کد آگهی:689806

مدت زیادی از آگهی این ملک گذشته و از سایت حذف شده

آپارتمان‌های مشابه برای فروش

فروش آپارتمان
305 متر، مشهد، کوهسنگی، هتل برج مسکونی باران 3

12٫500 میلیارد متری 40٫980 میلیون
6 ماه پیشکد آگهی: 689806

اطلاعات اصلی

تجهیزات و امکانات

پارکینگ
انباری
کمد دیواری
نقاشی
تراس
آیفون تصویری
آسانسور
درب برقی
سرویس فرنگی
کاغذ دیواری
سونا
استخر
هواساز
درب ضد سرقت
دوربین مداربسته
پانل‌کوبی
گاز رومیزی
هود
حمام مستر
جکوزی

توضیحات تکمیلی

زیر فیمت دفتر فروش


اولین برج سبز ایران با خدمات یک هتل
اگر هتل‌برج‌های باران را نمونه‌ای موفق و بلوغ یافته از ارائه خدمات یک هتل پنج ستاره در ساختمانی بادوام و به روز بدانیم، به جرأت می‌توان ادعا کرد که هتل‌برج باران3 نمونه‌ای متمایز و نوآورانه از پروژه‌هایی است که در سطح پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا به مخاطبان ارائه می‌شود. مباحث معماری پایدار و ساختمان سبز، گفتمان روزِ معماری و مهندسی دنیاست و در مسیر توسعه متوازن میهن عزیزمان ایران، به بار نشستن پروژه‌های دقیق و پیچیده‌ای چون برج باران3، می‌تواند توان و دانش فنی متخصصان و فعالان صنعت ساختمان را در سطح پروژه‌های بین‌المللی مطرح نماید. برج مسکونی باران3 همچون دیگر هتل‌برج‌های باران، بیشتر از چهل نوع خدمات هتلی و امکانات رفاهی برای رفاه، امنیت و آرامش ساکنانش فراهم کرده و علاوه بر آن یک برج سبز با معماری پایدار خواهد بود.


مفاهیم معماری پایدار و دوستدار طبیعت
هتل‌برج مسکونی باران3 پروژه‌ای با معماری پایدار و یک ساختمان دوستدار طبیعت است. بکارگیری حجم زیادی گیاه در نما، مشاعات و آپارتمان‌ها این برج را به یک باغ عمودی تبدیل می‌کند و با هدایت فضای سبز به هر خانه (حداقل سه تراس سبز در هر واحد) ایده «هر خانه، یک حیاط» تحقق خواهد یافت. طراحی تأسیسات بر اساس کاهش فاضلاب خروجی صورت گرفته و امکان بازیافت آب از طریق منابع آب خاکستری هم وجود دارد. به منظور کاهش اتلاف انرژی از شیشه‌های E-Low استفاده شده و در تامین روشنایی استفاده حداکثری از نور طبیعی مد نظر قرار گرفته است. در باران سبز، تعبیه نمای دو پوسته به تهویه طبیعی و جلوگیری از اتلاف انرژی کمک می‌کند و از مصالح ارگانیک و چوب بیش از پیش استفاده شده است. کاهش مصرف انرژی با رعایت استاندارد و خرید تجهیزاتی با رده مطلوب مصرف انرژی محقق خواهد شد و از لامپ‌های فوق کم‌مصرف LED و SMD در تأمین روشنایی استفاده شده است.


تنوع پلان و توجه به کیفیت محیط سکونت
در هتل‌برج باران3 مساحت 2.000 متری زمین، ابعاد مناسب و دو ممر مجزا، فرصتی منحصر به فرد برای طراحی پلان‌هایی ممتاز به وجود آورده است. در برج باران3 از مجموع 37.000 متر مربع زیربنا نزدیک به 14.700 متر مربع فضاهای خدماتی و مشترک را تشکیل می‌دهند و بیش از 22.000 متر مربع زیربنا نیز به 79 واحد مسکونی اختصاص یافته است. واحدهای مسکونی این هتل‌برج سبز در متراژهای متنوعی از جمله 210، 235، 265، 320، 450، 475، 550 متر مربع و دو تیپ دوبلکس 585 و 650 متری طراحی شده است. مباحث معماری پایدار و آشتی با طبیعت سبز از طریق استفاده حداکثری از نور طبیعی با پنجره‌های کف تا سقف‌، اختصاص دست کم سه تراس یا باغچه برای هر واحد و تعبیه دیوراه‌های سبز در داخل آپارتمان تأمین شده است. همچنین در هر طبقه، واحدهای مسکونی به شکلی جانمایی شده‌اند که فضای فیلتر و کریدور آن‌ها را به خوبی از یکدیگر مجزا می‌نماید.


مسکونی با خدمات هتل پنج ستاره
2012 متر مربع
22 طبقه
88 واحد
ملک آرشیوی

جستجوهای مشابه

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.