خیابان کریم خان زند تهران

خیابان کریم خان زند تهران

محله كريم خان تهران يكي از محلات مركزي تهران است كه نزديك به ميدان هفت تير قرار دارد و طلافروشی هاي اين خيابان بسيار مشهور هستند و البته کتاب فروشی‌های مشهوری در این خیابان قرار دارند. ما مشاورین ملکی...  

حمل‌و‌نقل عمومیراحت
بافت فرهنگیخوب
امکانات رفاهیزیاد
میزان ترافیکسنگین

نقشه‌ خیابان کریم خان زند تهران

محله کریم خان تهران

کارشناس‌های املاک خیابان کریم خان زند تهران

لینک‌های مرتبط

محله كريم خان تهران يكي از محلات مركزي تهران است كه نزديك به ميدان هفت تير قرار دارد و طلافروشی هاي اين خيابان بسيار مشهور هستند و البته کتاب فروشی‌های مشهوری در این خیابان قرار دارند. ما مشاورین ملکی 2 نبش نیز به این منطقه آشنایی کامل را داریم و می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید به صرفه ترین خرید ملکی خود را تجربه کنید.شرایط زندگی در محله کریم خان به قدری خوب است که شما می توانید به راحتی بهترین ملک‌ها را برای خود انتخاب کنید.


آب و هوا محله كريم خان تهران 

آب و هوا در محله کریم خان شاید رضایت بخش نباشد، به لحاظ واقع بودن در مرکز شهر به طور یقین، شما آب و هوای تمیز و سرشار از اکسیژنی را تجربه نخواهید کرد. به لحاظ تردد اتوبوس و تاکسی‌ها در این محله، میزان آلودگی هوای تهران در حداکثر خود است و شما لازم است که اوقاتی که در خارج از منزل خود کاری ضروری نداشته باشید خارج نشوید. البته مشخص شده که مرکزیت شهر برای زندگی کودکان و سالمندان چندان خوشایند نیست.


خيابان هاي مهم محله كريم خان تهران

در محله کریم خان تهران خیابان‎‌های مهمی دارد مثل خیابان مطهری، خیابان بهشتی، خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر، خیابان قرنی، میدان هفت تیر، میدان ولی عصر و میدان فردوسی. در کل می توان گفت که شرایط زندگی در محله كريم خان در بهترین وضعیت است و شما می توانید به کمک دوستان و آشنایان خود، واحدی را انتخاب کرده و در نهایت خریداری کنید.


آشنايي با محله كريم خان تهران

محله كريم خان یکی از محلات مرکزی تهران است. این محله به میدان هفت تیر نزدیک است و محله بسیار مشهوری است که در آن انواع و اقسام کتاب فروشی‌ها و طلا فروشی‌ها ردیف شده‌اند تا محله زیبای فرهنگی را شکل دهند. شما در این محله می‌توانید از طریق ایستگاه‌های مترو میدان هفت تیر و میدان ولی عصر به راحتی به هر نقطه تهران-کرج دسترسی داشته باشید. مراکز تجاری ، فرهنگی بسیار زیادی در این محله وجود دارد و شما می توانید به راحتی در مدت کوتاهی نیازمندی های خود را خریداری کنید.

قیمت

قیمت خرید خانه در محله كريم خان می‌تواند بالا باشد. قیمت واحد آپارتمانی در بخش شمالی حداقل از 20 میلیون تومان و در بخش‌های جنوبی 15 میلیون تومان است. واحدهای آپارتمانی با متراژهای بسیار بالا به طور مثال 4 تا 6 خوابه هم در این محله وجود دارد و شما می‌توانید متناسب با شرایط اقتصادی خود، یکی را انتخاب کرده و خریداری کنید. البته قیمت‌های معاملات ملکی امروزه متناسب با شرایط اقتصادی مشخص می‌شود و شما در صورتی که ملکی را پسند کرده اید می‌توانید با ما مشاورین ملکی 2 نبش تماس بگیرید تا ما نیز به شما کمک کنیم تا با توافق فروشنده و مالک، ارزان ترین و به صرفه ترین خرید ملکی را تجربه کنید.

دسترسی

در محله کریم خان ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و تاکسی فراوانی وجود دارد که رفت و ـمد را در سرتا‌سر این محله راحت می‌کند. ایستگاه مترو هفت تیر، ایستگاه مترو ولی عصر، ایستگاه اتوبوس/تاکسی صادقیه، ایستگاه اتوبوس/تاکسی میدان انقلاب، ایستگاه اتوبوس/تاکسی میدان فردوسی، ایستگاه اتوبوس/تاکسی میدان صنعت، ایستگاه اتوبوس/تاکسی میدان تجریش، ایستگاه اتوبوس/تاکسی میدان ولی عصر وجود دارد.

امکانات

در محله كريم خان کتاب فروشی‌های متعددی وجود دارد. در محله کریم خان تهران نشر چشمه، نشر ثالث، مرکز موسیقی بتهوون، نشر هنوز، کافه کتاب نیماژ، دانشگاه پیام نور تهران جنوب، سازمان سنجش کشور، بیمارستان 15 خرداد، بیمارستان تهران کلینیک، بیمارستان تهران، درمانگاه شهید کلانتری، داروخانه فوق تخصصی 13 آبان، خانه فرهنگ گویا، کلیسای سرکیس وجود دارد.

طبیعت گردی

کلیسای سرکیس، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کافه ایپک، کافه هایکو، کافه کیوسک، فروشگاه اساطیر، استریو زند، فروشگاه زند، نشر یساولی و چرم مشهد در محله کریم خان تهران وجود دارد. پل کریم خان در محله كريم خان مشهور است همچنین کتاب فروشی های محله كريم خان معروف و در سطح تهران معروف هستند.

نظرات کاربران دربارهٔ خیابان کریم خان زند

3٫7
3 نفر
حمل‌و‌نقل عمومی
راحت
بافت فرهنگی
خوب
امکانات رفاهی
زیاد
میزان ترافیک
سنگین

تجربیات شما درباره محله خیابان کریم خان زند تهران به افرادی که دنبال آشنایی با این محله هستند کمک زیادی می‌کنه. اگه در این محله زندگی کردید یا می‌کنید، نظر شما به عنوان ساکن این محله ثبت میشه.

محله‌های اطراف خیابان کریم خان زند

2nabsh instagram logo

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.