس بگیرد. شاخص ترین قابلیت سایت دلتا برندینگ املاک و به روزرسانی و نمایش دفاتر املاک در گوگل است. در جدول زیر به برخی از امکانات سایت دلتا اشاره شده است.

 

مزایای ثبت اگهی در وبسایت های شاخص

در سال‌های نه چندان دور خرید و فروش بیشتر به صورت سنتی و حضوری صورت می‌گرفت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژیی کار خریداران و فروشندگان راحت‌تر شده است و  تصمیم‌گیری و انتخاب تحت تاثیر تبلیغات صورت می‌گیرد. تمام کسب و کارها نیاز به تبلیغات دارند تا تجارت خود را ارتقا دهند، حتی کسب و کارهای خانگی هم می‌توانند با تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام، مجلات، شبکه‌های تلوزیونی و سایت‌ها شغل خود را ارتقاع دهند، زیرا با استفاده از تبلیغات بازخورد بیشتری دریافت می‌کنند.

در تبلیغات دو واژه کلیدی وجود دارد که آن هم متقاعدسازی و اطلاع‌رسانی می‌باشد. اگر مشاوراملاک هستید و به دنبال رشد کسب و‌ کار و مشتری جدید هستید باید از تبلیغات و سایت‌های تخصصی املاک برای برندینگ خود استفاده کنید، اما چگونه اینکار امکان دارد؟ با انتخاب بهترین سایت ثبت آگهی املاک و دقت در آپشن‌های سایت مربوطه، می‌توانید در کار خود پیشرفت کنید. حتی اگر مالک هستید و می‌خواهید بدون واسطه ملک خود را به فروش برسانید باز هم می‌توانید از سایت ثبت اگهی رایگان استفاده کنید. در جدول زیر به مقایسه امکانات سایتهای آگهی املاک پرداخته می‌شود.

جدول مقایسه کلی امکانات سایت‌های ثبت آگهی ملکی با یکدیگر :

 

کلام آخر

 در این مقاله به معرفی ویژگی‌های بهترین سایت ثبت آگهی ملکی پرداختیم ، همچنین اطلاعاتی درباره 5 سایت برتر ملکی و امکانات این سایت‌ها در اختیارتان قرار دادیم. پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید، فروش، رهن و اجاره برای املاک خود را دارید متن این مقاله را بادقت بررسی کنید و بخوانید تا با شرایط و آپشن‌های ثبت آگهی هر سایت آشنا شوید و همچنین لازم است مراحل احراز هویت و ثبت نام سایتهای ثبت آگهی را بدانید. در صورت هرگونه سوال و پیشنهاد درباره این مطلب در قسمت نظرات پرسش خود را مطرح کنید.

 

سوالات متداول

بهترین سایت ثبت آگهی ملکی باید چه آپشن‌هایی داشته باشد؟

هر چقدر یک سایت آپشن‌های کاربردی بیشتر داشته باشد، بازخورد بیشتری هم از طرف کاربران دارد و کار را برای آن‌ها راحت‌تر می‌کند. در ادامه به چند آپشن کاربردی که یک سایت ثبت آگهی ملکی باید داشته باشد اشاره می‌شود.
دسته بندی خرید، دسته بندی رهن و اجاره، دسته بندی ملک‌های وام دار، داشتن فیلتر حداقل و حداکثر مبلغ، امکان چت با فروشنده یا مشاور املاک، دسته بندی مشاوران املاک، دسته بندی سامانه مشاورین، امکان جستجو شهر یا محله موردنظر، تب محله‌های محبوب، پنل شخصی برای مشاورین املاک، امکان به‌روزرسانی آگهی، امکان آپلود عکس و فیلم و امکان گذاشتن لوکیشن ملک موردنظر.

 بزرگترین سایت املاک کشور چه ویژگی باید داشته باشد؟

ویژگی هایی که بزرگترین سایت املاک کشور باید داشته باشد عبارت است از:

: 1- امکان مشاهده و جستجوی املاک مختلف 2- درج آگهی‌های خرید، فروش، رهن و اجاره ملک، 3- فیلترینگ دقیق جستجو، نقشه دقیق برای مشاهده موقعیت دقیق املاک 3- آپلود عکس‌های با کیفیت و توضیحات دقیق درباره هر ملک 4- امکان تعامل کاربران با مالکان و نمایندگان املاک.

برخی از بزرگترین سایت‌های املاک کشور مانند: 2نبش، شیپور و دیوار است. لازم است بدانید 2نبش به صورت کاملا تخصصی در حوزه خرید، فروش، رهن و اجاره املاک فعالیت می‌کند.

 

 

 

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
هانیه ولیزاده هستم کارشناسی فیزیک دارم، اول داستان مشغول سروکله زدن با قوانین فیزیک و چالشاش بودم اما بعدش دنبال علاقه ام رفتم و وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شدم . مدتی هم هست که تولید محتوا سئو شده رو انجام میدم.
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر میده
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.