بلوار آیت الله کاشانی تهران

بلوار آیت الله کاشانی تهران

محله آیت‌الله کاشانی یک محله خوش‌مسیر، نوساز و پر از امکانات رفاهی است. برای زندگی و خرید خانه در تهران نیاز است با محله‌های آن نیز آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، محله آیت‌الله کاشانی...  

حمل‌و‌نقل عمومیخیلی سخت
بافت فرهنگیخیلی بد
امکانات رفاهیخیلی کم
میزان ترافیکخیلی سنگین

نقشه‌ بلوار آیت الله کاشانی تهران

آیت‌الله کاشانی اسم بلواری بزرگ و خوش‌ساخت که در منطقه پنج شهرداری تهران واقع شده است. از شمال به اتوبان حکیم، از سمت جنوب به فردوس شرق، از سمت غرب به شهر زیبا و از سمت شرق به فلکه دوم صادقیه منتهی می‌شود. بلوار آیت‌الله کاشانی به دلیل دسترسی مناسب با بزرگراه‌هایی مانند حکیم، ستاری و شهید باکری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

کارشناس‌های املاک بلوار آیت الله کاشانی تهران

لینک‌های مرتبط

محله آیت‌الله کاشانی یک محله خوش‌مسیر، نوساز و پر از امکانات رفاهی است. برای زندگی و خرید خانه در تهران نیاز است با محله‌های آن نیز آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، محله آیت‌الله کاشانی با امکانات و شرایط خوبی که دارد، گزینه‌ای مناسب برای سکونت و خرید واحدهای تجاری و اداری می‌باشد. 

با هم همراه شویم تا نگاهی داشته باشیم به گذشته و حال محله آیت‌الله کاشانی و امکانات و مزایایی که این محله را به محله‌ای ممتاز در غرب تهران کرده است.

خیابان‌های معروف آیت‌الله کاشانی

خیابان‌هایی مانند بلوار اباذر، خیابان مهران، خیابان عقیل و خیابان بهنام از خیابان‌های معروف محله آیت‌الله کاشانی محسوب می‌شوند.

بلوار اباذر

بلوار اباذر از سمت شرق به اتوبان اشرفی اصفهانی، از سمت شمال به باغ فیض و اتوبان حکیم، از سمت جنوب به بلوار آیت‌الله کاشانی و از سمت غرب به مهران دسترسی دارد. به دلیل بافت و ساختار نوساز خیابان اباذر، در سال‌های اخیر انبوه‌سازان بسیاری شروع به ساخت مجتمع‌های مدرن و بزرگ در این منطقه کردند.

خیابان مهران

یکی از خلوت‌ترین و دنج‌ترین بلوار های آیت‌الله کاشانی است. این خیابان به دلیل داشتن امکانات رفاهی و دسترسی آسان به بزرگراه‌های اصلی و دسترسی به خطوط حمل‌ونقل عمومی، منطقه‌ای مناسب برای سکونت به شمار می‌رود. خیابان مهران در محدودهٔ زوج و فرد نمی‌باشد، این خیابان از سمت غرب با بزرگراه ستاری، از سمت شرق با بلوار ابوذر، از شمال با بزرگراه حکیم و از سمت جنوب با بلوار آیت‌الله کاشانی محدود می‌شود.

خیابان عقیل

خیابان عقیل بر خلاف خیابان‌های بهنام، اباذر، و مهران در ضلع جنوبی بلوار آیت‌الله کاشانی قرار دارد. خیابان عقیل از سمت غرب به بزرگراه ستاری، از سمت شرق به صادقیه، از سمت شمال به بلوار آیت‌الله کاشانی و از سمت جنوب به محله بلوار فردوس شرق محدود می‌شود.

خیابان بهنام

یکی دیگر از خیابان‌های سرشناس بلوار آیت‌الله کاشانی است. از معابر مهمی چون بلوار آیت‌الله کاشانی، بزرگراه حکیم، رامین شمالی، پیامبر، مقداد، دانش و سعید فهیمی متصل می‌شوند.

دسترسی به مترو

نزدیک‌ترین مترو به خیابان آیت‌الله کاشانی، مترو صادقیه است، با احداث این مترو تردد برای ساکنین این محل و محله‌های مجاور هم آسان شد. اگر هم قصد دارید با تاکسی تردد کنید، ایستگاه‌های تاکسی متعددی در ابتدای بلوار آیت‌الله کاشانی واقع شده است.

