برج آنارا، برجی شیطانی و شبیه به مناره در دبی!

مدیر 2نبش
2 سال پیش
برج آنارا، برجی شیطانی و شبیه به مناره در دبی!

برج آنارا

براساس رنکینگ جهانی برج آنارا در میان بلندترین برج های جهان قرار میگیرد. زیر بنای این برج عظیم تقریبا حدود 5 میلیون فوت مربع (465.000 مترمربع) است. این پروژه از دو قسمت تشکیل شده است، پروژه ای 100 طبقه ای، به علاوه پروژه ای ترکیبی در بالای آن که هنر و فرهنگ با هر دو فرم و عملکرد در طراحی آن با حساسیت فراوانی در نظر گرفته شده است.

برج آنارا کجاست؟

در زیر میتوانید موقعیت جغرافیایی برج آنارا را بر روی نقشه گوگل ببینید.

 این برج دارای 300 آپارتمان 1 تا 3 خوابه با ویژگی های عجیب و همچنین پنت هوس های مجلل میباشد و یک پنت هوس سوپر لوس با آسانسور و استخر اختصاصی در این برج طراحی شده است و به عنوان مجموعه ای بی نظیر در خاورمیانه شناخته خواهد شد. این برج همچنین دارای یک گالری هنری در اندازه های کلاس جهانی، یک هتل مجلل 250 اتاقه، رستوران های متعدد و 325.000 هزار فوت مربع فضای تجاری می باشد.

ایده ظاهری این برج از شکل عمودی مناره ها گرفته شده است و هدف اصلی از ساخت آن، به سرعت قابل تشخیص بودن شکل مناره ای آن توسط مردم و معماران محلی، منطقه ای و بین المللی بوده است. البته این برج دارای شباهت زیادی به برج شیطان در فیلم ارباب حلقه ها می باشد و شباهت آن به مناره کمی قابل تامل است.

این برج دارای 4 باغ است که در واقع در آسمان قرار دارند که برای هر 27 طبقه یک باغ در نظر گرفته شده است و نیاز ساکنین این برج به چشم اندازی سرسبز را رفع می کند.

در بالاترین قسمت برج و در مرکز قسمت پروانه ای شکل برج یکی از لوکس ترین رستوران های جهان افتتاح خواهد شد.

برج های لوکس تهران

از برج های لوکس تهران میتوان به «برج قصر چناران»، «برج آلتون کورت»، «برج رولکس فرمانیه تهران»، «برج روما رزیدنس (کامرانیه)» و چندین برج دیگر اشاره کرد.

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
2 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
علی اسلامی
مسکن مدرن
10 سال پیش

جالب نیست.فوق العاده است.

ناصر جلیلیان کبیری
املاک جلیلیان
10 سال پیش

جالبه

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.