مراکز خرید و تفریحی محله آیت‌الله کاشانی

فروشگاه کوروش: خیابان بهنام

فروشگاه رفاه: بلوار اباذر آیت‌الله کاشانی

" مجتمع یاران"

مجتمع تجاری و اداری یاران که در بلوار آیت‌الله کاشانی واقع شده است، در راسته کامپیوتر و موبایل فعالیت دارد. مجتمع یاران در سال ۱۳۷۹ تأسیس شد و دارای ۱۴ طبقه می‌باشد، تعداد واحدهای مجتمع ۸۶ واحد است که ۴۰ واحد آن تجاری و ۸ طبقه اداری می‌باشد. مجتمع یاری دارای ۲ طبقه پارکینگ اختصاصی نیز می‌باشد.

"مجتمع تجاری و اداری اترک کاشانی"

این مجتمع در بلوار آیت‌الله کاشانی روبه‌روی مسجد نظام‌مافی، از مراکز خرید اصلی محله آیت‌الله کاشانی به شمار می‌رود. این مجتمع به دلیل دارابودن فروشگاه‌های محصولات چرمی باکیفیت مانند کیف و کفش، از محبوبیت بالایی برخوردار است. در مجتمع اترک مغازه‌هایی چون کافی‌شاپ و زیورآلات هم وجود دارد.

دسترسی به پمپ‌بنزین در محله آیت‌الله کاشانی

در بلوار آیت‌الله کاشانی نرسیده به بلوار اباذر پمپ‌بنزین بزرگی قرار دارد. اگر داشتن جایگاه سوخت در یک محل برای شما بسیار مسئله مهمی است، این محله گزینه مناسبی برای شما می‌باشد.

طبیعت‌گردی در محله آیت‌الله کاشانی

  1. پارک استقلال: ابتدای بلوار آیت‌الله کاشانی (میدان صادقیه)
  2. پارک میعاد: بلوار اباذر
  3. پارک تربیت: خیابان بهنام
  4. پارک نیلوفر: حدفاصل خیابان بهنام و اباذر

بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی

بیمارستان ابن سینا

این بیمارستان در فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار آیت‌الله کاشانی واقع شده است، از اصلی‌ترین مراکز درمانی این منطقه به شمار می‌رود. شامل بخش‌هایی از جمله icu،ccu، اورژانس، بخش بیماران بین‌المللی، اسکوپی، بخش مراقبت‌های روزانه، اتاق عمل، تصویربرداری، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، بستری و.. می‌باشد.

شامل کلینیک‌هایی از جمله جراحی عروق، جراحی پلاستیک و زیبایی، روماتولوژی، تفرولوژی، غدد، آسم و آلرژی، ریه، خون و آنکولوژی، گوارش و کبد، جراحی عمومی، جراحی فک و صورت، زایمان و نازایی، جراحی کلیه و مجاری اداری، حلق و بینی، جراحی گوش، جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، جراحی ارتوپدی، جراحی کولورکتال، جراحی عروق و.. می‌باشد.

" بیمارستان فوق‌تخصصی پیامبران"

این بیمارستان که تمام ساکنین غرب شهر تهران آن را می‌شناسند، در بلوار اباذر واقع شده است. خیابان اباذر دارای چندین درمانگاه و داروخانه می‌باشد.

مساجد محله آیت‌الله کاشانی

محله اهل‌سنت صادقیه: خیابان گلستان سوم

مسجد امام حسن عسگری: خیابان سلیمی جهرمی

مسجدالرضا: خیابان بهنام

مسجد حضرت الرسول: بلوار کاشانی




نظرات کاربران دربارهٔ بلوار آیت الله کاشانی

3
1 نفر
حمل‌و‌نقل عمومی
خیلی سخت
بافت فرهنگی
خیلی بد
امکانات رفاهی
خیلی کم
میزان ترافیک
خیلی سنگین

تجربیات شما درباره محله بلوار آیت الله کاشانی تهران به افرادی که دنبال آشنایی با این محله هستند کمک زیادی می‌کنه. اگه در این محله زندگی کردید یا می‌کنید، نظر شما به عنوان ساکن این محله ثبت میشه.

محله‌های اطراف بلوار آیت الله کاشانی

2nabsh instagram logo

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.